Hihi!quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:34 schreef _Loki het volgende:
Ik doe mee. Because fuck it.
Geen socially awkward penguin meer voor mij.
Ik ben ook socially awkward als het om meets gaatquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:34 schreef _Loki het volgende:
Ik doe mee. Because fuck it.
Geen socially awkward penguin meer voor mij.
Huh?quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:50 schreef Guppyfriend het volgende:
Dat komt nog welnee, want 17 december is er een hardloopmeet in Utrecht waar ik verwacht wordt
Ja, ik dacht dus dat jullie ook de 17de wilde, daaromquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Huh?
10 en 17 december liggen 1 week uit elkaar, ik zie het probleem niet?
Jij wilde toch geen sushi meer :86quote:
En daarna Xu-Xiquote:Op zaterdag 19 november 2011 11:01 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh really? Had ik even niet begrepen, ik dacht theeleuten
Het is een biermeet, geen sushimeet.quote:
Alweer?quote:Op zondag 20 november 2011 21:23 schreef picodealion het volgende:
Lekker in de mist over de dijk gelopen.
Overigens wel mijn longen eruit gehijgd, dus maar weer gestopt met roken.
Supergoedquote:Op zondag 20 november 2011 21:23 schreef picodealion het volgende:
Lekker in de mist over de dijk gelopen.
Overigens wel mijn longen eruit gehijgd, dus maar weer gestopt met roken.
Oranjerer. Althans hier in het centrum.quote:Op maandag 21 november 2011 23:21 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat hebben, de wereld is in eens een stuk mysterieuzer
Komt door alle stadslichtenquote:Op maandag 21 november 2011 23:58 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Oranjerer. Althans hier in het centrum.
Hier was gisteren avond ook heel veel vuurwerk.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:25 schreef DutchErrorist het volgende:
Twee dingen, het trekt hier echt dicht nu, en wat is dat toch hier met vuurwerk.
Dat denk ik, ze zijn de AH in Klarendal aan 't verherbouwen. Bij de C1000 in Klarendal heb ik trouwens niets van extra drukte gemerkt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:19 schreef voodoolady het volgende:
Heb het nog nooit zo druk gezien bij de ah in het centrum als gisteren. Rijen tot achterin de winkel. Komt dat omdat klarendal dicht is of zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |