SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Daar gaan we weer!
Kusjes debeterebob
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ik ook al! Ik had namelijk een geniale TTquote:Op donderdag 17 november 2011 22:56 schreef stefanhaan het volgende:
heloef jij vuige lapohunter.
TOPIC REPORT GEMACHT
Oh jawel ik dacht dat we het over iemand anders hadden.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:56 schreef Cactus1 het volgende:
Dus we mogen mrk.n niet belachelijk maken?
quote:Op donderdag 17 november 2011 22:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Inb4: Huh, wat waar gaat het over? Ik hoor mijn naam
Ik ookquote:Op donderdag 17 november 2011 22:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ook al! Ik had namelijk een geniale TT
Crutch ban heloef, hij is een vuige lapohunter.quote:
Leugenaar.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:56 schreef stefanhaan het volgende:
TOPIC REPORT GEMACHT
Kusjekroelquote:Op donderdag 17 november 2011 22:57 schreef -Strawberry- het volgende:
Ah, het begint weer vermakelijk te worden zie ik.
quote:Op donderdag 17 november 2011 22:57 schreef -Strawberry- het volgende:
Ah, het begint weer vermakelijk te worden zie ik.
Haiquote:Op donderdag 17 november 2011 22:56 schreef stefanhaan het volgende:
TOPIC REPORT GEMACHT
Ik ben te lief voor een topic reportquote:
Alleen als jij berichten naar haar blijft sturenquote:Op donderdag 17 november 2011 22:56 schreef Supersoep het volgende:
Maar heb je je lesje nu geleerd, Mrk.n? Ga je nu dagelijks haar Facebook controleren?
Oh, dan ga ik jou kaalplukkenquote:Op donderdag 17 november 2011 22:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
De mijne ging over jou: Waar we Stefankip belachelijk maken
Dat is hij al zolang hij hier post. Ik heb 't al opgegeven.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:56 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Crutch ban heloef, hij is een vuige lapohunter.
Neehoor. Je hebt allerlei instellingen bij Facebook.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:56 schreef Supersoep het volgende:
Maar heb je je lesje nu geleerd, Mrk.n? Ga je nu dagelijks haar Facebook controleren?
Hoi Moonwalk.quote:
Zo kijk nu nog maar eens.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:58 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dat is hij al zolang hij hier post. Ik heb 't al opgegeven.
Ik hoorde trouwens dat jij de Fok! detective kan uithangen en kan achterhalen wie de dader is. Doe eensquote:Op donderdag 17 november 2011 22:58 schreef Crutch het volgende:
Dat is hij al zolang hij hier post. Ik heb 't al opgegeven.
Cactus ik ga je kaalplukkenquote:Op donderdag 17 november 2011 22:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik hoorde trouwens dat jij de Fok! detective kan uithangen en kan achterhalen wie de dader is. Doe eens
Lapohunten is niet strafbaar, ongeldige klacht.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:59 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Zo kijk nu nog maar eens.
Topic report gemacht
Dit ja, ik sterf van nieuwsgierigheid.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik hoorde trouwens dat jij de Fok! detective kan uithangen en kan achterhalen wie de dader is. Doe eens
Nee hij weet wel dat ik bestaquote:Op donderdag 17 november 2011 22:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi Moonwalk.![]()
Weet je al meer over je sportschool kerel?
Wie dan, volgens jou?quote:Op donderdag 17 november 2011 22:59 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Ligt het niet enorm voor de hand wie dit grapje geflikt heeft dan
Leer het nou eens Heloefquote:Op donderdag 17 november 2011 22:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Lapohunten is niet strafbaar, ongeldige onterehte klacht.
Nee, nog niet heel erg. Vertel eens, wie verdenk jij?quote:Op donderdag 17 november 2011 22:59 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Hoe zou hij dat moeten achterhalen dan?quote:Op donderdag 17 november 2011 22:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Niet opgeven, je bent vast veel leuker dan die meid.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:00 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nee hij weet wel dat ik bestamaar ik vang geen signalen op, wel van een andere instructeur maar die vind ik zelf niet zo leuk
![]()
Zag er vandaag ook een meid bij dus i guess he's taken
Vertel.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:59 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Je wil me wel erg graag pijpen, of niet?quote:Op donderdag 17 november 2011 22:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Alleen als jij berichten naar haar blijft sturen
Ohhww, kopje koffie doen dan?quote:Op donderdag 17 november 2011 23:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb best veel geld, dus dan heb je wel een goed target om kaal te plukken
Dan mis je wat. Speciaal alleen vanavond naaktfoto's er in gezet.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:00 schreef Crutch het volgende:
Kan je FoBo niet checken.
Zit op mijn walkie-talkie te fok!ken.
Fok! detectives hebben hun eigen methodes. Ik vraag er niet naar, ik wil alleen resultaat zienquote:Op donderdag 17 november 2011 23:00 schreef -Strawberry- het volgende:
Hoe zou hij dat moeten achterhalen dan?
Jij bent te slim voor mijquote:Op donderdag 17 november 2011 23:01 schreef Supersoep het volgende:
Je wil me wel erg graag pijpen, of niet?
Ik heb sowieso geen interesse in mannen die bezet zijnquote:Op donderdag 17 november 2011 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet opgeven, je bent vast veel leuker dan die meid.
Hoe gaat het met jou na die hectische(zware/moeilijke) dag vandaag?quote:
Ik lust geen koffie. Ik heb ook een spiraaltje trouwens net als je vriendin. Als het goed is wordt ze op een gegeven moment nooit meer ongesteld, dus dan kun je eindeloos door batsenquote:
Kijk en leer, beste Mark.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:03 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik heb sowieso geen interesse in mannen die bezet zijn, zou ik echt nooit doen, en buiten dat vind ik een man die je zo bij zn vriendin los kan weken ook niet bepaald geschikt materiaal om iets serieus te beginnen. Mijn minicrush is dus bekoeld
ik hoop dat ze nog lang en gelukkig leven, ken die vent verder ook niet eens
Hoop het. Dan denk ik dat we een weekend lang niet van het bed afkomenquote:Op donderdag 17 november 2011 23:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik lust geen koffie. Ik heb ook een spiraaltje trouwens net als je vriendin. Als het goed is wordt ze op een gegeven moment nooit meer ongesteld, dus dan kun je eindeloos door batsen
quote:Op donderdag 17 november 2011 23:04 schreef heloef het volgende:
He waaorm is de TT aangepast?
Ik ben fan van die voetballer.
[ afbeelding ]
Wat heb ik gemist? Een leuke vent met vriendin?quote:Op donderdag 17 november 2011 23:03 schreef Moonwalk het volgende:
Ik heb sowieso geen interesse in mannen die bezet zijn, zou ik echt nooit doen, en buiten dat vind ik een man die je zo bij zn vriendin los kan weken ook niet bepaald geschikt materiaal om iets serieus te beginnen. Mijn minicrush is dus bekoeld
Er was heul geen TR, nu wel, maar dat terzijde.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je honoreert mijn TR wel hequote:Op donderdag 17 november 2011 23:06 schreef Crutch het volgende:
[..]
Er was heul geen TR, nu wel, maar dat terzijde.
Link.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:06 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Het is toch al gezegd in een ander topic, lezen julie alleen dit ofzo
Dit!quote:Op donderdag 17 november 2011 23:05 schreef heloef het volgende:
Ik vind de man die het deed een held en sneu tegelijk.
Sneuheld!
Ja een leuke instructeur bij de sportschool, ik moest even onderzoeken of hij bezet is want bezette mannen steek ik geen energie in. vandaag weet ik zo goed als zeker dat hij bezet is. kees kloost.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist? Een leuke vent met vriendin?
Ik zag wel dat ook_gek je probeerde te hosselen
Wat is een TR?quote:Op donderdag 17 november 2011 23:06 schreef Crutch het volgende:
[..]
Er was heul geen TR, nu wel, maar dat terzijde.
Ok. best fijn om te horen dat er zulke mensen bestaan naast mijquote:Op donderdag 17 november 2011 23:03 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Wel ok. Beetje vervelende week gehad qua werk en slaap verder. Zeer weinig zin om naar huis te gaan iedere keer. En leuke collega leren kennen vandaag.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:04 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou na die hectische(zware/moeilijke) dag vandaag?
Verdikkeme Loka. Waarom ben jij zo jong en niet in mijn omgeving woonachtend!quote:
Nee, we beginnen er gewoon steeds opnieuw over, want het blijft vermakelijkquote:Op donderdag 17 november 2011 23:06 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Het is toch al gezegd in een ander topic, lezen julie alleen dit ofzo
Die vent moet wel serieus een leven zoeken.quote:
ja ik bestaquote:Op donderdag 17 november 2011 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok. best fijn om te horen dat er zulke mensen bestaan naast mij![]()
[..]
Wel ok. Beetje vervelende week gehad qua werk en slaap verder. Zeer weinig zin om naar huis te gaan iedere keer. En leuke collega leren kennen vandaag.
Hopelijk deze week wat leuker. En hopelijk vind ik natuurlijk de liefde van mijn leven.
[..]
Verdikkeme Loka. Waarom ben jij zo jong en niet in mijn omgeving woonachtend!
Verklaart een hoop die had geen leven.quote:
Hihi, zie dmquote:Op donderdag 17 november 2011 23:10 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
ja ik besta![]()
is die collega een man of een vrouw?
Slim meisjequote:Op donderdag 17 november 2011 23:07 schreef Moonwalk het volgende:
Ja een leuke instructeur bij de sportschool, ik moest even onderzoeken of hij bezet is want bezette mannen steek ik geen energie in. vandaag weet ik zo goed als zeker dat hij bezet is. kees kloost.![]()
ook_gek wil me laten paaldansen
"Serieus, ze kan er nooit achterkomen."quote:Op donderdag 17 november 2011 23:10 schreef mrk.n het volgende:
Serieus, het is mylifeisgey. Het is alleen even afwachten wanneer hij het zelf komt bekennen, dat komt ook nog wel binnen nu en een week.
quote:Op donderdag 17 november 2011 23:11 schreef Supersoep het volgende:
[..]
"Serieus, ze kan er nooit achterkomen."
''Serieus, het is mylifeisgrey."
Ik zie een trend. Wat als je het nu weer fout hebt?
Het is niet zijn stijl.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:10 schreef mrk.n het volgende:
Serieus, het is mylifeisgey. Het is alleen even afwachten wanneer hij het zelf komt bekennen, dat komt ook nog wel binnen nu en een week.
Ze is er ook niet achtergekomen, hoe kom je daar bij?quote:Op donderdag 17 november 2011 23:11 schreef Supersoep het volgende:
[..]
"Serieus, ze kan er nooit achterkomen."
''Serieus, het is mylifeisgrey."
Ik zie een trend. Wat als je het nu weer fout hebt?
Juist wel. Ik ben alleen benieuwd naar de reden waarom, dat zal wel weer iets aparts zijn.quote:
Nog niet, wacht maar af jochie, dat komt nog wel.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:13 schreef mrk.n het volgende:
Ze is er ook niet achtergekomen, hoe kom je daar bij?
De mogelijkheid was er en is er. Je werd eigenlijk gered door Cactus die je er op attendeerde.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:13 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Dat laatste stuk dan weer wel een beetje. Ik zal het hem eens vragen.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:13 schreef mrk.n het volgende:
[..]
[..]
Juist wel. Ik ben alleen benieuwd naar de reden waarom, dat zal wel weer iets aparts zijn.
Idd, ik heb het gewoon verneuktquote:Op donderdag 17 november 2011 23:14 schreef Supersoep het volgende:
De mogelijkheid was er en is er. Je werd eigenlijk gered door Cactus die je er op attendeerde.
Ik zou het best gedurfd van hem vinden. Hij had zich voorgenomen nooit meer op mrk te reageren laatst.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:14 schreef heloef het volgende:
Het past wel bij hem.
Zover ik hem ken natuurlijk.
Meer moet je er ook niet over zeggen.quote:
Doet ie ook niet, hij wil zijn vriendin hosselen en stap 1 is : loswekenquote:Op donderdag 17 november 2011 23:15 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou het best gedurfd van hem vinden. Hij had zich voorgenomen nooit meer op mrk te reageren laatst.
Ik rolde van de bank af.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Doet ie ook niet, hij wil zijn vriendin hosselen en stap 1 is : losweken
Da's niet echt hoe hij in elkaar zit volgens mijquote:Op donderdag 17 november 2011 23:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Doet ie ook niet, hij wil zijn vriendin hosselen en stap 1 is : losweken
Onderschat een wanhopig en geil gefrustreerd mens niet. Daarbij is mrk's vriendin erg geil om te zienquote:Op donderdag 17 november 2011 23:18 schreef Lokasenna het volgende:
Da's niet echt hoe hij in elkaar zit volgens mij
Geloof me, ik onderschat hem nietquote:Op donderdag 17 november 2011 23:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Onderschat een wanhopig en geil gefrustreerd mens niet. Daarbij is mrk's vriendin erg geil om te zien
Voor 500 euro kun je 'm bij mij krijgen. Ik ben sinds gister niet meer integer als het om mrk.s FB gaatquote:Op donderdag 17 november 2011 23:19 schreef palawan het volgende:
Wat zou hij nou gedaan hebben?
Iets wat op fok stond gestuurd hebben naar de facebook van de vriendin van mrk? Is dat zo boeiend dan? :s
En wie heeft er een linkje naar de facebook van mrk, ben ook wel nieuwsgierig hoe hij en zijn vriendin eruit zien
Dan zou ik zeggen Supersoep.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:19 schreef heloef het volgende:
Hij heeft gewoon een bloedhekel aan Mark.
Waarom zou je het anders doen? Of je moet een moraalridder zijn.
Ja.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:19 schreef palawan het volgende:
Wat zou hij nou gedaan hebben?
Iets wat op fok stond gestuurd hebben naar de facebook van de vriendin van mrk? Is dat zo boeiend dan? :s
En wie heeft er een linkje naar de facebook van mrk, ben ook wel nieuwsgierig hoe hij en zijn vriendin eruit zien
Ja die heeft echt een bloedhekel aan je dat klopt.quote:
Wie niet.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja die heeft echt een bloedhekel aan je dat klopt.
Daarom.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja die heeft echt een bloedhekel aan je dat klopt.
Ik denk dat die persoon geen leven meer heeft op Fok dan. Want je wil mrk niet achter je aan hebben zittenquote:Op donderdag 17 november 2011 23:21 schreef Supersoep het volgende:
Het dramaniveau zakt wel weer een beetje. Ik had op iets schokkender gehoopt bij het onthullen van de echte dader.
Ik doe niets.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:22 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik denk dat die persoon geen leven meer heeft op Fok dan. Want je wil mrk niet achter je aan hebben zitten
Dit.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:24 schreef Myraela het volgende:
Ik denk nog steeds dat het een complot is. Ik denk dat mark 15 is, zowel een facebook van zichzelf als van zijn vriendin heeft gefaket. Vervolgens zijn facebook heeft verspreid, onder het mom van "oh, ik dacht dat de belangrijke dingen prive stonden".
En dan nu zodat we zijn relatiestatus en hosselstatus geloven doet hij net alsof hij een date zou hebben, en om hier een drama te schoppen zou een FOK!ker het verstoren. Maar ondertussen was het gewoon de overheid, vanwege aangebrande kipnuggets.
Ja, help me effe.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:20 schreef Myraela het volgende:
Oh joy. We gaan weer verder waar we gisteren waren gebleven.
quote:Op donderdag 17 november 2011 23:24 schreef Myraela het volgende:
Ik denk nog steeds dat het een complot is. Ik denk dat mark 15 is, zowel een facebook van zichzelf als van zijn vriendin heeft gefaket. Vervolgens zijn facebook heeft verspreid, onder het mom van "oh, ik dacht dat de belangrijke dingen prive stonden".
En dan nu zodat we zijn relatiestatus en hosselstatus geloven doet hij net alsof hij een date zou hebben, en om hier een drama te schoppen zou een FOK!ker het verstoren. Maar ondertussen was het gewoon de overheid, vanwege aangebrande kipnuggets.
* ook_gek allu hoedje op zetquote:Op donderdag 17 november 2011 23:24 schreef Myraela het volgende:
Dat is ook niet aardig.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Onderschat een wanhopig en geil gefrustreerd mens niet. Daarbij is mrk's vriendin erg geil om te zien
Dat is wel heel erg veel voor een stelletje pixels he.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:21 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Voor 500 euro kun je 'm bij mij krijgen. Ik ben sinds gister niet meer integer als het om mrk.s FB gaat
Daarom hou ik van je.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:24 schreef Myraela het volgende:
Ik geef zijn FB voor 50 euro.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:25 schreef palawan het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg veel voor een stelletje pixels he.
Valt er niet over te onderhandelen?
Heb je mij er ooit op kunnen betrappen dat ik dat niet doe?quote:Op donderdag 17 november 2011 23:25 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat is ook niet aardig.Als hij het niet is zijn jullie flink aan het beledigen.
Niemand pretendeert iemand te zijn, hoewel! Misschien kan ik dat nog in mijn complottheorie verwerken.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:24 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ja, help me effe.
Wie pretendeert wie te zijn?
Jouw post was eigenlijk ook geen goed voorbeeld.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:27 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Heb je mij er ooit op kunnen betrappen dat ik dat niet doe?![]()
Mensen moeten humor kunnen onderscheiden van een oprecht en gemeende belediging. Ik maak ze beiden. In het geval van MLiG was het humor
Kom over 2 weken eens terug als het onderwerp minder hot is, misschien kunnen we dan nog eens praten. Nu is er veel vraag naar, dus is de prijs hoogquote:Op donderdag 17 november 2011 23:25 schreef palawan het volgende:
Dat is wel heel erg veel voor een stelletje pixels he.
Valt er niet over te onderhandelen?
Ik bied een RL kopje koffie!quote:Op donderdag 17 november 2011 23:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik geef zijn FB voor 50 euro.
Serieus?quote:Op donderdag 17 november 2011 23:29 schreef Supersoep het volgende:
Nu ook_gek er is om hilarische verontwaardigde reacties m'n kant op te sturen vol met spelfouten, kan ik bekennen dat ik het was. Brand maar los. Bewijs via DM.
Ik bied je een zoenquote:Op donderdag 17 november 2011 23:28 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Kom over 2 weken eens terug als het onderwerp minder hot is, misschien kunnen we dan nog eens praten. Nu is er veel vraag naar, dus is de prijs hoog
Really? Lemmesee.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:29 schreef Supersoep het volgende:
Nu ook_gek er is om hilarische verontwaardigde reacties m'n kant op te sturen vol met spelfouten, kan ik bekennen dat ik het was. Brand maar los. Bewijs via DM.
Ga je mij het bewijs sturen via DM?quote:Op donderdag 17 november 2011 23:29 schreef Supersoep het volgende:
je haat zit diep hequote:Op donderdag 17 november 2011 23:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Slim meisjeook_gek kan in de hoogste boom gaan hangen en daar op zijn eigen paal gaan zitten, mafketel
quote:Op donderdag 17 november 2011 23:28 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Kom over 2 weken eens terug als het onderwerp minder hot is, misschien kunnen we dan nog eens praten. Nu is er veel vraag naar, dus is de prijs hoog
Ik wil ook bewijs zienquote:Op donderdag 17 november 2011 23:29 schreef Supersoep het volgende:
Mij vind je wel lief he?quote:Op donderdag 17 november 2011 23:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Haat ligt veel te dicht bij liefde. Ik vind je gewoon een sukkel. Niets meer niets minder
Speciaal op mij gewacht? Dat is dan wel weer liefquote:Op donderdag 17 november 2011 23:29 schreef Supersoep het volgende:
quote:Op donderdag 17 november 2011 23:35 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Iedereen klaar voor de link?
quote:Op donderdag 17 november 2011 23:35 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Iedereen klaar voor de link?
quote:Op donderdag 17 november 2011 23:36 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nee man, geintje. Alsof ik zonder hoofdletters ga typen.
Waarom heb je het gedaan?quote:Op donderdag 17 november 2011 23:36 schreef Supersoep het volgende:
[..]
ik was het inderdaadquote:Op donderdag 17 november 2011 23:36 schreef Supersoep het volgende:
[..]
gutte gut, nou maar hopen dat ik vanavond goed kan slapen. Want dit is me toch wel wat zeg.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Haat ligt veel te dicht bij liefde. Ik vind je gewoon een sukkel. Niets meer niets minder
quote:Op donderdag 17 november 2011 23:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
gutte gut, nou maar hopen dat ik vanavond goed kan slapen. Want dit is me toch wel wat zeg.
Pfff meteen heel mee weekend verkloot door je opmerking.
Oh nee wacht, het zal me aan me reet roesten, je bent in mijn ogen niet meer dan een wolkje stof ergens in een hoekje.
quote:Op donderdag 17 november 2011 23:36 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik vond het mijn morele plicht; versterkt door het feit dat ik je niet mag. Daar komt ook nog eens bij dat je er stellig van overtuigd was dat je plan fool-proof was, en dan gaan mijn ''CHALLENGE ACCEPTED" lichtjes branden.quote:
Eigenlijk sla ik voor het gemak stappen 1 en 2 meestal over. 3 works like a charm.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat is stap 1 en stap 2 en wat moet iemand doen op te zorgen dat jij stap 3 gaat doen?
Hmm, het is je niet gelukt.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:39 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik vond het mijn morele plicht; versterkt door het feit dat ik je niet mag. Daar komt ook nog eens bij dat je er stellig van overtuigd was dat je plan fool-proof was, en dan gaan mijn ''CHALLENGE ACCEPTED" lichtjes branden.
Cactusje is mn fokalteregoquote:Op donderdag 17 november 2011 23:40 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik ben supersoeps alterego die wel zonder hoofdletters kan typen.
Nee, dat niet. Maar je zal je ietwat ongemakkelijk blijven voelen zolang je vriendin Facebook blijft houden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ron Paul 2012
Dat was ook wat mij opviel aan alles. Ik vond dat zo arrogant, dus vandaar mijn post. Sorry dat ik het verpest heb. Ik wist natuurlijk niet dat jij ondertussen zijn vriendin aan het hosselen wasquote:Op donderdag 17 november 2011 23:39 schreef Supersoep het volgende:
Ik vond het mijn morele plicht; versterkt door het feit dat ik je niet mag. Daar komt ook nog eens bij dat je er stellig van overtuigd was dat je plan fool-proof was, en dan gaan mijn ''CHALLENGE ACCEPTED" lichtjes branden.
quote:Op donderdag 17 november 2011 23:42 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar je zal je ietwat ongemakkelijk blijven voelen zolang je vriendin Facebook blijft houden.Neehoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:43 schreef Moonwalk het volgende:
en de date is niet door gegaan toch, die was anders wel door gegaan
In ieder geval een meisje uit zijn klauwen gered inderdaad.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:43 schreef Moonwalk het volgende:
en de date is niet door gegaan toch, die was anders wel door gegaan
quote:Op donderdag 17 november 2011 23:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
In ieder geval een meisje uit zijn klauwen gered inderdaad.
Thank god for that.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
In ieder geval een meisje uit zijn klauwen gered inderdaad.
Ga je wraak nemen?quote:Op donderdag 17 november 2011 23:45 schreef mrk.n het volgende:
Weten we ook wie de dader is. Supersoep.
Hij liep gisteren m'n Facebook al uit te delen aan mensen.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:47 schreef stefanhaan het volgende:
Wat voor wraak wil hij nou nemen?
Nja heeft ie je daar nou echt mee?quote:Op donderdag 17 november 2011 23:47 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hij liep gisteren m'n Facebook al uit te delen aan mensen.
Ik vond je wel lekker, tenminste dat deel wat ik kon zienquote:Op donderdag 17 november 2011 23:47 schreef Supersoep het volgende:
Aha.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:47 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Joh.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:45 schreef mrk.n het volgende:
Weten we ook wie de dader is. Supersoep.
Wat ik je nog wilde vragen:quote:
inderdaadquote:Op donderdag 17 november 2011 23:45 schreef heloef het volgende:
Of nee zij wist dat hij een vriendin had.
Net zo schuldig dus.
Wat ik je nog wilde zeggen: ik kan maar niet onthouden wie het nu wel en niet weetquote:Op donderdag 17 november 2011 23:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat ik je nog wilde vragen:
Wat is nou eigenlijk een capstan?
ik wil het ook wetenquote:Op donderdag 17 november 2011 23:56 schreef Capstan het volgende:
[..]
Wat ik je nog wilde zeggen: ik kan maar niet onthouden wie het nu wel en niet weet
Beter dan jij nu op dit moment met een stijve leuter in een andere meid.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:56 schreef mrk.n het volgende:
Supersoep zit nu dus daadwerkelijk met een stijve achter de pc door dit hele gebeuren.
Hehehe. Kusjekroelquote:Op donderdag 17 november 2011 23:56 schreef Capstan het volgende:
[..]
Wat ik je nog wilde zeggen: ik kan maar niet onthouden wie het nu wel en niet weet
Kan je toch in een extra schermpje doen dudequote:Op donderdag 17 november 2011 23:52 schreef dawg het volgende:
ik wilde kebab bestellen maar ben hier blijven hangen. voor de ontknoping natuurlijk, dat bewijs interesseert me geen fuck. oh, en natuurlijk cactus' haar haat jegens ook_gek.
leesvoer smaakt naar meer. ondanks de kebab.
Vertel.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:57 schreef Lokasenna het volgende:
Ik voeg me weer bij jullie na een goed gesprek over mijn wildste fantasieën enzo
dat weten ze zelf niet eens.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe. Kusjekroel![]()
Treurig dat ik wel weet wat een capstan is, maar niet hoe een vrouw werkt.
quote:Op donderdag 17 november 2011 23:57 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Beter dan jij nu op dit moment met een stijve leuter in een andere meid.
Hahaha. Hoe is newbie oraal (tering wat een slechte grap.)?quote:Op donderdag 17 november 2011 23:57 schreef Lokasenna het volgende:
Ik voeg me weer bij jullie na een goed gesprek over mijn wildste fantasieën enzo
Want zij heeft ook iemand om bij vreemd te gaan?quote:Op donderdag 17 november 2011 23:45 schreef heloef het volgende:
Of nee zij wist dat hij een vriendin had.
Net zo schuldig dus.
Fantastischquote:Op donderdag 17 november 2011 23:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hahaha. Hoe is newbie oraal (tering wat een slechte grap.)?
heb ik ook gedaan.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:57 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Kan je toch in een extra schermpje doen dude
Alsof het ooit saai is als ik online ben. /arrogantquote:Op donderdag 17 november 2011 23:52 schreef dawg het volgende:
ik wilde kebab bestellen maar ben hier blijven hangen. voor de ontknoping natuurlijk, dat bewijs interesseert me geen fuck. oh, en natuurlijk cactus' haar haat jegens ook_gek.
Jij weet al genoegquote:
Ik weet dat ook niet, dus ja...quote:Op donderdag 17 november 2011 23:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe. Kusjekroel![]()
Treurig dat ik wel weet wat een capstan is, maar niet hoe een vrouw werkt.
Nee, maar je werkt dan mee aan bedrog, en hebt dus reden je schuldig te voelen.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Want zij heeft ook iemand om bij vreemd te gaan?
Disclaimer: Ik zeg niet dat het goed is van haar kant, maar net zo schuldig vind ik toch niet.
okidoki eetsmakelijkquote:
soms wel ja.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Alsof het ooit saai is als ik online ben. /arrogant
En jij? Wat ga je als tegenactie doen, want hier kan hij echt niet ongestraft mee wegkomen natuurlijk. Kun jij zijn vriendin niet gaan stalken of iets met zijn FB doen?quote:Op donderdag 17 november 2011 23:56 schreef mrk.n het volgende:
Supersoep zit nu dus daadwerkelijk met een stijve achter de pc door dit hele gebeuren.
joah dat is wel zoquote:
Hard, Cactus.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En jij? Wat ga je als tegenactie doen, want hier kan hij echt niet ongestraft mee wegkomen natuurlijk. Kun jij zijn vriendin niet gaan stalken of iets met zijn FB doen?
Ik zeg dat dit niet een gevalletje gered uit de klauwen van is.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Want zij heeft ook iemand om bij vreemd te gaan?
Disclaimer: Ik zeg niet dat het goed is van haar kant, maar net zo schuldig vind ik toch niet.
nee nee blijven opletten he. Het is geen haat, ze vind me een sukkel *snik*quote:Op donderdag 17 november 2011 23:52 schreef dawg het volgende:
Ik vind zijn vriendin verreweg van aantrekkelijk. Dat gaat 'm dus niet worden.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En jij? Wat ga je als tegenactie doen, want hier kan hij echt niet ongestraft mee wegkomen natuurlijk. Kun jij zijn vriendin niet gaan stalken of iets met zijn FB doen?
overdrijven doet het altijd goed op fok.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee nee blijven opletten he. Het is geen haat, ze vind me een sukkel *snik*
Ik vind jou zo oppervlakkig he.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:02 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik vind zijn vriendin verreweg van aantrekkelijk. Dat gaat 'm dus niet worden.
Tegen mij niet hoorquote:Op vrijdag 18 november 2011 00:03 schreef Supersoep het volgende:
Hij is nog zo galant om niet gelijk ''lelijk'' te zeggen.
Zijn vriendin waarschijnlijk ook, dus wat dat betreft.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind jou zo oppervlakkig he.
Kan. Ik meen het wel.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:02 schreef mrk.n het volgende:
Ik vind zijn vriendin verreweg van aantrekkelijk. Dat gaat 'm dus niet worden.
want je mag niet zeggen dat je iemand lelijk vind?quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk dat er iets mis is met haar dm-systeem. Ze biedt haar hoogbejaarde mondje aan iedereen aan, maar resultaten lijken uit te blijven.. Probeer een pm eens!quote:
Wat mis ik nu dan?quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En hoe gaat hij om met het slijm van Axel?
Jawel hoor.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
want je mag niet zeggen dat je iemand lelijk vind?
Axel kon het vrouwenvocht zo mooi benoemen met "slijm".quote:
Als dat nou de enige keer was dat hij zoiets zei.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
want je mag niet zeggen dat je iemand lelijk vind?
quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Axel kon het vrouwenvocht zo mooi benoemen met "slijm".
Ohja. Daar heb ik niet zoveel van, daar hoeft hij zich geen zorgen om te makenquote:Op vrijdag 18 november 2011 00:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Axel kon het vrouwenvocht zo mooi benoemen met "slijm".
Ik wijs constant mensen af op basis van uiterlijk. Liever forever alone, dan naast iemand op de bank zitten en steeds de neiging te hebben om de andere kant op te kijkenquote:
wat maakt het uit? Kennelijk vind hij veel vrouwen lelijk, kan toch?quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:06 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als dat nou de enige keer was dat hij zoiets zei.
Heb ik een rel gemist?quote:
Je bent een stuk grappiger geworden Lant.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:04 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik denk dat er iets mis is met haar dm-systeem. Ze biedt haar hoogbejaarde mondje aan iedereen aan, maar resultaten lijken uit te blijven.. Probeer een pm eens!
Jijquote:Op vrijdag 18 november 2011 00:04 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik denk dat er iets mis is met haar dm-systeem. Ze biedt haar hoogbejaarde mondje aan iedereen aan, maar resultaten lijken uit te blijven.. Probeer een pm eens!
Dat kan niet hier.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wat maakt het uit? Kennelijk vind hij veel vrouwen lelijk, kan toch?
Ik ben ook maar heel weinig mooie vrouwen op fok tegen gekomen. Een groot aantal redelijk maar niet mijn type en een aantal hele lelijke naar mijn mening.
en in het dagelijks leven kom ik vaak genoeg hele lelijke mensen tegen. Is toch goed mogelijk?
quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik wijs constant mensen af op basis van uiterlijk. Liever forever alone, dan naast iemand op de bank zitten en steeds de neiging te hebben om de andere kant op te kijken
Zeg ik dat het uitmaakt? Ik snap enkel wat ze bedoelt.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ben ook maar heel weinig mooie vrouwen op fok tegen gekomen. Een groot aantal redelijk maar niet mijn type en een aantal hele lelijke naar mijn mening.
en in het dagelijks leven kom ik vaak genoeg hele lelijke mensen tegen. Is toch goed mogelijk?
quote:
TMIquote:Op vrijdag 18 november 2011 00:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ohja. Daar heb ik niet zoveel van, daar hoeft hij zich geen zorgen om te maken
Ach, hij zegt het niet bepaald met het doel zijn mening te geven over het uiterlijk van anderen, eerder als een soort mislukte sneer, wat nogal kleuterachtig kan overkomen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik vind dat. Kan toch?quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach, hij zegt het niet bepaald met het doel zijn mening te geven over het uiterlijk van anderen, eerder als een soort mislukte sneer, wat nogal kleuterachtig kan overkomen.
Ik stel haar een vraag meer niet. Niks mis mee toch, ik veroordeel haar niet op die uitspraak. Niet meteen zo in de verdediging schieten.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zeg ik dat het uitmaakt? Ik snap enkel wat ze bedoelt.
Maar goed, als hij vrouwen lelijk mag vinden mag Loka hem ook oppervlakkig vinden. Waarom spreek je haar daar dan wel op aan?
quote:
wat nou tmiquote:[..]
TMI
Dat valt toch gewoon te benoemen onder oppervlakkigheid? Je oordeel primair en blijvend laten berusten op de buitenkant? Prima dan toch? Dat is wat Loka zei, zat verder niet zozeer een gigantisch groot waardeoordeel aan. Jij vindt oppervlakkigheid prima, hij ook, andere mensen weer niet.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja hoor. Maar het kan handig zijn te beseffen hoe je daarmee op anderen overkomt.quote:
Want jij vindt iedereen mooi?quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:11 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat valt toch gewoon te benoemen onder oppervlakkigheid? Je oordeel primair en blijvend laten berusten op de buitenkant? Prima dan toch? Dat is wat Loka zei, zat verder niet zozeer een gigantisch groot waardeoordeel aan. Jij vindt oppervlakkigheid prima, hij ook, andere mensen weer niet.
Maar ga niet ontkennen dat het geen oppervlakkigheid zou zijn.
Dit. Althans heel vaak.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach, hij zegt het niet bepaald met het doel zijn mening te geven over het uiterlijk van anderen, eerder als een soort mislukte sneer, wat nogal kleuterachtig kan overkomen.
Respect voor mensen die dat wel kunnen hoor, maar het lukt me gewoon niet. Ik kijk dan en denk: wat doe je op mijn bank, ga eens wegquote:
En ik stel jou een vraag, niks mis mee toch.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik stel haar een vraag meer niet. Niks mis mee toch, ik veroordeel haar niet op die uitspraak. Niet meteen zo in de verdediging schieten.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Respect voor mensen die dat wel kunnen hoor, maar het lukt me gewoon niet. Ik kijk dan en denk: wat doe je op mijn bank, ga eens weg
Nee, maar dat antwoord had ik niet verwacht. Ik ben eventjes ontdaan door deze schokkende onthulling.quote:
Ik wilde op een grappige manier vragen hoe hoe was in verhalen. Dat leek me duidelijk.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:10 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
[..]
wat nou tmije vroeg letterlijk zelf hoe newbie daarmee omgaat
Nee, maar de behoefte om dat vaak te ventileren heb ik niet. Zeker niet tegen de persoon zelf, dat stijgt nog boven oppervlakkigheid uit. Verder ben ik niet zo gefixeerd op uiterlijke perfectie, m'n bovengrens is lager dan de jouwe.quote:
En, was het het waard?quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:13 schreef Crutch het volgende:
Damn, ik heb helaal terug moeten lezen om te zien waar het over ging.
Hey, lant is er.
Oh vertel het effe danquote:Op vrijdag 18 november 2011 00:13 schreef Crutch het volgende:
Hey, lant is er.
Hey Crutch, moet jij nog een pijpbeurt toevallig?quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:13 schreef Crutch het volgende:
Hey, lant is er.
Eens.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Respect voor mensen die dat wel kunnen hoor, maar het lukt me gewoon niet. Ik kijk dan en denk: wat doe je op mijn bank, ga eens weg
Verbaal is hij ook wel goed hoorquote:Op vrijdag 18 november 2011 00:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, maar dat antwoord had ik niet verwacht. Ik ben eventjes ontdaan door deze schokkende onthulling.
[..]
Ik wilde op een grappige manier vragen hoe hoe was in verhalen. Dat leek me duidelijk.
Je naam werd ergens genoemd door cactus.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:14 schreef kree het volgende:
[..]
Oh vertel het effe dan
Ik kan het niet opbrengen om het allemaal weer terug te zoeken
Ik ben net als jij ook liever alleen dan dat ik iemand heb waar ik niet verliefd op benquote:Op vrijdag 18 november 2011 00:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
We hebben het over de frequentie van zulke opmerkingen, niet zozeer een los incident zoals nu.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:14 schreef mrk.n het volgende:
Ik zie d'r geen oppervlakkigheid in. Ik zou gewoon niet warm van haar kunnen worden, ik vind haar niet mooi/aantrekkelijk enzovoort. Ik kan daar ook niet heel veel aan doen verder.
Oh dan begreep ik je verkeerd, en loka blijkbaar ookquote:Op vrijdag 18 november 2011 00:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, maar dat antwoord had ik niet verwacht. Ik ben eventjes ontdaan door deze schokkende onthulling.
[..]
Ik wilde op een grappige manier vragen hoe hoe was in verhalen. Dat leek me duidelijk.
Ik vind dat vaak van mensen, kan ik niks aan doen verder.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:15 schreef Supersoep het volgende:
[..]
We hebben het over de frequentie van zulke opmerkingen, niet zozeer een los incident zoals nu.
Er zijn dingen die voor anderen belangrijker zijn dan uiterlijk.Dat dat bij jou niet zo is is echt niet erg hoor, da's jouw eigen keuze, maar oppervlakkig zou ik het zeker noemen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:14 schreef mrk.n het volgende:
Ik zie d'r geen oppervlakkigheid in. Ik zou gewoon niet warm van haar kunnen worden, ik vind haar niet mooi/aantrekkelijk enzovoort. Ik kan daar ook niet heel veel aan doen verder.
Ik maak er geen verschil in, was benieuwd naar haar reden meer niet.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:12 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En ik stel jou een vraag, niks mis mee toch.
Ik veroordeel jou ook niet eens, ik vraag het me gewoon af waarom jij er verschil in maakt. Ik schiet ook niet in de verdediging hoor, maak je maar geen zorgen. Zo aanvallend ben je niet.
Ja hangt er van af, het is op dit moment een mislukte steek onder water. Als je een steek onder water wilt uitdelen kan je dat op een veel betere manier doen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:11 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat valt toch gewoon te benoemen onder oppervlakkigheid? Je oordeel primair en blijvend laten berusten op de buitenkant? Prima dan toch? Dat is wat Loka zei, zat verder niet zozeer een gigantisch groot waardeoordeel aan. Jij vindt oppervlakkigheid prima, hij ook, andere mensen weer niet.
Maar ga niet ontkennen dat het geen oppervlakkigheid zou zijn.
Hehe, ik begin te leren acteren.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Verbaal is hij ook wel goed hoor![]()
Ik zal proberen je niet meer zo te laten schrikken.
Uiterlijk is voor mij ook niet nummer één maar ik zou zeker geen relatie kunnen hebben en willen met iemand die ik niet aantrekkelijk vind. Ik vind mensen (blijkbaar) sneller lelijk.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er zijn dingen die voor anderen belangrijker zijn dan uiterlijk.Dat dat bij jou niet zo is is echt niet erg hoor, da's jouw eigen keuze, maar oppervlakkig zou ik het zeker noemen.
Ik heb het wel eens geprobeerd en ik wilde echt steeds de andere kant op kijken. Gelukkig leidde de tv wat afquote:Op vrijdag 18 november 2011 00:15 schreef Moonwalk het volgende:
Ik ben net als jij ook liever alleen dan dat ik iemand heb waar ik niet verliefd op ben![]()
Ik zag het alleen je voorbeeld heel erg beeldend voor me
Oppervlakkigheid is ook geen keuze, gewoon een minder positieve karaktertrek. Niet minder positief voor jou, overigens.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:16 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik vind dat vaak van mensen, kan ik niks aan doen verder.
Vaker je mond houden dat kan je er aan doen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:16 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik vind dat vaak van mensen, kan ik niks aan doen verder.
Had jij Newbie als vriendje willen hebben als je hem lelijk had gevonden?quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:16 schreef Lokasenna het volgende:
Er zijn dingen die voor anderen belangrijker zijn dan uiterlijk.Dat dat bij jou niet zo is is echt niet erg hoor, da's jouw eigen keuze, maar oppervlakkig zou ik het zeker noemen.
Wijze woorden van de popguru.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Vaker je mond houden dat kan je er aan doen.
Dat doe ik ook wel. Het zou ernstig zijn als ik in real life zulke uitspraken zou doen tegen mensen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Vaker je mond houden dat kan je er aan doen.
Heb je haast?quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:14 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Hey Crutch, moet jij nog een pijpbeurt toevallig?
Nee. Maar ik kom niet vaak mensen tegen die ik echt lelijk vind, door mijn eigen uiterlijk als standaard te nemen ligt mijn grens wat lager dan die van onze Mark.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Had jij Newbie als vriendje willen hebben als je hem lelijk had gevonden?
Haha! Die is goed.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:14 schreef kree het volgende:
[..]
Oh vertel het effe dan
Ik kan het niet opbrengen om het allemaal weer terug te zoeken
Ik heb echt heel erg mijn best gedaan dat te veranderen, maar dat lukt dus niet. Dus accepteer ik het nu maar en heb er sindsdien meer vrede mee. Dan maar oppervlakkig. Gelukkig heb ik nog 20 eisen die vast op veel meer diepzinnigheid duiden, want hij moet natuurlijk wel inhoud hebbenquote:Op vrijdag 18 november 2011 00:17 schreef Supersoep het volgende:
Oppervlakkigheid is ook geen keuze, gewoon een minder positieve karaktertrek. Niet minder positief voor jou, overigens.
Ik vind ook veel mensen niet/minder aantrekkelijk en daar zou ik ook niets mee willen (doen). Maar die mensen zijn niet perse lelijk, ze hebben het gewoon niet voor mij.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens geprobeerd en ik wilde echt steeds de andere kant op kijken. Gelukkig leidde de tv wat af![]()
En ik heb het niet over perfectie hier hè! Ik moet er gewoon zin hebben om eraan te zitten. Minder aantrekkelijke mensen vind ik super aardig, grappig, etc, maar daar wil ik gewoon niet aanzitten.
Popguru?quote:
niet? Gho ik kom ze met grote regelmaat tegen dat ik bij me zelf denk van. Jezus jij zal vast heel lief zijn, maar van je uiterlijk moet je het echt niet hebben.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee. Maar ik kom niet vaak mensen tegen die ik echt lelijk vind, door mijn eigen uiterlijk als standaard te nemen ligt mijn grens wat lager dan die van onze Mark.
Nee, ik word net zo hard genomen door mijn vriend als die jongedame door de negerman in "het filmpje". Link naar porno moet je ff aan strawberry vragen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:18 schreef Crutch het volgende:
[..]
Heb je haast?
Je mag gewoon achteraan aansluiten.![]()
Zit jij nog om handelingen verlegen, overigens?
quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
niet? Gho ik kom ze met grote regelmaat tegen dat ik bij me zelf denk van. Jezus jij zal vast heel lief zijn, maar van je uiterlijk moet je het echt niet hebben.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:21 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nee, ik word net zo hard genomen door mijn vriend als die jongedame door de negerman in "het filmpje". Link naar porno moet je ff aan strawberry vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |