Dat is een horecagroothandel. Ik weet niet of je daar als particulier kunt bestellen. Maar iig bedankt. Staat genoteerd.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:34 schreef Cuban-necktie het volgende:
http://www.vandoornhoreca(...)ing-vlammensaus.html
De Sligro is, net als je bovenstaande reactie, ook een horeca groothandel. Zonder pas kan je daar geen boodschappen doen.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ah... da's mooi. Dat is bij mij in de buurt! Thanks
Klopt, maar een pas van de Sligro kan ik wel regelenquote:Op woensdag 16 november 2011 12:05 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
De Sligro is, net als je bovenstaande reactie, ook een horeca groothandel. Zonder pas kan je daar geen boodschappen doen.
In dat geval: eet smakelijkquote:Op woensdag 16 november 2011 12:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Klopt, maar een pas van de Sligro kan ik wel regelen
Goed spul he!quote:Op woensdag 16 november 2011 12:08 schreef Molleman het volgende:
Heb hem ook gewoon bij de Sligro gehaald. Fles is alweer bijna op...
Waar woon je? Hier in Den Haag en omgeving kan je langs Zuiderpark slagerij - daar worden deze sauzen het hele jaar dor verkocht.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
Deze dus:
[ afbeelding ]
Heerlijk sausje voor op een tosti, bijvoorbeeld.
Iemand?
Ik woon bij Rotterdam, maar bij mijn werk is een Sligro in de buurt. En zo'n pas hebben we hier. Laat een collega van de week wel ff een fles voor me meebrengen.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:44 schreef RedAlert het volgende:
[..]
Waar woon je? Hier in Den Haag en omgeving kan je langs Zuiderpark slagerij - daar worden deze sauzen het hele jaar dor verkocht.
Klopt idd, maar het is in mijn optiek de lekkerste. In ieder geval beter dan de chilisauzen die je bij de supermarkt kunt krijgen.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:16 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan deze chilisaus, gewoon hete zoete saus lijkt me?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |