abonnement Unibet Coolblue
pi_105437508
Lief!

KD, het komt uit mijn propvolle atelier, ik denk dat het er al een paar jaar lag. :)
Maar misschien kun je iets vinden op 'borg'?
Wat wil je maken?

ik ben nu bezig met een bunting bag.
Eerst de vulling. Ik had een keer heel veel wol gekregen om mee te vilten, maar daar houd ik niet zo van. Dus de vulling is van pure schapenwol. Het ruikt nog naar schaap! :D O+

En dit heb ik nog over. En op het atelier ligt nog een vuilniszak vol! :D

Lekker warm in elk geval!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_105437670
ik ben van plan om de kinderwagen te bekleden :)
pi_105442980
Oeke O+
pi_105444582
Oekke mooi hoor! en dan in zo'n frummelmaatje O+
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_105445007
och Oeks wat mooi geworden O+ O+
:)
pi_105445091
Oeke mooi! En wat een leuk knoopje!
pi_105446072
Oeke wat mooi O+ Dat knoopje is schattig!

Hoe zorg je ervoor dat de wol in de buntingbag goed blijft liggen? Of ga je het aan elkaar droogvilten?
Ik ben heel benieuwd hoe de buntingbag wordt!!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_105446375
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 11:03 schreef Twinkly het volgende:
Oeke wat mooi O+ Dat knoopje is schattig!

Hoe zorg je ervoor dat de wol in de buntingbag goed blijft liggen? Of ga je het aan elkaar droogvilten?
Ik ben heel benieuwd hoe de buntingbag wordt!!
Ik dacht dat jij vast het broekje kwam laten zien O-) :P

En als ik nog een keer zwanger mag raken dan bestel ik gewoon een hele baby(kleding)lijn bij Oeke O+ ;) echt zo mooi wat jij allemaal maken kan
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_105446401


[ Bericht 100% gewijzigd door Twinkly op 11-12-2011 11:23:10 ]
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_105446483
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 11:03 schreef Twinkly het volgende:
Oeke wat mooi O+ Dat knoopje is schattig!
Van Etsy uit Japan. Ik heb nog meer van die blaadjes en 2 knopen met een boom erop. O+
quote:
Hoe zorg je ervoor dat de wol in de buntingbag goed blijft liggen? Of ga je het aan elkaar droogvilten?
Ik ben heel benieuwd hoe de buntingbag wordt!!
De witte stof die je eronder ziet liggen heb ik eroverheen gevouwen. Daarna heb ik er schuine naden overheen gestikt, zodat het een dekbedje is geworden. Niet zo heel netjes gedaan eerlijk gezegd, maar het werkt wel.
Ik zal nog even een foto maken van hoe het nu is.
Ik heb trouwens de maten aangehouden van de DPAM-bunting bags en die zijn eigenlijk heel klein! :o Zo schattig.
Ik heb zelfs al als ik Ko nu verschoon met die lange stelten die over het verschoningskussen heen hangen, dat ik even moet slikken. Toen hij net geboren was paste hij precies op zo'n kussen. Wat een shock zal dat straks zijn! :D
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  zondag 11 december 2011 @ 12:19:37 #136
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_105447858


Zag dit vlgs mij van de week ergens hier op het forum langs komen en vond het zo'n leuk idee! :Y
***
pi_105449832
Leuk idee! Misschien straks hier ook maar eens doen ;).

Mijn stripes vorderen gestaag...
Mama van 2 lieve meiden :)
  zondag 11 december 2011 @ 14:14:54 #138
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_105451686
mooie mozaiekjes, nijna!

en BE, wat een leuk idee die handjeskerstboom!

oeke, ik ben benieuwd naar 't eindresultaat, het zal in elk geval heeeerlijk warm zijn voor de nieuwe spruit! en wat een leuk pakje, dat knoopje is inderdaad geweldig! O+

murmeli, er is ook nog een heel knutsel-forum binnen fok, voor de net iets minder ouder/kind-gerelateerde dingen. maar ik moet bekennen dat ik hier ook wel eens dingen neer zet die niet zo direct voor kinderen gemaakt zijn. :@
in de haak.
pi_105473238
Twinkly heeft in opdracht een zipsuit gemaakt voor Wolf, echt helemaal geweldig O+ O+ O+
E. vond dat je gewoon je geld ermee moest gaan verdienen en een webwinkeltje moest beginnen!

(Wolf met just-out-of-bath haar :P )






“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_105473291
Waaaaaahhh wat een gaaf ding _O_
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_105473411
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 14:44 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Ja die met de cijfers en letters gaat door de stans machine (big shot)
De halve rondjes is een pons.
Nu ben ik met decopatch bezig om een kerstboom te maken, daarna kerstballen. En bij de supermarkt een houten ster gekocht, die ga ik wit verven en daarna met decopatch beplakken.
Tussendoor maak ik kerstkaartjes en labeltjes met inkt en stempels. Erg verslavend!
En scrapbooken (met foto's ) probeer ik ook nog te doen!
Ingrid, ik weet niet of het bij alle Ikea's hetzelfde is, maar hier (haarlem) hadden ze een scrapbookpakketje met 24 blaadjes, enveloppen en nog wat dingen nu voor maar 99 cent.
pi_105474438
Ohh Twinkly O+ dat moet je zeker doen! Ik zou er morgen direct een bij je bestellen! Ik ben er verliefd op, en een beetje extra door t model erin O+ ik zie mijn kleine bolle al helemaal in zo'n zipsuit rondkruipen O+
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_105474588
En de voering onderaan de pijpen maakt het helemaal af!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_105475046
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 22:15 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Ingrid, ik weet niet of het bij alle Ikea's hetzelfde is, maar hier (haarlem) hadden ze een scrapbookpakketje met 24 blaadjes, enveloppen en nog wat dingen nu voor maar 99 cent.
Voorlopig kom ik daar niet, maar lief!

Twinkly wat mooi!
  zondag 11 december 2011 @ 22:56:33 #145
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105475757
Ohhhhhhhhh die kerstboom is gaaf!!! Check.. (ga ik op mijn werk met de kids doen :D)
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_105482896
Wat een leuke zipsuit! Twinkly, waar heb je het patroon vandaan? Ik ben alweer bijna toe aan een nieuw projectje..
pi_105483314
Ja ik wil ook wel een tante lief aankijken met dit patroon eigenlijk :Y
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 12 december 2011 @ 09:24:56 #148
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_105484050
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 14:14 schreef trui het volgende:
murmeli, er is ook nog een heel knutsel-forum binnen fok, voor de net iets minder ouder/kind-gerelateerde dingen. maar ik moet bekennen dat ik hier ook wel eens dingen neer zet die niet zo direct voor kinderen gemaakt zijn. :@
Klopt, en zo heel strict is het verder ook niet. Als de grote lijn maar kinders is. ;)

Oeke, dat van dat verschonen! In de kraamweek heb ik vrijwel alleen Oscar gedaan toen, en als je dan na een week idd je grote ineens moet verschonen is dat zo'n gek gevoel! Lange zware benen enzo. O+
***
pi_105484228
idem voor mij Twinkly.. dus de eerste bestellingen heb je al binnen :D O+
als ik nu niels zijn vaste mutsenhaakster word he .... :P
pi_105484243
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 09:24 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Klopt, en zo heel strict is het verder ook niet. Als de grote lijn maar kinders is. ;)

Oeke, dat van dat verschonen! In de kraamweek heb ik vrijwel alleen Oscar gedaan toen, en als je dan na een week idd je grote ineens moet verschonen is dat zo'n gek gevoel! Lange zware benen enzo. O+
Hahha idd, eerst heel voorzichtig met die kromme beentjes en dan opeens die enorme stalpoten :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')