abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_319003
In de Metro of Spits las ik vandaag dat er al geheime beelden van het vernieuwde BB huis in de omloop zouden zijn. Omroepen werden gewaarschuwd door John om dit beeldmateriaal vooral maar niet aan te nemen en uit te zenden. Zou dit een slimme manier van VOO zijn om op die manier weer snel in het nieuws te komen met BB, dus door beeldmateriaal te laten doorlekken, of zou er geen opzet in het spel zijn?

BB1 kwam ook in het nieuws door een anonieme bron die zijn mond voorbij zou hebben gepraat. Ik heb ook nog steeds mijn twijfels hierover. Dat kan haast geen toeval zijn geweest.

Als het plan werkt, zou dit best eens kunnen zorgen voor hernieuwde belangstelling voor BB. Wat denken jullie

"The tougher the battle, the sweeter the victory"
pi_319100
Het maakt mij niet zoveel uit of het toeval is of niet, ik wil gewoon die foto's zien
  woensdag 30 augustus 2000 @ 22:06:34 #3
446 Marcel
Jij bent de zwakste schakel...
pi_319287
heb iemand niet die film en kan hem online zetten plus die foto's

marcel

Back On track<P>
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 30 augustus 2000 @ 22:10:23 #4
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_319297
please marcel
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_319302
quote:
Op 30 augustus 2000 19:11 schreef Cathelijne het volgende:
In de Metro of Spits las ik vandaag dat er al geheime beelden van het vernieuwde BB huis in de omloop zouden zijn. Omroepen werden gewaarschuwd door John om dit beeldmateriaal vooral maar niet aan te nemen en uit te zenden. Zou dit een slimme manier van VOO zijn om op die manier weer snel in het nieuws te komen met BB, dus door beeldmateriaal te laten doorlekken, of zou er geen opzet in het spel zijn?
Het is waar. Vandaag (en gisteren ook geloof ik...) was er een student bij Giel Beelen op 3FM en die was samen met een aantal medestudenten het huis in geslopen en hebben foto's gemaakt. Dus het is waar.. Misschien dattie morgen weer op de radio is...
... na vijf jaar
pi_319647
YESSS!! En waarom staan ze nog niet online???? Dan moeten ze het ook gelijk goed doen vind ik! Of zouden ze geen scanner hebben?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_321721
quote:
Op 30 augustus 2000 22:13 schreef Xhorder het volgende:
Het is waar. Vandaag (en gisteren ook geloof ik...) was er een student bij Giel Beelen op 3FM en die was samen met een aantal medestudenten het huis in geslopen en hebben foto's gemaakt. Dus het is waar.. Misschien dattie morgen weer op de radio is...
En is er nog iets vernomen van de foto's of wachten ze tot het moment supreme (wanneer dat ook mag wezen) om met de foto;s naar buiten te treden?
  vrijdag 1 september 2000 @ 10:50:18 #8
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_321917
Ik heb ff wat rondgekeken en hier heb ik een aantal foto's gevonden van het huis anno 2000

Met dank aan de watchers !

I'm getting too old for this....
pi_321939
Lijkt mij inderdaad iets om de mensen weer wakker te schudden, en op die manier te zeggen van `Hey jongens, we beginnen weer!!!'. Je mag toch aan nemen van Veronica dat ze dat huis echt wel goed genoeg in het oog houden, en dat er dan een _groep_ studenten _ongemerkt_ naar binnen kan en ook nog foto's kan maken... Vind ik wel heel toevallig...

Man! Dat huis hangt mudje vol met camera's!!!

(Edit was om een spelfoutje weg te halen... Het is voor mij ook nog vroeg hoor! )

[Dit bericht is gewijzigd door JaNNeS op 01-09-2000 10:57]

I'm six feet from the edge and I'm thinking, that maybe six feet ain't so far down.
pi_322204
quote:
Op 01 september 2000 10:56 schreef JaNNeS het volgende:
Lijkt mij inderdaad iets om de mensen weer wakker te schudden, en op die manier te zeggen van `Hey jongens, we beginnen weer!!!'. Je mag toch aan nemen van Veronica dat ze dat huis echt wel goed genoeg in het oog houden, en dat er dan een _groep_ studenten _ongemerkt_ naar binnen kan en ook nog foto's kan maken... Vind ik wel heel toevallig...

Man! Dat huis hangt mudje vol met camera's!!!

(Edit was om een spelfoutje weg te halen... Het is voor mij ook nog vroeg hoor! )

Ja ik vind het allemaal maar heel toevallig. Het lijkt me onmogelijk om zo makkelijk binnen te dringen in dat huis. Gewoon onder dat hek doorschuiven en uitgebreid overal foto's van nemen!! Man, dan heb je gelijk twee grote pitbulls aan je broek hangen, lijkt me dan he....
Ik heb tijdens BB1 een rondleiding gehad door het gehele complex en het was écht supergoed beveiligd (al was er toen ook wel iemand over de hekken geklommen, maar die heeft het huis nooit bereikt )en het lijkt me dat ze het nu nog beter beveiligd hebben.

Nee volgens mij is het gewoon een vooropgezette actie.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')