Hacks updaten?quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hihi nee. Moet hacks nog updaten en had geen tijd.
Ooooohquote:Op zaterdag 19 november 2011 00:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jaa, om grotere gezinnen te kunnen en voor een fatsoenlijke story progression enzo.
Ja kinderen zijn leuk, mits opgevoed natuurlijk. Ik denk dat ik een heel strenge moeder word, maar daar is niks mis meequote:Op zaterdag 19 november 2011 00:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vind kinderen sowieso. Ze moeten het heel bont maken wil ik niet meer het lieve kind, dat er eigenlijk in zit, kunnen zien.
quote:
Ik word waarschijnlijk ook streng, maar rechtvaardig. En m'n vriend veul te lief en bezorgd!quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja kinderen zijn leuk, mits opgevoed natuurlijk. Ik denk dat ik een heel strenge moeder word, maar daar is niks mis mee
Mijn zusje zei vanmiddag dat ze vond dat wij snel aan de kinderen moesten
That sucks...quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:19 schreef Lindytje het volgende:
Nee kip, nog steeds niet binnen.... Paypal deed er 9 dagen over
Zelfde hier.quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:20 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ik word waarschijnlijk ook streng, maar rechtvaardig. En m'n vriend veul te lief en bezorgd!
quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zelfde hier.
Op die zwakke plek pak ik hem namelijk ook altijd
Zal ik doenquote:Op zaterdag 19 november 2011 00:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
That sucks...
Ga je dan wel foto's posten?![]()
Ik ga even naar mijn taartje kijken
Hihi. Ik begon pas een beetje te stressen toen mijn gezin van vader, moeder en 2 dochters er een drieling bij kreeg.quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:19 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Oooooh
Ik word altijd al nerveus van meer dan 2 sims tegelijk. Hahaha
Zolang het streng doch liefdevol is zie ik daar geen problemen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja kinderen zijn leuk, mits opgevoed natuurlijk. Ik denk dat ik een heel strenge moeder word, maar daar is niks mis mee
Mijn zusje zei vanmiddag dat ze vond dat wij snel aan de kinderen moesten
Of het duurt net zo lang als SQ's moddols.quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zal ik doen
Ik hoop heeeeel hard op morgen, is wo verzonden, moet kunnen uit de UK
Whahahaha ik had 1x perongeluk die levenswens voor 5 kinderen zien opgroeien gedaan... Vreselijk!! Gelukkig kon ik ze naar de kostschool sturenquote:Op zaterdag 19 november 2011 00:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hihi. Ik begon pas een beetje te stressen toen mijn gezin van vader, moeder en 2 dochters er een drieling bij kreeg.
[..]
Zolang het streng doch liefdevol is zie ik daar geen problemen.
Dat zou ook kunnen, dan ga ik hard huilenquote:Op zaterdag 19 november 2011 00:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Of het duurt net zo lang als SQ's moddols.
Kindjes opvoeden ben ik het beste in bij de sims! Alle andere levenswensen faal ik altijd in.quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:22 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Whahahaha ik had 1x perongeluk die levenswens voor 5 kinderen zien opgroeien gedaan... Vreselijk!! Gelukkig kon ik ze naar de kostschool sturen
quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen, dan ga ik hard huilen
;')
(en mijn moddols zitten er ook bij)
Whahaha konijn!quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Kindjes opvoeden ben ik het beste in bij de sims! Alle andere levenswensen faal ik altijd in.
Maar die kinderen krijgen ze toch wel.Ik heb bij sims 2 een keer een hele buurt gehad met allemaal kinderen die net vanaf peuter opgegroeid waren. Want zodra ze voor zichzelf konden zorgen vond ik het niet meer leuk en ging ik naar een ander gezin om daar nieuwe babies te maken.
[..]Zal vast niet.
Hahahaquote:Op zaterdag 19 november 2011 00:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Het is echt ernstig. Ik en mijn kinderwens.
Zelf hoef ik er maar 3 hoor!
Details.quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:29 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Hahaha
Eerst een vent en trouwen denk ik?
Jaaaaaa! Zo ontzettend mooi.quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:29 schreef Lindytje het volgende:
Hier kan ik echt bijna om jenken... Mooi liedje
Vooral dat eerste en derde coupletquote:Op zaterdag 19 november 2011 00:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Details.
[..]
Jaaaaaa! Zo ontzettend mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |