abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104435358
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 13:54 schreef Susie het volgende:
Anouk moet maandag naar cb,dan krijgt ze ook haar eerste prikjes toch? Verstandig om voor de zekerheid maar vast paracetamol te halen? Just in case? Zijn er nog meer an dat soort dingen die je beter maar in huis kunt hebben voor het geval dat?
Is het de eerste keer dat je er heen moet? Dan krijgt ze nog geen prikjes. Als ze voor de tweede keer gaat wej.
Matthias moet de 21ste!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  woensdag 16 november 2011 @ 15:02:08 #27
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_104436864
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:24 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

Is het de eerste keer dat je er heen moet? Dan krijgt ze nog geen prikjes. Als ze voor de tweede keer gaat wej.
Matthias moet de 21ste!!
1ste keer, maandag is ze 4 weken. (wtf, alweer 4 weken! :X )
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_104436946
Dan kun je gerust ademhalen dan krijgt ze nog geen prikjes. Bij 2 maand pas!!
  woensdag 16 november 2011 @ 15:06:31 #29
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_104437064
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 15:03 schreef MeNicole2 het volgende:
Dan kun je gerust ademhalen dan krijgt ze nog geen prikjes. Bij 2 maand pas!!
* Susie ademt weer rustig verder! ;)
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_104439644
Maar goed dat mijn vriend vandaag thuis werkt, Cas heeft zijn fles van vanmorgen uitgespuugd :{ Vanmiddag weigerde hij de fles, ze belden met net van het kdv. We proberen het zometeen thuis wel even. Hij heeft echt last van zijn verkoudheid, laat nooit een fles staan normaal gesproken!
  woensdag 16 november 2011 @ 17:00:58 #31
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_104441618
Ach Cas toch :*

En die twee bonkige jongetjes op de vorige pagina O+ Heerlijk die hapwangen! Zo zie ik kleine jongetjes het liefst :Y)

:o Ik heb vandaag de eerste kleertjes maat 68 in de kast gelegd. Mijn baby is 11 weken :o
Oude (on)bekende.
pi_104442494
Bartje is morgen 24 weken, en gaat nu ook net over naar maatje 68.. :@
pi_104442604
Pfff die maten, ik snap er ook bij een 2e nog steeds de ballen niet van...
Joris draagt nu dingen variėrend tussen maat 50 en 74. En die is bijna 3 maanden oud.
Pepijn draagt dingen variėrend tussen maat 74 tot 110. En die is bijna 4,5 jaar...
pi_104442672
Mattias is nu bijna 2 maand en die draagt paar dingen 56 nog en 62. En van bodywarmer en dikke trui maat 68. Maar daar past ie dan ook helemaal in :D
  woensdag 16 november 2011 @ 17:40:33 #35
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_104443076
Ehm, mijn Lientje is 5 maanden en past nog net in wat dingen 68. 8-)
Maar draag ook al jurkjes, maillots en pyjama's in 74.
Rompers 68 gaan niet meer dicht en 74/80 zit goed. Haar winterjasje is dan weer 68, maar valt ruim.

Ze heeft een lange romp en wat kortere armen en benen, of is dat bij alle baby's zo?
En ze weegt al 7,5 kilo en ze is 'maar' 64 cm lang.
  woensdag 16 november 2011 @ 17:43:04 #36
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_104443163
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 17:26 schreef p_iglet het volgende:
Pfff die maten, ik snap er ook bij een 2e nog steeds de ballen niet van...
Joris draagt nu dingen variėrend tussen maat 50 en 74. En die is bijna 3 maanden oud.
Pepijn draagt dingen variėrend tussen maat 74 tot 110. En die is bijna 4,5 jaar...
Hier ook nog een rompertje maat 50 :D Bij rompertjes vind ik het ook wel lekker als ze een beetje straks zitten. Mijn baby heeft geen billen en met een strakke romper blijven de luiers tenminste goed zitten 8-)
Oude (on)bekende.
pi_104443278
quote:
1s.gif Op woensdag 16 november 2011 17:43 schreef Mevr_Mus het volgende:

[..]

Hier ook nog een rompertje maat 50 :D Bij rompertjes vind ik het ook wel lekker als ze een beetje straks zitten. Mijn baby heeft geen billen en met een strakke romper blijven de luiers tenminste goed zitten 8-)
Ja dat heeft Matthias idd ook. Rompers nog soms maat 50.
pi_104443752
Leuk al die kleine maatjes O+ ik vind het zo jammer dat ze die maar zo kort dragen...

Sarah zit nu in 74 rompers 74/80, dikke billen dus moet niet te strak, broeken kan ze nog wel 68 aan. Net als Lientje van Juud lange romp korte pootjes ;) (niet alle baby's hebben dat, J had dat echt niet)
Sarah is 72 cm bij bijna 10 kilo ;)
Mama van Jaėl (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_104445554
Lex is vandaag 7 weken en past nu absoluut niet meer in 56.

;( ik probeerde vandaag een romper maa ik kreeg de knoopjes niet dicht. 62 past prima
  woensdag 16 november 2011 @ 19:00:08 #40
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_104446159
Ventje is 17 weken en heeft soms nog maat 62 en soms 68. Hij weegt om en nabij 7 kilo en is 68 cm. Hij is lang en smal. Broeken zijn moeilijk momenteel. De broekjes die goed zitten zijn hoogwater.

Ik denk trouwens te weten waarom hij zo huilt. Daarnet trof ik hem brullend aan, liggend op zijn zij. Hij wil dus gewoon draaien, maar het lukt gewoon niet! Frustratie!
pi_104446804
Ons ventje is vandaag in het zkh gewogen en gemeten, en hij weegt nu 3730 gram en is 52 cm.
Hij draagt voornamelijk nog maat 50, een setje 56 past ie ook.

Hij is goedgekeurd door de arts *O* hij doet het prima voor 5 weken te vroeg, en hij is hartstikke sterk! Zijn verborgen reflux is gelukkig niet erg genoeg voor medicatie en hij verwacht dat dat wel minder wordt. Vleugje geel op zijn toet ook niet zorgwekkend.

Alleen is maatje erg verkouden, zo sneu en heeft al een week een ontstoken oogje.

En het allerleukste: hij lachte gister echt naar me, niet zo'n grimas maar een echte grijns O+ O+ O+
pi_104449242
Jipster lachen O+

Mijn baby staat als 4e bovenaan! Waar is de tijd gebleven zeg!
Qua maten zit hij in 80/86. Broeken maat 80, shirts 80/86
pi_104449773
Puck zit in maat 80.

Mrien :o nee toch?
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_104450480
Mijn perceptie van maten is totaal verstoord :')
Wies is volstrekt normaal qua afmetingen maar heeft nu kleren aan die Mette bij een half jaar aan had. Ik ben momenteel vooral in shock over hoe klein en dun Mette was.

Wies heeft vorige week behoorlijk last van de eerste spuiten gehad. 2 dagen koorts (tot 39), extreme zieligheid en bijna de hele week slecht gedronken (en ze dronk/drinkt al een beetje moeizaam uit de fles). We hebben echt een paar dagen tegen het minimum aangehangen.
Sinds gisteren gaat het weer de goede kant op.
Mette had nooit echt last van de spuiten, ik houd dus ook mn hart vast voor de volgende rondes..
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_104450651
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 19:12 schreef Jipster het volgende:
Ons ventje is vandaag in het zkh gewogen en gemeten, en hij weegt nu 3730 gram en is 52 cm.
Hij draagt voornamelijk nog maat 50, een setje 56 past ie ook.

Hij is goedgekeurd door de arts *O* hij doet het prima voor 5 weken te vroeg, en hij is hartstikke sterk! Zijn verborgen reflux is gelukkig niet erg genoeg voor medicatie en hij verwacht dat dat wel minder wordt. Vleugje geel op zijn toet ook niet zorgwekkend.

Alleen is maatje erg verkouden, zo sneu en heeft al een week een ontstoken oogje.

En het allerleukste: hij lachte gister echt naar me, niet zo'n grimas maar een echte grijns O+ O+ O+
ff druppie moedermelk in t oogje.. meestal gaan de traanbuisjes beter werken als ze rond de 5 a 6 wk zijn :)
hier t zelfde trouwens, nog vleugje geel en beetje reflux, niet zorgwekkend :)
ik durf niet te gokken hoeveel ie weegt :')
pi_104451915
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 20:32 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

ff druppie moedermelk in t oogje.. meestal gaan de traanbuisjes beter werken als ze rond de 5 a 6 wk zijn :)
Het kan langer duren en dat is ook heel normaal. Ivan heeft minstens een half jaar last ervan gehad. Toen we op het punt stonden een kweekje te nemen was het ineens over.

Overigens heeft mijn huisarts me gegarandeerd dat je ontstoken ogen met water uit de kraan schoon kunt maken. Scheelt je een hoop gezeur met het koken en laten afkoelen van water.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_104454494
Nog 1 aanvulling, bij Mette is een kweekje afgenomen en zijn we bij het Oogziekenhuis geweest 2x Ze heeft er tot 8 maanden last van gehad.
Daar vertelde een oogarts dat het de traanbuis is die niet uitzichzelf opengaat. Als dit na het eerste jaar nog zo wordt het open geprikt.
Maar je kan de natuur een handje helpen :) Veel de oog hoek masseren, draaiend met de draai naar de oog toe afsluiten. Dit de hele dag door. Na 2 weken masseren was hij ineens open.
Hadden ze ons ook wel eerder mogen vertellen :')
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_104454635
Mijn huisarts heeft me verteld dat er verschillende redenen aan ten grondslag kunnen liggen en dat er daarom een kweek wordt afgenomen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_104454861
Floris heeft iets van 6 TOT 8 maanden last gehad van zn oog (weet t niet meer), was altijd vies. Uiteindelijk werd t een keer wat roder, maar ha gegaan en zalfje gekregen. Toen was t zo over.
K was niet eerder gegaan, omdat hij t cb gezegd werd dat t normaal was en ik zelf ook TOT 8 maanden vieze.oogjes had.

Hier werd idd ook gezegd gewoon gaasje met lauw kraanwater. Uitgekookt hoefde niet
pi_104455023
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 21:49 schreef wickie het volgende:
Nog 1 aanvulling, bij Mette is een kweekje afgenomen en zijn we bij het Oogziekenhuis geweest 2x Ze heeft er tot 8 maanden last van gehad.
Daar vertelde een oogarts dat het de traanbuis is die niet uitzichzelf opengaat. Als dit na het eerste jaar nog zo wordt het open geprikt.
Maar je kan de natuur een handje helpen :) Veel de oog hoek masseren, draaiend met de draai naar de oog toe afsluiten. Dit de hele dag door. Na 2 weken masseren was hij ineens open.
Hadden ze ons ook wel eerder mogen vertellen :')
Tegen mij zeifen ze 2x per dag max masseren, iets met bindweefselblah :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')