Die wordt vooral gedragen door een acteerprestatie, maar is voor de rest ook wel goed. Ik vraag me af of die de shortlist voor de buitenlandse film oscar kan halen. Leek eerst twijfelachtig, maar deed het een paar weken terug erg goed op Amerikaanse festivals, dus hij heeft terug wat aandacht gekregen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 01:02 schreef picodealion het volgende:
Oh, en heeft iemand Rundskop gezien? Ben ik ook erg benieuwd naar.
Dat heb ik wel vaker bij zijn vragenquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:15 schreef picodealion het volgende:
Van beide films nog nooit gehoord, Sands.
nou ja, tis niet dat ik nog nooit van Alpha & Omega heb gehoord, alleen de cover ziet er al zo slecht uit dat ik de film niet ga kijken. En The last unicorn is al zo oud, toen interreseerde het mij nog niet wie of wat de stemmen in de film deed...quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Of Sands is zo briljant dat hij zelfs films heeft gezien, wat niemand überhaupt van gehoord heeft, of hij heeft een aparte smaak.
Sands ziet zelfs films, die andere de moeite niet vinden om te kijkenquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:00 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
nou ja, tis niet dat ik nog nooit van Alpha & Omega heb gehoord, alleen de cover ziet er al zo slecht uit dat ik de film niet ga kijken. En The last unicorn is al zo oud, toen interreseerde het mij nog niet wie of wat de stemmen in de film deed...
Jij doet dat meer dan 15 keerquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Sands ziet zelfs films, die andere de moeite niet vinden om te kijken
Iedereen heeft zo z'n zwakke plekkenquote:
Ik kijk sommige films meer dan 15 keer. Daar doelt hij opquote:
Zoals?quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik kijk sommige films meer dan 15 keer. Daar doelt hij op
The Maskquote:
Dat snap ik. Ik heb een rare zwak voor die filmquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:14 schreef Baszh het volgende:
Limitless is het de 1e keer al niet echt waard
quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:14 schreef Baszh het volgende:
Limitless is het de 1e keer al niet echt waard
Daar heb ik ook last vanquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:17 schreef Robby87 het volgende:
Ik ben dan zo'n type die in een film, bijv. Inception, sommige scènes van misschien 5 sec echt ontelbaar veel keer achter elkaar terugkijk, op het autistische af.
Oh god...quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Daar heb ik ook last van
Vooral als ik stoned ben
Ik zou zweren dat jij mij net zo irritante kloon bent inmiddels. Kennis is gelijk, irritante is gelijk, en autistische trekjes dus ook
Je bent net zo beperkt in je filmkennis als ikquote:
Sorry Fox je kloon is beterquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Daar heb ik ook last van
Vooral als ik stoned ben
Ik zou zweren dat jij mij net zo irritante kloon bent inmiddels. Kennis is gelijk, irritante is gelijk, en autistische trekjes dus ook
quote:17 Robby87
12 FireFox1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |