SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Daar gaan we weer!
Kusjes debeterebob![]()
Ik zal wel wat DM's delenquote:Op donderdag 17 november 2011 01:35 schreef moneyfornothing het volgende:
Ik hoopte op een 'open broekjes' TT.
Opgeheven omdat ik het Facebook acc van Supersoep doorstuurde.quote:Op donderdag 17 november 2011 01:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je hebt haar geblokkeerd hoorde ik?
Waarvoor mijn dank. Wij neuken weer digitaal via DMquote:Op donderdag 17 november 2011 01:36 schreef mrk.n het volgende:
Opgeheven omdat ik het Facebook van Supersoep doorstuurde.
Vond jij het niet raar dat mensen 's nachts op FOK! zaten?quote:Op donderdag 17 november 2011 01:36 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Opgeheven omdat ik het Facebook acc van Supersoep doorstuurde.
Wie stuurt deze post naar zijn vriendin?quote:Op donderdag 17 november 2011 01:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Waarvoor mijn dank. Wij neuken weer digitaal via DM
quote:Op donderdag 17 november 2011 01:37 schreef Lokasenna het volgende:
Wie stuurt deze post naar zijn vriendin?
quote:Op donderdag 17 november 2011 01:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wie? Moonwalk, de 15-jarige of de psychotische
Mag ook via de mail, kunnen we langere berichten schrijven.quote:Op donderdag 17 november 2011 01:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Waarvoor mijn dank. Wij neuken weer digitaal via DM
Neehoor.quote:Op donderdag 17 november 2011 01:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vond jij het niet raar dat mensen 's nachts op FOK! zaten?
Dat is nog intiemer. Blijf je me dan wel uitschelden? Ik word daar best geil van namelijkquote:Op donderdag 17 november 2011 01:39 schreef mrk.n het volgende:
Mag ook via de mail, kunnen we langere berichten schrijven.
Nee, ik ga dreigen.quote:Op donderdag 17 november 2011 01:40 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat is nog intiemer. Blijf je me dan wel uitschelden? Ik word daar best geil van namelijk
Nee joh, dat zou hij nooit zeggen. Het is juist veel te gezellig 's nachtsquote:Op donderdag 17 november 2011 01:41 schreef Sinji het volgende:
Ik meende dat hij het kansloos noemde? Achja
Iets in die richting kwam ook boven uit mijn geheugen.quote:Op donderdag 17 november 2011 01:41 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik meende dat hij het kansloos noemde? Achja
Hij vindt je te oud.quote:Op donderdag 17 november 2011 01:42 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
*sop, sop* Ik ben daar zo gevoelig voor hè
Hou op jijquote:Op donderdag 17 november 2011 01:42 schreef Lokasenna het volgende:
Iets in die richting kwam ook boven uit mijn geheugen.
Maar ja, mrk.n is altijd eerlijk, dus ik geloof hem maar op zijn woord.
He wat?quote:
Nee joh, toegevoegd op MSN voor de grap.quote:Op donderdag 17 november 2011 01:44 schreef Sinji het volgende:
[..]
Doe eens updaten dan. Nog wat mee gedaan?
Ay ay, playa playaquote:Op donderdag 17 november 2011 01:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee joh, toegevoegd op MSN voor de grap.
Nooit gehad, maar ik kan wel echt verliefd worden op iemands stem, heb ik pas ontdektquote:Op donderdag 17 november 2011 01:44 schreef Moonwalk het volgende:
Kunnen jullie net als ik heel erg op een stem afknappen?
Jup en op accent ookquote:Op donderdag 17 november 2011 01:44 schreef Moonwalk het volgende:
Niet heel erg, maar het is zeker een factorquote:Op donderdag 17 november 2011 01:44 schreef Moonwalk het volgende:
Ja al is dat nog niet gebeurd.quote:Op donderdag 17 november 2011 01:44 schreef Moonwalk het volgende:
Meldt!quote:Op donderdag 17 november 2011 01:46 schreef mrk.n het volgende:
Wie moeten er morgen gewoon werken/school enzovoort?
Ik, van half 9 tot half 6, en daarna komt mijn nicht op visite, dus ik heb het nog druk.quote:Op donderdag 17 november 2011 01:46 schreef mrk.n het volgende:
Ja vroeg op verdomme. En naar een gebouw waarvan ik niet eens weet waar het staat verdomme. En huiswerk dat ik maar half heb geprint en gelezen verdomme.quote:Op donderdag 17 november 2011 01:46 schreef mrk.n het volgende:
Wie is je medeplichtige?quote:Op donderdag 17 november 2011 01:47 schreef kree het volgende:
Zo en weer een topic verder.
Kom net uit de vrieskou met de hondjes.
brrrrrrrrrrrrrrrrrrr fucking koud man
Meisjes die met een Fries accent Nederlands spreken klinken standaard ontzettend naïefquote:Op donderdag 17 november 2011 01:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik alleen op Fries of Gronings. De rest is wel schattig.
lolquote:Op donderdag 17 november 2011 01:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wie is je medeplichtige?
Moonwalk, de 15-jarige of psychosemeisje?
quote:Op donderdag 17 november 2011 01:47 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja vroeg op verdomme. En naar een gebouw waarvan ik niet eens weet waar het staat verdomme. En huiswerk dat ik maar half heb geprint en gelezen verdomme.
Google maps broquote:Op donderdag 17 november 2011 01:47 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja vroeg op verdomme. En naar een gebouw waarvan ik niet eens weet waar het staat verdomme. En huiswerk dat ik maar half heb geprint en gelezen verdomme.
Niet weten waar je moet zijn is een kutgevoel ja.quote:Op donderdag 17 november 2011 01:47 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Het gebouw is niet googlebaar? En bestaat niet volgens de gebouwenlijst?quote:
Ik niet.quote:Op donderdag 17 november 2011 01:46 schreef mrk.n het volgende:
Niet googlebaar? Onmogelijk.quote:Op donderdag 17 november 2011 01:50 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Het gebouw is niet googlebaar? En bestaat niet volgens de gebouwenlijst?
Maar dat interesseert me eigenlijk niet, ik ga wel gewoon lopen ergens naartoe, weet ik veel. Bah.
En je denkt dat het wie is?quote:Op donderdag 17 november 2011 01:51 schreef mrk.n het volgende:
Ik heb ook daadwerkelijk het recht om te schelden. Ik wil weten wie dat bericht heeft gestuurd. Ik denk namelijk dat er meerdere berichten gaan komen. Als het is wie ik denk dat het is.
Ik ga met je mee, ciao mensen.quote:Op donderdag 17 november 2011 01:52 schreef Cactus1 het volgende:
Ik ga slapen. Weltrusten allemaal en kusjes. Ik vond het gezellig en ik vind iedereen lief
quote:Op donderdag 17 november 2011 01:52 schreef Cactus1 het volgende:
Ik ga slapen. Weltrusten allemaal en kusjes. Ik vond het gezellig en ik vind iedereen lief
Doei schatjesquote:Op donderdag 17 november 2011 01:53 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik ga met je mee, ciao mensen.
Slaap lekker samenquote:Op donderdag 17 november 2011 01:53 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik ga met je mee, ciao mensen.
Hoe heet het gebouw en welke woonplaats is het.quote:Op donderdag 17 november 2011 01:50 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Het gebouw is niet googlebaar? En bestaat niet volgens de gebouwenlijst?
Maar dat interesseert me eigenlijk niet, ik ga wel gewoon lopen ergens naartoe, weet ik veel. Bah.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 november 2011 01:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nooit gehad, maar ik kan wel echt verliefd worden op iemands stem, heb ik pas ontdekt
quote:
Ik kan er inderdaad ook echt verliefd op worden, maar er ook echt heel erg op afknappenquote:Op donderdag 17 november 2011 01:46 schreef Sinji het volgende:
[..]
Niet heel erg, maar het is zeker een factor
Ik lach te opvallend als ik me niet inhoud, denk ikquote:Op donderdag 17 november 2011 01:57 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik kan er inderdaad ook echt verliefd op worden, maar er ook echt heel erg op afknappen![]()
Intonatie doet ook heel veel, en hoe iemand lacht ook. Denk ik nooit zo over na maar in de praktijk maakt het toch wel uit.
Ik had een keer een date met iemand die echt heel erg hard en heel erg hoog lachte, en ik schaamde me er een beetje voor![]()
Een andere keer ging ik met een gewone vriend wat drinken, ik had die jongen al 2 jaar niet gezien en opeens lachte hij heel anders. Heel hard en heel gek, zat ik daar in een cafe waar de muziek zacht stond. Misschien schaam ik me te snel in het openbaar![]()
Ik snap sowieso niet waarom mensen opeens "anders" gaan lachen eigenlijk
Maar doe je dat ook heel hard als je bijvoorbeeld in een openbare ruimte bent, waar het verder redelijk stil is? Als ik in een drukke ruimte met veel lawaai sta dan lach ik ook wel harder dan bijvoorbeeld in de wachtkamer bij de dokterquote:Op donderdag 17 november 2011 01:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik lach te opvallend als ik me niet inhoud, denk ik
Het filmpje wat ze daar kijkt is ook hilarisch. Met een man die precies zo lacht.quote:
Volgens onderzoek is lachen gezond voor je. Maar na dit filmpje denk ik dat het in extreme gevallen fataal kan zijnquote:Op donderdag 17 november 2011 02:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het filmpje wat ze daar kijkt is ook hilarisch. Met een man die precies zo lacht.
Nee dat niet maar wel kut.quote:
Je had gister alweer meer posts dan ik manquote:Op donderdag 17 november 2011 02:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee dat niet maar wel kut.
Mijn stem vind ik ook alles behalve geweldig, altijd een grafhekel aan gehad eigenlijk.
Miet mee eens. We hebben je gehoord op de radio. Lach en stem is niets mis meequote:Op donderdag 17 november 2011 02:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee dat niet maar wel kut.
Mijn stem vind ik ook alles behalve geweldig, altijd een grafhekel aan gehad eigenlijk.
Oh ja, klopt heloef.quote:Op donderdag 17 november 2011 02:10 schreef Sinji het volgende:
[..]
Miet mee eens. We hebben je gehoord op de radio. Lach en stem is niets mis mee
quote:
quote:Op donderdag 17 november 2011 02:10 schreef Sinji het volgende:
[..]
Miet mee eens. We hebben je gehoord op de radio. Lach en stem is niets mis mee
Je bent ook echt wel een nachtbraker hoorquote:
Ik ben een halve avond bezig geweest met iemand helpen via remote accesquote:Op donderdag 17 november 2011 02:42 schreef heloef het volgende:
Ik ben mijn na 4 weken eindelijk gekraakte game aan het spelen.
Valt wel mee, ik lig allang in bed hoor, ik val alleen moeilijk in slaap. Robinson is niks vergeleken met Survivorquote:Op donderdag 17 november 2011 02:42 schreef kree het volgende:
[..]
Je bent ook echt wel een nachtbraker hoor
hahaha ik wilde robinsson kijken maar nog niet gedaan
Ik ga morgen uitzoeken hoe ik dat voor de wii kan doenquote:Op donderdag 17 november 2011 02:42 schreef heloef het volgende:
Dat is ielugaalquote:Op donderdag 17 november 2011 02:42 schreef heloef het volgende:
Hoi goedemorgenquote:
Tik em aan ouwe!quote:Op donderdag 17 november 2011 09:49 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Goedemorgen. Ik ben nog altijd helemaal kapot.
Geen kater man, maar 4/5 uur geslapen ofsoquote:
Je moet ook niet hier slapen danquote:Op donderdag 17 november 2011 10:12 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Geen kater man, maar 4/5 uur geslapen ofso
en ik moet over een half uur al weer naar school tot 5 uur![]()
Oh gelukkig hoef ik maar tot 1630 dat scheelt weer.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:12 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Geen kater man, maar 4/5 uur geslapen ofso
en ik moet over een half uur al weer naar school tot 5 uur![]()
We hadden laatst bij ons tentamen toch een rimpelsaurus zeg.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:21 schreef ook_gek het volgende:
Slapen is voor mietjes!
Ik slaap wel als ik oud en verrimpeld ben. Zeg maar een rimpelsaurus
Ik heb 2 uur geslapen, ik voel vreselijk en een mietje.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:21 schreef ook_gek het volgende:
Slapen is voor mietjes!
Ik slaap wel als ik oud en verrimpeld ben. Zeg maar een rimpelsaurus
Ik snap je gevoel.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb 2 uur geslapen, ik voel vreselijk en een mietje.
Je hebt echt ritme nodig. Tevens, ben je wel op de uni?quote:Op donderdag 17 november 2011 10:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 november 2011 10:27 schreef stefanhaan het volgende:
Fuck yeah, met wat oefening kan ik gewoon de solo van dream of mirrors![]()
![]()
En het is me toch een emmer vol met epischheid.
Nee, ik ga de middag.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:27 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Je hebt echt ritme nodig. Tevens, ben je wel op de uni?
Doe je toch echt zelf. Stap gewoon uit je bed. Zo rond 8uur. Ga dingen doen, het huis uit naar de uni van mij part ga je fokken in de bieb maar uit je huis uit je sleur. Vaste tijden eten.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ritme krijgen ja. Goed idee.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Doe je toch echt zelf. Stap gewoon uit je bed. Zo rond 8uur. Ga dingen doen, het huis uit naar de uni van mij part ga je fokken in de bieb maar uit je huis uit je sleur. Vaste tijden eten.
En rond 23uur ga je in je bed liggen lees je een half uurtje een boek. Dan alles uit en slapen. Lukt slapen niet? Boeit niet morgen weer een dag. Houd een soort gelijk ritme aan en je zult zien dat je op den duur beter gaat slapen.
Oh haiquote:
Ik zal het moeten kunnen, en het zag er naar uit dat het gelukt wasquote:Op donderdag 17 november 2011 12:51 schreef Moonwalk het volgende:
Ik kan via mijn telefoon niet eens DM lezen![]()
* Moonwalk opent PM
Jawel dat ging ook goedquote:Op donderdag 17 november 2011 12:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik zal het moeten kunnen, en het zag er naar uit dat het gelukt was
Lezen ging goed, het versturen ben ik niet zeker van
quote:Op donderdag 17 november 2011 12:57 schreef stefanhaan het volgende:
Godverdomme, hadden ze fietsen verplaatst op breda centraal ivm schoonmaak. Kan ik mijn fiets niet terugvinden
Jaquote:
Haha heb je in ieder geval iets gedaan vandaagquote:Op donderdag 17 november 2011 13:15 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga zo maar eens, thuis het verslag afgemaakt maar ik moet me nog even op de uni laten zien vanmiddag.
Ja dat DM gebeuren is kutquote:Op donderdag 17 november 2011 13:07 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Jawel dat ging ook goedik antwoord via pm anders is het niet te doen met die korte berichtjes
Whehe had graag je kop willen zien op het moment dat je er achter kwam dat je fiets pleite wasquote:Op donderdag 17 november 2011 12:57 schreef stefanhaan het volgende:
Godverdomme, hadden ze fietsen verplaatst op breda centraal ivm schoonmaak. Kan ik mijn fiets niet terugvinden
Tot half 10 sliep ikquote:Op donderdag 17 november 2011 13:20 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Haha heb je in ieder geval iets gedaan vandaagGoed bezig.
Jawohl. Dalijk even naar zo'n talk van een of andere oudleerling hier, en daarvoor CEN. Kortom, over 1.5 uur ben ik weer naar huis. Mag ook wel, begin weer hallucinaties te krijgen. Ik heb dit weekend echt nodig om te slapenquote:Op donderdag 17 november 2011 13:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tot half 10 sliep ik
Maar ik heb nu mijn deel van het werk afgemaakt en moet het nu alleen nog even komen brengen. Mijn partner was naar een begrafenis dus niemand heeft me gemist qua samenwerking, en dit kon ik prima thuis doen.
Ben jij op school nu dan?
De dag is net begonnenquote:Op donderdag 17 november 2011 13:30 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Jawohl. Dalijk even naar zo'n talk van een of andere oudleerling hier, en daarvoor CEN. Kortom, over 1.5 uur ben ik weer naar huis. Mag ook wel, begin weer hallucinaties te krijgen. Ik heb dit weekend echt nodig om te slapenEn ik heb nog wel 8 uur geslapen vannacht
![]()
Jij ook veel succesquote:Op donderdag 17 november 2011 13:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De dag is net begonnen
Maar succes dan, ik ga nu echt mijn spullen pakken en wegfietsen, anders komt er weer niks van
Tot later allemaal
Ga jij eens even heel snel je dingen doenquote:Op donderdag 17 november 2011 13:19 schreef Myraela het volgende:
Ohai, ik moet eigenlijk dingen doen, maar ik heb geen zin.
Succes Loka, goed dat je weer bezig bentquote:Op donderdag 17 november 2011 13:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De dag is net begonnen
Maar succes dan, ik ga nu echt mijn spullen pakken en wegfietsen, anders komt er weer niks van
Tot later allemaal
Verstuurd, als je het op je telefoon gaat lezen dan ben je nog wel ff bezig denk ikquote:Op donderdag 17 november 2011 13:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja dat DM gebeuren is kut
Spannend trouwens die PM
Wtf, moet je niet eens langs de dokter dan?en ga je je fiets nog zoeken?quote:Op donderdag 17 november 2011 13:10 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ja
en alles liep al zo lekker enzo. Krijg van mijn opleiding echt gewoon voort lichamelijke klachten enzo. Flauwvallen, depressiviteit stress ed.
Haha nou dat lezen ging prima, maar reageren gaat niet goed komen. Zal vanavond pas kunnen reagerenquote:Op donderdag 17 november 2011 13:37 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Verstuurd, als je het op je telefoon gaat lezen dan ben je nog wel ff bezig denk ik
Ik ga hem nog wel zoeken. Nja dokter heeft niet echt zin.quote:Op donderdag 17 november 2011 13:39 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Wtf, moet je niet eens langs de dokter dan?en ga je je fiets nog zoeken?
Waarvoor naar de dokter dan ??/quote:Op donderdag 17 november 2011 13:48 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik ga hem nog wel zoeken. Nja dokter heeft niet echt zin.
Het komt eropneer er zijn bij ons 3 opleidingen.
- Programming, richt zich alleen op game programming
- Visual art, richt zich op game art ed,
- Indie game development, richt zich op programming en de art.
ik doe dus IGD maar, nu willen die leraren van programming en visual art ons op hetzelfde niveau hebben als de losse opleiding die er alleen maar op richten. Kortom gigantische workload
Ik ben er al keer door flauwgevallen. Constant hoofdpijn en andere klachten ed.quote:Op donderdag 17 november 2011 13:50 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Waarvoor naar de dokter dan ??/
Daar heb ik momenteel even geen opleiding voor nodig om burn out te krijgen . Vandaag mij een heel lui dagje met dekbed over me heen .quote:Op donderdag 17 november 2011 13:56 schreef stefanhaan het volgende:
En er zijn al meer studenten bij ons op de opleiding geweest die gestopt zijn door burnout ed. En in de 7 jaar dat hij bestaat zijn er ook maar 7 studenten afgestudeerd ofso
Lekkere opleiding dan.quote:Op donderdag 17 november 2011 13:56 schreef stefanhaan het volgende:
En er zijn al meer studenten bij ons op de opleiding geweest die gestopt zijn door burnout ed. En in de 7 jaar dat hij bestaat zijn er ook maar 7 studenten afgestudeerd ofso
Dat is ook weleens lekkerquote:Op donderdag 17 november 2011 13:59 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Daar heb ik momenteel even geen opleiding voor nodig om burn out te krijgen . Vandaag mij een heel lui dagje met dekbed over me heen .
Geen haastquote:Op donderdag 17 november 2011 13:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Haha nou dat lezen ging prima, maar reageren gaat niet goed komen. Zal vanavond pas kunnen reageren
Maaaar leuk berichtje!
Klinkt gezellig.quote:Op donderdag 17 november 2011 13:56 schreef stefanhaan het volgende:
Ja heb deze week echt een soort meltdown gehad door van alles wat er speelde en nu wil het ik het even heel lekker rustig aan doen en langzaam aan weer even opkrabbelen. En bankhangen met dekbedje over je heen is inderdaad even heerlijkquote:
Goedemiddagquote:
Inderdaad, lekker op de bank hangen, kopje thee/koffie erbij en dan een beetje series kijkenquote:Op donderdag 17 november 2011 14:06 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja heb deze week echt een soort meltdown gehad door van alles wat er speelde en nu wil het ik het even heel lekker rustig aan doen en langzaam aan weer even opkrabbelen. En bankhangen met dekbedje over je heen is inderdaad even heerlijk
Yup en even lekker de grote boze buitenwereld lekker buiten houdenquote:Op donderdag 17 november 2011 14:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Inderdaad, lekker op de bank hangen, kopje thee/koffie erbij en dan een beetje series kijken
Ja precies, even lekker in je veilige cocon zitten.quote:Op donderdag 17 november 2011 14:11 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Yup en even lekker de grote boze buitenwereld lekker buiten houdenen met pepernoten
Ik ga een warme trui aandoen, een lekkere broek.quote:Op donderdag 17 november 2011 14:11 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Yup en even lekker de grote boze buitenwereld lekker buiten houdenen met pepernoten
En dan?quote:Op donderdag 17 november 2011 14:15 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga wachten tot het half zes is
Ow werkquote:Op donderdag 17 november 2011 14:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, ze zijn nu al boos dat ik pas om twee uur kwam
Wat is dat nou weer voor onzin, klaar is klaar toch?quote:Op donderdag 17 november 2011 14:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee project.
Ik ben al wel klaar, maar ik word wel geacht aanwezig te zijn.
Warme choco met rumquote:Op donderdag 17 november 2011 14:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga een warme trui aandoen, een lekkere broek.
Rum vind ik weer een beetje overdreven maar warme choco met slagroom zou er nu wel goed ingaan.quote:
Rum overdreven ja?quote:Op donderdag 17 november 2011 14:24 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Rum vind ik weer een beetje overdreven maar warme choco met slagroom zou er nu wel goed ingaan.
En een stuk appeltaart erbijquote:Op donderdag 17 november 2011 14:24 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Rum vind ik weer een beetje overdreven maar warme choco met slagroom zou er nu wel goed ingaan.
Ik drink zelf overdag geen drank en eigenlijk pas ik ook heel erg op met drank als ik net een meltdown heb gehad , dat werkt bij mij heel slecht. Of ik stort in dan met drank of ga ruzie maken dus in moeilijke tijden even rustig aan doen en geen alcohol voor me .quote:
En wat voor ietsquote:Op donderdag 17 november 2011 14:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoi mensen (en loka en moonwalk in het bijzonder)![]()
Kom net terug van crematie, hoor ik gelijk dat ik moet werken. Lekker geregeld allemaal.
Is er nog iets gebeurd sinds gisteravond?
Als je als groep werkt zorg je er toch gewoon voor dat je er bij bent, dat vind ik niet raar hoor, of je jouw gedeelte nou wel of niet af hebt.quote:Op donderdag 17 november 2011 14:21 schreef kree het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor onzin, klaar is klaar toch?
he bah een crematiequote:Op donderdag 17 november 2011 14:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kom net terug van crematie, hoor ik gelijk dat ik moet werken. Lekker geregeld allemaal.
Dat ja. Nu help ik de rest gewoon met hun deel, het is vrij normaal voor een project.quote:Op donderdag 17 november 2011 14:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je als groep werkt zorg je er toch gewoon voor dat je er bij bent, dat vind ik niet raar hoor, of je jouw gedeelte nou wel of niet af hebt.
Ik voel me bijzonderquote:Op donderdag 17 november 2011 14:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
dat ligt er bij mij toch ook echt een beetje aan waarom de anderen het niet af hebbenquote:Op donderdag 17 november 2011 14:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je als groep werkt zorg je er toch gewoon voor dat je er bij bent, dat vind ik niet raar hoor, of je jouw gedeelte nou wel of niet af hebt.
Ik las vanochtend iets over mrk die vervelend deed en zijn vriendin bedroog. Maar dat wisten we toch al?quote:Op donderdag 17 november 2011 14:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En wat voor iets
Flink gereld gisteren, het is bijna de moeite waard terug te lezen
Ja, beetje ruk is het wel.quote:Op donderdag 17 november 2011 14:38 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
he bah een crematieen balen dat je daarna moet werken .
Dat is altijd wel belangrijk ,stom dat zo'n baas daar even geen begrip voor heeft .quote:Op donderdag 17 november 2011 14:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik las vanochtend iets over mrk die vervelend deed en zijn vriendin bedroog. Maar dat wisten we toch al?
Niemand gebatst verder, geen foto's?
[..]
Ja, beetje ruk is het wel.
Wel een mooie crematie overigens.
Nou, dan vanavond maar eventjes teruglezen verder. Ik kan een goede rel wel waarderen.quote:Op donderdag 17 november 2011 14:38 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik voel me bijzonder![]()
Er is inderdaad flink gereld( en gecondoleerd
)
Het gaat prima. Ik kreeg het eventjes te zwaar toen mijn achternichtje haar tekening van opa (die een sterretje is geworden voor haar) op de kist legde en haar knuffel met belletje erbij (zodat opa kan bellen).quote:Op donderdag 17 november 2011 14:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat ligt er bij mij toch ook echt een beetje aan waarom de anderen het niet af hebben
hoe gaat het kaneelstokje? was het een mooie dienst?
Iemand had de vriendin van mrk een message gestuurd over zijn activiteiten op FOK!, en mrk is toen gaan dreigen per DM, het was nog een heel drama zo 's nachts.quote:Op donderdag 17 november 2011 14:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik las vanochtend iets over mrk die vervelend deed en zijn vriendin bedroog. Maar dat wisten we toch al?
Gelukkig dat het mooi was, en sterkte de komende tijd.quote:[..]
Ja, beetje ruk is het wel.
Wel een mooie crematie overigens.
he ja dat zorgt bij iedereen wel voor tranen denk ikquote:Op donderdag 17 november 2011 14:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou, dan vanavond maar eventjes teruglezen verder. Ik kan een goede rel wel waarderen.
dankjewel![]()
[..]
Het gaat prima. Ik kreeg het eventjes te zwaar toen mijn achternichtje haar tekening van opa (die een sterretje is geworden voor haar) op de kist legde en haar knuffel met belletje erbij (zodat opa kan bellen).
hmmmmzz toch maar effe terug lezen danquote:Op donderdag 17 november 2011 14:38 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik voel me bijzonder![]()
Er is inderdaad flink gereld( en gecondoleerd
)
Wat!? Dan is die goed bezig lijkt me. Een vriendin, en daarnaast ook nog iemand hosselenquote:Op donderdag 17 november 2011 14:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Palawan, hoe gaat het met jou nu?quote:Op donderdag 17 november 2011 14:44 schreef palawan het volgende:
[..]
Wat!? Dan is die goed bezig lijkt me. Een vriendin, en daarnaast ook nog iemand hosselen
Maar om daar nu over te gaan rellen... ik heb overigens sinds de meet niet meer echt actief gedaan. Is er sindsdien nog iets spectaculairs gebeurd? MLiG die een vriendin heeft ofzo, of een nieuw fok stel?
Begrijp ik nu aan de TT te lezen dat we massaal Cactus gaan hosselen?
Woon je toevallig in de omgeving Almere Cactus, dan doe ik ook wel mee
Dat is wel grappig, thx voor de samenvatting, geen zin om terug te lezen.quote:Op donderdag 17 november 2011 14:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Iemand had de vriendin van mrk een message gestuurd over zijn activiteiten op FOK!, en mrk is toen gaan dreigen per DM, het was nog een heel drama zo 's nachts.
Ja, erg beledigend ookquote:Op donderdag 17 november 2011 14:46 schreef palawan het volgende:
[..]
Dat is wel grappig, thx voor de samenvatting, geen zin om terug te lezen.
Ook wel erg triest dat je gaat dreigen via DM
Prima, zit op m'n afstudeerplek. Net ff actief bezig geweest. en nu geen zin meer om actief te doenquote:Op donderdag 17 november 2011 14:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Palawan, hoe gaat het met jou nu?
Hehe, wat een droeftoeter.quote:Op donderdag 17 november 2011 14:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Iemand had de vriendin van mrk een message gestuurd over zijn activiteiten op FOK!, en mrk is toen gaan dreigen per DM, het was nog een heel drama zo 's nachts.
Toen het over was ben ik maar met de nachtbaggeraars op Tinychat gegaan en natuurlijk heb ik weer maar twee uur geslapen.
[..]
Gelukkig dat het mooi was, en sterkte de komende tijd.
Misschien was het wel iemand uit zijn omgeving die hem herkende van zijn FOK!account, het zzou zomaar kunnen met de persoonlijke informatie die hij heeft prijsgegeven.quote:Op donderdag 17 november 2011 14:48 schreef formerjellybean het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik het meer triest dat je zulke informatie gaat rondsturen op facebook , dan doe je wel heel wat moeite voor iemand die nog niet eens in het echt kent
het is toch gewoon allemaal triestquote:Op donderdag 17 november 2011 14:48 schreef formerjellybean het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik het meer triest dat je zulke informatie gaat rondsturen op facebook , dan doe je wel heel wat moeite voor iemand die nog niet eens in het echt kent
jij snapt wel meer niet geloof ik .quote:Op donderdag 17 november 2011 14:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het is toch gewoon allemaal triest
ik snap niet zo goed waarom je telkens dit uit pikt om over te vallen
ik zie hier door de trieste bomen soms het bos niet meer
ooow snapquote:Op donderdag 17 november 2011 14:53 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
jij snapt wel meer niet geloof ik .
ik zeg toch ook niet dat ik het een normale gang van zaken vindquote:Ik persoonlijk hou fok en facebook gescheiden . Wat iemand op fok doet moet die zelf weten, maar ga niet iets wat die hier doet en hier verteld tegen iemand gebruikt.
Voor iemand die hem kent en per toeval zijn FOK!account is tegengekomen moet het niet al te moeilijk zijn geweest hem te herkennen, het lijkt mij de meest waarschijnlijke verklaring voor het hele gebeuren, het zou ook het minst raar zijn.quote:Op donderdag 17 november 2011 14:53 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik persoonlijk hou fok en facebook gescheiden . Wat iemand op fok doet moet die zelf weten, maar ga niet iets wat die hier doet en hier verteld tegen iemand gebruikt.
Waarschijnlijk zijn er wel mensen geweest die het doorgestuurd kunnen hebben, die van mij is ook zonder mijn medeweten verder verspreid via DMquote:Op donderdag 17 november 2011 14:57 schreef kree het volgende:
Ik heb hier m'n facebook wel rondgestuurd, maar alleen via DM
Maar vertrouw er wel op dat er niet iemand mee gaat lopen kloten.
En helemaal niet in het topic.
Ik hou nog graag effe m'n nickname hier gescheiden van m'n echte naam.
Maarja het is gevaarlijk als er iemand tussen zit die gaat lopen kloten ermee.
ik vind het ook wel een beetje naïef als je denkt dat dat niet gebeurd...quote:Op donderdag 17 november 2011 14:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn er wel mensen geweest die het doorgestuurd kunnen hebben, die van mij is ook zonder mijn medeweten verder verspreid via DM
Ja zal best, maakt me ook niet uit, want er staat verder niks raars op.quote:Op donderdag 17 november 2011 14:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn er wel mensen geweest die het doorgestuurd kunnen hebben, die van mij is ook zonder mijn medeweten verder verspreid via DM
Inderdaad, zodra er niets openbaar op FOK! wordt gepost, vind ik het nog niet zo'n enorme ramp. Als mijn FOK!account maar niet googlebaar wordt met mijn persoonlijke gegevens.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:01 schreef kree het volgende:
[..]
Ja zal best, maakt me ook niet uit, want er staat verder niks raars op.
Punt is eigenlijk ik wil niet mn echte naam linken hier *openbaar* aan de nickname die ik hier heb.
Intresseerd me geen reet dat mensen mijn naam weten of facebook bekijken. Zolang het maar privé blijft
Kan nietquote:Op donderdag 17 november 2011 15:00 schreef palawan het volgende:
Meer vriendjes = meer beter!
Wie wil mijn vriendje of vriendinnetje worden
Ik.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:00 schreef palawan het volgende:
Meer vriendjes = meer beter!
Wie wil mijn vriendje of vriendinnetje worden
Ga eens snel wat nuttigs doen danquote:Op donderdag 17 november 2011 15:17 schreef Myraela het volgende:
Overigens verveel ik me, terwijl ik eigenlijk een uur geleden al dingen zou gaan doen. Maar ondertussen zit ik de meest nutteloze dingen te doen.
Ja, eerst proberen die eyeliner van mijn vinger af te halen.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ga eens snel wat nuttigs doen dan
Niemand heeft me nodig hier blijkbaar, dus ik zwerf nu ook maar een beetje zinloos rond op internetquote:Op donderdag 17 november 2011 15:17 schreef Myraela het volgende:
Overigens verveel ik me, terwijl ik eigenlijk een uur geleden al dingen zou gaan doen. Maar ondertussen zit ik de meest nutteloze dingen te doen.
Je kunt natuurlijk ook je snor laten staanquote:Op donderdag 17 november 2011 15:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, eerst proberen die eyeliner van mijn vinger af te halen.
Ik ben geen Turkse vrouw.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook je snor laten staan
of met eyeliner een snor tekenenquote:Op donderdag 17 november 2011 15:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook je snor laten staan
Dat was dus nutteloze activiteit nummer 4.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:22 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
of met eyeliner een snor tekenen
Ik zeg doenquote:Op donderdag 17 november 2011 15:24 schreef Myraela het volgende:
Nu heb ik zin om mijn haar te vlechten.
Ik moet eerlijk zeggen, als ik een hoofddoek zou dragen zou iedereen meteen geloven dat ik turks ben. Ik heb er wel de huidskleur en donkere ogen voor.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo'n hoofddoek zou je best schattig staan
quote:Op donderdag 17 november 2011 15:24 schreef Myraela het volgende:
Nu heb ik zin om mijn haar te vlechten.
quote:Op donderdag 17 november 2011 15:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat was dus nutteloze activiteit nummer 4.
[ afbeelding ]
't is wel schattigquote:
Wat vind je niet leuk?quote:Op donderdag 17 november 2011 15:47 schreef formerjellybean het volgende:
Ik wil een vind niet leuk knop op facebook
Kan je me even uitleggen hoe zoiets veel moeite zou kosten? Een berichtje op FB is volgens mij zo gestuurd.quote:Op donderdag 17 november 2011 14:48 schreef formerjellybean het volgende:
quote:Op donderdag 17 november 2011 14:53 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik vindt het niks, niemand heeft het ook eigenlijk.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:50 schreef palawan het volgende:
Google+ is het nieuwe facebook?
Wie gebruikt er al google+ eigenlijk? Of ben ik de enigste
Eigenlijk wel mee eens. Ik heb het ook alleen maar omdat ik me verveelde.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:52 schreef kree het volgende:
[..]
Ik vindt het niks, niemand heeft het ook eigenlijk.
Heb nu Hyves en Facebook eigenlijk wel genoeg, zit niet te wachten op nog een extra site.
Denk trouwens dat ik Hyves ook maar weg gooi.
Facebook is wel genoeg en daar zitten nog de meeste op.
Volgens mij is zoiets in 5 minuutjes gepiept inderdaad.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:49 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Kan je me even uitleggen hoe zoiets veel moeite zou kosten? Een berichtje op FB is volgens mij zo gestuurd.
[..]
zeg maar 5 secondenquote:Op donderdag 17 november 2011 15:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Volgens mij is zoiets in 5 minuutjes gepiept inderdaad.
Ik heb het ook niet. Misschien pas als iedereen het heeft en FB dood is. Maar nu heb ik er geen reden toe.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:52 schreef kree het volgende:
[..]
Ik vindt het niks, niemand heeft het ook eigenlijk.
Heb nu Hyves en Facebook eigenlijk wel genoeg, zit niet te wachten op nog een extra site.
Denk trouwens dat ik Hyves ook maar weg gooi.
Facebook is wel genoeg en daar zitten nog de meeste op.
Wel vet om te maken, lijkt me.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:55 schreef stefanhaan het volgende:
Jottem, voor modeling moeten we als assignment een escher gebouw maken
quote:Op donderdag 17 november 2011 15:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan kan jij heel snel typen.
Facebook is wel leuk hoor opzich.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:59 schreef dawg het volgende:
ik heb even teruggelezen want ik las het woord rel.
wat een gedoe om facebook. blij dat ik het niet heb.
ja niet doen danquote:Op donderdag 17 november 2011 16:01 schreef kree het volgende:
[..]
Facebook is wel leuk hoor opzich.
Heb er toch weer wat contacten mee opgedaan.
En ook met oude bekenden.
Maarja het kan net zo hard tegen je gebruikt worden als het verkeerd gaat.
't is simpel, je maakt jezelf bekend op internet en ja dat kunnen mensen vinden.
Heel makkelijk ook.
Over turken gesproken..quote:
zoiets moet je actief bijhouden etc. niks voor mij.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:01 schreef kree het volgende:
[..]
Facebook is wel leuk hoor opzich.
Heb er toch weer wat contacten mee opgedaan.
En ook met oude bekenden.
Maarja het kan net zo hard tegen je gebruikt worden als het verkeerd gaat.
't is simpel, je maakt jezelf bekend op internet en ja dat kunnen mensen vinden.
Heel makkelijk ook.
Ja inderdaad hequote:Op donderdag 17 november 2011 16:03 schreef Sinji het volgende:
[..]
Over turken gesproken..
Ik heb dat verhaal van iwannabehigh oftewel Mark gelezen. Ik heb er geen woorden voor
Een paar topics geleden had ik iets gezegd over niet een ex gaan stalken en snap nu waarom de psycho zo gepikeerd reageerde. Godver, en hij maar verheven doen tegen de anderen hier. Magnetron mag dan (klinisch bewezen) asperger hebben, maar de grootste autist op dit forum is toch wel mrk.
Ongelovelijk
Ik heb dat nog niet gelezen.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:03 schreef Sinji het volgende:
[..]
Over turken gesproken..
Ik heb dat verhaal van iwannabehigh oftewel Mark gelezen. Ik heb er geen woorden voor
Een paar topics geleden had ik iets gezegd over niet een ex gaan stalken en snap nu waarom de psycho zo gepikeerd reageerde. Godver, en hij maar verheven doen tegen de anderen hier. Magnetron mag dan (klinisch bewezen) asperger hebben, maar de grootste autist op dit forum is toch wel mrk.
Ongelovelijk
Klopt ik ook niet, wil het best geven via DM ofzo, maar inderdaad ik zit er niet op te wachten dat het gelinkt wordt aan mijn account hierquote:Op donderdag 17 november 2011 16:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja niet doen dan
ik heb geen enkele behoefte om fok te koppelen aan de rest van mijn leven
fok is een soort slechte serie die je kijkt als je op de bank hangt
als ik van de bank af kom zet ik het ook echt uit... ik zou het heel vervelend vinden als het zich dan aan me op zou dringen om het zo maar te zeggen
Bijhouden hoeft niet hoor, ik zet er echt nooit wat op, maar zo kom je in contact met anderen die je weer vinden.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:03 schreef dawg het volgende:
[..]
zoiets moet je actief bijhouden etc. niks voor mij.
plus het privacyverhaal wat facebook blijft achtervolgen vind ik ook niks, ik vind het relax dat ik niet vindbaar ben op internet, op geen enkele manier. dat is een keuze.
daar had ik die rel niet voor nodig om dat op te merken.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:03 schreef Sinji het volgende:
[..]
Over turken gesproken..
Ongelovelijk
er staat dat ik dus ook liever niet gevonden word.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:07 schreef kree het volgende:
Bijhouden hoeft niet hoor, ik zet er echt nooit wat op, maar zo kom je in contact met anderen die je weer vinden.
als je zelf fok koppelt aan je 'echte leven' door je facebook uit te delen als pepernoten dan kun je wel verwachten dat dat gaat gebeuren imoquote:Op donderdag 17 november 2011 16:07 schreef kree het volgende:
[..]
Klopt ik ook niet, wil het best geven via DM ofzo, maar inderdaad ik zit er niet op te wachten dat het gelinkt wordt aan mijn account hier
[..]
Bijhouden hoeft niet hoor, ik zet er echt nooit wat op, maar zo kom je in contact met anderen die je weer vinden.
Ja preciesquote:Op donderdag 17 november 2011 16:10 schreef dawg het volgende:
[..]
er staat dat ik dus ook liever niet gevonden word.
dat doe ik in het echte leven wel, contact onderhouden met mensen die belangrijk voor me zijn en andersom.
ik pm wel af en toe trouwens. of dm.
Nou ga ervan uit dat als ik het via DM of PM stuur dat mensen het niet gaan rondstrooien.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als je zelf fok koppelt aan je 'echte leven' door je facebook uit te delen als pepernoten dan kun je wel verwachten dat dat gaat gebeuren imo
Jawel maar ik moet er minimaal een 7 voor halen om mijn 5 van dit blok te compenserenquote:Op donderdag 17 november 2011 15:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel vet om te maken, lijkt me.
Moet je niet gemiddeld 5.5 staan dan?quote:Op donderdag 17 november 2011 16:14 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Jawel maar ik moet er minimaal een 7 voor halen om mijn 5 van dit blok te compenseren
Ik vind dat wel een beetje naief jaquote:Op donderdag 17 november 2011 16:13 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ga ervan uit dat als ik het via DM of PM stuur dat mensen het niet gaan rondstrooien.
Geef het ook alleen maar aan degene waarvan ik denk dat ze er verder niks mee gaan doen.
En ja misschien heb ik dan een beetje teveel vertrouwen zo via internet maarja.
Je FB is veilig bij mij hoor.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:13 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ga ervan uit dat als ik het via DM of PM stuur dat mensen het niet gaan rondstrooien.
Geef het ook alleen maar aan degene waarvan ik denk dat ze er verder niks mee gaan doen.
En ja misschien heb ik dan een beetje teveel vertrouwen zo via internet maarja.
He cool ik vind dat huis wat in labyrinth is waar David Bowie als trollenkoning doorloopt zo cool en dat is gemaakt na aanleiding van een van de tekeningen van Eschherquote:Op donderdag 17 november 2011 15:55 schreef stefanhaan het volgende:
Jottem, voor modeling moeten we als assignment een escher gebouw maken
Blijkbaar niet volgens hem, hij zei dat als ik een 7 of hoger haal dat het dan gewoon gecompenseerd wordquote:Op donderdag 17 november 2011 16:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Moet je niet gemiddeld 5.5 staan dan?
Dat weet ik nog.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:03 schreef Sinji het volgende:
[..]
Over turken gesproken..
Ongelovelijk
Ja het is naief, maarja ik stuur het naar mensen in dit topic.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een beetje naief ja
kans is groot dat ook hier mensen hier of zo totaal niet zijn wie ze zeggen te zijn
Het zou op fok niet de eerste keer zijn dat iemand beweerd vrouw te zijn en man blijkt te zijn of zo
waarom zouden ze dan integer met jou privegegevens om gaan? omdat ze je wel aardig lijken?
daar kun je in mijn ogen echt niks zinnigs over zeggen als je ze niet echt kent
misschien weegt het een zwaarder dan het ander of zoquote:Op donderdag 17 november 2011 16:16 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Blijkbaar niet volgens hem, hij zei dat als ik een 7 of hoger haal dat het dan gewoon gecompenseerd word
Nee volgens mij worden het in het geval van een 7 dan 2 zessenquote:Op donderdag 17 november 2011 16:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
misschien weegt het een zwaarder dan het ander of zo
toffe film vond ik dat vroeger.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:16 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
He cool ik vind dat huis wat in labyrinth is waar David Bowie als trollenkoning doorloopt zo cool en dat is gemaakt na aanleiding van een van de tekeningen van Eschher
is dit een vraag om een linkje?quote:Op donderdag 17 november 2011 16:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je FB is veilig bij mij hoor.
Je hebt hem mij gestuurd en je kent me helemaal nietquote:Op donderdag 17 november 2011 16:17 schreef kree het volgende:
[..]
Ja het is naief, maarja ik stuur het naar mensen in dit topic.
Nouja eerlijk gezegd ik ben nog niemand zo tegen gekomen die een mes in me rug stak om het zo maar te zeggen.
En ik weet dat het zo bekend kan worden hoor, maarja ik heb altijd veel vertrouwen in mensen.
En ik kan oprecht zeggen dat naar iedereen waar ik die link van facebook heb doorgestuurd, dat die dat niet zo hier gaan neerzetten.
haha, ja wie weet.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Je hebt hem mij gestuurd en je kent me helemaal niet
wie weet ben ik wel een man van 49 die hier zich loopt te vermaken terwijl ie doet alsof ie een meisje van in de 20 is
waarom zou ik dan niet op een dag alles wat ik van je weet op straat gooien?
Klopt en dat zou zo maar zo kunnen zijn hahahaha.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Je hebt hem mij gestuurd en je kent me helemaal niet
wie weet ben ik wel een man van 49 die hier zich loopt te vermaken terwijl ie doet alsof ie een meisje van in de 20 is
waarom zou ik dan niet op een dag alles wat ik van je weet op straat gooien?
quote:
Ja zo hadden we ook allemaal gereageerd als krentenbol dat gezegd zou hebbenquote:Op donderdag 17 november 2011 16:20 schreef kree het volgende:
[..]
Klopt en dat zou zo maar zo kunnen zijn hahahaha.
Maar denk dat ik genoeg heb gelezen om te weten dat jij dat niet ben.
Maar je hebt gelijk hoor, het zou wel kunnen.
ach ja, krentenbol.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
[..]
Ja zo hadden we ook allemaal gereageerd als krentenbol dat gezegd zou hebben
die was zelfs mod en de andere mods wisten ook niet dat het een of andere kerel was
ik ken jou dan ook wat beter dan de mensen in dit topicquote:Op donderdag 17 november 2011 16:22 schreef dawg het volgende:
[..]
ach ja, krentenbol.
maar bij jou weet ik vrij zeker dat je een chick bent.
Same herequote:Op donderdag 17 november 2011 16:22 schreef Myraela het volgende:
Ik stuur geen facebooks door.Ik ben wel een roddelmeisje, maar ik heb wel respect voor dat soort grenzen. En eigenlijk roddel ik ook niet echt, want ik ben veel te direct, dus alles wat ik vind/roddel heb ik ookal tegen zo iemand gezegd.
Dan roddel je niet echt , als je het echt achter iemands rug doet dan is het roddelen. Iquote:Op donderdag 17 november 2011 16:22 schreef Myraela het volgende:
Ik stuur geen facebooks door.Ik ben wel een roddelmeisje, maar ik heb wel respect voor dat soort grenzen. En eigenlijk roddel ik ook niet echt, want ik ben veel te direct, dus alles wat ik vind/roddel heb ik ookal tegen zo iemand gezegd.
quote:Op donderdag 17 november 2011 16:22 schreef Myraela het volgende:
Ik heb gemerkt dat hier mensen zitten die dat wel doenquote:Op donderdag 17 november 2011 16:24 schreef kree het volgende:
[..]Natuurlijk niet ik ga het niet doorsturen als ik het prive van iemand krijg via DM ofzo.
Maar had ik van jou niet verwacht ook, daarom heb je die van mij gekregen
Nee klopt, weet ook niks van je.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ken jou dan ook wat beter dan de mensen in dit topic
Kree weet geen ene fuck van me
lief dat ie me zo vertrouwt hoor, maar misschien niet zo wijs
Ja, ik weet niet of het echt roddelen is. Ik praat wel over mensen ook als ze er niet bij zijn. Maar ik vertel niets dat ik niet ookal tegen die persoon heb gezegd. Dat hypocriete gedoe heb ik niet zoveel zin in.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:24 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dan roddel je niet echt , als je het echt achter iemands rug doet dan is het roddelen. I
Ja dat is klote dan, ik stuur niks door.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb gemerkt dat hier mensen zitten die dat wel doen
Zo zie je maar weer hoe goed ik ben met mijn tipsquote:Op donderdag 17 november 2011 16:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat weet ik nog.Ik dacht aan de hand daarvan dat je het verhaal al wist.
Soms is het vrij makkelijk om te raden wie iemand is als ze bij een vriend in de lijst staan.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:29 schreef rhubarbje het volgende:
Naja iedereen gaat hier toch om het hardst roepen dat ze dat soort dingen noooooit zouden doen
toch vaag dat iedereen dan elkaars facebook weet ook als ie ie niet uitgedeeld door de eigenaar
Omdat het leuk is om te weten wat het gezicht achter de user is.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:29 schreef ook_gek het volgende:
Ik snap dat hele facebook gebeuren niet. Waarom geilt iedereen daar zo op.
1 iemand heeft mijn facebook en dat is genoeg. En voor de rest wens ik fok en mijn prive leven gescheiden te houden.
Ik vertel wat ik wil en de rest gaat niemand iets of wat dan ook aan.
Owquote:Op donderdag 17 november 2011 16:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb die van jou al, sufferd.
Ik weet wel dat ik het opvallend vond dat die Turkse in haar reactie ook dacht dat hij wellicht autistisch is.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:29 schreef Sinji het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer hoe goed ik ben met mijn tips
Anyway, er is fundamenteel iets mis met die jongen. Zijn wereldvisie is helemaal verknipt door zijn opvoeding en waarschijnlijk heeft hij daarnaast een persoonlijkheidsstoornis. Ik neem hem in ieder geval niet meer serieus. Ik heb een beetje medelijden zelfs.
Dat is geen roddelen. Ik had laatst een minder voorbeeld meegemaakt qua roddelen met een meisje die ik ken. Dat meisje heeft een moeilijke periode waar het uit met haar vriend is na zoveel jaar waar ze mee samenwoonde en dus even moeilijk heeft, was uitgegaan naar de kroeg even wat verkeerd gedronken wat verkeerd gevallen is en jankbui waar ze regelmatig komt. Een paar dagen later confronteerd iemand haar met dat voorval en wat blijkt de barman verteld dat ter entaining even het halve dorp doorquote:Op donderdag 17 november 2011 16:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet of het echt roddelen is. Ik praat wel over mensen ook als ze er niet bij zijn. Maar ik vertel niets dat ik niet ookal tegen die persoon heb gezegd. Dat hypocriete gedoe heb ik niet zoveel zin in.
Dit sowieso, dit merk je in wel meer dingen. Sowieso hoe hij over geld en verantwoordelijkheden denkt doet mij telkens weer verbazen.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:29 schreef Sinji het volgende:
Anyway, er is fundamenteel iets mis met die jongen. Zijn wereldvisie is helemaal verknipt door zijn opvoeding
Tja, als je geheugen zo slecht is heeft het ook geen zin om mijn FB opnieuw aan je te geven.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:31 schreef kree het volgende:
[..]
Ow![]()
Ja weet het allemaal niet meer, maar ik die van jou nog niet volgens mij.
Ja dit is een vraag
Knap lullig van die barman.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:31 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat is geen roddelen. Ik had laatst een minder voorbeeld meegemaakt qua roddelen met een meisje die ik ken. Dat meisje heeft een moeilijke periode waar het uit met haar vriend is na zoveel jaar waar ze mee samenwoonde en dus even moeilijk heeft, was uitgegaan naar de kroeg even wat verkeerd gedronken wat verkeerd gevallen is en jankbui waar ze regelmatig komt. Een paar dagen later confronteerd iemand haar met dat voorval en wat blijkt de barman verteld dat ter entaining even het halve dorp door![]()
Voor mij dus een les dat als je het even moeilijk hebt en al aan voelt komen dat het niet goed gaat dus even niet naar de kroeg te gaan, want ja dan krijg je dat soort dingen .
Vond het wel heel lullig voor haar.
Baaaah heb het naar teveel mensen gestuurd weet niet meer wie wie isquote:Op donderdag 17 november 2011 16:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tja, als je geheugen zo slecht is heeft het ook geen zin om mijn FB opnieuw aan je te geven.
Dat had ik dus ook vond het heel hufterigquote:Op donderdag 17 november 2011 16:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Knap lullig van die barman.
Dat is toch een soort van beroepsgeheim
En dan beweren dat je er niet naïef mee om gaatquote:Op donderdag 17 november 2011 16:33 schreef kree het volgende:
[..]
Baaaah heb het naar teveel mensen gestuurd weet niet meer wie wie is
quote:Op donderdag 17 november 2011 16:33 schreef kree het volgende:
[..]
Baaaah heb het naar teveel mensen gestuurd weet niet meer wie wie is
Ja, als klanten mij iets vertellen wat vertrouwelijk is ofzo dan hou ik dat gewoon voor mequote:Op donderdag 17 november 2011 16:33 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook vond het heel hufterig
Ben ik een beetje, maarja hahahaquote:Op donderdag 17 november 2011 16:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
En dan beweren dat je er niet naïef mee om gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |