Die staat in elkaarquote:Op vrijdag 18 november 2011 09:11 schreef oh-oh het volgende:
Greys, hoe is het met je schoenenkastje eigenlijk?
Je was zeker naar huis aan het lopen toen?quote:
quote:Op woensdag 16 november 2011 17:51 schreef Greys het volgende:
[..]
WD40 en klappen in de categorie 'dan gaat het maar stuk, rammen met die handel'.
uhu, ik haat gamen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:10 schreef miss_dynastie het volgende:
Hehe en hij was ook bedoeld voor Mo, toch? Dat zou weer een beetje schelen
En gaat dat lukken f_r, of is het een eigenwijze?
Nu alweer thuis! Zo! Hij zou toch een paar dagen moeten blijven was gezegd toch? Hopelijk is je vader nu minder eigenwijs... Zou toch jammer zijn als ie weer geopereerd moet worden.quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:09 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn vader is al weer thuis.
Maar hij moet zich wel strikt aan de regels houden anders is hij binnen 6mnd weer terug
Hij moet het zelf weten. Hij ging volgende week nog niet werken. Nou ja thuiswerken wel dacht hij.quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:18 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nu alweer thuis! Zo! Hij zou toch een paar dagen moeten blijven was gezegd toch? Hopelijk is je vader nu minder eigenwijs... Zou toch jammer zijn als ie weer geopereerd moet worden.
Duurt een paar jaar maar dan heb je ook watquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:18 schreef Rewimo het volgende:
Zijn we weer, met een hele bende bomen
We hadden eerst bij de grotere bomen gekeken, van rond de 20/30 euro. Komen we erachter dat de kleine versies van diezelfde (en duurdere) bomen voor tussen de 1,25 en 2,75 verkrijgbaar warenDriemaal raden waar onze auto vol mee zat op de terugweg. We leken wel een rijdende kas en ik heb een zere nek omdat ik de hele weg met een stel boomtoppen in mijn nek zat
quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:22 schreef Oognip het volgende:
Luna is nooit zo gek op kittens, maar op Evi is ze helemaal verliefd![]()
[ afbeelding ]
Welja, in de grond ermee en groeien maarquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:24 schreef Barbaaf het volgende:
Duurt een paar jaar maar dan heb je ook wat
Ahwquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:22 schreef Oognip het volgende:
Luna is nooit zo gek op kittens, maar op Evi is ze helemaal verliefd![]()
[ afbeelding ]
Wat voor bomen?quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:18 schreef Rewimo het volgende:
We hadden eerst bij de grotere bomen gekeken, van rond de 20/30 euro. Komen we erachter dat de kleine versies van diezelfde (en duurdere) bomen voor tussen de 1,25 en 2,75 verkrijgbaar warenDriemaal raden waar onze auto vol mee zat op de terugweg. We leken wel een rijdende kas en ik heb een zere nek omdat ik de hele weg met een stel boomtoppen in mijn nek zat
Ken je die aflevering van Hyacinth waar ze een outdoors indoors bbq houdt?quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:18 schreef Rewimo het volgende:
quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:02 schreef oh-oh het volgende:
Nope![]()
Pakketpost is volgens mij ook al geweest vandaag.
Zolang je het maar mee naar huis neemt vandaag wegens houdbaarheidquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:09 schreef oh-oh het volgende:
Als ze het nou gewoon ff gezegd had had ik het na de pauze mee naar boven kunnen nemen, nu weet ik niet of ik tijd heb om het te gaan halen tussendoor...
Ja sorry tijdens je pauze stond er nog geen afgeleverd op track&trace.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:12 schreef oh-oh het volgende:
Nu ben ik echt echt heeeeeeeel nieuwschierig verdulleme
Tssssss moet je horen wie het zegt!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |