owwwww, zeg dat dan!!quote:Op donderdag 17 november 2011 15:26 schreef stbabylon het volgende:
Ik bedoel dus voor mij 2x een half uur, een uur dus
Ja, jij liep te klagen dat het Versiertopic sneller liepquote:
Hahahaha! Ik weet in ieder geval met wie niet!quote:Op donderdag 17 november 2011 15:44 schreef stbabylon het volgende:
Nou, om het op gang te brengen.
Met welke mensen van FOK denken jullie dat ik mee naar bed ben geweest?
Dat doet het ook, vind ik niet erg, viel me gewoon op toen ik in de gesloten topics keekquote:Op donderdag 17 november 2011 15:43 schreef MNR het volgende:
Ja, jij liep te klagen dat het Versiertopic sneller liep
Waarmee?quote:
nou, met wie dan allemaal niet?quote:Op donderdag 17 november 2011 15:44 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahahaha! Ik weet in ieder geval met wie niet!
Maar met Samzz dus (gokje)
Nou, laat die database hier eens even roken jongen...quote:Op donderdag 17 november 2011 15:44 schreef stbabylon het volgende:
waarom niet?quote:Op donderdag 17 november 2011 15:46 schreef Cue_ het volgende:
grumbl.. bezig met een database en heb een meer op meer relatie.. niet heel erg mooi
Dat moeten we toch altijd aan Ripley vragen?quote:Op donderdag 17 november 2011 15:44 schreef stbabylon het volgende:
Nou, om het op gang te brengen.
Als het essentieel is, kun je het ook gewoon heel overzichtelijk documenteren. Kun jij vastquote:Op donderdag 17 november 2011 15:46 schreef Cue_ het volgende:
grumbl.. bezig met een database en heb een meer op meer relatie.. niet heel erg mooi
Altijd geleerd dat het eigenlijk niet 'mocht'. Uitzonderingen daar gelaten, maar altijd verder kijken of er iets anders mogelijk is.quote:
Ik doelde op mezelfquote:Op donderdag 17 november 2011 15:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
nou, met wie dan allemaal niet?
Ripley documenteert alleen, deelt nietquote:Op donderdag 17 november 2011 15:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat moeten we toch altijd aan Ripley vragen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |