SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.staat hier dat als mama mij doodmaakt ik geld krijg maar niet als ze mijn laptop molt?![]()
quote:Op donderdag 17 november 2011 20:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik snap het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.staat hier dat als mama mij doodmaakt ik geld krijg maar niet als ze mijn laptop molt?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ik doe Nederlands, geen rechten.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als jij het al niet snapt
quote:Op donderdag 17 november 2011 20:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik doe Nederlands, geen rechten.
quote:haartjes doen & cheasecake eten:D Zometeen richting a'dam Huis.
Ze hebben het pakje al weggegooidquote:Op donderdag 17 november 2011 21:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
Voor de mensen die zich mijn geweldige fb vrienden nog kunnen herinneren:
[..]
Ik zet hem in de OPquote:Op donderdag 17 november 2011 21:02 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
is wel een leuke smiley voor hier
quote:Op donderdag 17 november 2011 21:02 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 november 2011 21:02 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 november 2011 21:03 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ze hebben het pakje al weggegooid
Auw.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
Voor de mensen die zich mijn geweldige fb vrienden nog kunnen herinneren:
[..]
quote:Op donderdag 17 november 2011 21:03 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik zet hem in de OPHeeft iemand die Hoarders smiley?
Oh noes, nu moet je zelf lopen voor je drinken.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:10 schreef Lindytje het volgende:
Ik zit me hier toch een partij te ruften
Gelukkig ben ik alleen thuis
Ja, the horrorquote:Op donderdag 17 november 2011 21:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh noes, nu moet je zelf lopen voor je drinken.
Ik vind mijn OPplaatje toch wel echt vreselijkquote:Op donderdag 17 november 2011 21:10 schreef IJsdraakje het volgende:
De OP wordt steeds tofferderder.
Ik zal voor je duimen morgen!! Rond die tijd zit ik zelf ook in de auto waarschijnlijk, dus ik zal je mijn goeden kunsten overstralenquote:Op donderdag 17 november 2011 21:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Straks nog even m'n examenmeuk bijeen zoeken.
True. Als ik mooie foto's had, mocht je die misbruiken.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vind mijn OPplaatje toch wel echt vreselijk.
Die andere was tofferder
quote:Op donderdag 17 november 2011 21:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zal voor je duimen morgen!! Rond die tijd zit ik zelf ook in de auto waarschijnlijk, dus ik zal je mijn goeden kunsten overstralen
Maar ik had nog een andere:quote:Op donderdag 17 november 2011 21:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
True. Als ik mooie foto's had, mocht je die misbruiken.
Dat, ik heb alleen nooit van die mooie foto'squote:Op donderdag 17 november 2011 21:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
True. Als ik mooie foto's had, mocht je die misbruiken.
Nee er had gewoon iemand een foto van een naakten dame een keer of 50 onder elkaar gepostquote:
Nee man, kijk eens hoe netjes die isquote:
Oh. Op die manier.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:16 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee er had gewoon iemand een foto van een naakten dame een keer of 50 onder elkaar gepost
DIE IS LEKKER!!!!!11!!EINZquote:Op donderdag 17 november 2011 21:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oeh, ik heb nog een pot B&J's phish food liggen
quote:Op donderdag 17 november 2011 21:16 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee er had gewoon iemand een foto van een naakten dame een keer of 50 onder elkaar gepost
quote:Op donderdag 17 november 2011 21:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
Joysa weigerde om deze in de op te zetten terwijl ik hem veel mooier vind dan die andere. Zij vond die andere mooier
quote:Op donderdag 17 november 2011 21:17 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn mandarijn heeft nog een halve boom aan zich vast
quote:Op donderdag 17 november 2011 20:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Yup, zo'n beetje wel. Hoewel ze je dan technisch gesproken beter invalide kan maken, dan krijg je meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.staat hier dat als mama mij doodmaakt ik geld krijg maar niet als ze mijn laptop molt?
En dit is alleen als jij op haar polis meeverzekerd bent, als je op jezelf woont en je eigen verzekering hebt kun je rustig haar autoradio van de trap afpleuren
3!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nope, dan val je onder de gezinspolisquote:Op donderdag 17 november 2011 21:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
moet ik als ik thuis woon eigenlijk een aansprakelijkheidsverzekering hebben?
welk deel was op tv?quote:Op donderdag 17 november 2011 21:18 schreef PriemGirl het volgende:
Er is gewoon geen reet op tv.. Zit nu the hulk te kijken
Gisteren twilight was ook al een grote teleurstelling (nog nooit een film gehad die een boek kan evenaren...)![]()
quote:Op donderdag 17 november 2011 21:19 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nope, dan val je onder de gezinspolis
Eersten.quote:
Kan ik bij inkomenquote:Op donderdag 17 november 2011 21:19 schreef megamandy het volgende:
[..]
Daar ben ik bij in slaap gevallen
Ik wil ze allemaal bitchslappen. Gewoon, omdat leuk.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Kan ik bij inkomen
Boek vond ik echt haske leukMaar die film was zo vreselijk nep en yuk
Ik wou 'edward' gewoon bitchslappen
Mannenquote:Op donderdag 17 november 2011 21:21 schreef Jacqie1986 het volgende:
Mijn vriend is af en toe zo'n heerlijk kneusje![]()
Had ie het zout van de vaatwasser bijgevuld... Vergeet ie de dop er weer op te draaien. Álles onder de bruine vlekken en zet ie het gewoon nog een keer aan, zonder de vaatwasser eerst schoon te maken!*het is zo'n lieverd*
Ik heb ook deel twee gezien. Nu weet ik niet bij welk deel het was maar ik snapte sommige karakters ook echt niet meer. Veel te veel mensenquote:Op donderdag 17 november 2011 21:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Kan ik bij inkomen
Boek vond ik echt haske leukMaar die film was zo vreselijk nep en yuk
Ik wou 'edward' gewoon bitchslappen
Ja echt he??quote:
Wat een kutleven!quote:Op donderdag 17 november 2011 21:21 schreef Lindytje het volgende:
Phish food! omnomnomnomnom
Ik moest er helemaal zelf voor naar de keuken lopen![]()
Ik moet de andere boeken nog lezenquote:Op donderdag 17 november 2011 21:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik moet alle delen van Twilight nog zienWist helemaal niet dat het eerste deel gisteren op was. Maar was toch niet thuis dus had niet uitgemaakt.
quote:Op donderdag 17 november 2011 21:23 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ja echt he??
En meteen helemaal in de stress! Hij had zo'n beetje al het bestek al afgeschreven. Heb hem maar even laten zien dat het niet zo heel hardnekkig was (op de meeste spullen) en je het er 'gewoon' weer af kan boenen.
Zijn dat van die dikke pillen ala HP en LOTR?quote:Op donderdag 17 november 2011 21:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik moet de andere boeken nog lezenGa ik eerst nog even doen
Boeken zijn tof
Films kut
Dus ik weet niet of ik de andere films wel wil zien
Wheheheh dat zal denk ik wel meevallen.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Risico is wel dat ie de volgende keer zegt: 'Doe jij het maar want ik doe het toch fout.'
Nah...quote:Op donderdag 17 november 2011 21:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Zijn dat van die dikke pillen ala HP en LOTR?
Naja wat dunnere boeken lees ik veel sneller uit en omdat ik niet zoveel tijd heb doe ik dan meteen veel langer over een boek als hij dik is. Maar er zijn indd dikkere boekenquote:
Oh dat scheelt, lees jij ze in het Engels?quote:Op donderdag 17 november 2011 21:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nah...
Even opgezocht: 383 pagina's
Maar leest super makkelijk weg
Dat vraagt om uitlegquote:Op donderdag 17 november 2011 21:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik geloof dat ik weer eens vergeet dat "mijn" manier van lezen niet de norm is.
Ja.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat vraagt om uitleg
Of is dat prive?
Vandaarquote:Op donderdag 17 november 2011 21:32 schreef PriemGirl het volgende:
Nope ik lees in het Nederlands.
Op bol.com kun je inkijkexemplaar lezenHeb je een beetje idee qua stijl. Is namelijk erg 'simpel' geschreven; waardoor het dus makkelijk leest.
Simpel is een understatement. Er staan serieus spel- en grammaticafouten in de Engelse versiequote:Op donderdag 17 november 2011 21:32 schreef PriemGirl het volgende:
Nope ik lees in het Nederlands.
Op bol.com kun je inkijkexemplaar lezenHeb je een beetje idee qua stijl. Is namelijk erg 'simpel' geschreven; waardoor het dus makkelijk leest.
quote:Op donderdag 17 november 2011 21:36 schreef BGTes het volgende:
[..]
Simpel is een understatement. Er staan serieus spel- en grammaticafouten in de Engelse versie
Ik ergerde me kapot. Vind het verhaal enzo best leuk, maar de manier waarop het geschreven is.. barf!
Faalvretert.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:37 schreef Lindytje het volgende:
Ik stel mezelf weer teleur, ik had nu al genoeg:
[ afbeelding ]![]()
Beginnerquote:Op donderdag 17 november 2011 21:37 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Is er weer meer voor morgenquote:Op donderdag 17 november 2011 21:37 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Truequote:Op donderdag 17 november 2011 21:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Is er weer meer voor morgen
Ja met die ijskristallenquote:Op donderdag 17 november 2011 21:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
True
Al is zo'n pot minder lekker als ie in de vriezer is geweest na openen...
Wat een wereldproblematiek toch weer
Dat is een erger probleem dan satequote:Op donderdag 17 november 2011 21:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
True
Al is zo'n pot minder lekker als ie in de vriezer is geweest na openen...
Wat een wereldproblematiek toch weer
Ja, of niet danquote:Op donderdag 17 november 2011 21:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is een erger probleem dan sate
quote:Op donderdag 17 november 2011 21:23 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ja echt he??
En meteen helemaal in de stress! Hij had zo'n beetje al het bestek al afgeschreven. Heb hem maar even laten zien dat het niet zo heel hardnekkig was (op de meeste spullen) en je het er 'gewoon' weer af kan boenen.
Ohhh, ik vreet ook wel door hoorquote:Op donderdag 17 november 2011 21:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja met die ijskristallen![]()
hoeft dan meteen niet meer, ik vreet gewoon door
quote:Op donderdag 17 november 2011 21:42 schreef Incantrix het volgende:
[..]
En jij gelooft dat? Mijn liefje roept eens in de twee jaar tegen zijn zus bij een familieweekend op zo'n ranzig huisjespark "ohja, jij had toch zo'n goede truc om het dekbed in de dekbedhoes te krijgen?" en dan roept zij "jezus vent, dat snap je toch wel?" *voordoet* en dan zegt hij "dankjewel" en dan doet zij
![]()
Hoeveel van dat bestek heb je al schoon?
Hoiquote:Op donderdag 17 november 2011 21:44 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, ik spring weer in, geen zin om terug te lezen
Ohaiquote:Op donderdag 17 november 2011 21:44 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, ik spring weer in, geen zin om terug te lezen
quote:Op donderdag 17 november 2011 21:44 schreef Lindytje het volgende:
Oh, whoops! Eigen haar in de fikBietje maar gelukkig
Speaking of whoops.. waar is ze hene? Eindelijk gevlucht?
Die heb ik vandaag nog zien postenquote:Op donderdag 17 november 2011 21:44 schreef Lindytje het volgende:
Zij is toch al gekquote:Op donderdag 17 november 2011 21:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ben ik nou gek of is Whoopdidoo hier al een tijdje niet meer geweest?
Toch niet in dit topic? Of welquote:Op donderdag 17 november 2011 21:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die heb ik vandaag nog zien posten
Zie twee posts boven jequote:Op donderdag 17 november 2011 21:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ben ik nou gek of is Whoopdidoo hier al een tijdje niet meer geweest?
quote:Op donderdag 17 november 2011 21:44 schreef Lindytje het volgende:
Oh jawel!quote:Op donderdag 17 november 2011 21:45 schreef megamandy het volgende:
[..]
Toch niet in dit topic? Of wel
Nee serieus!! En toen ie zag hoe ik het schoon kreeg wilde hij het overnemen, maar toen had ik zoiets van 'ga maar ff afkoelen'.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:42 schreef Incantrix het volgende:
[..]
En jij gelooft dat? Mijn liefje roept eens in de twee jaar tegen zijn zus bij een familieweekend op zo'n ranzig huisjespark "ohja, jij had toch zo'n goede truc om het dekbed in de dekbedhoes te krijgen?" en dan roept zij "jezus vent, dat snap je toch wel?" *voordoet* en dan zegt hij "dankjewel" en dan doet zij
![]()
Hoeveel van dat bestek heb je al schoon?
Google?quote:Op donderdag 17 november 2011 21:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
SQ, je had trouwens gelijk. Mijn fb vriendjes wisten echt niet hoe je Cheesecake moet schrijven
Ik weet niet, maar een statusupdate later schreef ze: Cheascakequote:
Ja man, ik kan me haar letterlijke post nog herinneren:quote:Op donderdag 17 november 2011 21:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die heb ik vandaag nog zien posten
quote:[..]
![]()
Waarom niet?!quote:Op donderdag 17 november 2011 21:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik mag geen kerstboom van mama
Lollerquote:Op donderdag 17 november 2011 21:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar een statusupdate later schreef ze: Cheascake
quote:Op donderdag 17 november 2011 21:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja man, ik kan me haar letterlijke post nog herinneren:
[..]
Klopt! Einz!quote:Op donderdag 17 november 2011 21:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja man, ik kan me haar letterlijke post nog herinneren:
[..]
Haha, jah ok, maar ik moest er gelijk aan denkenquote:Op donderdag 17 november 2011 21:47 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Nee serieus!! En toen ie zag hoe ik het schoon kreeg wilde hij het overnemen, maar toen had ik zoiets van 'ga maar ff afkoelen'.
Maar dat soort trucjes zijn wel super leuk
Vooral als mensen er keer op keer in trappen.
Ik heb het geluid al uitgezetquote:Op donderdag 17 november 2011 21:48 schreef PriemGirl het volgende:
Waarom kijk ik deze bagger film !!!!!
Dat soort dingen deed ik vroeger als ik mn band moest plakken 'maaaammmm kan je helpen, want ik snap het nog steeds niet'quote:Op donderdag 17 november 2011 21:49 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Haha, jah ok, maar ik moest er gelijk aan denken
Doe ik nog steedsquote:Op donderdag 17 november 2011 21:50 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Dat soort dingen deed ik vroeger als ik mn band moest plakken 'maaaammmm kan je helpen, want ik snap het nog steeds niet'
Dan doe je dat zelfquote:Op donderdag 17 november 2011 21:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee rotzooi van zolder halen voor kerstboom
Neem een krant mee en mep ze allemaal doodquote:Op donderdag 17 november 2011 21:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik kom niet langer op zolder dan 5 min want spinnen
Noes:'( Sinterklaas is leuk!quote:Op donderdag 17 november 2011 21:52 schreef PriemGirl het volgende:
Hmm denk niet dat wij sinterklaas vieren dit jaar![]()
Straks springen ze op mequote:Op donderdag 17 november 2011 21:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Neem een krant mee en mep ze allemaal dood
Nee zo ben ik altijd?quote:Op donderdag 17 november 2011 21:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Jezus Spees, zit je weer in 1 of andere high vandaag?
Normaal altijd gourmet bij schoonouders; maar heb ze er niet over gehoord eigenlijk........ En geen idee of ze wel willen; met schoonzus en -broer waar het nog steeds niet heul goed mee gaatquote:
Truequote:
quote:Op donderdag 17 november 2011 21:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
TrueKruipen ze in je shirt... in je broek... Voel je ze in je nek
Kriebelt het al?
quote:Op donderdag 17 november 2011 21:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zal blij zijn als die oude vent het land uit is, die kinderen worden er zo onmenselijk hyper van..
DAN LIJKEN ZE SPEES WEL EINZ!![]()
quote:Op donderdag 17 november 2011 21:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zal blij zijn als die oude vent het land uit is, die kinderen worden er zo onmenselijk hyper van..
DAN LIJKEN ZE SPEES WEL EINZ!![]()
Van die hele grote... harige........ Of van die mini's met heeeeeeeeeeeeeele lange potenquote:
quote:Op donderdag 17 november 2011 21:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Van die hele grote... harige........ Of van die mini's met heeeeeeeeeeeeeele lange poten
Dat was het eerste waarmee ik ging hoardenquote:
lolquote:
quote:Op donderdag 17 november 2011 21:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
O ja *gaat ook eens kijkenquote:Op donderdag 17 november 2011 22:03 schreef megamandy het volgende:
Aartsrivalen in Toddlers&Tiara's![]()
En een moeder die haar zoontjes wil verkleden als meisjesThey are the girls I never had!
![]()
Omfg doenquote:Op donderdag 17 november 2011 22:09 schreef Stormqueen het volgende:
als ik bb's nagels lak en er een foto van maak terwijl hij zijn witte pak aan heeft en het op de fp post krijg ik clarins 230
!!! Kan geregeld worden.....quote:Op donderdag 17 november 2011 22:09 schreef Stormqueen het volgende:
als ik bb's nagels lak en er een foto van maak terwijl hij zijn witte pak aan heeft en het op de fp post krijg ik clarins 230
Eerst die Clarins zien!quote:Op donderdag 17 november 2011 22:09 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op donderdag 17 november 2011 22:09 schreef Stormqueen het volgende:
Van wie?quote:Op donderdag 17 november 2011 22:09 schreef Stormqueen het volgende:
Trustequote:Op donderdag 17 november 2011 22:15 schreef Incantrix het volgende:
Ik ging nog van alles zeggen enzo, maar my eyes, dey iz burnin.. Dus ciao maar weer
En als ze te veel deed lachen zag je erachter haar eigen tanden die door dat bitje gewoon geel lijkenquote:Op donderdag 17 november 2011 22:19 schreef PriemGirl het volgende:
Valse tanden... voor een 4-jarige...What the hell is dit voor programma...
Only in...
quote:Op donderdag 17 november 2011 22:19 schreef PriemGirl het volgende:
Valse tanden... voor een 4-jarige...What the hell is dit voor programma...
Only in...
toddlers and tiaraquote:
Ohh ik denk alquote:
Maar het is een dagtaak en het zo waardquote:
Doenquote:Op donderdag 17 november 2011 22:09 schreef Stormqueen het volgende:
Slaap lekker!quote:Op donderdag 17 november 2011 22:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb geen zin meer in alles wat ik geplanned had, dus ik ga maar op tijd naar bed met de illusie dat ik het dan morgenochtend ga doen
Nightynight!![]()
Trustequote:Op donderdag 17 november 2011 22:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb geen zin meer in alles wat ik geplanned had, dus ik ga maar op tijd naar bed met de illusie dat ik het dan morgenochtend ga doen
Nightynight!![]()
I'm looking !!!quote:
quote:Op donderdag 17 november 2011 22:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
I'm looking !!!
Bitchslap all the moms !
Ik kijk het soms uren achter elkaar op youtube... Ik kan het niet helpenquote:Op donderdag 17 november 2011 22:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
I'm looking !!!
Bitchslap all the moms !
Jaquote:Op donderdag 17 november 2011 22:40 schreef PriemGirl het volgende:
Zei dat kind nou serieus 'i'm gonna win the money.. where is the money'
quote:Op donderdag 17 november 2011 22:40 schreef PriemGirl het volgende:
Zei dat kind nou serieus 'i'm gonna win the money.. where is the money'
Exactly !quote:Op donderdag 17 november 2011 22:44 schreef Lindytje het volgende:
Zo is dat, je jankende kind gewoon weer het podium op douwen
Ze hadden iedere keer al een prijs gewonnen inderdaadquote:Op donderdag 17 november 2011 22:42 schreef Lindytje het volgende:
Ook altijd leuk... je eigen twee zoons mee laten doen als enige jongens, en dan hopen dat ze winnen in hun categorie.
Like, wtf
(was laatst ook op youtube.. de enige jongen die mee deed en: OMG!! He won all the prices in his category!!![]()
![]()
Ik moest er bijna van huilen
)
Dat iddquote:Op donderdag 17 november 2011 22:44 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ze hadden iedere keer al een prijs gewonnen inderdaad
SMILE goddammitquote:Op donderdag 17 november 2011 22:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Exactly !
'SNAP OUT OF IT. BE STRONG'
Bwhahahahahquote:Op donderdag 17 november 2011 22:44 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ze hadden iedere keer al een prijs gewonnen inderdaad
Ja, mooi he!!quote:Op donderdag 17 november 2011 22:48 schreef Joysa het volgende:
Ik vind de choreo's ook wel heel goed ja
Wieee is dáát?quote:Op donderdag 17 november 2011 22:52 schreef Lindytje het volgende:
Damn, ik kan echt uuuuuren naar dat programma kijken.... Samen met mijn vriend.
When they screw up, he's like:
[ afbeelding ]
But than they win, and he's like:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 november 2011 22:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wieee is dáát?Doet hij de make up van de toddlers ofzo?
quote:Op donderdag 17 november 2011 22:52 schreef Lindytje het volgende:
Damn, ik kan echt uuuuuren naar dat programma kijken.... Samen met mijn vriend.
When they screw up, he's like:
[ afbeelding ]
But than they win, and he's like:
[ afbeelding ]
Wat een gedrochtquote:Op donderdag 17 november 2011 22:55 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
Die kwam in een aflevering voorbij, daar moest ik screenshots van maken
quote:Op donderdag 17 november 2011 22:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
First he's like
"derp."
Than he's like
"EINZ!!11!11!!"
quote:Op donderdag 17 november 2011 22:58 schreef megamandy het volgende:
Die Taralyn heeft echt een oude rotkop
quote:Op donderdag 17 november 2011 22:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
First he's like
"derp."
Than he's like
"EINZ!!11!11!!"
Een 2de gmta momentquote:Op donderdag 17 november 2011 23:00 schreef megamandy het volgende:
Dat kind is helemaal behangen met haar prijzen
Ja loooooooolquote:
Jonge, als je naam geroepen wordt, moet je je hand opstekenquote:Op donderdag 17 november 2011 23:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
Waarom doen ze steeds zo'n Hitlergroet?
ssst ze is nog onervarenquote:Op donderdag 17 november 2011 23:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jonge, als je naam geroepen wordt, moet je je hand opsteken
Tsss dat hoeven ze bij Idols niet eens.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jonge, als je naam geroepen wordt, moet je je hand opsteken
quote:Op donderdag 17 november 2011 23:05 schreef PriemGirl het volgende:
Telkens als ik het kijk; denk ik: Ja ik wil weer een tattooooooooo
Das ruig.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:05 schreef Lindytje het volgende:
Wat is dit voor programma?
*piep*
bla bla *piep* blablabla
Met jojo?quote:Op donderdag 17 november 2011 23:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik zit eerste hulp bij opvoeden te kijken.Terwijl ik de aflevering al ken.
Pedagogiek-student die ik ben.
Priem!!!!!quote:Op donderdag 17 november 2011 23:07 schreef PriemGirl het volgende:
Jongeuh ik lijk Lin wel. Ik zie iets en wil het meteen hebben![]()
Foto van tha outfit vrijdag?quote:Op donderdag 17 november 2011 23:08 schreef megamandy het volgende:
Ik heb vrijdag dat '50 feest. Wilde eerst als een hollywood '50 type gaan, maar als ik die mensen zie ga ik misschien toch liever als rockabilly![]()
Ik wil natuurlijk wel de prijs winnen voor "Best dressed" en anders ga ik voor "Best dancer"
Toddlers & Tiara's heeft mij inspiratie opgedaan
Ik heb het gemistquote:Op donderdag 17 november 2011 23:07 schreef PriemGirl het volgende:
Hoezo geen buitenlijnenNoob
![]()
Waarom zijn tattoos zo duur
quote:Op donderdag 17 november 2011 23:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Priem!!!!!![]()
(het is nog waar ook![]()
)
Ik zeg het puur uit liefde schatquote:Op donderdag 17 november 2011 23:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Priem!!!!!![]()
(het is nog waar ook![]()
)
Zondagquote:Op donderdag 17 november 2011 23:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Foto van tha outfit vrijdag?
Prepare a routine!!quote:Op donderdag 17 november 2011 23:08 schreef megamandy het volgende:
Ik heb vrijdag dat '50 feest. Wilde eerst als een hollywood '50 type gaan, maar als ik die mensen zie ga ik misschien toch liever als rockabilly![]()
Ik wil natuurlijk wel de prijs winnen voor "Best dressed" en anders ga ik voor "Best dancer"
Toddlers & Tiara's heeft mij inspiratie opgedaan
Nee hij zei dat er buitenlijnen moesten staan omdat de kleuren anders niet 'op z'n plek' blijvenquote:Op donderdag 17 november 2011 23:09 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik heb het gemistwat was met de buitenlijnen? Kan hij het niet zonder die dingen doen of wat? Ami is ook helemaal niet zo goed namelijk.
quote:Op donderdag 17 november 2011 23:09 schreef megamandy het volgende:
[..]
ZondagMaar ik zal een foto maken van wat het uiteindelijk gaat worden
Weet ik toch lieverdquote:Op donderdag 17 november 2011 23:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik zeg het puur uit liefde schat![]()
Respettacquote:Op donderdag 17 november 2011 23:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ben weer begonnen met 100 situps voor het slapengaanHet gaat heel moeizaam maar ik ben oh zo trots op mezelf
Wat heb je nu voor tattoo?quote:Op donderdag 17 november 2011 23:11 schreef PriemGirl het volgende:
Ik wil mijn tattoo uitbreiden.. en dan half over mijn rug en en en en...![]()
Alsof inkt weet dat het binnen de lijntjes moet blijvenquote:Op donderdag 17 november 2011 23:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee hij zei dat er buitenlijnen moesten staan omdat de kleuren anders niet 'op z'n plek' blijven![]()
Maar idd Ami is niet den besten. Hij weet hoe hij het moet verkopen
quote:Op donderdag 17 november 2011 23:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee hij zei dat er buitenlijnen moesten staan omdat de kleuren anders niet 'op z'n plek' blijven![]()
Maar idd Ami is niet den besten. Hij weet hoe hij het moet verkopen
gewoon een liedje opzettenquote:Op donderdag 17 november 2011 23:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ben weer begonnen met 100 situps voor het slapengaanHet gaat heel moeizaam maar ik ben oh zo trots op mezelf
Oh dat is best een goede! Ik ga het zo meteen proberenquote:Op donderdag 17 november 2011 23:13 schreef megamandy het volgende:
[..]
[..]
gewoon een liedje opzettenen dan steeds om de 8x wisselen van kant, dus links midden rechts etc. Deden we altijd op het dansen en dan heb je binnen een liedje heel makkelijk veel sit-ups
quote:
A have a... thingy... met van die draaingen en zwartquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Ja, iedereen zit altijd te zeuren het is zoveel en zwaar enzo. Toen ben ik het eens gaan tellen bij de strekoefeningen en toen telde ik er iets van 116. Moeiteloosquote:Op donderdag 17 november 2011 23:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh dat is best een goede! Ik ga het zo meteen proberenThanks!
[..]maar het is onderhand ook echt wel weer nodig hoor
quote:Op donderdag 17 november 2011 23:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
A have a... thingy... met van die draaingen en zwart![]()
![]()
Even plaatje zoekenMooi! Zit ie nou op je heup?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
quote:Op donderdag 17 november 2011 23:21 schreef BBQ-kip het volgende:
Toen ik thuis kwam (uiteindelijk pas om half 10 omdat ik nog een arts tegen kwam in de gang die nog "even" wilde overleggen over een patiënt en dus later weg ging), had mijn vent het eten lekker klaar staan en hebben we heerlijk gegeten
![]()
![]()
![]()
![]()
En ondertussen hebben we The Hulk zitten kijken.... WHY????? Waarom heb ik die KUTfilm überhaupt afgekeken???
Nah ja.... zo maar Scrubs kijken, of een film
En morgen gezellig naar mijn zusje, die is morgen vrij want de tuin wordt daar deze week veranderd. Lekker bijkletsen, koffie drinken en taartjes eten (die ga ik morgenochtend als verrassing halen)
Hee kip!quote:Op donderdag 17 november 2011 23:21 schreef BBQ-kip het volgende:
Toen ik thuis kwam (uiteindelijk pas om half 10 omdat ik nog een arts tegen kwam in de gang die nog "even" wilde overleggen over een patiënt en dus later weg ging), had mijn vent het eten lekker klaar staan en hebben we heerlijk gegeten
![]()
![]()
![]()
![]()
En ondertussen hebben we The Hulk zitten kijken.... WHY????? Waarom heb ik die KUTfilm überhaupt afgekeken???
En morgen gezellig naar mijn zusje, die is morgen vrij want de tuin wordt daar deze week veranderd. Lekker bijkletsen, koffie drinken en taartjes eten (die ga ik morgenochtend als verrassing halen)
quote:Op donderdag 17 november 2011 23:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mooi! Zit ie nou op je heup?
Taartquote:Op donderdag 17 november 2011 23:21 schreef BBQ-kip het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op donderdag 17 november 2011 23:24 schreef BBQ-kip het volgende:
Hij was zelf ook laat uit zijn werk, maar toen ik hem had laten weten dat het echt laat ging worden bij mij, had hij bedacht om maar even lekker eten te maken.
Hij kookt wel vaker hoor, maar dit was gewoon echt lekker uitgebreid en met liefde klaargemaakt
Op mijn heup was het best pijnlijk... Als ie echt op het bot zat. Maar is eerder een zeurende pijnquote:Op donderdag 17 november 2011 23:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Daar wil ik die van mij ook. En dan misschien later uitbreiden over mijn zij. Deed het heul zeer?
Ja ik heb ook steeds honger, eigenlijk sinds het winterweer in sloeg.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:23 schreef megamandy het volgende:
[..]
Taart![]()
Booh ik heb echt de hele tijd honger. En ik heb net allemaal kleine knakworstjes opmisschien zometeen maar zo een vettige 1-minuut-magnetron-hamburger opwarmen
Geen ideequote:Op donderdag 17 november 2011 23:26 schreef Lindytje het volgende:
Wat was er nou met haar wenkbrauw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |