abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104456679

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.

De OP vind je hier

Daar gaan we weer!

Kusjes debeterebob O+
pi_104456721
Je hebt de OP veranderd :o
pi_104456731
quote:
17s.gif Op woensdag 16 november 2011 22:01 schreef debeterebob het volgende:

De enige keren dat ik iets leuks kreeg was het bij Valentijn van mensen die me probeerden te fucken...
Dat ken ik ;( Ik haat valentijnsdag; overal stelletjes en alles wat ik ooit gekregen heb was om mij te plagen.
pi_104456756
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 22:33 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat ken ik ;( Ik haat valentijnsdag; overal stelletjes en alles wat ik ooit gekregen heb was om mij te plagen.
Herkenbaar.
  woensdag 16 november 2011 @ 22:34:59 #5
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104456813
quote:

[..]

ook buiten valentijns dag zijn er stelletjes hoor ;)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_104456822
quote:

[..]

Ik kreeg nooit wat (op die ene keer na dan).
pi_104456869
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 22:35 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik kreeg nooit wat (op die ene keer na dan).
Niets is beter dan pesterijen ;(
pi_104456886
Update met ma gaat het goed ze hoeft pas over 2 maanden terug te komen
pi_104456892
Zal ik een semi-random iemand een keer een kaart sturen om hem/haar beter te laten voelen?
pi_104456896
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 22:36 schreef formerjellybean het volgende:
Wel een opluchting!
Gelukkig maar :)
pi_104456969
quote:
17s.gif Op woensdag 16 november 2011 22:36 schreef debeterebob het volgende:
Zal ik een semi-random iemand een keer een kaart sturen om hem/haar beter te laten voelen?
waarom niet?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_104456975
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 22:36 schreef formerjellybean het volgende:
Gelukkig maar!! :)
pi_104456980
Ja ik zat ook wel heel erg in de rats maar gelukkig over pas twee maanden dan is het toch goed. Wel gaat de professor die over haar lever gaat praten met degene die dus over haar hart gaat zodat ze beste kunnen uitzoeken welke medicatie het is.
pi_104456985
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 22:34 schreef ook_gek het volgende:

[..]

ook buiten valentijns dag zijn er stelletjes hoor ;)
Weet ik, maar toch is dat zo'n dag dat ik er heel erg mee geconfronteerd word. Als het aan mij lag dan bleef ik valentijnsdag, kerst, nieuwjaarsdag en mijn verjaardag op bed liggen.
pi_104457014
quote:
17s.gif Op woensdag 16 november 2011 22:36 schreef debeterebob het volgende:
Denk daar even heel goed bij na
pi_104457021
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 22:35 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Niets is beter dan pesterijen ;(
Ze hadden mijn adres niet, ik woonde nogal ver van school :)
pi_104457033
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 22:38 schreef benzin het volgende:

[..]

Weet ik, maar toch is dat zo'n dag dat ik er heel erg mee geconfronteerd word. Als het aan mij lag dan bleef ik valentijnsdag, kerst, nieuwjaarsdag en mijn verjaardag op bed liggen.
kerst en nieuwjaar en je verjaardag gaan toch helemaal niet over liefde en setjes?
kerst gaat om eten, nieuwjaar om drinken en je verjaardag om jou!
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104457079
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 22:38 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Denk daar even heel goed bij na
Zolang je oprecht bent
ik stuur ook wel eens iemand een kaartje gewoon om iets aardigs te zeggen
waarom dan ook niet op valentijn?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104457095
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 22:39 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

kerst en nieuwjaar en je verjaardag gaan toch helemaal niet over liefde en setjes?
Kerst, o god, dat was bij mijn vader altijd zuipen!
Kerst 2005...legendarisch in m'n hele familie! :P

Als iemand kerst 2005 zegt, is het meteen duidelijk en lachen
  woensdag 16 november 2011 @ 22:41:18 #20
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104457120
Weet je hoe vervelend het is om kaartjes of rozen te krijgen van anonieme mensen?

Heb dan godverdomme ballen en vertel het me gewoon :(

Ik zit nog steeds met de mysterie wie me op de middelbare school kaartjes verzond ;( -O- .
pi_104457162
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 22:41 schreef Sinji het volgende:
Weet je hoe vervelend het is om kaartjes of rozen te krijgen van anonieme mensen?

Ik zit nog steeds met de mysterie wie me op de middelbare school kaartjes verzond ;( -O- .
Sorry daarvoor, maar ik vond je gewoon een sympathieke knul :P
pi_104457184
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 22:41 schreef Sinji het volgende:

Dat vind ik wel ja, het hoeft niet anoniem.
  woensdag 16 november 2011 @ 22:43:33 #23
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104457201
quote:
17s.gif Op woensdag 16 november 2011 22:42 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Sorry daarvoor, maar ik vond je gewoon een sympathieke knul :P
You fucking bastard
pi_104457249
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 22:39 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Wat je wel ziet is dat veel mensen dan wel samen zijn enzo en daardoor voel ik me echt ongelofelijk eenzaam en alleen. Ik kan niet goed met die gevoelens omgaan.

Mijn verjaardag haat ik omdat ik geen vrienden heb om het mee te vieren :) Ik haat famillie op bezoek die ik niet wil zien en vragen of ik al een vriendin heb :)
pi_104457287
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 22:44 schreef benzin het volgende:

[..]

Wat je wel ziet is dat veel mensen dan wel samen zijn enzo en daardoor voel ik me echt ongelofelijk eenzaam en alleen. Ik kan niet goed met die gevoelens omgaan.

Mijn verjaardag haat ik omdat ik geen vrienden heb om het mee te vieren :) Ik haat famillie op bezoek die ik niet wil zien en vragen of ik al een vriendin heb :)
Ouch
  woensdag 16 november 2011 @ 22:45:28 #26
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104457292
Ik ben weer game addict.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_104457330
quote:
10s.gif Op woensdag 16 november 2011 22:45 schreef heloef het volgende:
Ik ben weer game addict.
Heb je RSI? Nee? Dan ben je niet echt game addict :P
  woensdag 16 november 2011 @ 22:46:15 #28
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104457335
ik heb niet zoveel met kerst eigelijk. Het leukste aan kerst vind ik als ik naar de kroeg gaat waar iedereen dan is om met ze alleen een gezellig drankje te doen en alle gruwel kerstverhalen te bespreken :D

En oud en nieuw is 1 groot lang feest *O*
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_104457357
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 22:46 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Heb je RSI? Nee? Dan ben je niet echt game addict :P
Been there, done that :')
Ik ging verder met mijn andere arm.
pi_104457379
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 22:45 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ouch
Gewoon semi-scherpe comeback of keihard terugbitchen :P
pi_104457384
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 22:46 schreef ook_gek het volgende:
ik heb niet zoveel met kerst eigelijk. Het leukste aan kerst vind ik als ik naar de kroeg gaat waar iedereen dan is om met ze alleen een gezellig drankje te doen en alle gruwel kerstverhalen te bespreken :D

En oud en nieuw is 1 groot lang feest *O*
Ik heb al meerdere malen met oud en nieuw alleen bij de katten gezeten. Gelukkig vond ik dat niet zo erg, vond 't ook wel zielig voor de beestjes O+
pi_104457419
quote:
17s.gif Op woensdag 16 november 2011 22:47 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Gewoon semi-scherpe comeback of keihard terugbitchen :P
Maar op een gegeven moment word je daar moe van.
  woensdag 16 november 2011 @ 22:48:07 #33
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104457438
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 22:44 schreef benzin het volgende:

Ik haat famillie op bezoek die ik niet wil zien en vragen of ik al een vriendin heb :)
Oh zo herkenbaar van dat dat vragen. Ja wanneer krijg jij nou weer eens een vriendin? Je bent al 31.

Mijn reactie altijd,

Ja dat klopt 31 en in de bloei van mijn leven. Op en top genieten van de dingen die jij niet meer kan doen. En trouwens, liever vrijgezel zijn dan zo een draag van een vriendin zoals jij die hebt.

dan vragen ze het je maar 1x en dan nooit meer :D
pi_104457471
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 22:48 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Oh zo herkenbaar van dat dat vragen. Ja wanneer krijg jij nou weer eens een vriendin? Je bent al 31.

Mijn reactie altijd,

Ja dat klopt 31 en in de bloei van mijn leven. Op en top genieten van de dingen die jij niet meer kan doen. En trouwens, liever vrijgezel zijn dan zo een draag van een vriendin zoals jij die hebt.

dan vragen ze het je maar 1x en dan nooit meer :D
Nee, zo zie je ze waarschijnlijk ook nooit meer...
pi_104457472
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 22:47 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Maar op een gegeven moment word je daar moe van.
Gelukkig mogen mijn ouders niet te veel zeggen (en dat doen ze ook niet)
De verwachtingen zijn geloof ik niet al te hoog :')
  woensdag 16 november 2011 @ 22:49:33 #36
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104457510
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 22:47 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik heb al meerdere malen met oud en nieuw alleen bij de katten gezeten. Gelukkig vond ik dat niet zo erg, vond 't ook wel zielig voor de beestjes O+
ik zal dan mensen uitnodigen om gezellig langs te komen. Een klein rustig gezellig groepje het nieuwe jaar in luiden en bij de katten zitten :)
pi_104457529
quote:
17s.gif Op woensdag 16 november 2011 22:48 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Gelukkig mogen mijn ouders niet te veel zeggen (en dat doen ze ook niet)
De verwachtingen zijn geloof ik niet al te hoog :')
Wat dan, waren ze zelf ook niet zo vlot met relaties?
  woensdag 16 november 2011 @ 22:49:50 #38
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104457535
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 22:48 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Nee, zo zie je ze waarschijnlijk ook nooit meer...
In mijn geval, win win situatie :)
pi_104457588
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 22:49 schreef ook_gek het volgende:

[..]

ik zal dan mensen uitnodigen om gezellig langs te komen. Een klein rustig gezellig groepje het nieuwe jaar in luiden en bij de katten zitten :)
Ik meen me te kunnen herinneren dat iets op het laatst niet meer door ging en ik zoiets had van "Uhh............ok....en nu??" en ik 't maar gewoon liet zitten. Had niet zo'n zin om alle nummers af te bellen om te smeken of ik asjeblieft ook mee mocht doen
  woensdag 16 november 2011 @ 22:51:51 #40
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104457619
Wat hebben veel Nederlanders aversie tegenover hun familie ;(

Ik kan mijn familie echt niet missen. Toffe lui en close als een malle. Mijn broertje wil ik zo nu en dan een lowkick geven, maar dat is ook uit pure liefde :@
pi_104457677
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 22:48 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Oh zo herkenbaar van dat dat vragen. Ja wanneer krijg jij nou weer eens een vriendin? Je bent al 31. ...
Heh, nja..

Ik vind eerlijk gezegd het feit dat ik geen vrienden heb om mijn verjaardag mee te vieren het ergste. Soms is er niemand buiten familie om die me feliciteert. Op Facebook enzo feliciteert meestal ook bijna niemand me, terwijl als anderen jarig zijn er een hele rits felicitaties voor ze zijn :)
pi_104457689
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 22:49 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Wat dan, waren ze zelf ook niet zo vlot met relaties?
yes en beide ook geen andere verkering gehad en zo.
  woensdag 16 november 2011 @ 22:53:52 #43
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104457714
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 22:51 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik meen me te kunnen herinneren dat iets op het laatst niet meer door ging en ik zoiets had van "Uhh............ok....en nu??" en ik 't maar gewoon liet zitten. Had niet zo'n zin om alle nummers af te bellen om te smeken of ik asjeblieft ook mee mocht doen
nee dat snap ik :)
pi_104457734
Op de middelbare (14/15) had ik met een paar vrienden de allergrootste nerd uit de klas heel veel rozen gestuurd (stuk of 10), anoniem met een kaartje erbij met onzin erop van 'xxx jouw geheime aanbidder', werd in de klas bezorgd want het was een actie vanuit school. De beste jongen werd helemaal verlegen en tegelijkertijd heel blij. Nu vind ik het helemaal niet meer grappig maar ik denk dat het eigenlijk wel positief is geweest voor die jongen. ^O^
  woensdag 16 november 2011 @ 22:54:45 #45
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104457753
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 22:51 schreef Sinji het volgende:

Ik kan mijn familie echt niet missen. Toffe lui en close als een malle. Mijn broertje wil ik zo nu en dan een lowkick geven, maar dat is ook uit pure liefde :@
ik heb helemaal niks met mijn familie eigelijk, me aangetrouwde neef vind ik nog de leukste "familie" die ik heb :D
pi_104457760
quote:
17s.gif Op woensdag 16 november 2011 22:54 schreef mrk.n het volgende:
Op de middelbare (14/15) had ik met een paar vrienden de allergrootste nerd uit de klas heel veel rozen gestuurd (stuk of 10), anoniem met een kaartje erbij met onzin erop van 'xxx jouw geheime aanbidder', werd in de klas bezorgd want het was een actie vanuit school. De beste jongen werd helemaal verlegen en tegelijkertijd heel blij. Nu vind ik het helemaal niet meer grappig maar ik denk dat het eigenlijk wel positief is geweest voor die jongen. ^O^
:{
pi_104457771
quote:
Iets soortgelijks gebeurde bij mij, maar dan met hatelijke teksten op de bijgevoegde kaartjes :')
pi_104457777
quote:
Wat las ik? Ga je morgen een ander batsen en denk je dat je vriendin er niet achter kan komen? Weet je hoeveel mensen hier jouw FB hebben met een directe link naar je vriendin :')
pi_104457791
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 22:51 schreef Sinji het volgende:

Ik ben er zelf soms ook wel eens jaloers op om een familie echt als familie te hebben. Mijn hele vaders kant heb ik sowieso geen contact mee. Mijn moeders moeder zie ik misschien eens in het jaar en dat vind ik dan een enorme last. 1 tante zie ik nog minder, mijn nichtje zag ik voor het eerst toen ze 2 werd. Mijn andere tante hebben we ruzie mee. :')

Mijn broer heb ik al jaren niet gezien, eveneens als mijn vader en mijn moeder is geen moedertyp dus daar heb ik het ook zwaar mee gehad, zou ik niet kwijt willen, maar heb ik ook geen band mee dat ik der elke week zou moeten zien als ik uit huis ben.
pi_104457798
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 22:55 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Iets soortgelijks gebeurde bij mij, maar dan met hatelijke teksten op de bijgevoegde kaartjes :')
Dat is minder.
  woensdag 16 november 2011 @ 22:56:27 #51
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104457831
quote:
10s.gif Op woensdag 16 november 2011 22:55 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Wat las ik? Ga je morgen een ander batsen en denk je dat je vriendin er niet achter kan komen? Weet je hoeveel mensen hier jouw FB hebben met een directe link naar je vriendin :')
Whahaha, onmogelijk zegt hij _O-
  woensdag 16 november 2011 @ 22:56:35 #52
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104457838
quote:
Uhm dat laatste betwijfel ik : D

quote:

[..]

ja want er is vast iemand zo kansloos om dat door te spelen aan zijn vriendin via facebook? Als iemand dat ook maar als idee heeft is bij voorbaat al kansloos :D
pi_104457929
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 22:56 schreef Sinji het volgende:

[..]

Whahaha, onmogelijk zegt hij _O-
Dit is FOK!, het zou serieus niet voor het eerst zijn. :')
pi_104457932
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 22:56 schreef ook_gek het volgende:

[..]

[..]

ja want er is vast iemand zo kansloos om dat door te spelen aan zijn vriendin via facebook? Als iemand dat ook maar als idee heeft is bij voorbaat al kansloos :D
nouja het is wel dat mrk weer om een levenslesje vraagt.
pi_104457944
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 22:56 schreef ook_gek het volgende:

[..]

[..]

Jawel, hij glunderde van trots man. En hij is er (hopelijk) nooit achtergekomen dat het een grap was.

Tja. :X
  woensdag 16 november 2011 @ 22:59:13 #56
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104457952
quote:
14s.gif Op woensdag 16 november 2011 22:55 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik ben er zelf soms ook wel eens jaloers op om een familie echt als familie te hebben. Mijn hele vaders kant heb ik sowieso geen contact mee. Mijn moeders moeder zie ik misschien eens in het jaar en dat vind ik dan een enorme last. 1 tante zie ik nog minder, mijn nichtje zag ik voor het eerst toen ze 2 werd. Mijn andere tante hebben we ruzie mee. :')

Mijn broer heb ik al jaren niet gezien, eveneens als mijn vader en mijn moeder is geen moedertyp dus daar heb ik het ook zwaar mee gehad, zou ik niet kwijt willen, maar heb ik ook geen band mee dat ik der elke week zou moeten zien als ik uit huis ben.
Kind ;( I want to give you a hug.

Zelfs met mijn tantes in Australië en verre familieleden in New Orleans praat ik geregeld mee, maar dat is dan weer het andere uiterste.
pi_104457961
Dit topic neemt een interessante wending met dat facebook en zo :P
pi_104457980
quote:
17s.gif Op woensdag 16 november 2011 22:58 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Topics in R&P waarin in eens de beschuldigde komt kijken zijn epic. Net als het kastanova en emimich verhaal en zo zijn er nog tig meer. Allemaal door het uitzoeken van gegevens.
pi_104457998
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 22:59 schreef erikkll het volgende:
Ik heb zijn facebook ook.
pi_104458019
quote:
De jouwe mag in DM naar mij. Ik zorg wel voor discrete verspreiding :7
pi_104458026
quote:
Daarom wil ik dus niet dat iedereen mijn faceboo heeft. :')

Al kan het best zijn dat er al bekenden van me meelezen. Ik heb wel foto's in mijn fobo gehad natuurlijk.
  woensdag 16 november 2011 @ 23:01:09 #62
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104458030
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:00 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik heb zijn facebook ook.
Serieus? Zijn facebook is gewoon bekend? }) }) }) }) })
pi_104458034
quote:
14s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:00 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

De jouwe mag in DM naar mij. Ik zorg wel voor discrete verspreiding :7
Die heb ik ook al.
  woensdag 16 november 2011 @ 23:01:31 #64
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104458041
quote:

[..]

Waarom zal je in gods naam met iemand zijn of haar prive leven buiten fok gaan bemoeien?
Kijk dat hij het doet vind ik ook niet goed. Maar het is zijn leven prima succes er mee. Wie ben ik of zijn wij om ons daar in te mengen?

quote:

[..]

dat is te hopen ja. Maar toch zet ik me twijfels er bij.....
pi_104458044
quote:
17s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:00 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Topics in R&P waarin in eens de beschuldigde komt kijken zijn epic. Net als het kastanova en emimich verhaal en zo zijn er nog tig meer. Allemaal door het uitzoeken van gegevens.
Dat is inderdaad grappig. Krijg je ineens twee kanten van het verhaal te horen. :P
pi_104458050
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:01 schreef Sinji het volgende:

[..]

Serieus? Zijn facebook is gewoon bekend? }) }) }) }) })
Bij wel meer mensen, er staat inderdaad en directe link naar zijn vriendin op.
  woensdag 16 november 2011 @ 23:02:19 #67
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104458074
Muuahahahahahaha
pi_104458075
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:01 schreef Lokasenna het volgende:

Die heb ik ook al.
Doe jij de discrete verspreiding dan voor mij? :D Je weet mijn DM te vinden :*
pi_104458102
quote:

[..]

Hoe komt die zo in omloop. _O-
pi_104458108
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 22:59 schreef Sinji het volgende:

[..]

Kind ;( I want to give you a hug.

Zelfs met mijn tantes in Australië en verre familieleden in New Orleans praat ik geregeld mee, maar dat is dan weer een het andere uiterste.
Australië lijkt me wel tof, even tussendoor. O+

Mijn vader woont in Nieuw-Zeeland en heeft mij op mijn 17e verjaardag voor het laatst een kaart gestuurd met daarop alleen maar verwijten, als ik een verjaardagscadeau wilde moest ik hem eens bellen. Nouja, ik laat me niet omkopen, ook niet door mijn vader. Dan liever niet. :') Daarbij was ik nog boos dat die weg was gegaan en de manier waarop alles altijd ging. Nu is die gewoon dood voor me. Sommige mensen vinden dat grof als ik dat zeg. Maar het was makkelijker 1 keer helemaal afscheid te nemen, dan te leven met het idee dat mijn vader er wel is, maar niet voor mij. :')

Ik praat te veel. :') Dunno way.
pi_104458111
quote:

Zijn vrouw eigenlijk :D
pi_104458119
quote:
10s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:02 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Doe jij de discrete verspreiding dan voor mij? :D Je weet mijn DM te vinden :*
In ruil voor een foto krijg je hem wel van hem hoor.
  woensdag 16 november 2011 @ 23:03:12 #73
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104458122
wat is dat toch met die Facebook hier? Iedereen geilt op elkaars facebook kennelijk.
Is bijna kansloos te noemen :D
pi_104458141
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:02 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hoe komt die zo in omloop. _O-
Hij wilde per se facebook van andere mensen zien, dus nu heb ik de zijne ook.
pi_104458147
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:03 schreef ook_gek het volgende:
wat is dat toch met die Facebook hier? Iedereen geilt op elkaars facebook kennelijk.
Ik heb jou op facebook.
pi_104458151
Lokasenna heeft mijn facebook wel! Ik had die van haar ook :P (Ja, had. ;( NU ALWEER kwijt).
pi_104458155
quote:
17s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:00 schreef debeterebob het volgende:

Ik ken het Kastanova verhaal niet. Vertel *O*
pi_104458199
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:03 schreef ook_gek het volgende:
Kansloos, synoniem voor mij.
  woensdag 16 november 2011 @ 23:04:42 #79
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104458200
quote:
14s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:03 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik heb jou op facebook.
ja en ik die van jou, maar wat is daar zo speciaal aan dan?
  woensdag 16 november 2011 @ 23:05:14 #80
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104458226
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:04 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Kansloos, synoniem voor mij.
nou dat valt nog wel mee hoor :)
pi_104458227
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:04 schreef ook_gek het volgende:

[..]

ja en ik die van jou, maar wat is daar zo speciaal aan dan?
Ik weet het niet, ik heb voor de rest ook bijna niemand uit het topic. :')
  woensdag 16 november 2011 @ 23:05:37 #82
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104458249
de laatste 5 reeksen hier is het kennelijk heeel belangrijk dat je elkaar facebook hebt.
pi_104458254
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:05 schreef ook_gek het volgende:

[..]

nou dat valt nog wel mee hoor :)
Misschien :')
Waarschijnlijk niet.
pi_104458255
Ik zal mn facebook dm'en myraela!
pi_104458288
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:05 schreef ook_gek het volgende:
de laatste 5 reeksen hier is het kennelijk heeel belangrijk dat je elkaar facebook hebt.
Ik loop weer achter ;( :')
Finally, someone let me out of my cage
pi_104458293
quote:
14s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:05 schreef Myraela het volgende:

[..]

Had ik er een, dan wist ik het wel :P
  woensdag 16 november 2011 @ 23:06:39 #87
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104458305
quote:
14s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:02 schreef Myraela het volgende:

[..]

Mijn vader woont in Nieuw-Zeeland en heeft mij op mijn 17e verjaardag voor het laatst een kaart gestuurd met daarop alleen maar verwijten, als ik een verjaardagscadeau wilde moest ik hem eens bellen. Nouja, ik laat me niet omkopen, ook niet door mijn vader. Dan liever niet. :') Daarbij was ik nog boos dat die weg was gegaan en de manier waarop alles altijd ging. Nu is die gewoon dood voor me. Sommige mensen vinden dat grof als ik dat zeg. Maar het was makkelijker 1 keer helemaal afscheid te nemen, dan te leven met het idee dat mijn vader er wel is, maar niet voor mij. :')

Ach, ik snap het wel. Wil mijn biologische vader ook niet kennen want hij heeft niet voor me gezorgd. Ik ben opgegroeid met mijn échte vader die me door dik en dun heeft gesteund. Ik heb ook familie zitten in Nieuw-Zeeland (tante van mijn moeder). Mijn biologische vader woont in Japan en mijn oudste broer ook.
pi_104458318
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:05 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Misschien :')
Waarschijnlijk niet.
Nee hoor. wel cute. :P
pi_104458334
quote:
14s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:05 schreef Myraela het volgende:

[..]

Voel me nu bijzonder O+
pi_104458342
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:03 schreef Lokasenna het volgende:

In ruil voor een foto krijg je hem wel van hem hoor.
Een foto van BetereBob ok? Want die ben ik nu aan het fixen :7
pi_104458343
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:06 schreef erikkll het volgende:

[..]

Nee hoor. wel cute. :P
Het ging ook niet over mijn uiterlijk :P
pi_104458374
quote:
14s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:02 schreef Myraela het volgende:

[..]

Tis toch ook gewoon zwaar kut; iets waar je niks aan kan doen en toch best grote invloed heeft op je leven of op zijn minst heeft gehad in je leven.
pi_104458409
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:03 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Hij wilde per se facebook van andere mensen zien, dus nu heb ik de zijne ook.
Hij zei zelf dat er weinig te zien valt voor onbekenden, toch? :P
Maar zijn vriendin dus wel.
  woensdag 16 november 2011 @ 23:08:54 #94
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104458432
Kan niet iedereen die zijn of haar facebook wilt delen die gewoon in dit topic dumpen?
Hebben we dat ook weer gehad.
pi_104458445
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:06 schreef Sinji het volgende:

[..]

Ach, ik ken het. Wil mijn biologische vader ook niet kennen want hij heeft niet voor me gezorgd. Ik ben opgegroeid met mijn échte vader die me door dik en dun heeft gesteund. Ik heb ook familie zitten in Nieuw-Zeeland (tante van mijn moeder). Mijn biologische vader woont in Japan en mijn oudste broer ook.
Dat gevoel snap ik wel. Iemand die er voor je was en heeft opgevoed is je vader. Dat maakt iemand veel meer een vader en veel meer familie.
pi_104458447
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:07 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Het ging ook niet over mijn uiterlijk :P
Mijn opmerking ook niet specifiek. Mijn dm wel :P
pi_104458460
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:08 schreef ook_gek het volgende:
Kan niet iedereen die zijn of haar facebook wilt delen die gewoon in dit topic dumpen?
Hebben we dat ook weer gehad.
==genoeg geweest== :P

[ Bericht 8% gewijzigd door erikkll op 17-11-2011 00:02:09 ]
pi_104458470
Ik verwijder 'm later wel. ivm google enzo.
  woensdag 16 november 2011 @ 23:09:38 #99
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104458471
en het komt bij niemand op dat hij mogelijk alle fokkers uit zijn lijst getieft heeft en ze vrienden verboren houd?
pi_104458484
quote:
17s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:07 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Tis toch ook gewoon zwaar kut; iets waar je niks aan kan doen en toch best grote invloed heeft op je leven of op zijn minst heeft gehad in je leven.
Ja het heeft wel veel invloed gehad, dat merk ik nogsteeds regelmatig.
pi_104458496
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:09 schreef ook_gek het volgende:
en het komt bij niemand op dat hij mogelijk alle fokkers uit zijn lijst getieft heeft en ze vrienden verboren houd?
Ik heb naar mijn gevoel alles privé. Niet dus.
pi_104458515
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:09 schreef erikkll het volgende:

[..]

-knip- :P
Je lijkt wel die groene uit Dragonball Z hehe :P
pi_104458583
ATTENTIE, ATTENTIE.

Ik word kutwijf in DM genoemd _O-

Paniek achter de schermen jongens :')
  woensdag 16 november 2011 @ 23:11:51 #104
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104458584
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:09 schreef erikkll het volgende:

[..]

facebook linkje :P
je zus :o
  woensdag 16 november 2011 @ 23:11:55 #105
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104458587
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:10 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Je lijkt wel die groene uit Dragonball Z hehe :P
Piccolo

Wat nou 'die ene groene' :(
pi_104458606
quote:
10s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:11 schreef Cactus1 het volgende:
ATTENTIE, ATTENTIE.

Wie, wat? :')
pi_104458618
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:11 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Heb je een lekkere zus?
  woensdag 16 november 2011 @ 23:12:47 #108
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104458642
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:12 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Heb je een lekkere zus?
nee hij heeft een lekkere zus :D
  woensdag 16 november 2011 @ 23:13:03 #109
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104458660
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:12 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Heb je een lekkere zus?
Ze ziet er sympathiek uit, op de 2e foto
pi_104458748
Ik zie niks want nog steeds inlog facebook kwijt -_-

Ik ga zo naar bed. Koppijn en moe
pi_104458763
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:11 schreef ook_gek het volgende:

[..]

al bezet. sorry :P
  woensdag 16 november 2011 @ 23:15:47 #112
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104458796
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik zie niks want nog steeds inlog facebook kwijt -_-
Kun je terugvragen of resetten. Succes met het internet ^O^
  woensdag 16 november 2011 @ 23:16:40 #113
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104458853
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:10 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Ik heb naar mijn gevoel alles privé. Niet dus.
lekker kansloos ook als menen met jou prive leven gaan bemoeien.

Houd niet in dat ik je actie goed praat en het er mee eens ben.
  woensdag 16 november 2011 @ 23:17:04 #114
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104458870
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:15 schreef erikkll het volgende:

[..]

al bezet. sorry :P
Alles kan kapot, liefde is oorlog en daar mag alles in :D
pi_104458886
Ik ga naar bed, trusten :W
pi_104458904
trusten :Y
pi_104458910
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
Welterusten!
pi_104458948
Goh, wat een geluk dat ik het wachtwoord van mijn vriendin heb en dat ze haar berichten nog niet heeft gelezen.
pi_104458981
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:18 schreef mrk.n het volgende:
Goh, wat een geluk dat ik het wachtwoord van mijn vriendin heb en dat ze haar berichten nog niet heeft gelezen.
Je leest de email en facebookberichten van je vriendin.
Sorry, dit is een :') waard.
pi_104458993
quote:
10s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:11 schreef Cactus1 het volgende:
ATTENTIE, ATTENTIE.

Hoezo? :D
  woensdag 16 november 2011 @ 23:20:10 #121
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104459007
Gluiperd extraordinaire _O-
  woensdag 16 november 2011 @ 23:20:14 #122
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104459010
quote:
:o meen je nou dat er al gewoon berichten naar haar gestuurd zij? :o
pi_104459015
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:19 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

De mail niet, maar de alarmbellen begonnen te rinkelen en jahoor. :')
pi_104459018
quote:
Hebben mensen het echt gestuurd? :')
pi_104459037
Echt. :') _O- James Warwick.
pi_104459041
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:19 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Inderdaad
het arme kind weet nauwelijks met wie ze een 'relatie' heeft maar hij kan wel alles zien en controleren

Is het niet gewoon makkelijker om te stoppen met andere neuken?
beetje scheve verhoudingen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104459050
quote:
14s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:20 schreef Myraela het volgende:

[..]

Hebben mensen het echt gestuurd? :')
Ik niet in elk geval.
De kansloosheid :')
pi_104459056
  woensdag 16 november 2011 @ 23:21:42 #129
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104459076
Ik ga stuk hier _O-

ik kan me niet voorstellen dat mensen echt een berichtje hebben gestuurd
probeert ie niet gewoon verdeeldheid te zaaien of zo?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104459090
Nee. Het is zo. En ik denk ook dat ik al weet wie het is.
pi_104459093
quote:
Wat? Ze had een bericht?

Die kan morgen, overmorgen of volgende week alsnog weer verstuurd worden.
pi_104459095
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:21 schreef Sinji het volgende:
Ik ga stuk hier _O-

Inderdaad, hij verdiend het wel heel hard
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104459102
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:19 schreef -Strawberry- het volgende:

Hoezo? :D
quote:

pi_104459107
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:21 schreef rhubarbje het volgende:
Denk het wel hoor, ik ken eigenlijk niemand die het echt zou doen.
pi_104459116
sjonge jonge sorry hoor maar als je dat soort dingen gaat doen heb je toch wel een heel triest leven :|W Echt sommige mensen zouden hier eens een leven moeten krijgen in plaats van in andere te duiken
pi_104459121
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:20 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Inderdaad
het arme kind weet nauwelijks met wie ze een 'relatie' heeft maar hij kan wel alles zien en controleren

Is het niet gewoon makkelijker om te stoppen met andere neuken?
beetje scheve verhoudingen
Ik vind het sneuer dat mensen denken dat ze zich met het privé leven van iemand anders moeten bemoeien. Scheld hem hier uit zoveel als je wilt, ik vind het ook maar achterlijk, maar houd dat lekker op FOK!.
pi_104459123
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:21 schreef rhubarbje het volgende:
Idd, niemand gaat een bericht sturen :') Alsof het ons iets kan schelen wie hij ligt te batsen :')
pi_104459124
quote:
11s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:22 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wat? Ze had een bericht?

Die kan morgen, overmorgen of volgende week alsnog weer verstuurd worden.
Inderdaad
kan ie in ieder geval niet gaan neuken want hij moet nu 24/7 die inbox in de gaten houden :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 16 november 2011 @ 23:22:49 #140
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104459135
nou een nieuw diepte punt qua kansloosheid is aangebroken :D
pi_104459150
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_104459159
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
Deze knijpt er wel stiekem tussenuit. Ik vind het verdacht :o
  woensdag 16 november 2011 @ 23:23:39 #143
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104459170
Ik kan het eigenlijk niet geloven though. Ik schaar me met rubarb
pi_104459177
quote:
14s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:22 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik vind het sneuer dat mensen denken dat ze zich met het privé leven van iemand anders moeten bemoeien. Scheld hem hier uit zoveel als je wilt, ik vind het ook maar achterlijk, maar houd dat lekker op FOK!.
Eigenlijk kan ik me hier helemaal bij aansluiten . Dit is gewoon in en in triest
  woensdag 16 november 2011 @ 23:24:06 #145
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104459191
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:23 schreef mrk.n het volgende:

Ik lig in een fucking deuk.
C'est la vie
pi_104459194
quote:
14s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:22 schreef Myraela het volgende:

[..]

ik heb toch ook nooit gezegd dat ik dat een goed idee vond?
alleen dat ie het in principe wel gewoon verdiend
en dat dat kind beter verdiend dan een vriend waar ze geen fuck van weet maar die blijkbaar wel al haar wachtwoorden heeft
ik vind dat heel scheve verhoudingen in een relatie
dat gezegd hebbende: het is hun relatie en ze zoeken het verder maar uit
wie weten worden ze indirect wel heel blij van het drama... die mensen heb je ook
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104459196
quote:

WTF, dit is echt sick. :{w
  woensdag 16 november 2011 @ 23:24:09 #148
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104459197
quote:

ja wat doe je nou? Ik zit het net te lezen gek.
pi_104459211
Tja. Ik kan prinstscreen maken, alles. Het is echt zo. :')
pi_104459219
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:21 schreef Sinji het volgende:
Ik ga stuk hier _O-

pi_104459247
quote:
SPOILER
Te triest voor woorden. :')
  woensdag 16 november 2011 @ 23:25:17 #152
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104459260
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:24 schreef mrk.n het volgende:
Tja. Ik kan prinstscreen maken, alles. Het is echt zo. :')
pi_104459276
Wie was het dan?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104459281
Nou, degene die heeft gestuurd moet het morgen nog maar eens proberen als je in Zwolle zit, want nu is ie niet bij de juiste persoon aangekomen _O-
  woensdag 16 november 2011 @ 23:25:40 #155
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104459283
in en in triest, wat voor een zielig verzuurt leventje moet je dan hebben als je dit gaat doen :r

Trouwens top naam heb je mrk.n :D
pi_104459287
What. The. Fuck.
pi_104459298
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:25 schreef rhubarbje het volgende:
Wie was het dan?
Anoniem natuurlijk. Dapper.

Zij heeft mijn wachtwoord ook hoor. :)
  woensdag 16 november 2011 @ 23:26:20 #158
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104459326
Het is wel sneu van die gasten.
Maar enorm grappig is dit dan weer wel. _O-
C'est la vie
pi_104459331
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:24 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik heb toch ook nooit gezegd dat ik dat een goed idee vond?
alleen dat ie het in principe wel gewoon verdiend
en dat dat kind beter verdiend dan een vriend waar ze geen fuck van weet maar die blijkbaar wel al haar wachtwoorden heeft
ik vind dat heel scheve verhoudingen in een relatie
dat gezegd hebbende: het is hun relatie en ze zoeken het verder maar uit
wie weten worden ze indirect wel heel blij van het drama... die mensen heb je ook
Wachtwoorden. /care. Als je het zomaar gaat lezen, zou ik het niet tof vinden. Maar als je dit soort dingen aanvoelt vind ik het niet zo raar. :')
pi_104459352
quote:
9s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:25 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Anoniem natuurlijk. Dapper.

Zij heeft mijn wachtwoord ook hoor. :)
Je zei een goed idee te hebben wie het was?

Maar je je hebt wel een klein probleem nu inderdaad
het is er op wachten dat die persoon het nog eens stuurt en je niet kunt ingrijpen achter de schermen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104459366
Holy crap ik vind er eigenlijk niets grappigs aan . Ik vind dit in en in triest hoe sneu ben je dan en degene kan trouwens ook best eens eerlijk voor uitkomen dat die het was , want anders vind ik je ook nog eens laf
  woensdag 16 november 2011 @ 23:27:10 #162
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104459368
Oh hij heet Mark.
Die username is ook opeens logisch. :')
C'est la vie
pi_104459371
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:22 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Inderdaad
kan ie in ieder geval niet gaan neuken want hij moet nu 24/7 die inbox in de gaten houden :P
Voor altijd. :') Nog een hele taak.
pi_104459401
quote:
14s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:26 schreef Myraela het volgende:

[..]

Wachtwoorden. /care. Als je het zomaar gaat lezen, zou ik het niet tof vinden. Maar als je dit soort dingen aanvoelt vind ik het niet zo raar. :')
kom op je gaat ontkennen dat hij niet bepaald een standaard relatie heeft qua vertrouwensbasis etc? :')

hij moet het verder zelf weten hoor daar niet van
maar je kunt echt niet beweren dat het fair is hoe ie met dat meisje om gaat
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104459410
Ik snap dat niet over die Warwick foto ofzo. Jij hebt al sinds ik ooit keek geen foto's in je fobo :?
pi_104459413
Overigens ben ik een goede vriendin, ik vergeet wachtwoorden toch wel. Vriend had het een keer in het verkeerde vlak getypt, ik weet dat echt allang niet meer. :') Een beetje eng iemand zou het dan opschrijven of iets.
pi_104459436
quote:
5s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:27 schreef Cactus1 het volgende:
Ik snap dat niet over die Warwick foto ofzo. Jij hebt al sinds ik ooit keek geen foto's in je fobo :?
Jawel hoor, hij heeft wel foto's gehad.
pi_104459438
quote:
5s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:27 schreef Cactus1 het volgende:
Die warwick stuurt een bericht. Ik heb wel eens foto's gehad.
pi_104459443
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:25 schreef ook_gek het volgende:
in en in triest, wat voor een zielig verzuurt leventje moet je dan hebben als je dit gaat doen :r

Trouwens top naam heb je mrk.n :D
Misschien is het wel een bekende, kan ook nog. Van Mark dan hè.
pi_104459471
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:28 schreef mrk.n het volgende:

Die warwick stuurt een bericht. Ik heb wel eens foto's gehad.
Waarom heb ik die gemist dan :(
pi_104459482
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:27 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

kom op je gaat ontkennen dat hij niet bepaald een standaard relatie heeft qua vertrouwensbasis etc? :')

hij moet het verder zelf weten hoor daar niet van
maar je kunt echt niet beweren dat het fair is hoe ie met dat meisje om gaat
Ik vind het niet goed hoe hij met zijn relatie omgaat, maar wachtwoorden delen vind ik nooit zo'n ramp.
  woensdag 16 november 2011 @ 23:29:27 #172
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104459485
quote:
11s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:28 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

dan nog, wat geeft jou het recht om met iemand zijn of haar prive leven te bemoeien?
pi_104459504
quote:
14s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:27 schreef Myraela het volgende:
Overigens ben ik een goede vriendin, ik vergeet wachtwoorden toch wel. Vriend had het een keer in het verkeerde vlak getypt, ik weet dat echt allang niet meer. :') Een beetje eng iemand zou het dan opschrijven of iets.
ik ga zo vaak in de inbox van mijn lief (meestal op zijn verzoek zo van check ff) en dan moet ie altijd opnieuw zeggen wat het ook al weer was :')
andersom ook, hij vergeet altijd hoe hij in mijn laptop in moet loggen :P
staat gewoon niet hoog op het belangrijk-om-te-onthouden-lijstje in mijn hoofd
er is ook maar een max aan wat er op kan geloof ik haha ik heb soms al moeite met mijn eigen pincode
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104459531
quote:

[..]

jaja en dat gebeurt dan opeens nu
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104459536
quote:

[..]

Dat klinkt eigenlijk nog logischer dan iemand van hier, hoewel, slechte timing dan wel.
Maar wie had je FB allemaal mrk? Dat zou de groep al een stuk kleiner moeten maken. :')
  woensdag 16 november 2011 @ 23:31:11 #176
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104459580
quote:
14s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:30 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat klinkt eigenlijk nog logischer dan iemand van hier, hoewel, slechte timing dan wel.
Maar wie had je FB allemaal mrk? Dat zou de groep al een stuk kleiner moeten maken. :')
die gaat kennelijk al de ronde achter de schermen. Dus dat weet hij nooit.
pi_104459587
quote:

Ik *O* Mag ik de dader zijn? *O*

Edit: en nooit doorgestuurd. Want integer :7
pi_104459595
quote:

[..]

Supersoep, Loka, Kree, Cactus. Supersoep heeft 'm sowieso aan iedereen doorgegeven, zelf weten ook. Maar dit. :') _O-
pi_104459607
weet je wat iedereen heeft andere relaties , sommige dingen zou ik niet doen maar als hun zich er prettig bij voelen wie ben ik om te vertellen hoe ze met mensen om moeten gaan.
pi_104459615
quote:
14s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:29 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik vind het niet goed hoe hij met zijn relatie omgaat, maar wachtwoorden delen vind ik nooit zo'n ramp.
ik ook niet, maar wel als zijn vriendin good faith hem dat soort dingen toe vertrouwt terwijl ze zo goed als niks van hem weet
krijg daar gewoon een scheef gevoel bij

maar again: hun pakkie aan

ik ken ook genoeg meiden die dit soort relaties opzoeken omdat ruzie ook een vorm van aandacht is etc (sneu genoeg daar niet van maar toch)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104459636
quote:
10s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:31 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ik *O* Mag ik de dader zijn? *O*

Edit: en nooit doorgestuurd. Want integer :7
Ok, opgelost.

quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:31 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Supersoep, Loka, Kree, Cactus. Supersoep heeft 'm sowieso aan iedereen doorgegeven, zelf weten ook. Maar dit. :') _O-
Niet aan mij. Waarom word ik altijd buitengesloten. ;(
pi_104459669
quote:
14s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:32 schreef Myraela het volgende:

Je moet iets oraals via DM aanbieden, dan komt het goed :7
  woensdag 16 november 2011 @ 23:33:18 #183
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104459677
quote:
14s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:32 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ok, opgelost.

[..]

jij bent een vrouw, daar zijn ze bang voor :D
pi_104459728
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:29 schreef ook_gek het volgende:

[..]

dan nog, wat geeft jou het recht om met iemand zijn of haar prive leven te bemoeien?
Dat meisje wat leed te besparen? Al denk ik dat die relatie toch niet heel lang stand zal houden.

Of voor de lol? Kan vanalles zijn.
pi_104459756
Heel eerlijk ik ben na dit soort akkefietjes heel blij dat ik geen facebook aan mensen hier uitgeef of veel naar meetings ga want schijnbaar is dat een uitnodiging om in je leven te duiken.
Dan hou ik het liever bij de mensen die ik ken dan dit soort achterlijke drama
pi_104459759
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:31 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Je bent wel royaal geweest in het weggeven van je facebook dan. :P
  woensdag 16 november 2011 @ 23:34:54 #187
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104459761
Als ik James Warwick google krijg ik een of andere Engelse acteur.
  woensdag 16 november 2011 @ 23:35:03 #188
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104459769
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:34 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat meisje wat leed te besparen? Al denk ik dat die relatie toch niet heel lang stand zal houden.

Of voor de lol? Kan vanalles zijn.
kan me geen 1 juiste reden bedenken.
pi_104459786
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:34 schreef Sinji het volgende:
Als ik James Warwick google krijg ik een of andere Engelse acteur.
Ik ook. Is gewoon iemand onder een anonieme naam.
pi_104459803
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:34 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je bent wel royaal geweest in het weggeven van je facebook dan. :P
Vooral aan Supersoep geven is erg slim ja :')
pi_104459812
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:30 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

jaja en dat gebeurt dan opeens nu
Hoezo?
  woensdag 16 november 2011 @ 23:36:11 #192
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104459821
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:34 schreef formerjellybean het volgende:
Heel eerlijk ik ben na dit soort akkefietjes heel blij dat ik geen facebook aan mensen hier uitgeef of veel naar meetings ga want schijnbaar is dat een uitnodiging om in je leven te duiken.
dat zelfde heb ik ook. Kennelijk zijn er heel veel mensen die mijn leven belangrijk genoeg vinden om zich daar in te verdiepen en het liefst er nog mee willen bemoeien.
pi_104459833
quote:
alsof dit een heel normale gang van zaken is op fok :')

ik geef mijn facebook ook niet aan mensen maar ik ben nooit bang geweest voor mensen die in mijn leven duiken hoor
dat is gewoon niet heel normaal
dat is als bang zijn dat ik mijn bed vermoord word vanavond: die kans is ook mega klein
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104459841
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:36 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hoezo?
De waarschuwing dat iemand die actie uit kon halen werd net gepost.
pi_104459863
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:36 schreef ook_gek het volgende:

[..]

dat zelfde heb ik ook. Kennelijk zijn er heel veel mensen die mijn leven belangrijk genoeg vinden om zich daar in te verdiepen en het liefst er nog mee willen bemoeien.
Tja. Vreemd eigenlijk, vind ik.
pi_104459865
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:36 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hoezo?
die bekende dacht opeens een half uur geleden ah ja laat ik dat eens sturen
terwijl het toevallig toen ook hier gezegd werd?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 16 november 2011 @ 23:37:08 #197
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104459872
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:35 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Vooral aan Supersoep geven is erg slim ja :')
Inderdaad, is dat niet zijn aartsrivaal? :D
pi_104459882
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:36 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

die bekende dacht opeens een half uur geleden ah ja laat ik dat eens sturen
terwijl het toevallig toen ook hier gezegd werd?
Het is 3 uur geleden gestuurd.
  woensdag 16 november 2011 @ 23:37:24 #199
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104459888
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:36 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Tja. Vreemd eigenlijk, vind ik.
eerder teken van kansloosheid in mijn ogen.
pi_104459897
quote:
Mja, ik ken enorm veel FOK!kers, en heb eigenlijk erg weinig gezeik gehad. Behalve wat enorm oncharmante foto's die over FOK! gaan, maarja, daar doe je barweinig aan en kan me ook niet veel boeien. Zolang ze de afstand prive en FOK! maar respecteren.
pi_104459898
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:37 schreef Sinji het volgende:

[..]

Maakt niet uit, heb die van hem ook.
pi_104459901
quote:

[..]

ik wil ook een aartsrivaal
dat geef me zo'n superhero gevoel
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104459919
quote:
14s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:37 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Oh, dan is het wel apart.
pi_104459926
quote:

[..]

Soort van.
En hij is er ook niet vies van de facebookprofielen van anderen te ruilen zonder dat ze het weten :')
pi_104459933
quote:

[..]

ah dan zou het los van elkaar kunnen staan
zal wel niet

ik was het niet, ik zat 3 uur geleden lekker te eten met vrienden
en ik heb je facebook niet

nou kom maar op met die alibi's people!!
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104459949
quote:
14s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:36 schreef Myraela het volgende:

[..]

De waarschuwing dat iemand die actie uit kon halen werd net gepost.
Berichtje kan ook al eerder verstuurd zijn vandaag, toch?
Maar wel toevallig inderdaad.
  woensdag 16 november 2011 @ 23:39:01 #207
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104459969
Waarom in gos naam ruilen? Vraag het aan de geen van wie je hem wilt en klaar.
Krijg je hem niet leef dan door ipv zoeken achter die persoon zijn of haar rug om.
  woensdag 16 november 2011 @ 23:39:12 #208
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104459982
quote:

[..]

Dan is de kans groot dat ze het inmiddels al weet
pi_104459993
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:37 schreef mrk.n het volgende:

Maakt niet uit, heb die van hem ook.
Maar hij post niet in een topic dat hij gaat daten met een ander.
pi_104460030
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:36 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

alsof dit een heel normale gang van zaken is op fok :')

ik geef mijn facebook ook niet aan mensen maar ik ben nooit bang geweest voor mensen die in mijn leven duiken hoor
dat is gewoon niet heel normaal
dat is als bang zijn dat ik mijn bed vermoord word vanavond: die kans is ook mega klein
Ja en jij geeft nu een totaal verkeerde invulling mijn punt is dit , in dit topic word soms te veel met elkaar bemoeit en denken mensen even precies te weten hoe het is omdat dit getypt word en daar gaan mensen in dit topic mee aan de haal .

maar ja als je meteen een grote para persoon wil maken be my guest.
pi_104460031
quote:
14s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:37 schreef Myraela het volgende:

[..]

Oh, dan is het wel apart.
Het is sowieso iemand uit het topic die het al eerder had bedacht. En Cactus maakte er in het topic een grapje over, ik ken fokkers en ik ging eens checken en jahoor. Ik had het ook wel kunnen verwachten, ergens. Gelukkig dat mijn vriendin de tijd niet heeft om op internet te gaan deze avond.

Maar goed, ander onderwerp.
pi_104460034
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:39 schreef ook_gek het volgende:
Waarom in gos naam ruilen? Vraag het aan de geen van wie je hem wilt en klaar.
Krijg je hem niet leef dan door ipv zoeken achter die persoon zijn of haar rug om.
misschien omdat de dierenplaatjes niet meer zijn en mensen toch gewoon graag dingen verzamelen en ruilen?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104460045
Wat ga je nu doen dan, mrk.n?
  woensdag 16 november 2011 @ 23:40:44 #214
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104460047
quote:
7s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:39 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Maar hij post niet in een topic dat hij gaat daten met een ander.
Sowieso staat de hele reeks vol met ongure informatie van deze Mark
pi_104460081
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:40 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat ga je nu doen dan, mrk.n?
Gewoon geblokkeerd en verwijderd. Of bedoel je dat niet?
pi_104460088
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:40 schreef mrk.n het volgende:

Het is sowieso iemand uit het topic die het al eerder had bedacht. En Cactus maakte er in het topic een grapje over, ik ken fokkers en ik ging eens checken en jahoor. Ik had het ook wel kunnen verwachten, ergens. Gelukkig dat mijn vriendin de tijd niet heeft om op internet te gaan deze avond.

Dus eigenlijk ben je me heel dankbaar voor mijn grapje O+
pi_104460107
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:40 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ja en jij geeft nu een totaal verkeerde invulling mijn punt is dit , in dit topic word soms te veel met elkaar bemoeit en denken mensen even precies te weten hoe het is omdat dit getypt word en daar gaan mensen in dit topic mee aan de haal .

maar ja als je meteen een grote para persoon wil maken be my guest.
mijn punt is dat dit echt niet standaard is op fok
kom maar met een lijst van keren dat het gebeurd is dan?
die zijn op een hand te tellen
terwijl er dagelijks weet ik hoeveel posts zijn door weet ik hoe veel mensen

verder is dit een advies topic en als mensen dan advies geven moet je dat niet vreemd vinden :')
dat is nog niet meteen ingrijpen in iemands leven

voor als nog is dit voor mij de enige keer dat ik echt in aanraking kom met mensen die zich zo met elkaars leven bemoeien
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104460157
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:40 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Ja oke maar je blijft wel serieus met het probleem zitten dat die persoon nu ook weet dat je het gewist hebt en dus misschien opnieuw stuurt en je kunt niet bezig blijven

misschien had je beter niks gezegd eigenlijk, had je jezelf werk bespaard :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 16 november 2011 @ 23:43:17 #219
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104460179
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:40 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

misschien omdat de dierenplaatjes niet meer zijn en mensen toch gewoon graag dingen verzamelen en ruilen?
snap de lol er niet van maar zal aan mij liggen.
pi_104460182
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:41 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Gewoon geblokkeerd en verwijderd. Of bedoel je dat niet?
kwestie van een nieuw fake faceboekje aan te maken en een nieuw berichtje sturen lijkt me
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104460184
quote:
14s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:37 schreef Myraela het volgende:

[..]

Mja, ik ken enorm veel FOK!kers, en heb eigenlijk erg weinig gezeik gehad. Behalve wat enorm oncharmante foto's die over FOK! gaan, maarja, daar doe je barweinig aan en kan me ook niet veel boeien. Zolang ze de afstand prive en FOK! maar respecteren.
Ik ben een keer naar een meet geweest die buiten dit topic was en het was toen wel gezellig maar voor mij niets.
En ik heb voor mezelf is Fok meer iets voor erbij dan dat ik echt er contacten zoek , dat is gewoon mijn voorkeur.
pi_104460198
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:43 schreef ook_gek het volgende:

[..]

snap de lol er niet van maar zal aan mij liggen.
nou die dierenplaatjes vond ik wel tof
leerde je ook nog wat van met al die feitjes er op
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104460218
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:41 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

mijn punt is dat dit echt niet standaard is op fok
kom maar met een lijst van keren dat het gebeurd is dan?
die zijn op een hand te tellen
terwijl er dagelijks weet ik hoeveel posts zijn door weet ik hoe veel mensen

verder is dit een advies topic en als mensen dan advies geven moet je dat niet vreemd vinden :')
dat is nog niet meteen ingrijpen in iemands leven

voor als nog is dit voor mij de enige keer dat ik echt in aanraking kom met mensen die zich zo met elkaars leven bemoeien
Wat boeit het? Het slaat gewoon nergens op, that's it. Waarom zou je zo ver gaan voor iets wat je feitelijk niets aangaat? Maar goed, als die persoon die dat doet daar een stijve plasser van krijgt (waarschijnlijk) of iets in die richting, prima voor die persoon. Ik had het alleen niet verwacht maar toch had ik het kunnen verwachten aangezien SS alles doorstuurt.
pi_104460265
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:44 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Wat boeit het? Het slaat gewoon nergens op, that's it. Waarom zou je zo ver gaan voor iets wat je feitelijk niets aangaat? Maar goed, als die persoon die dat doet daar een stijve plasser van krijgt (waarschijnlijk) of iets in die richting, prima voor die persoon. Ik had het alleen niet verwacht maar toch had ik het kunnen verwachten aangezien SS alles doorstuurt.
Ik heb toch ook nooit gezegd dat ik het een goede actie vond of zo :')

wie denk je nu dat het is?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104460267
Ik ging eens googlen op mijn voornaam. Eerste hit is mijn twitter, 3de is mijn google+. Had verwacht dat mijn facebook er ook wel tussen zou staan. :')
  woensdag 16 november 2011 @ 23:46:33 #226
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104460324
mensen ik ben er vandoor, iets met slapen en onderwerk is niet interesant genoeg voor mij.
:W
  woensdag 16 november 2011 @ 23:49:08 #227
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104460417
Topictitel klopt in ieder geval niet meer _O-
pi_104460453
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:49 schreef Sinji het volgende:
Topictitel klopt in ieder geval niet meer _O-
Ik heb geen zin het popcorn plaatje te zoeken, maar hij past hier :')
  woensdag 16 november 2011 @ 23:51:27 #229
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104460507
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:46 schreef ook_gek het volgende:
mensen ik ben er vandoor, iets met slapen en onderwerk is niet interesant genoeg voor mij.
:W
Onderwerk klinkt ook een beetje dubieus man.
pi_104460517
Nou ik hoop wel dat we er achter komen wie het was
anders is het weer saai vind ik
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104460553
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:51 schreef rhubarbje het volgende:
Nou ik hoop wel dat we er achter komen wie het was
anders is het weer saai vind ik
Als ik het nu was geweest had ik hier zo'n dikke rel van gemaakt :')
Jammer dat ik er te aardig voor ben.
pi_104460570
Ik ga douchen, morgen vroeg opstaan, hoorcollege en daarna teambuildig uitje met mijn project groep. oh Joy. :') Bewaar de spannende dingen voor als ik terug ben. :*
pi_104460620
Ik zou het wel stoer vinden als degene die het heeft gedaan ook zo dapper is om zich te melden.

Beloning: een pijpbeurt :7
pi_104460629
quote:
14s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:45 schreef Myraela het volgende:
Ik ging eens googlen op mijn voornaam. Eerste hit is mijn twitter, 3de is mijn google+. Had verwacht dat mijn facebook er ook wel tussen zou staan. :')
Ik zie em anders wel staan hoor :D
pi_104460700
quote:
14s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:54 schreef Cactus1 het volgende:
Ik zou het wel stoer vinden als degene die het heeft gedaan ook zo dapper is om zich te melden.

ik ook
als je zo sterk overtuigd bent van je eigen principes en moral highground moet je er ook gewoon voor gaan staan

anders vind ik je wel net zo erg als mrk zelf qua sneakyheid
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 16 november 2011 @ 23:56:26 #236
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104460707
quote:

Ik zou het wel durven opbiechten. Maar dan moet ik wel eerst zijn Facebook hebben. DM please :7
pi_104460729
Ik post trouwens niet een aantal jaren. Laat staan één jaar. Wat een leugens weer.
pi_104460742
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:56 schreef Sinji het volgende:

Ik zou het wel durven opbiechten. Maar dan moet ik wel eerst zijn Facebook hebben. DM please :7
Dat vraag je aan de verkeerde persoon. Ik deel niet, ik verzamel alleen maar ;)
pi_104460764
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:56 schreef mrk.n het volgende:
Ik post trouwens niet een aantal jaren. Laat staan één jaar. Wat een leugens weer.
ga jij nu vallen over leugens? :P
die vind ik dan wel weer mooi
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104460772
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:56 schreef mrk.n het volgende:
Al wel een hele tijd. Maar hoe lang zou ik ook niet weten, in elk geval lang geen drie jaar nee.
  woensdag 16 november 2011 @ 23:58:13 #241
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104460775
Shit, ik ga Supersoep even pmen
pi_104460785
ik weet zijn facebook niet en ik hoef het niet te weten ook eigenlijk.
  woensdag 16 november 2011 @ 23:58:41 #243
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104460793
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:57 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Au
pi_104460794
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:58 schreef Lokasenna het volgende:

Al wel een hele tijd. Maar hoe lang zou ik ook niet weten, in elk geval lang geen drie jaar nee.
Ik denk dat dat ook niet hetgene zou zijn waar zijn vriendin mogelijk wakker van kan liggen :')
pi_104460804
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:58 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik weet zelf hoelang ik post. Dat zijn geen jaren, nog geen één jaar.
pi_104460827
quote:
10s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:58 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ik denk dat dat ook niet hetgene zou zijn waar zijn vriendin mogelijk wakker van kan liggen :')
Ik denk ook niet dat dat het ergste uit dat bericht is nee.
Sowieso die topics onder zijn eerste account :')
  donderdag 17 november 2011 @ 00:00:04 #247
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104460852
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:59 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Shit, ik ben nieuwsgierig. Link?
pi_104460854
quote:

Ik zou bijna net willen doen alsof ik het gedaan heb, puur voor die beloning :+
pi_104460855
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:57 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Hahaha scherp
pi_104460863
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:59 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

ik mis ook echt alles ;(
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104460886
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 00:00 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik mis ook echt alles ;(
Vraag maar eens over zijn Turkse crush :P
pi_104460913
quote:
10s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:58 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

zou wel tof zijn
vriendin: Liefje ik kreeg echt een vreselijk bericht op fb
mrk: *oh fuck ik ben er bij... trekt al wit weg*
Vriendin: Ja iemand zegt dat je al jaren op fok post en vreemd gaat en zo maar dat zijn grove leugens! volgens mij is het pas 11 maanden!

:')
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104460916
Oh shit. Ik heb iemand gekwetst lees ik in mijn DM :')
pi_104460919
quote:
17s.gif Op donderdag 17 november 2011 00:00 schreef debeterebob het volgende:

Vraag maar eens over zijn Turkse crush :P
Zullen we dat niet doen in dit topic. Je weet nooit wie het nog gaat lezen :')
pi_104460945
huh@loka
pi_104460951
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 00:01 schreef Lokasenna het volgende:
Heb je zijn FB profiel doorgestuurd dan? :o
pi_104460970
quote:
10s.gif Op donderdag 17 november 2011 00:02 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Zou me ook niets verbazen trouwens. :)
pi_104460989
Oja Lokasenna, weten je ouders inmiddels al dat je eerst Edarrawen was?
Sex met condoom is hetzelfde als een Fruitella eten met het papiertje er nog omheen
pi_104460999
quote:
10s.gif Op donderdag 17 november 2011 00:02 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Nee :')
Ik ruil alleen mijn eigen materialen, ik ben niet zo laf als sommigen hier.
pi_104461002
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 00:00 schreef Sinji het volgende:

[..]

Shit, ik ben nieuwsgierig. Link?
Zoek maar op iwannabehigh
pi_104461003
wie heb je gekwetst dan?

het is allemaal maar mysterieus vanavond
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104461008
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 00:02 schreef mrk.n het volgende:

Zou me ook niets verbazen trouwens. :)
Ik schat Loka wel integer in eigenlijk. Ik heb ook wel eens geprobeerd wat los te krijgen bij haar, maar had geen succes ;(
pi_104461033
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 00:01 schreef Lokasenna het volgende:
Vertel.
pi_104461041
quote:
7s.gif Op donderdag 17 november 2011 00:03 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ik schat Loka wel integer in eigenlijk. Ik heb ook wel eens geprobeerd wat los te krijgen bij haar, maar had geen succes ;(
Valt wel mee. Ze stuurt ook maar door, vinden de mensen hier wel leuk allemaal.
pi_104461046
quote:
11s.gif Op donderdag 17 november 2011 00:04 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Vertel.
Nee.
pi_104461053
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 00:03 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Goedzo.
pi_104461073
quote:

Dan zijn we alweer een stapje dichtbij de waarheid. Ik heb het aan niemand doorgestuurd en Loka ook niet. Wie hadden nog meer je FB? In die hoek moet je het zoeken dan.
pi_104461081
Oeh ik heb ook een bedreiging binnen.
pi_104461092
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 00:04 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Waar ging die DM van jou naar mij net in vredesnaam over?
  donderdag 17 november 2011 @ 00:05:46 #270
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104461095
quote:
10s.gif Op donderdag 17 november 2011 00:05 schreef -Strawberry- het volgende:
loooolll :D

Dit is echt erg mensen
pi_104461100
quote:

[..]

Ik wel, maar ben wel zo integer er niks mee te doen...

Nee eigenlijk ben ik niet integer.
pi_104461113
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 00:05 schreef benzin het volgende:

[..]

Waar ging die DM van jou naar mij net in vredesnaam over?
Was verkeerd. :)
pi_104461125
quote:

[..]

zeg kerel het word wel ff tijd van je paard te komen hoor moraalridder
doe eerst eens wat aan je eigen ethiek en zo
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104461133
quote:

Eigenlijk interesseert het me helemaal niet hoe mensen hier eruit zien. Is dat lullig? :@
Ik bedoel mijn interesse wordt pas gewekt op het moment dat ik denk: hmm, potentieel leuk iemand om mee te daten. En dat heb ik nog bij niemand gehad. Oh wacht bij 1, maar die werkte niet mee :')
pi_104461134
Ik ben een lelijk wijf trouwens.
pi_104461144
quote:
ik voel me een beetje buitengesloten
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104461160
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 00:06 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik voel me een beetje buitengesloten
Ik wil jou ook wel één sturen.
pi_104461181
quote:
Was je ook een kutwijf of bedreigt iemand anders jou? :D
pi_104461183
quote:
7s.gif Op donderdag 17 november 2011 00:06 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Eigenlijk interesseert het me helemaal niet hoe mensen hier eruit zien. Is dat lullig? :@
Ik bedoel mijn interesse wordt pas gewekt op het moment dat ik denk: hmm, potentieel leuk iemand om mee te daten. En dat heb ik nog bij niemand gehad. Oh wacht bij 1, maar die werkte niet mee :')
Bij? :P
pi_104461192
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 00:07 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Ik wil jou ook wel één sturen.
nee dat soort dingen moet je verdienen vind ik
ik krijg er vast wel een als je een keer over de flos gaat
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104461207
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 00:07 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

nee dat soort dingen moet je verdienen vind ik
ik krijg er vast wel een als je een keer over de flos gaat
Ik lach zelfs. Wat jij?
pi_104461273
quote:
10s.gif Op donderdag 17 november 2011 00:07 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Nu voel ik me helemaal lelijk zeg.
SPOILER
pi_104461297
quote:
10s.gif Op donderdag 17 november 2011 00:07 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Andere inhoud, zelfde persoon. :P
pi_104461298
Kom op niet zo dramatisch Loka...
pi_104461321
Djeez was dat een serieus topic met dat turkse meisje?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104461327
quote:
17s.gif Op donderdag 17 november 2011 00:10 schreef debeterebob het volgende:
Kom op niet zo dramatisch Loka...
Het werd me verteld ;(
pi_104461332
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 00:10 schreef rhubarbje het volgende:
Wat denk je zelf?
pi_104461347
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 00:10 schreef rhubarbje het volgende:
Wil je haar Facebook om een bericht te sturen? Dat mag van mij.
pi_104461349
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 00:11 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wat denk je zelf?
niet?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104461363
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 00:11 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Ja, ik wil het :D
pi_104461366
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 00:10 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Het werd me verteld ;(
:*

Ik zou je doen. En beter nog, newbie doet je.
pi_104461369
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 00:09 schreef Lokasenna het volgende:

Nu voel ik me helemaal lelijk zeg.
SPOILER
_O- Hij is wel creatief :')

quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 00:10 schreef -Strawberry- het volgende:

Andere inhoud, zelfde persoon. :P
pi_104461378
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 00:11 schreef mrk.n het volgende:

[..]

neuh volgens mij had die wel door dat je niet helemaal spoort en heeft ze geen hulp nodig
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104461385
quote:
10s.gif Op donderdag 17 november 2011 00:11 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

_O- Hij is wel creatief :')

[..]

Kansloos. :')
pi_104461389
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 00:11 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

:*

Ik zou je doen. En beter nog, newbie doet je.
Da's lief van je O+
pi_104461402
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 00:12 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

neuh volgens mij had die wel door dat je niet helemaal spoort en heeft ze geen hulp nodig
Ik ben zelfs bevriend met haar. :D

Niks creatiefs aan trouwens.
pi_104461421
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 00:12 schreef rhubarbje het volgende:

Als je het leest denk je dat het een dikke troll is he? Maar naarmate je verder leest denk je: wtf, is dit echt? :')
pi_104461443
quote:
10s.gif Op donderdag 17 november 2011 00:13 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Als je het leest denk je dat het een dikke troll is he? Maar naarmate je verder leest denk je: wtf, is dit echt? :')
Er zijn nogal veel delen over geweest ook :')
Maar ik geloof je wel hoor, dat je minder erg bent dan toen. :*
pi_104461466
quote:
10s.gif Op donderdag 17 november 2011 00:13 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

weer een kruisje op de seriemoordenaar checklist :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104461473
Ik voel me nu een beetje schuldig dat ik oud verhaal over mrk.n weer aanwakkerde ...
pi_104461479
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 00:13 schreef Lokasenna het volgende:

Er zijn nogal veel delen over geweest ook :')
Maar ik geloof je wel hoor, dat je minder erg bent dan toen. :*
Ik kan het me ook niet voorstellen. Dus ik doe maar gewoon of hij dat niet is :)
pi_104461483
Ik vind het gewoon sneu voor mrk, denk je hier dingen kwijt te kunnen hier, gaat het zo. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')