een halve honderd euro erbij danquote:Op donderdag 17 november 2011 21:33 schreef IkWilbert het volgende:
Doe er nog een paar 100 bij en we hebben een deal.
Nee dat gaat hem niet worden... Iemand wel serieus interesse?quote:Op donderdag 17 november 2011 23:02 schreef xaban06 het volgende:
[..]
een halve honderd euro erbij dan
ok, succes met het verkoopquote:Op vrijdag 18 november 2011 08:25 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Nee dat gaat hem niet worden... Iemand wel serieus interesse?
Dat kan, wordt dan vanavond even. Maar kan je garanderen dat er geen vlekken en/of grote vouwen in de bank zitten.quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:02 schreef Svlad_Cjelli het volgende:
Kan je een foto maken zonder al die rotzooi erop.
Ik wil even kijken of er geen vlekken en/of grote vouwen opzitten.
Nieuwe foto's toegevoegd, zoals gezegd: geen vlekken, vouwen e.d. Gewoon als nieuw!quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:02 schreef Svlad_Cjelli het volgende:
Kan je een foto maken zonder al die rotzooi erop.
Ik wil even kijken of er geen vlekken en/of grote vouwen opzitten.
Hij gaat weg omdat ik het in de rug heb en met de kleine die sinds kort is geboren is de bank te laag voor mij... helaas, helaas. Want hij zit en ligt heerlijkquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:55 schreef Bastoenie het volgende:
Wat een gave bank..
Hoe (on)praktisch is die? En waarom doe je hem zelf weg.. ga eens meten thuis maar ben bang dat die niet past!
Vaag, je ging in principe al akkoord bij 200 euroquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:39 schreef IkWilbert het volgende:
Avond kick, vraagprijs verlaagd naar 450 euro!
quote:Op zondag 20 november 2011 00:11 schreef Deadrex het volgende:
[..]
Vaag, je ging in principe al akkoord bij 200 euro
quote:Op donderdag 17 november 2011 21:33 schreef IkWilbert het volgende:
Doe er nog een paar 100 bij en we hebben een deal.
Bedankt, maar dat had ik vrijdag al begrepenquote:Op zondag 20 november 2011 07:09 schreef xaban06 het volgende:
Ik trek mij terug. Succes met het verkoop.
Ah, dat is jammer maar bedankt. Het is idd een hele gave bankquote:Op zondag 20 november 2011 21:34 schreef Trusten het volgende:
Gave bank! Hij is alleen te breed voor hieranders had ik het wel geweten. Succes met de verkoop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |