abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104423601

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.

De OP vind je hier

Daar gaan we weer!
Finally, someone let me out of my cage
pi_104423632
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 00:19 schreef minibeer het volgende:

[..]

Shit he. Hoezo dan?
Ik heb mijn medestudenten met een project laten zitten omdat ik me te lamlendig voelde om uit bed te komen. Om half zeven heb ik me aangekleed en een eerste maaltijd naar binnen gewerkt. Nu voel ik me rot omdat ik overal in faal.
pi_104423742
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 00:21 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik heb mijn medestudenten met een project laten zitten omdat ik me te lamlendig voelde om uit bed te komen. Om half zeven heb ik me aangekleed en een eerste maaltijd naar binnen gewerkt. Nu voel ik me rot omdat ik overal in faal.
Heb ik ook wel eens, die dagen. Maar je bent toch maar één keer niet gegaan? Lekker boeiend, een gast die na een paar weken samen met hem gewerkt te hebben opeens geen mails of telefoontjes meer beantwoorde. Het is vooral irritant als je niks laat horen (maar geen big deal).
Protips: Vroeg opstaan is goed voor mijn humeur, misschien geldt dat ook voor jou, en naar buiten gaan, of iets actiefs doen is dat ook (dan voel ik me minder of niet lamlending). Ook al is het 'wat doen' in feite bij hoorcolleges in slaap vallen :P (dat was mijn dag vandaag :')).
pi_104423752
Anyway, ik ga slapen, want ik heb dus iets in te halen.
pi_104423817
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 00:25 schreef minibeer het volgende:

[..]

Heb ik ook wel eens, die dagen. Maar je bent toch maar één keer niet gegaan? Lekker boeiend, een gast die na een paar weken samen met hem gewerkt te hebben opeens geen mails of telefoontjes meer beantwoorde. Het is vooral irritant als je niks laat horen (maar geen big deal).
Protips: Vroeg opstaan is goed voor mijn humeur, misschien geldt dat ook voor jou, en naar buiten gaan, of iets actiefs doen is dat ook (dan voel ik me minder of niet lamlending). Ook al is het 'wat doen' in feite bij hoorcolleges in slaap vallen :P (dat was mijn dag vandaag :')).
Ik ga de helft van de tijd niet naar de universiteit, en elke keer wanneer ik me voorneem wel weer te gaan komt er niets van. Op mezelf wonen is gewoon niet gezond voor me ;(
Maar morgen ga ik proberen ze weer een beetje gunstig te stemmen. Ik weet bijna zeker dat ik volgend jaar een andere studie wil beginnen, dus mijn motivatie is nu wel heel erg laag geworden.
Maar welterusten :W
  woensdag 16 november 2011 @ 00:29:05 #6
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104423827
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 00:25 schreef minibeer het volgende:
Anyway, ik ga slapen, want ik heb dus iets in te halen.
Slaap lekker
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_104424146
baaaaaaaagh ik moet nog met de honden een rondje lopen in de kou.

Nouja offtopic maar ik wilde het effe kwijt :P
Do what you love, love what you do!
pi_104424193
Kut alles
Anonimity is a bliss
pi_104424233
Vertel lees het als ik terug ben over 15 min
Do what you love, love what you do!
pi_104424511
Wat is er kut dan?
Sex met condoom is hetzelfde als een Fruitella eten met het papiertje er nog omheen
pi_104424524
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 01:17 schreef GroenerDanGras het volgende:
Wat is er kut dan?
Bijna alles.
pi_104424528
Oke, wat is er NIET kut dan?
Sex met condoom is hetzelfde als een Fruitella eten met het papiertje er nog omheen
pi_104424534
nou ik heb van een kutavond een kroegavond gemaakt en dat is maar goed ook even een vriend waar ik dus even de kibbelpartij eerder meehad gebeld na Martin incident en heel goed uitgepraat en met zijn 2-en naar de kroeg geweest en dat is even goed geweest want anders had ik waarschijnlijk hele domme dingen gedaan.
pi_104424539
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 01:19 schreef GroenerDanGras het volgende:
Oke, wat is er NIET kut dan?
Liefde.
pi_104424542
Maar schat, liefde overwint alles toch :')
pi_104424545
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 01:21 schreef GroenerDanGras het volgende:
Zo voelt het niet.
Het voelt als slecht excuus om te falen in mijn leven.
pi_104424546
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 01:21 schreef GroenerDanGras het volgende:
Nou nee |:( |:(
pi_104424557
Waar kan ik jullie mee van dienst zijn :P
pi_104424573
Ik zou het even niet weten ..........
pi_104424579
Ik zit echt vol van goed advies vannacht hoor.
  woensdag 16 november 2011 @ 01:25:01 #21
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104424583
Ik huil alleen een beetje dat is alles.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_104424611
mijn ex is een ei die me eerst beledigd per hyves bericht dat hem niet boeit wat ik schrijf en ik laat hem dus ook lekker nu met rust ( zijn timing is achterlijk omdat die weet dat met mijn ma niet goed gaat , dus wens hem ook eens een teringreactie toe terwijl hij in een moeilijke tijd zit)
Ik ben de kroeg in gegaan met een vriend waar we even een boel uitgepraat hebben vervolgens kom ik thuis en voila meneer zit de zielige randdebiel uit te hangen tegen zijn vrienden.
pi_104424615
excusez le mot }:|
pi_104424616
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 01:22 schreef GroenerDanGras het volgende:
Waar kan ik jullie mee van dienst zijn :P
Je mag mijn linkervoet vertellen dat hij onmiddellijk moet stoppen met tegen de rand van mijn bed schoppen wat zo onderhand behoorlijk veel pijn begint te doen.
pi_104424633
Heh?
waarom doe je dat dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')