Is het de eerste keer dat je er heen moet? Dan krijgt ze nog geen prikjes. Als ze voor de tweede keer gaat wej.quote:Op woensdag 16 november 2011 13:54 schreef Susie het volgende:
Anouk moet maandag naar cb,dan krijgt ze ook haar eerste prikjes toch? Verstandig om voor de zekerheid maar vast paracetamol te halen? Just in case? Zijn er nog meer an dat soort dingen die je beter maar in huis kunt hebben voor het geval dat?
1ste keer, maandag is ze 4 weken. (wtf, alweer 4 weken!quote:Op woensdag 16 november 2011 14:24 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Is het de eerste keer dat je er heen moet? Dan krijgt ze nog geen prikjes. Als ze voor de tweede keer gaat wej.
Matthias moet de 21ste!!
* Susie ademt weer rustig verder!quote:Op woensdag 16 november 2011 15:03 schreef MeNicole2 het volgende:
Dan kun je gerust ademhalen dan krijgt ze nog geen prikjes. Bij 2 maand pas!!
Hier ook nog een rompertje maat 50quote:Op woensdag 16 november 2011 17:26 schreef p_iglet het volgende:
Pfff die maten, ik snap er ook bij een 2e nog steeds de ballen niet van...
Joris draagt nu dingen variėrend tussen maat 50 en 74. En die is bijna 3 maanden oud.
Pepijn draagt dingen variėrend tussen maat 74 tot 110. En die is bijna 4,5 jaar...
Ja dat heeft Matthias idd ook. Rompers nog soms maat 50.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:43 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Hier ook nog een rompertje maat 50Bij rompertjes vind ik het ook wel lekker als ze een beetje straks zitten. Mijn baby heeft geen billen en met een strakke romper blijven de luiers tenminste goed zitten
ff druppie moedermelk in t oogje.. meestal gaan de traanbuisjes beter werken als ze rond de 5 a 6 wk zijnquote:Op woensdag 16 november 2011 19:12 schreef Jipster het volgende:
Ons ventje is vandaag in het zkh gewogen en gemeten, en hij weegt nu 3730 gram en is 52 cm.
Hij draagt voornamelijk nog maat 50, een setje 56 past ie ook.
Hij is goedgekeurd door de artshij doet het prima voor 5 weken te vroeg, en hij is hartstikke sterk! Zijn verborgen reflux is gelukkig niet erg genoeg voor medicatie en hij verwacht dat dat wel minder wordt. Vleugje geel op zijn toet ook niet zorgwekkend.
Alleen is maatje erg verkouden, zo sneu en heeft al een week een ontstoken oogje.
En het allerleukste: hij lachte gister echt naar me, niet zo'n grimas maar een echte grijns![]()
![]()
Het kan langer duren en dat is ook heel normaal. Ivan heeft minstens een half jaar last ervan gehad. Toen we op het punt stonden een kweekje te nemen was het ineens over.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:32 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ff druppie moedermelk in t oogje.. meestal gaan de traanbuisjes beter werken als ze rond de 5 a 6 wk zijn
Tegen mij zeifen ze 2x per dag max masseren, iets met bindweefselblahquote:Op woensdag 16 november 2011 21:49 schreef wickie het volgende:
Nog 1 aanvulling, bij Mette is een kweekje afgenomen en zijn we bij het Oogziekenhuis geweest 2x Ze heeft er tot 8 maanden last van gehad.
Daar vertelde een oogarts dat het de traanbuis is die niet uitzichzelf opengaat. Als dit na het eerste jaar nog zo wordt het open geprikt.
Maar je kan de natuur een handje helpenVeel de oog hoek masseren, draaiend met de draai naar de oog toe afsluiten. Dit de hele dag door. Na 2 weken masseren was hij ineens open.
Hadden ze ons ook wel eerder mogen vertellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |