normale mensenquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Gelukkig vinden we dat ook van jou.
ik ben anders heel normaal.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Gelukkig vinden we dat ook van jou.
Daar denk ik na in bepaalde sub forums te hebben gekeken heel anders over.quote:
subfora? Meervoud?quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Daar denk ik na in bepaalde sub forums te hebben gekeken heel anders over.
Correct, al is het in het verbasterde Nederlands acceptabel om forums te gebruiken. Hetzelfde geldt voor datums en data.quote:
and the grammar police has arrived.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:36 schreef Vernederlandsing het volgende:
[..]
Correct, al is het in het verbasterde Nederlands acceptabel om forums te gebruiken. Hetzelfde geldt voor datums en data.
Engels is de grootste boosdoener in het vervuilen van onze taal, als u het echt wilt gebruiken, doe dit dan correct: alert.quote:
Wat is er mis met een taal die zich ontwikkelt en woorden van andere talen overneemt?quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:02 schreef Vernederlandsing het volgende:
[..]
Engels is de grootste boosdoener in het vervuilen van onze taal, als u het echt wilt gebruiken, doe dit dan correct: alert.
Ik zou een standpunt in kunnen nemen met de trefwoorden identiteit, nationalistisch en trots, dit doe ik niet.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:04 schreef picodealion het volgende:
[..]
Wat is er mis met een taal die zich ontwikkelt en woorden van andere talen overneemt?
SPOILER: Bij gebrek aan beterOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slechts één doel.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:11 schreef Vernederlandsing het volgende:
[..]
Ik zou een standpunt in kunnen nemen met de trefwoorden identiteit, nationalistisch en trots, dit doe ik niet.Reddit Aww.SPOILER: Bij gebrek aan beterOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nooit.
Ik ook van jou hoorquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:02 schreef Vernederlandsing het volgende:
[..]
Engels is de grootste boosdoener in het vervuilen van onze taal, als u het echt wilt gebruiken, doe dit dan correct: alert.
Wat ben jij nou weer voor een troll?quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:02 schreef Vernederlandsing het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik aan de eisen van die term voldoe.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat ben jij nou weer voor een troll provocateur?
Hup naar een ander topic jij!quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:44 schreef Vernederlandsing het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik aan de eisen van die term voldoe.
Oh, van het weekend eindelijk Katamari kunnen spelen en meteen uitgespeeld. Fuck die Asian dad-achtige cosmoskoning.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:45 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hup naar een ander topic jij!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |