Ben al jaren aan het heen en weer jojoën tussen de honderd en honderdentien kilo met een schamele lengte van 1.83 m... ![]()
Ik zou graag willen dat ik alles kon eten en daarbij niet aankomen.
quote:Tja, het is niet eerlijk he
Op dinsdag 09 juli 2002 20:03 schreef Buurmannetje het volgende:
Dit soort dingen maken mij behoorlijk jaloers...Ben al jaren aan het heen en weer jojoën tussen de honderd en honderdentien kilo met een schamele lengte van 1.83 m...
Ik zou graag willen dat ik alles kon eten en daarbij niet aankomen.
Ik zou graag +/- 70 KG willen wegen. (1,78m)
quote:Wat is het dan in die bonen dat dat werkt?
Op dinsdag 09 juli 2002 19:57 schreef Kreator het volgende:[..]
Ik tennis ook!
Maar eh, dat is wel de truc, regelmatig genoeg eten. Zodra je dat doet, wordt je vanzelf dikker...
Als je weinig honger hebt, moet je juist net zoveel eten..
Enne, van die bonen is echt geen grapje...missschien wel iets voor je...
Toen ik 25 was woog ik ook 60kg.
Nu ben ik 31 en weeg ik 68kg bij 1.78m.
Ik voel me er prima bij en fiets iedereen eruit als we bergop gaan sprinten ![]()
ik heb weinig vet maar redelijk veel spieren. Al mijn spieren zie je goed, wasbordje enzo. Daar ben ik dus wel blij mee.
Ga je dus niet volproppen met vette ongezonde rommel, maar doe veel aan sport en eet gezond en regelmatig en de kilo's komen er vanzelf wel bij in de vorm van spieren ipv vet.
Succes!
Toen een half jaar fitness gedaan, en daar ben ik al 6 kilo van bijgekomen dat was dan hoogstwaarschijnlijk spierweefsel, waardoor ik meer ben gaan eten en nu inmiddels weeg ik 73 kilo.
quote:Oef!
Op dinsdag 09 juli 2002 22:29 schreef Perzikje het volgende:
1.70 m
+/- 48 kilo
Sterkte in ieder geval.
Vroeger was ik nog dunner maar sinds ik ben gaan fitnessen heeft mn lichaam toch een beetje vorm gekregen... Heb nu alleen nog van die dunne spillebenen
quote:
Op dinsdag 09 juli 2002 22:48 schreef kezmania het volgende:
In alle gevallen dat u te licht bent kijk op de volgende websites voor een adres bij u in de buurt:www.febo.nl
www.burgerking.nl
www.mcdonalds.nl
www.maoz.nl
quote:Ik ben wel een meisje hoor...misschien dacht je wat anders.
Op dinsdag 09 juli 2002 22:32 schreef WorstKaas het volgende:[..]
Oef!
Als ik jou was zou ik toch eens met de huisarts gaan praten.
Dit is een erg gevaarlijk gewicht. Een flinke griep en je kan het loodje leggen!Sterkte in ieder geval.
Maar thnx in ieder geval!
quote:Mijn levensstijl is dus zovaak net wakker geworden, 200gram yogurth en 2boterhammen genomen, alsmede 2glaasjes water en vitaminepillen. Niet zo gek dat ik weinig weeg idd.
Op woensdag 10 juli 2002 12:58 schreef Diverse_Reality het volgende:
S'ochtends goed eten, helpt echt.
Ik eet dan 8 sneden brood, en 'smiddags 8. Natuurlijk ook bij het avondeten minstens 1 bord vol nemen.
1.84m en woog eerst 69 kilo, nu rond de 78.
[Dit bericht is gewijzigd door Skull op 10-07-2002 13:17]
quote:Misschien is het ook wel de tijd of het leven dat je leid, gehaast, druk, druk , drukker.
Op woensdag 10 juli 2002 13:15 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Ik had 'vroeger' hetzelfde probleem. Kon alles eten zonder ook maar een grammetje aan te komen. Tot ongeveer een jaar geleden... me buik begint nu aardig te groeienen ik ben niet eens zwanger!!
quote:Jah, maar als ik 4dagen niet kan .. moet ik het dan s óchtends gaan doen? Of op een vast moment van de dag dat ik altijd kan?
Op woensdag 10 juli 2002 13:17 schreef Skull het volgende:
Gewichttraining lijkt me wel wat voor jou. Doe je dit best fanatiek en eet je er ook naar behoren bij dan kan het niet anders dan dat je gewicht vooruit gaat. Waarschijnelijk zal dit op een gegeven alleen al gaan omdat je eetpatroon radicaal wordt angepast.
En als je aan moet komen dan kan een dietist je vertellen hoe je dat kan doen zonder een vet (frikandellen met saus) hart te krijgen.
quote:Als het je maar niet lukt om (op een gezonde manier) aan te komen, en je weegt écht te weinig, kun je het beste gewoon naar een diëtist(e) gaan.
Op dinsdag 09 juli 2002 19:23 schreef Connection het volgende:iemand tips om aan te komen, ik wil naar de 70!
Heb ik ook gedaan toen ik mijn gewicht zelfs niet meer boven de 45 kg kreeg (ben 1.64m).
Nu, een paar maanden later, zit ik al aan de 49 kg.
Dat lijkt niet zo spectaculair (is 't wel hoor
), maar het gaat er om dat je je eetpstroon zó verandert dat het je geen moeite kost, je geen onzinnige dingen/hoeveelheden hoeft te eten.
Alleen dán kun je het namelijk volhouden.
Zo kom je dan, op een gezonde manier, uiteindelijk op het gewicht dat bij jou past.
En als het goed is, blijf je dan dus ook op/rond dat gewicht.
Succes!
Want door Burger King en McDonalds neemt je gewicht alleen toe in de vorm van vet en niet als spiermassa.
Veel zogenaamde adonissen stonden vroeger bekend als bonestaak.
Succes.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |