abonnement Unibet Coolblue
pi_104996259
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 02:04 schreef matthijst het volgende:
Souvenirs:
[ afbeelding ]
Die speldjes:



$198, what for?
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  woensdag 30 november 2011 @ 06:50:31 #227
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_104996449
Hong Kong dollars heh, dus delen door 10!
Geloof dat dat zilver was...

Die dingen op die foto was samen 22 euro, viel me reuze mee:
- onderzetters
- pokerchips
- kaartspel
- magneet
- koffiekopje
- oorbellen
Haters everywhere but I don't really care.
  woensdag 30 november 2011 @ 08:49:29 #228
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_104997374
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 04:18 schreef Stout64 het volgende:
Belachelijke straf voor Murray. De man zijn leven is al verwoest. Hij heeft al meer straf gehad dan een onbekende in een soortgelijke situatie. Daar is dus geen rekening mee gehouden en dat is belachelijk. En dat hij 125 miljoen aan de familie moet betalen is helemaal lachwekkend.
CM was nooit zo zwaar gestraft als het slachtoffer niet Jackson was. En dat terwijl Jackson gewoon zelf al heen lang aan die propofol was. Murray is schuldig, maar Jackson heeft zelf ook een deel schuld. Daarom is 4 jaar en 125 miljoen gewoon te veel.
Die miljoenen vind ik ook overdreven maar die 4 jaar zeker niet.

Hij zal er de helft van uit moeten zitten dus hij zit maar 2 jaar.

Ik denk dat Michael's bekendheid wel heeft meegespeeld, dit zal ook als waarschuwing bedoeld zijn voor andere Hollywood kwakzalvers...
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_104999155
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 04:16 schreef Zapato het volgende:

[..]

Eens.

Wat is jullie grootste hoop? Die van mij uitgebreide studiosessies. Dan ga ik helemaal kapot. :P
Dat zou zeer welkom zijn, ja! Of een dvd met onuitgebracht studiomateriaal. Soort documentaire van hoe hij in de studio te werk ging.

Of anders natuurlijk die Bad Tour!
  vrijdag 2 december 2011 @ 22:43:22 #230
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_105118027
Jezus..... :') :

- Haar uit doucheputje van Michael Jackson geveild

Een Amerikaanse veilingwebsite biedt haar van Michael Jackson aan. Online veilinghuis Gotta Have Rock and Roll verwacht dat de uit een doucheputje geviste haren van de overleden wereldster rond de vijfduizend dollar op zullen brengen.

edit: het haar...

Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_105118338
Michael is de enige man van wie ik het haar uit zijn doucheputje zou willen inlijsten.
standaarddrinker
  vrijdag 2 december 2011 @ 22:57:26 #232
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_105118858
Misschien kunen we het geld hier bij elkaar lappen en MJ klonen *O* .
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_105119556
Of een diamant maken van zijn haar. :D Dat kan tegenwoordig ook al. _O-

Ik zat eens te kijken naar "Louis, Martin and Michael", de Louis Theroux over zijn pogingen om een documentaire te maken over Michael ten tijde dat Bashir net was begonnen. Daarbij confronteert hij Uri Geller ook met het feit dat hij hem dwarsboomt in zijn poging een documentaire te maken. Geller beschuldigt hem dat hij misschien wel een documentaire zou maken die Michael erg zou schaden, en dat Theroux de verkeerde intenties had. Daarom heeft hij Michael liever voorgesteld aan Bashir om de docu te maken. The irony.. Later zegt hij wel dit: "Unfortunately I introduced him to Martin Bashir, and I really feel guilty about that. Very. I made a mistake". Dat dan weer wel.

Edit:
Louis vraagt Uri of hij zijn naam gaat noemen bij Michael.
Uri: "I'll tel him you're a nice young man, who makes all this interesting programs. And then I'll tell him: 'but I advice you not to do it"
Louis: "Big mistake"

Hoe waar..

[ Bericht 5% gewijzigd door MetBas op 02-12-2011 23:21:58 ]
pi_105120346
Ik denk eigenlijk niet dat zo'n docu met Louis Theroux veel beter had uitgepakt dan met Bashir hoor. Als je al ziet welke vragen hij stelt aan Joe en suggereert dat Michael gay is.. dat valt niet echt goed in die kringen. Je moet slijmen zoals Bashir om een goed kijkje in z'n leven te krijgen.
standaarddrinker
pi_105120679
Tja, ik weet niet. Die Theroux komt altijd wel over als een goede vent, maar dat is natuurlijk ook een onzinargument. Ik denk dat desondanks een betere keus was geweest, maar alsnog heb ik dan ook wel mijn vraagtekens bij hoe het dan was geworden.
pi_105124907
Nou het is zover, CM. gaat in hoger beroep. En gaat zichzelf verdedigen met Gourjian als hulpje.. Dat snap ik nou niet niet he, waarom istie dan niet in het getuigenbankje gestapt toen hij de kans had? Bang voor Walgren? Die zal hij dan nu ook wel weer tegenover zich krijgen.

Tmz.com
pi_105135368
Ik vind Theroux een geniale reportage-maker, maar ik denk ook niet dat hij Michael veel goeds zou hebben gedaan. Hij stapt namelijk in veel van zijn documentaires het verhaal al in met zijn zogenaamde naïeve maar in feite kritische blik. Hij zet eigenlijk altijd het onderwerp van zijn reportages een beetje voor gek. Maar ik had het eindresultaat toch graag gezien. Misschien zou het toch authentieker zijn geweest dan dat broddelwerk van Bashir.
pi_105142036
Ik kan mij goed vinden in wat je zegt, gifkwal. Theroux maakt geen objectieve documentaires, maar alsnog vind ik hem wel erg goed. Hij zou Michael en zijn rare gewoontes alsnog meer recht hebben aangedaan dan Bashir, en geen vuile trucjes met de editing doen enzo.
pi_105160689
Ja, dat denk ik ook. En er is natuurlijk ook niks mis mee om een beetje kritisch te zijn, maar dan moet je het wel op een ethische wijze doen en niet zoals die achterbakse Bashir.

Paris komt trouwens in de Ellen DeGeneres show en heeft blijkbaar een rol in een film bemachtigt: http://ellen.warnerbros.c(...)_december_8_2011.php

Vind het een beetje :{ ;(
  zondag 4 december 2011 @ 15:55:13 #241
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_105169242
Die faux-naïve stijl geeft de indruk een open stijl van interviewen te zijn, maar niets is minder waar. Bij Theraux zie je ook dat hij duidelijk de manier van interviewen gewoon leidt, en ook de richting waar het op gaat, zelf vorm geeft. Vaak is het zelfs manipulatief richting de kijker. Een goed voorbeeld is hoe Rob Kamphues Jos Verstappen neerzette als iemand die totaal geen tijd wilde nemen voor zijn fans, geen cadeau's hoefde, etc. Terwijl Verstappen boos op hem was omdat hij tijd nam waar andere mensen veel geld voor moeten betalen.

Bij MJ was Theraux voooral doorgegaan op de ideeën die er al zijn, en dus heb ik het idee dat het uiteindelijk niet veel anders zou zijn dan wat Bashir deed. Herhaaldelijk laten vertellen dat het ok is om met kinderen in zijn slaapkamer te slapen, maar niet naar de concrete situatie vragen. MJ had de noodzaak daarvan niet gezien, om te vertellen dat zijn slaapkamer een gebouw van twee verdiepingen is..
pi_105171607
Theroux is echt een held. Fantastische docu's.

En kijk, je kan geen docu maken over MJ's leven zonder dat daar rare stukjes in zitten. Als je ook maar een heel klein beetje kritisch bent, dan kom je al op dit soort onderwerpen uit. Wat Theroux niet had gedaan was smerig editten, dat is een ding wat zeker is. Hij had wel vraagtekens gezet bij die slaapshit enzo, maar waarschijnlijk daar ook Michael's kant van het verhaal bij laten zien.

Eeuwig zonde.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_105211316
Bericht uit 2010, maar ik heb dat bericht destijds helemaal gemist. Wel grappig:

quote:
J.K. Rowling, de schrijfster die verantwoordelijk is voor de succesvolle Harry Potter-reeks, heeft Michael Jackson afgewezen toen hij haar probeerde te verleiden om van de toverboeken een musical te maken.

De steenrijke auteur moest niets hebben van de vorig jaar overleden King of Pop. "Michael Jackson wilde van mijn boeken een musical maken. Ik heb tegen een hoop mensen nee gezegd. Ik ben gek op de films en de boeken. Ik heb ja gezegd tegen het pretpark omdat ik wist dat het te gek zou worden", zei de geestelijk moeder van Harry Potter tegen Oprah Winfrey.

Rowling was ervan overtuigd dat de musical toch geen hit zou worden.
Ben benieuwd wat zoiets geworden zou zijn als het wél door zou gaan, en wat voor rol Michael daar in gehad zou hebben. Treurig eigenlijk dat we het nu voortaan alleen maar kunnen hebben over 'wat als toen en toen' en niet 'wat zou er nu gaan gebeuren', simpelweg door het feit dat Michael er niet meer is.
pi_105213617
Wat een kneus, alsof alles wat MJ maakte niet te gek was :P

Nu blijkt dat Arnold Klein ook terecht moet staan bij de California Medical Board. Hoppa!

http://www.thedailybeast.(...)r-investigation.html
pi_105214045
He is dat niet Diane Demon?
Zou ze nou es een keer gelijk hebben?
  maandag 5 december 2011 @ 21:01:19 #246
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_105226038
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 16:42 schreef quirina het volgende:
He is dat niet Diane Demon?
Zou ze nou es een keer gelijk hebben?
Haha, dat mens heet Diane Dimond, niet Demon, mooie Freudiaanse vertyping, dit :D
Als het waar is, is het goed nieuws ^O^
Leef en Laten Leven
pi_105226139
Nee dat was geen typo Robijn. Echt niet.
  maandag 5 december 2011 @ 21:04:01 #248
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_105226221
Owwww, dacht dat het een foutje was :D Moest er iig erg om lachen.
Leef en Laten Leven
  dinsdag 6 december 2011 @ 10:33:16 #250
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_105243639
Op de mjjcommunity kunnen we vragen stellen aan Dr. Shafer. Hij heeft toegezegd om ze te beantwoorden.

http://www.mjjcommunity.c(...)=3553244#post3553244
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')