Ja Stairway, er komen een paar bazen.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:40 schreef Allure_ het volgende:
Stoere binken meet van de K to the LB. Wanneer is het? Wel Stairway toch?
Heb jij je lange haar nog Cooper? Of inmiddels een fris jongenskoppie? Je had wel de moves hoor.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:41 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ja Stairway, er komen een paar bazen.
langharig gothictuigquote:
Ik heb lang haar, ook kisten en leger broek.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:44 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Heb jij je lange haar nog Cooper? Of inmiddels een fris jongenskoppie? Je had wel de moves hoor.
quote:Op donderdag 17 november 2011 10:45 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ik heb lang haar, ook kisten en leger broek.
quote:Op donderdag 17 november 2011 10:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
fck you fok meet is altid daar is echt leuk ;p almaal geke mensen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben er toch alquote:Op donderdag 17 november 2011 10:48 schreef Mr.Cooper het volgende:
Dikke haters hier, waar ijn de bazen van deel 1.
Juicyhil mag niet komen trouwens.
Dan kom ik.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:48 schreef Mr.Cooper het volgende:
wat jank je, je bent pas later lid geworden dan ik.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:48 schreef Mr.Cooper het volgende:
Volblaffenquote:Op donderdag 17 november 2011 10:52 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Nog een kleine sfeerimpressie :
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 november 2011 10:55 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
wat jank je, je bent pas later lid geworden dan ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |