SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Daar gaan we weer!
Kusjes debeterebob![]()
Dat ken ikquote:Op woensdag 16 november 2011 22:01 schreef debeterebob het volgende:
De enige keren dat ik iets leuks kreeg was het bij Valentijn van mensen die me probeerden te fucken...
Herkenbaar.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:33 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat ken ikIk haat valentijnsdag; overal stelletjes en alles wat ik ooit gekregen heb was om mij te plagen.
ook buiten valentijns dag zijn er stelletjes hoorquote:Op woensdag 16 november 2011 22:33 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat ken ikIk haat valentijnsdag; overal stelletjes en alles wat ik ooit gekregen heb was om mij te plagen.
Ik kreeg nooit wat (op die ene keer na dan).quote:Op woensdag 16 november 2011 22:33 schreef benzin het volgende:
[..]
Niets is beter dan pesterijenquote:Op woensdag 16 november 2011 22:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kreeg nooit wat (op die ene keer na dan).
Wel een opluchting!quote:Op woensdag 16 november 2011 22:36 schreef formerjellybean het volgende:
Update met ma gaat het goed ze hoeft pas over 2 maanden terug te komen
waarom niet?quote:Op woensdag 16 november 2011 22:36 schreef debeterebob het volgende:
Zal ik een semi-random iemand een keer een kaart sturen om hem/haar beter te laten voelen?
Gelukkig maar!!quote:Op woensdag 16 november 2011 22:36 schreef formerjellybean het volgende:
Update met ma gaat het goed ze hoeft pas over 2 maanden terug te komen
Weet ik, maar toch is dat zo'n dag dat ik er heel erg mee geconfronteerd word. Als het aan mij lag dan bleef ik valentijnsdag, kerst, nieuwjaarsdag en mijn verjaardag op bed liggen.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ook buiten valentijns dag zijn er stelletjes hoor
Denk daar even heel goed bij naquote:Op woensdag 16 november 2011 22:36 schreef debeterebob het volgende:
Zal ik een semi-random iemand een keer een kaart sturen om hem/haar beter te laten voelen?
kerst en nieuwjaar en je verjaardag gaan toch helemaal niet over liefde en setjes?quote:Op woensdag 16 november 2011 22:38 schreef benzin het volgende:
[..]
Weet ik, maar toch is dat zo'n dag dat ik er heel erg mee geconfronteerd word. Als het aan mij lag dan bleef ik valentijnsdag, kerst, nieuwjaarsdag en mijn verjaardag op bed liggen.
Zolang je oprecht bentquote:Op woensdag 16 november 2011 22:38 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Denk daar even heel goed bij na
Kerst, o god, dat was bij mijn vader altijd zuipen!quote:Op woensdag 16 november 2011 22:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kerst en nieuwjaar en je verjaardag gaan toch helemaal niet over liefde en setjes?
kerst gaat om eten, nieuwjaar om drinken en je verjaardag om jou!
Sorry daarvoor, maar ik vond je gewoon een sympathieke knulquote:Op woensdag 16 november 2011 22:41 schreef Sinji het volgende:
Weet je hoe vervelend het is om kaartjes of rozen te krijgen van anonieme mensen?
Heb dan godverdomme ballen en vertel het me gewoon![]()
Ik zit nog steeds met de mysterie wie me op de middelbare school kaartjes verzond![]()
.
Dat vind ik wel ja, het hoeft niet anoniem.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:41 schreef Sinji het volgende:
Weet je hoe vervelend het is om kaartjes of rozen te krijgen van anonieme mensen?
Heb dan godverdomme ballen en vertel het me gewoon![]()
Ik zit nog steeds met de mysterie wie me op de middelbare school kaartjes verzond![]()
.
You fucking bastardquote:Op woensdag 16 november 2011 22:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Sorry daarvoor, maar ik vond je gewoon een sympathieke knul
Wat je wel ziet is dat veel mensen dan wel samen zijn enzo en daardoor voel ik me echt ongelofelijk eenzaam en alleen. Ik kan niet goed met die gevoelens omgaan.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kerst en nieuwjaar en je verjaardag gaan toch helemaal niet over liefde en setjes?
kerst gaat om eten, nieuwjaar om drinken en je verjaardag om jou!
Ouchquote:Op woensdag 16 november 2011 22:44 schreef benzin het volgende:
[..]
Wat je wel ziet is dat veel mensen dan wel samen zijn enzo en daardoor voel ik me echt ongelofelijk eenzaam en alleen. Ik kan niet goed met die gevoelens omgaan.
Mijn verjaardag haat ik omdat ik geen vrienden heb om het mee te vierenIk haat famillie op bezoek die ik niet wil zien en vragen of ik al een vriendin heb
Been there, done thatquote:Op woensdag 16 november 2011 22:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb je RSI? Nee? Dan ben je niet echt game addict
Ik heb al meerdere malen met oud en nieuw alleen bij de katten gezeten. Gelukkig vond ik dat niet zo erg, vond 't ook wel zielig voor de beestjesquote:Op woensdag 16 november 2011 22:46 schreef ook_gek het volgende:
ik heb niet zoveel met kerst eigelijk. Het leukste aan kerst vind ik als ik naar de kroeg gaat waar iedereen dan is om met ze alleen een gezellig drankje te doen en alle gruwel kerstverhalen te bespreken![]()
En oud en nieuw is 1 groot lang feest
Maar op een gegeven moment word je daar moe van.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gewoon semi-scherpe comeback of keihard terugbitchen
Oh zo herkenbaar van dat dat vragen. Ja wanneer krijg jij nou weer eens een vriendin? Je bent al 31.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:44 schreef benzin het volgende:
Ik haat famillie op bezoek die ik niet wil zien en vragen of ik al een vriendin heb
Nee, zo zie je ze waarschijnlijk ook nooit meer...quote:Op woensdag 16 november 2011 22:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh zo herkenbaar van dat dat vragen. Ja wanneer krijg jij nou weer eens een vriendin? Je bent al 31.
Mijn reactie altijd,
Ja dat klopt 31 en in de bloei van mijn leven. Op en top genieten van de dingen die jij niet meer kan doen. En trouwens, liever vrijgezel zijn dan zo een draag van een vriendin zoals jij die hebt.
dan vragen ze het je maar 1x en dan nooit meer
Gelukkig mogen mijn ouders niet te veel zeggen (en dat doen ze ook niet)quote:Op woensdag 16 november 2011 22:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar op een gegeven moment word je daar moe van.
ik zal dan mensen uitnodigen om gezellig langs te komen. Een klein rustig gezellig groepje het nieuwe jaar in luiden en bij de katten zittenquote:Op woensdag 16 november 2011 22:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb al meerdere malen met oud en nieuw alleen bij de katten gezeten. Gelukkig vond ik dat niet zo erg, vond 't ook wel zielig voor de beestjes
Wat dan, waren ze zelf ook niet zo vlot met relaties?quote:Op woensdag 16 november 2011 22:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gelukkig mogen mijn ouders niet te veel zeggen (en dat doen ze ook niet)
De verwachtingen zijn geloof ik niet al te hoog
In mijn geval, win win situatiequote:Op woensdag 16 november 2011 22:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, zo zie je ze waarschijnlijk ook nooit meer...
Ik meen me te kunnen herinneren dat iets op het laatst niet meer door ging en ik zoiets had van "Uhh............ok....en nu??" en ik 't maar gewoon liet zitten. Had niet zo'n zin om alle nummers af te bellen om te smeken of ik asjeblieft ook mee mocht doenquote:Op woensdag 16 november 2011 22:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik zal dan mensen uitnodigen om gezellig langs te komen. Een klein rustig gezellig groepje het nieuwe jaar in luiden en bij de katten zitten
Heh, nja..quote:Op woensdag 16 november 2011 22:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh zo herkenbaar van dat dat vragen. Ja wanneer krijg jij nou weer eens een vriendin? Je bent al 31. ...
yes en beide ook geen andere verkering gehad en zo.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat dan, waren ze zelf ook niet zo vlot met relaties?
nee dat snap ikquote:Op woensdag 16 november 2011 22:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik meen me te kunnen herinneren dat iets op het laatst niet meer door ging en ik zoiets had van "Uhh............ok....en nu??" en ik 't maar gewoon liet zitten. Had niet zo'n zin om alle nummers af te bellen om te smeken of ik asjeblieft ook mee mocht doen
ik heb helemaal niks met mijn familie eigelijk, me aangetrouwde neef vind ik nog de leukste "familie" die ik hebquote:Op woensdag 16 november 2011 22:51 schreef Sinji het volgende:
Wat hebben veel Nederlanders aversie tegenover hun familie
Ik kan mijn familie echt niet missen. Toffe lui en close als een malle. Mijn broertje wil ik zo nu en dan een lowkick geven, maar dat is ook uit pure liefde
quote:Op woensdag 16 november 2011 22:54 schreef mrk.n het volgende:
Op de middelbare (14/15) had ik met een paar vrienden de allergrootste nerd uit de klas heel veel rozen gestuurd (stuk of 10), anoniem met een kaartje erbij met onzin erop van 'xxx jouw geheime aanbidder', werd in de klas bezorgd want het was een actie vanuit school. De beste jongen werd helemaal verlegen en tegelijkertijd heel blij. Nu vind ik het helemaal niet meer grappig maar ik denk dat het eigenlijk wel positief is geweest voor die jongen.
Iets soortgelijks gebeurde bij mij, maar dan met hatelijke teksten op de bijgevoegde kaartjesquote:Op woensdag 16 november 2011 22:54 schreef mrk.n het volgende:
Op de middelbare (14/15) had ik met een paar vrienden de allergrootste nerd uit de klas heel veel rozen gestuurd (stuk of 10), anoniem met een kaartje erbij met onzin erop van 'xxx jouw geheime aanbidder', werd in de klas bezorgd want het was een actie vanuit school. De beste jongen werd helemaal verlegen en tegelijkertijd heel blij. Nu vind ik het helemaal niet meer grappig maar ik denk dat het eigenlijk wel positief is geweest voor die jongen.
Wat las ik? Ga je morgen een ander batsen en denk je dat je vriendin er niet achter kan komen? Weet je hoeveel mensen hier jouw FB hebben met een directe link naar je vriendinquote:Op woensdag 16 november 2011 22:54 schreef mrk.n het volgende:
Ik ben er zelf soms ook wel eens jaloers op om een familie echt als familie te hebben. Mijn hele vaders kant heb ik sowieso geen contact mee. Mijn moeders moeder zie ik misschien eens in het jaar en dat vind ik dan een enorme last. 1 tante zie ik nog minder, mijn nichtje zag ik voor het eerst toen ze 2 werd. Mijn andere tante hebben we ruzie mee.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:51 schreef Sinji het volgende:
Wat hebben veel Nederlanders aversie tegenover hun familie
Ik kan mijn familie echt niet missen. Toffe lui en close als een malle. Mijn broertje wil ik zo nu en dan een lowkick geven, maar dat is ook uit pure liefde
Dat is minder.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Iets soortgelijks gebeurde bij mij, maar dan met hatelijke teksten op de bijgevoegde kaartjes
Whahaha, onmogelijk zegt hijquote:Op woensdag 16 november 2011 22:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat las ik? Ga je morgen een ander batsen en denk je dat je vriendin er niet achter kan komen? Weet je hoeveel mensen hier jouw FB hebben met een directe link naar je vriendin
Uhm dat laatste betwijfel ik : Dquote:Op woensdag 16 november 2011 22:54 schreef mrk.n het volgende:
ja want er is vast iemand zo kansloos om dat door te spelen aan zijn vriendin via facebook? Als iemand dat ook maar als idee heeft is bij voorbaat al kansloosquote:Op woensdag 16 november 2011 22:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat las ik? Ga je morgen een ander batsen en denk je dat je vriendin er niet achter kan komen? Weet je hoeveel mensen hier jouw FB hebben met een directe link naar je vriendin
nouja het is wel dat mrk weer om een levenslesje vraagt.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Uhm dat laatste betwijfel ik : D
[..]
ja want er is vast iemand zo kansloos om dat door te spelen aan zijn vriendin via facebook? Als iemand dat ook maar als idee heeft is bij voorbaat al kansloos
Jawel, hij glunderde van trots man. En hij is er (hopelijk) nooit achtergekomen dat het een grap was.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Uhm dat laatste betwijfel ik : D
[..]
ja want er is vast iemand zo kansloos om dat door te spelen aan zijn vriendin via facebook? Als iemand dat ook maar als idee heeft is bij voorbaat al kansloos
Kindquote:Op woensdag 16 november 2011 22:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben er zelf soms ook wel eens jaloers op om een familie echt als familie te hebben. Mijn hele vaders kant heb ik sowieso geen contact mee. Mijn moeders moeder zie ik misschien eens in het jaar en dat vind ik dan een enorme last. 1 tante zie ik nog minder, mijn nichtje zag ik voor het eerst toen ze 2 werd. Mijn andere tante hebben we ruzie mee.![]()
Mijn broer heb ik al jaren niet gezien, eveneens als mijn vader en mijn moeder is geen moedertyp dus daar heb ik het ook zwaar mee gehad, zou ik niet kwijt willen, maar heb ik ook geen band mee dat ik der elke week zou moeten zien als ik uit huis ben.
Topics in R&P waarin in eens de beschuldigde komt kijken zijn epic. Net als het kastanova en emimich verhaal en zo zijn er nog tig meer. Allemaal door het uitzoeken van gegevens.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
nouja het is wel dat mrk weer om een levenslesje vraagt.
Ik heb zijn facebook ook.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:59 schreef erikkll het volgende:
Dit topic neemt een interessante wending met dat facebook en zo
De jouwe mag in DM naar mij. Ik zorg wel voor discrete verspreidingquote:Op woensdag 16 november 2011 22:59 schreef erikkll het volgende:
Daarom wil ik dus niet dat iedereen mijn faceboo heeft.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:59 schreef erikkll het volgende:
Die heb ik ook al.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
De jouwe mag in DM naar mij. Ik zorg wel voor discrete verspreiding
Waarom zal je in gods naam met iemand zijn of haar prive leven buiten fok gaan bemoeien?quote:Op woensdag 16 november 2011 22:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
dat is te hopen ja. Maar toch zet ik me twijfels er bij.....quote:Op woensdag 16 november 2011 22:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat is inderdaad grappig. Krijg je ineens twee kanten van het verhaal te horen.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Topics in R&P waarin in eens de beschuldigde komt kijken zijn epic. Net als het kastanova en emimich verhaal en zo zijn er nog tig meer. Allemaal door het uitzoeken van gegevens.
Bij wel meer mensen, er staat inderdaad en directe link naar zijn vriendin op.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:01 schreef Sinji het volgende:
[..]
Serieus? Zijn facebook is gewoon bekend?![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe komt die zo in omloop.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij wel meer mensen, er staat inderdaad en directe link naar zijn vriendin op.
Australië lijkt me wel tof, even tussendoor.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:59 schreef Sinji het volgende:
[..]
KindI want to give you a hug.
Zelfs met mijn tantes in Australië en verre familieleden in New Orleans praat ik geregeld mee, maar dat is dan weer een het andere uiterste.
Zijn vrouw eigenlijkquote:Op woensdag 16 november 2011 23:01 schreef Lokasenna het volgende:
Bij wel meer mensen, er staat inderdaad en directe link naar zijn vriendin op.
In ruil voor een foto krijg je hem wel van hem hoor.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:02 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Doe jij de discrete verspreiding dan voor mij?Je weet mijn DM te vinden
Ik heb jou op facebook.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:03 schreef ook_gek het volgende:
wat is dat toch met die Facebook hier? Iedereen geilt op elkaars facebook kennelijk.
Is bijna kansloos te noemen
Ik ken het Kastanova verhaal niet. Vertelquote:Op woensdag 16 november 2011 23:00 schreef debeterebob het volgende:
Topics in R&P waarin in eens de beschuldigde komt kijken zijn epic. Net als het kastanova en emimich verhaal en zo zijn er nog tig meer. Allemaal door het uitzoeken van gegevens.
Kansloos, synoniem voor mij.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:03 schreef ook_gek het volgende:
wat is dat toch met die Facebook hier? Iedereen geilt op elkaars facebook kennelijk.
Is bijna kansloos te noemen
ja en ik die van jou, maar wat is daar zo speciaal aan dan?quote:
nou dat valt nog wel mee hoorquote:
Ik weet het niet, ik heb voor de rest ook bijna niemand uit het topic.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja en ik die van jou, maar wat is daar zo speciaal aan dan?
Ik loop weer achterquote:Op woensdag 16 november 2011 23:05 schreef ook_gek het volgende:
de laatste 5 reeksen hier is het kennelijk heeel belangrijk dat je elkaar facebook hebt.
Had ik er een, dan wist ik het welquote:Op woensdag 16 november 2011 23:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik heb voor de rest ook bijna niemand uit het topic.
Ach, ik snap het wel. Wil mijn biologische vader ook niet kennen want hij heeft niet voor me gezorgd. Ik ben opgegroeid met mijn échte vader die me door dik en dun heeft gesteund. Ik heb ook familie zitten in Nieuw-Zeeland (tante van mijn moeder). Mijn biologische vader woont in Japan en mijn oudste broer ook.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Australië lijkt me wel tof, even tussendoor.![]()
Mijn vader woont in Nieuw-Zeeland en heeft mij op mijn 17e verjaardag voor het laatst een kaart gestuurd met daarop alleen maar verwijten, als ik een verjaardagscadeau wilde moest ik hem eens bellen. Nouja, ik laat me niet omkopen, ook niet door mijn vader. Dan liever niet.Daarbij was ik nog boos dat die weg was gegaan en de manier waarop alles altijd ging. Nu is die gewoon dood voor me. Sommige mensen vinden dat grof als ik dat zeg. Maar het was makkelijker 1 keer helemaal afscheid te nemen, dan te leven met het idee dat mijn vader er wel is, maar niet voor mij.
![]()
Ik praat te veel.Dunno way.
Nee hoor. wel cute.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien
Waarschijnlijk niet.
Voel me nu bijzonderquote:Op woensdag 16 november 2011 23:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik heb voor de rest ook bijna niemand uit het topic.
Een foto van BetereBob ok? Want die ben ik nu aan het fixenquote:Op woensdag 16 november 2011 23:03 schreef Lokasenna het volgende:
In ruil voor een foto krijg je hem wel van hem hoor.
Tis toch ook gewoon zwaar kut; iets waar je niks aan kan doen en toch best grote invloed heeft op je leven of op zijn minst heeft gehad in je leven.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Australië lijkt me wel tof, even tussendoor.![]()
Mijn vader woont in Nieuw-Zeeland en heeft mij op mijn 17e verjaardag voor het laatst een kaart gestuurd met daarop alleen maar verwijten, als ik een verjaardagscadeau wilde moest ik hem eens bellen. Nouja, ik laat me niet omkopen, ook niet door mijn vader. Dan liever niet.Daarbij was ik nog boos dat die weg was gegaan en de manier waarop alles altijd ging. Nu is die gewoon dood voor me. Sommige mensen vinden dat grof als ik dat zeg. Maar het was makkelijker 1 keer helemaal afscheid te nemen, dan te leven met het idee dat mijn vader er wel is, maar niet voor mij.
![]()
Ik praat te veel.Dunno way.
Hij zei zelf dat er weinig te zien valt voor onbekenden, toch?quote:Op woensdag 16 november 2011 23:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij wilde per se facebook van andere mensen zien, dus nu heb ik de zijne ook.
Dat gevoel snap ik wel. Iemand die er voor je was en heeft opgevoed is je vader. Dat maakt iemand veel meer een vader en veel meer familie.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:06 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ach, ik ken het. Wil mijn biologische vader ook niet kennen want hij heeft niet voor me gezorgd. Ik ben opgegroeid met mijn échte vader die me door dik en dun heeft gesteund. Ik heb ook familie zitten in Nieuw-Zeeland (tante van mijn moeder). Mijn biologische vader woont in Japan en mijn oudste broer ook.
Mijn opmerking ook niet specifiek. Mijn dm welquote:Op woensdag 16 november 2011 23:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het ging ook niet over mijn uiterlijk
==genoeg geweest==quote:Op woensdag 16 november 2011 23:08 schreef ook_gek het volgende:
Kan niet iedereen die zijn of haar facebook wilt delen die gewoon in dit topic dumpen?
Hebben we dat ook weer gehad.
Ja het heeft wel veel invloed gehad, dat merk ik nogsteeds regelmatig.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:07 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Tis toch ook gewoon zwaar kut; iets waar je niks aan kan doen en toch best grote invloed heeft op je leven of op zijn minst heeft gehad in je leven.
Ik heb naar mijn gevoel alles privé. Niet dus.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:09 schreef ook_gek het volgende:
en het komt bij niemand op dat hij mogelijk alle fokkers uit zijn lijst getieft heeft en ze vrienden verboren houd?
je zusquote:
Piccoloquote:Op woensdag 16 november 2011 23:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je lijkt wel die groene uit Dragonball Z hehe
Wie, wat?quote:Op woensdag 16 november 2011 23:11 schreef Cactus1 het volgende:
ATTENTIE, ATTENTIE.
Ik word kutwijf in DM genoemd![]()
Paniek achter de schermen jongens
nee hij heeft een lekkere zusquote:
Kun je terugvragen of resetten. Succes met het internetquote:Op woensdag 16 november 2011 23:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik zie niks want nog steeds inlog facebook kwijt -_-
lekker kansloos ook als menen met jou prive leven gaan bemoeien.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:10 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik heb naar mijn gevoel alles privé. Niet dus.
Alles kan kapot, liefde is oorlog en daar mag alles inquote:
Je leest de email en facebookberichten van je vriendin.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:18 schreef mrk.n het volgende:
Goh, wat een geluk dat ik het wachtwoord van mijn vriendin heb en dat ze haar berichten nog niet heeft gelezen.
Hoezo?quote:Op woensdag 16 november 2011 23:11 schreef Cactus1 het volgende:
ATTENTIE, ATTENTIE.
Ik word kutwijf in DM genoemd![]()
Paniek achter de schermen jongens
quote:Op woensdag 16 november 2011 23:18 schreef mrk.n het volgende:
Goh, wat een geluk dat ik het wachtwoord van mijn vriendin heb en dat ze haar berichten nog niet heeft gelezen.
De mail niet, maar de alarmbellen begonnen te rinkelen en jahoor.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je leest de email en facebookberichten van je vriendin.
Sorry, dit is eenwaard.
Hebben mensen het echt gestuurd?quote:Op woensdag 16 november 2011 23:18 schreef mrk.n het volgende:
Inderdaadquote:Op woensdag 16 november 2011 23:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je leest de email en facebookberichten van je vriendin.
Sorry, dit is eenwaard.
Ik niet in elk geval.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hebben mensen het echt gestuurd?
Wat? Ze had een bericht?quote:Op woensdag 16 november 2011 23:18 schreef mrk.n het volgende:
Inderdaad, hij verdiend het wel heel hardquote:
quote:
quote:Op woensdag 16 november 2011 22:55 schreef Cactus1 het volgende:
Denk het wel hoor, ik ken eigenlijk niemand die het echt zou doen.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:21 schreef rhubarbje het volgende:
ik kan me niet voorstellen dat mensen echt een berichtje hebben gestuurd
probeert ie niet gewoon verdeeldheid te zaaien of zo?
Ik vind het sneuer dat mensen denken dat ze zich met het privé leven van iemand anders moeten bemoeien. Scheld hem hier uit zoveel als je wilt, ik vind het ook maar achterlijk, maar houd dat lekker op FOK!.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Inderdaad
het arme kind weet nauwelijks met wie ze een 'relatie' heeft maar hij kan wel alles zien en controleren
Is het niet gewoon makkelijker om te stoppen met andere neuken?
beetje scheve verhoudingen
Idd, niemand gaat een bericht sturenquote:Op woensdag 16 november 2011 23:21 schreef rhubarbje het volgende:
ik kan me niet voorstellen dat mensen echt een berichtje hebben gestuurd
probeert ie niet gewoon verdeeldheid te zaaien of zo?
Inderdaadquote:Op woensdag 16 november 2011 23:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat? Ze had een bericht?
Die kan morgen, overmorgen of volgende week alsnog weer verstuurd worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigenlijk kan ik me hier helemaal bij aansluiten . Dit is gewoon in en in triestquote:Op woensdag 16 november 2011 23:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het sneuer dat mensen denken dat ze zich met het privé leven van iemand anders moeten bemoeien. Scheld hem hier uit zoveel als je wilt, ik vind het ook maar achterlijk, maar houd dat lekker op FOK!.
Ik lig in een fucking deuk.quote:
ik heb toch ook nooit gezegd dat ik dat een goed idee vond?quote:Op woensdag 16 november 2011 23:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het sneuer dat mensen denken dat ze zich met het privé leven van iemand anders moeten bemoeien. Scheld hem hier uit zoveel als je wilt, ik vind het ook maar achterlijk, maar houd dat lekker op FOK!.
ja wat doe je nou? Ik zit het net te lezen gek.quote:
quote:Op woensdag 16 november 2011 23:23 schreef mrk.n het volgende:
Te triest voor woorden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 16 november 2011 23:24 schreef mrk.n het volgende:
Tja. Ik kan prinstscreen maken, alles. Het is echt zo.
Wachtwoorden. /care. Als je het zomaar gaat lezen, zou ik het niet tof vinden. Maar als je dit soort dingen aanvoelt vind ik het niet zo raar.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb toch ook nooit gezegd dat ik dat een goed idee vond?
alleen dat ie het in principe wel gewoon verdiend
en dat dat kind beter verdiend dan een vriend waar ze geen fuck van weet maar die blijkbaar wel al haar wachtwoorden heeft
ik vind dat heel scheve verhoudingen in een relatie
dat gezegd hebbende: het is hun relatie en ze zoeken het verder maar uit
wie weten worden ze indirect wel heel blij van het drama... die mensen heb je ook
Je zei een goed idee te hebben wie het was?quote:Op woensdag 16 november 2011 23:25 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Anoniem natuurlijk. Dapper.
Zij heeft mijn wachtwoord ook hoor.
Voor altijd.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Inderdaad
kan ie in ieder geval niet gaan neuken want hij moet nu 24/7 die inbox in de gaten houden
kom op je gaat ontkennen dat hij niet bepaald een standaard relatie heeft qua vertrouwensbasis etc?quote:Op woensdag 16 november 2011 23:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wachtwoorden. /care. Als je het zomaar gaat lezen, zou ik het niet tof vinden. Maar als je dit soort dingen aanvoelt vind ik het niet zo raar.
Jawel hoor, hij heeft wel foto's gehad.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:27 schreef Cactus1 het volgende:
Ik snap dat niet over die Warwick foto ofzo. Jij hebt al sinds ik ooit keek geen foto's in je fobo
Die warwick stuurt een bericht. Ik heb wel eens foto's gehad.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:27 schreef Cactus1 het volgende:
Ik snap dat niet over die Warwick foto ofzo. Jij hebt al sinds ik ooit keek geen foto's in je fobo
Misschien is het wel een bekende, kan ook nog. Van Mark dan hè.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:25 schreef ook_gek het volgende:
in en in triest, wat voor een zielig verzuurt leventje moet je dan hebben als je dit gaat doen
Trouwens top naam heb je mrk.n
Waarom heb ik die gemist danquote:Op woensdag 16 november 2011 23:28 schreef mrk.n het volgende:
Die warwick stuurt een bericht. Ik heb wel eens foto's gehad.
Ik vind het niet goed hoe hij met zijn relatie omgaat, maar wachtwoorden delen vind ik nooit zo'n ramp.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kom op je gaat ontkennen dat hij niet bepaald een standaard relatie heeft qua vertrouwensbasis etc?
hij moet het verder zelf weten hoor daar niet van
maar je kunt echt niet beweren dat het fair is hoe ie met dat meisje om gaat
dan nog, wat geeft jou het recht om met iemand zijn of haar prive leven te bemoeien?quote:Op woensdag 16 november 2011 23:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien is het wel een bekende, kan ook nog. Van Mark dan hè.
ik ga zo vaak in de inbox van mijn lief (meestal op zijn verzoek zo van check ff) en dan moet ie altijd opnieuw zeggen wat het ook al weer wasquote:Op woensdag 16 november 2011 23:27 schreef Myraela het volgende:
Overigens ben ik een goede vriendin, ik vergeet wachtwoorden toch wel. Vriend had het een keer in het verkeerde vlak getypt, ik weet dat echt allang niet meer.Een beetje eng iemand zou het dan opschrijven of iets.
jaja en dat gebeurt dan opeens nuquote:Op woensdag 16 november 2011 23:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat klinkt eigenlijk nog logischer dan iemand van hier, hoewel, slechte timing dan wel.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
die gaat kennelijk al de ronde achter de schermen. Dus dat weet hij nooit.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat klinkt eigenlijk nog logischer dan iemand van hier, hoewel, slechte timing dan wel.
Maar wie had je FB allemaal mrk? Dat zou de groep al een stuk kleiner moeten maken.
Ikquote:Op woensdag 16 november 2011 23:30 schreef Myraela het volgende:
Dat klinkt eigenlijk nog logischer dan iemand van hier, hoewel, slechte timing dan wel.
Maar wie had je FB allemaal mrk? Dat zou de groep al een stuk kleiner moeten maken.
Supersoep, Loka, Kree, Cactus. Supersoep heeft 'm sowieso aan iedereen doorgegeven, zelf weten ook. Maar dit.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
ik ook niet, maar wel als zijn vriendin good faith hem dat soort dingen toe vertrouwt terwijl ze zo goed als niks van hem weetquote:Op woensdag 16 november 2011 23:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het niet goed hoe hij met zijn relatie omgaat, maar wachtwoorden delen vind ik nooit zo'n ramp.
Ok, opgelost.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
IkMag ik de dader zijn?
Edit: en nooit doorgestuurd. Want integer
Niet aan mij. Waarom word ik altijd buitengesloten.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:31 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Supersoep, Loka, Kree, Cactus. Supersoep heeft 'm sowieso aan iedereen doorgegeven, zelf weten ook. Maar dit.![]()
Je moet iets oraals via DM aanbieden, dan komt het goedquote:Op woensdag 16 november 2011 23:32 schreef Myraela het volgende:
Niet aan mij. Waarom word ik altijd buitengesloten.
jij bent een vrouw, daar zijn ze bang voorquote:Op woensdag 16 november 2011 23:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ok, opgelost.
[..]
Niet aan mij. Waarom word ik altijd buitengesloten.
Dat meisje wat leed te besparen? Al denk ik dat die relatie toch niet heel lang stand zal houden.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dan nog, wat geeft jou het recht om met iemand zijn of haar prive leven te bemoeien?
Je bent wel royaal geweest in het weggeven van je facebook dan.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:31 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Supersoep, Loka, Kree, Cactus. Supersoep heeft 'm sowieso aan iedereen doorgegeven, zelf weten ook. Maar dit.![]()
kan me geen 1 juiste reden bedenken.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat meisje wat leed te besparen? Al denk ik dat die relatie toch niet heel lang stand zal houden.
Of voor de lol? Kan vanalles zijn.
Ik ook. Is gewoon iemand onder een anonieme naam.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:34 schreef Sinji het volgende:
Als ik James Warwick google krijg ik een of andere Engelse acteur.
Vooral aan Supersoep geven is erg slim jaquote:Op woensdag 16 november 2011 23:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je bent wel royaal geweest in het weggeven van je facebook dan.
Hoezo?quote:Op woensdag 16 november 2011 23:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jaja en dat gebeurt dan opeens nu
dat zelfde heb ik ook. Kennelijk zijn er heel veel mensen die mijn leven belangrijk genoeg vinden om zich daar in te verdiepen en het liefst er nog mee willen bemoeien.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:34 schreef formerjellybean het volgende:
Heel eerlijk ik ben na dit soort akkefietjes heel blij dat ik geen facebook aan mensen hier uitgeef of veel naar meetings ga want schijnbaar is dat een uitnodiging om in je leven te duiken.
Dan hou ik het liever bij de mensen die ik ken dan dit soort achterlijke drama
alsof dit een heel normale gang van zaken is op fokquote:Op woensdag 16 november 2011 23:34 schreef formerjellybean het volgende:
Heel eerlijk ik ben na dit soort akkefietjes heel blij dat ik geen facebook aan mensen hier uitgeef of veel naar meetings ga want schijnbaar is dat een uitnodiging om in je leven te duiken.
Tja. Vreemd eigenlijk, vind ik.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat zelfde heb ik ook. Kennelijk zijn er heel veel mensen die mijn leven belangrijk genoeg vinden om zich daar in te verdiepen en het liefst er nog mee willen bemoeien.
die bekende dacht opeens een half uur geleden ah ja laat ik dat eens sturenquote:
Inderdaad, is dat niet zijn aartsrivaal?quote:Op woensdag 16 november 2011 23:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vooral aan Supersoep geven is erg slim ja
Het is 3 uur geleden gestuurd.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
die bekende dacht opeens een half uur geleden ah ja laat ik dat eens sturen
terwijl het toevallig toen ook hier gezegd werd?
eerder teken van kansloosheid in mijn ogen.quote:
Mja, ik ken enorm veel FOK!kers, en heb eigenlijk erg weinig gezeik gehad. Behalve wat enorm oncharmante foto's die over FOK! gaan, maarja, daar doe je barweinig aan en kan me ook niet veel boeien. Zolang ze de afstand prive en FOK! maar respecteren.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:34 schreef formerjellybean het volgende:
Maakt niet uit, heb die van hem ook.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:37 schreef Sinji het volgende:
[..]
Inderdaad, is dat niet zijn aartsrivaal?
ik wil ook een aartsrivaalquote:Op woensdag 16 november 2011 23:37 schreef Sinji het volgende:
[..]
Soort van.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:37 schreef Sinji het volgende:
[..]
ah dan zou het los van elkaar kunnen staanquote:
Berichtje kan ook al eerder verstuurd zijn vandaag, toch?quote:Op woensdag 16 november 2011 23:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
De waarschuwing dat iemand die actie uit kon halen werd net gepost.
Ja en jij geeft nu een totaal verkeerde invulling mijn punt is dit , in dit topic word soms te veel met elkaar bemoeit en denken mensen even precies te weten hoe het is omdat dit getypt word en daar gaan mensen in dit topic mee aan de haal .quote:Op woensdag 16 november 2011 23:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
alsof dit een heel normale gang van zaken is op fok
ik geef mijn facebook ook niet aan mensen maar ik ben nooit bang geweest voor mensen die in mijn leven duiken hoor
dat is gewoon niet heel normaal
dat is als bang zijn dat ik mijn bed vermoord word vanavond: die kans is ook mega klein
Het is sowieso iemand uit het topic die het al eerder had bedacht. En Cactus maakte er in het topic een grapje over, ik ken fokkers en ik ging eens checken en jahoor. Ik had het ook wel kunnen verwachten, ergens. Gelukkig dat mijn vriendin de tijd niet heeft om op internet te gaan deze avond.quote:
misschien omdat de dierenplaatjes niet meer zijn en mensen toch gewoon graag dingen verzamelen en ruilen?quote:Op woensdag 16 november 2011 23:39 schreef ook_gek het volgende:
Waarom in gos naam ruilen? Vraag het aan de geen van wie je hem wilt en klaar.
Krijg je hem niet leef dan door ipv zoeken achter die persoon zijn of haar rug om.
Sowieso staat de hele reeks vol met ongure informatie van deze Markquote:Op woensdag 16 november 2011 23:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Maar hij post niet in een topic dat hij gaat daten met een ander.
Dus eigenlijk ben je me heel dankbaar voor mijn grapjequote:Op woensdag 16 november 2011 23:40 schreef mrk.n het volgende:
Het is sowieso iemand uit het topic die het al eerder had bedacht. En Cactus maakte er in het topic een grapje over, ik ken fokkers en ik ging eens checken en jahoor. Ik had het ook wel kunnen verwachten, ergens. Gelukkig dat mijn vriendin de tijd niet heeft om op internet te gaan deze avond.
Maar goed, ander onderwerp.
mijn punt is dat dit echt niet standaard is op fokquote:Op woensdag 16 november 2011 23:40 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja en jij geeft nu een totaal verkeerde invulling mijn punt is dit , in dit topic word soms te veel met elkaar bemoeit en denken mensen even precies te weten hoe het is omdat dit getypt word en daar gaan mensen in dit topic mee aan de haal .
maar ja als je meteen een grote para persoon wil maken be my guest.
Ja oke maar je blijft wel serieus met het probleem zitten dat die persoon nu ook weet dat je het gewist hebt en dus misschien opnieuw stuurt en je kunt niet bezig blijvenquote:Op woensdag 16 november 2011 23:40 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Het is sowieso iemand uit het topic die het al eerder had bedacht. En Cactus maakte er in het topic een grapje over, ik ken fokkers en ik ging eens checken en jahoor. Ik had het ook wel kunnen verwachten, ergens. Gelukkig dat mijn vriendin de tijd niet heeft om op internet te gaan deze avond.
Maar goed, ander onderwerp.
snap de lol er niet van maar zal aan mij liggen.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
misschien omdat de dierenplaatjes niet meer zijn en mensen toch gewoon graag dingen verzamelen en ruilen?
kwestie van een nieuw fake faceboekje aan te maken en een nieuw berichtje sturen lijkt mequote:Op woensdag 16 november 2011 23:41 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Gewoon geblokkeerd en verwijderd. Of bedoel je dat niet?
Ik ben een keer naar een meet geweest die buiten dit topic was en het was toen wel gezellig maar voor mij niets.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, ik ken enorm veel FOK!kers, en heb eigenlijk erg weinig gezeik gehad. Behalve wat enorm oncharmante foto's die over FOK! gaan, maarja, daar doe je barweinig aan en kan me ook niet veel boeien. Zolang ze de afstand prive en FOK! maar respecteren.
nou die dierenplaatjes vond ik wel tofquote:Op woensdag 16 november 2011 23:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
snap de lol er niet van maar zal aan mij liggen.
Wat boeit het? Het slaat gewoon nergens op, that's it. Waarom zou je zo ver gaan voor iets wat je feitelijk niets aangaat? Maar goed, als die persoon die dat doet daar een stijve plasser van krijgt (waarschijnlijk) of iets in die richting, prima voor die persoon. Ik had het alleen niet verwacht maar toch had ik het kunnen verwachten aangezien SS alles doorstuurt.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mijn punt is dat dit echt niet standaard is op fok
kom maar met een lijst van keren dat het gebeurd is dan?
die zijn op een hand te tellen
terwijl er dagelijks weet ik hoeveel posts zijn door weet ik hoe veel mensen
verder is dit een advies topic en als mensen dan advies geven moet je dat niet vreemd vinden
dat is nog niet meteen ingrijpen in iemands leven
voor als nog is dit voor mij de enige keer dat ik echt in aanraking kom met mensen die zich zo met elkaars leven bemoeien
Ik heb toch ook nooit gezegd dat ik het een goede actie vond of zoquote:Op woensdag 16 november 2011 23:44 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Wat boeit het? Het slaat gewoon nergens op, that's it. Waarom zou je zo ver gaan voor iets wat je feitelijk niets aangaat? Maar goed, als die persoon die dat doet daar een stijve plasser van krijgt (waarschijnlijk) of iets in die richting, prima voor die persoon. Ik had het alleen niet verwacht maar toch had ik het kunnen verwachten aangezien SS alles doorstuurt.
Ik heb geen zin het popcorn plaatje te zoeken, maar hij past hierquote:Op woensdag 16 november 2011 23:49 schreef Sinji het volgende:
Topictitel klopt in ieder geval niet meer
Onderwerk klinkt ook een beetje dubieus man.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:46 schreef ook_gek het volgende:
mensen ik ben er vandoor, iets met slapen en onderwerk is niet interesant genoeg voor mij.
Als ik het nu was geweest had ik hier zo'n dikke rel van gemaaktquote:Op woensdag 16 november 2011 23:51 schreef rhubarbje het volgende:
Nou ik hoop wel dat we er achter komen wie het was
anders is het weer saai vind ik
Ik zie em anders wel staan hoorquote:Op woensdag 16 november 2011 23:45 schreef Myraela het volgende:
Ik ging eens googlen op mijn voornaam. Eerste hit is mijn twitter, 3de is mijn google+. Had verwacht dat mijn facebook er ook wel tussen zou staan.
ik ookquote:Op woensdag 16 november 2011 23:54 schreef Cactus1 het volgende:
Ik zou het wel stoer vinden als degene die het heeft gedaan ook zo dapper is om zich te melden.
Beloning: een pijpbeurt
Ik zou het wel durven opbiechten. Maar dan moet ik wel eerst zijn Facebook hebben. DM pleasequote:Op woensdag 16 november 2011 23:54 schreef Cactus1 het volgende:
Ik zou het wel stoer vinden als degene die het heeft gedaan ook zo dapper is om zich te melden.
Dat vraag je aan de verkeerde persoon. Ik deel niet, ik verzamel alleen maarquote:Op woensdag 16 november 2011 23:56 schreef Sinji het volgende:
Ik zou het wel durven opbiechten. Maar dan moet ik wel eerst zijn Facebook hebben. DM please
ga jij nu vallen over leugens?quote:Op woensdag 16 november 2011 23:56 schreef mrk.n het volgende:
Ik post trouwens niet een aantal jaren. Laat staan één jaar. Wat een leugens weer.
Al wel een hele tijd. Maar hoe lang zou ik ook niet weten, in elk geval lang geen drie jaar nee.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:56 schreef mrk.n het volgende:
Ik post trouwens niet een aantal jaren. Laat staan één jaar. Wat een leugens weer.
Auquote:Op woensdag 16 november 2011 23:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ga jij nu vallen over leugens?
die vind ik dan wel weer mooi
Ik denk dat dat ook niet hetgene zou zijn waar zijn vriendin mogelijk wakker van kan liggenquote:Op woensdag 16 november 2011 23:58 schreef Lokasenna het volgende:
Al wel een hele tijd. Maar hoe lang zou ik ook niet weten, in elk geval lang geen drie jaar nee.
Ik weet zelf hoelang ik post. Dat zijn geen jaren, nog geen één jaar.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Al wel een hele tijd. Maar hoe lang zou ik ook niet weten, in elk geval lang geen drie jaar nee.
Ik denk ook niet dat dat het ergste uit dat bericht is nee.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ook niet hetgene zou zijn waar zijn vriendin mogelijk wakker van kan liggen
Shit, ik ben nieuwsgierig. Link?quote:Op woensdag 16 november 2011 23:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat dat het ergste uit dat bericht is nee.
Sowieso die topics onder zijn eerste account
Ik zou bijna net willen doen alsof ik het gedaan heb, puur voor die beloningquote:Op woensdag 16 november 2011 23:54 schreef Cactus1 het volgende:
Hahaha scherpquote:Op woensdag 16 november 2011 23:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ga jij nu vallen over leugens?
die vind ik dan wel weer mooi
ik mis ook echt allesquote:Op woensdag 16 november 2011 23:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat dat het ergste uit dat bericht is nee.
Sowieso die topics onder zijn eerste account
zou wel tof zijnquote:Op woensdag 16 november 2011 23:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ook niet hetgene zou zijn waar zijn vriendin mogelijk wakker van kan liggen
Zullen we dat niet doen in dit topic. Je weet nooit wie het nog gaat lezenquote:Op donderdag 17 november 2011 00:00 schreef debeterebob het volgende:
Vraag maar eens over zijn Turkse crush
Heb je zijn FB profiel doorgestuurd dan?quote:Op donderdag 17 november 2011 00:01 schreef Lokasenna het volgende:
Oh shit. Ik heb iemand gekwetst lees ik in mijn DM
Zou me ook niets verbazen trouwens.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:02 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Heb je zijn FB profiel doorgestuurd dan?
Neequote:Op donderdag 17 november 2011 00:02 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Heb je zijn FB profiel doorgestuurd dan?
Ik schat Loka wel integer in eigenlijk. Ik heb ook wel eens geprobeerd wat los te krijgen bij haar, maar had geen succesquote:
Vertel.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:01 schreef Lokasenna het volgende:
Oh shit. Ik heb iemand gekwetst lees ik in mijn DM
Valt wel mee. Ze stuurt ook maar door, vinden de mensen hier wel leuk allemaal.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik schat Loka wel integer in eigenlijk. Ik heb ook wel eens geprobeerd wat los te krijgen bij haar, maar had geen succes
Goedzo.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee
Ik ruil alleen mijn eigen materialen, ik ben niet zo laf als sommigen hier.
Dan zijn we alweer een stapje dichtbij de waarheid. Ik heb het aan niemand doorgestuurd en Loka ook niet. Wie hadden nog meer je FB? In die hoek moet je het zoeken dan.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:03 schreef Lokasenna het volgende:
Nee
Waar ging die DM van jou naar mij net in vredesnaam over?quote:Op donderdag 17 november 2011 00:04 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Valt wel mee. Ze stuurt ook maar door, vinden de mensen hier wel leuk allemaal.
loooolllquote:Op donderdag 17 november 2011 00:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Oeh ik heb ook een bedreiging binnen.
Ik wel, maar ben wel zo integer er niks mee te doen...quote:Op donderdag 17 november 2011 00:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee
Was verkeerd.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:05 schreef benzin het volgende:
[..]
Waar ging die DM van jou naar mij net in vredesnaam over?
zeg kerel het word wel ff tijd van je paard te komen hoor moraalridderquote:Op donderdag 17 november 2011 00:04 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Eigenlijk interesseert het me helemaal niet hoe mensen hier eruit zien. Is dat lullig?quote:Op donderdag 17 november 2011 00:04 schreef mrk.n het volgende:
ik voel me een beetje buitengeslotenquote:Op donderdag 17 november 2011 00:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik wil jou ook wel één sturen.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik voel me een beetje buitengesloten
Was je ook een kutwijf of bedreigt iemand anders jou?quote:Op donderdag 17 november 2011 00:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Bij?quote:Op donderdag 17 november 2011 00:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Eigenlijk interesseert het me helemaal niet hoe mensen hier eruit zien. Is dat lullig?![]()
Ik bedoel mijn interesse wordt pas gewekt op het moment dat ik denk: hmm, potentieel leuk iemand om mee te daten. En dat heb ik nog bij niemand gehad. Oh wacht bij 1, maar die werkte niet mee
nee dat soort dingen moet je verdienen vind ikquote:
Ik lach zelfs. Wat jij?quote:Op donderdag 17 november 2011 00:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee dat soort dingen moet je verdienen vind ik
ik krijg er vast wel een als je een keer over de flos gaat
Nu voel ik me helemaal lelijk zeg.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Was je ook een kutwijf of bedreigt iemand anders jou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Andere inhoud, zelfde persoon.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Was je ook een kutwijf of bedreigt iemand anders jou?
Het werd me verteldquote:Op donderdag 17 november 2011 00:10 schreef debeterebob het volgende:
Kom op niet zo dramatisch Loka...
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 17 november 2011 00:10 schreef rhubarbje het volgende:
Djeez was dat een serieus topic met dat turkse meisje?
Wil je haar Facebook om een bericht te sturen? Dat mag van mij.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:10 schreef rhubarbje het volgende:
Djeez was dat een serieus topic met dat turkse meisje?
niet?quote:
Ja, ik wil hetquote:Op donderdag 17 november 2011 00:11 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Wil je haar Facebook om een bericht te sturen? Dat mag van mij.
quote:Op donderdag 17 november 2011 00:09 schreef Lokasenna het volgende:
Nu voel ik me helemaal lelijk zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is wel creatief
quote:Op donderdag 17 november 2011 00:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Andere inhoud, zelfde persoon.
neuh volgens mij had die wel door dat je niet helemaal spoort en heeft ze geen hulp nodigquote:Op donderdag 17 november 2011 00:11 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Wil je haar Facebook om een bericht te sturen? Dat mag van mij.
Da's lief van jequote:Op donderdag 17 november 2011 00:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zou je doen. En beter nog, newbie doet je.
Ik ben zelfs bevriend met haar.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
neuh volgens mij had die wel door dat je niet helemaal spoort en heeft ze geen hulp nodig
Als je het leest denk je dat het een dikke troll is he? Maar naarmate je verder leest denk je: wtf, is dit echt?quote:Op donderdag 17 november 2011 00:12 schreef rhubarbje het volgende:
neuh volgens mij had die wel door dat je niet helemaal spoort en heeft ze geen hulp nodig
Er zijn nogal veel delen over geweest ookquote:Op donderdag 17 november 2011 00:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als je het leest denk je dat het een dikke troll is he? Maar naarmate je verder leest denk je: wtf, is dit echt?
weer een kruisje op de seriemoordenaar checklistquote:Op donderdag 17 november 2011 00:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als je het leest denk je dat het een dikke troll is he? Maar naarmate je verder leest denk je: wtf, is dit echt?
Ik kan het me ook niet voorstellen. Dus ik doe maar gewoon of hij dat niet isquote:Op donderdag 17 november 2011 00:13 schreef Lokasenna het volgende:
Er zijn nogal veel delen over geweest ook
Maar ik geloof je wel hoor, dat je minder erg bent dan toen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |