ooo lekker, enjoy!quote:Op woensdag 16 november 2011 19:22 schreef Diconnected het volgende:
Schatjens ik ga lekker tv kijken met een brok speculaas en lekkere warme thee![]()
Aan je boek?? Wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 16 november 2011 19:23 schreef BGTes het volgende:
[..]
ooo lekker, enjoy!
Ik ga weer verder schrijven aan mijn boek
Ik doe dit jaar mee aan NaNoWriMo, dan schrijf je in de maand november een heel boek (50.000 woorden is je doel). Ik ben echt veeeel te laat begonnen dus ik zit nu pas op de 9500 woordenquote:Op woensdag 16 november 2011 19:23 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Aan je boek?? Wat heb ik gemist?
Ohhhhja, dat wist ik ergens wel... Sorry!quote:Op woensdag 16 november 2011 19:29 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ik doe dit jaar mee aan NaNoWriMo, dan schrijf je in de maand november een heel boek (50.000 woorden is je doel). Ik ben echt veeeel te laat begonnen dus ik zit nu pas op de 9500 woorden
Aan het onzinsurfen. Kwam net een site tegen met heul veul vleesch.quote:
Dat is ie ook!!quote:Op woensdag 16 november 2011 19:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ga zo weer weg. Maar Bambi met een mijter is zo schattig.
Klinkt dubieusquote:Op woensdag 16 november 2011 19:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Aan het onzinsurfen. Kwam net een site tegen met heul veul vleesch.
Dat moest van SQquote:Op woensdag 16 november 2011 19:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
Ging iedereen nou positieve dingen aan het eigen uiterlijk opnoemen? Negatief is toch heul veul makkelijker?
Wauw! Pittig hoor.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:29 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ik doe dit jaar mee aan NaNoWriMo, dan schrijf je in de maand november een heel boek (50.000 woorden is je doel). Ik ben echt veeeel te laat begonnen dus ik zit nu pas op de 9500 woorden
Fleischquote:Op woensdag 16 november 2011 19:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Valt mee: http://www.beefensteak.nl/nl/
Echt letterlijk vleesch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |