hmm, zo maar eens kijken hoe de voorraad er bij staat danquote:Op woensdag 16 november 2011 10:11 schreef oh-oh het volgende:
Zwabje, die Inectomeuk is weer 2 halen 1 betalen bij KV trouwens
Ikea?quote:Op woensdag 16 november 2011 10:25 schreef Greys het volgende:
Iemand een tip waar je een schoenenrek kunt kopen?
Of een paar van die stapelbare dingen?
Oeh! Halen!quote:Op woensdag 16 november 2011 10:11 schreef oh-oh het volgende:
Zwabje, die Inectomeuk is weer 2 halen 1 betalen bij KV trouwens
Nee klopt da's niet handig, je kan er ook weinig op kwijt zo te zien. Ik zou minstens 7 van die dingen nodig hebbenquote:Op woensdag 16 november 2011 10:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah, stom! Daar kan ik ook wel even naar toe rijdenEven op de site loeren!
Ik zag hier in het dorp bij de Marskramer wel deze:
[ afbeelding ]
Maar die stapelen nogal lastig
Ja nou ik ook iddquote:Op woensdag 16 november 2011 10:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee klopt da's niet handig, je kan er ook weinig op kwijt zo te zien. Ik zou minstens 7 van die dingen nodig hebben
Of je maakt er zelf 1quote:Op woensdag 16 november 2011 10:32 schreef Greys het volgende:
Best duur, 34,95 voor 1 zo'n dingetje, dan moet ik dat keer 4 hebben ofzo
Moi???? Zelf maken?quote:
Dank! Even kijken...quote:Op woensdag 16 november 2011 10:33 schreef oh-oh het volgende:
Blokker heeft ook schoenenrekjes, geen idee welke.
Dan kan ik je deze aanraden, ook stapelbaar!quote:Op woensdag 16 november 2011 10:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee klopt da's niet handig, je kan er ook weinig op kwijt zo te zien. Ik zou minstens 7 van die dingen nodig hebben
Ja, of heb je 2 linker handen?quote:Op woensdag 16 november 2011 10:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Moi???? Zelf maken?
[..]
Dank! Even kijken...
quote:Op woensdag 16 november 2011 10:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dan kan ik je deze aanraden, ook stapelbaar!
[ afbeelding ]
Ik kan niet voor Greys spreken, maar ik heb 30 paar ofzoquote:Op woensdag 16 november 2011 10:39 schreef Croli het volgende:
Tot aan t plafond, heb je zoveel schoenen??!!
ik kan net een schoen kwijt in zo'n ding maar ik mag hopen dat jullie daar geen last van hebbenquote:Op woensdag 16 november 2011 10:39 schreef Muis006 het volgende:
Dat past toch niet hee Zwab.
En jij doet vormgeving
Er passen vaak drie paar (6 schoenen dusquote:Op woensdag 16 november 2011 10:39 schreef Croli het volgende:
Tot aan t plafond, heb je zoveel schoenen??!!
Welke maat heb jequote:Op woensdag 16 november 2011 10:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik kan net een schoen kwijt in zo'n ding maar ik mag hopen dat jullie daar geen last van hebben
1 paar schoenen, en een paar dat ik nog steeds moet inlopen om de oude te vervangen en weer op 1 paar te komenquote:Op woensdag 16 november 2011 10:42 schreef Croli het volgende:
VEUL!! ik kom met moeite denk ik op 10... en dan zit er genoeg tussen wat niet echt meer goed is of niet niet gebruikt wordt
Teringquote:Op woensdag 16 november 2011 10:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik kan niet voor Greys spreken, maar ik heb 30 paar ofzoand counting he.
Ik heb 1 paar schoenen en 1 paar laarzen. En 3 paar oude verneukte schoenen die in de schuur liggen voor klussen en Baloe in de modder uitlaten.quote:Op woensdag 16 november 2011 10:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
1 paar schoenen, en een paar dat ik nog steeds moet inlopen om de oude te vervangen en weer op 1 paar te komen
verschllt per merk, soms 48, soms 46, maar bij de schoenen die ik nu draag is het 47quote:
Wowquote:Op woensdag 16 november 2011 10:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
verschllt per merk, soms 48, soms 46, maar bij de schoenen die ik nu draag is het 47
valt nog mee, de broer van een vriend van me moet ze uit duitsland halen omdat hij in de 50 zit qua maat
quote:Op woensdag 16 november 2011 10:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
verschllt per merk, soms 48, soms 46, maar bij de schoenen die ik nu draag is het 47
valt nog mee, de broer van een vriend van me moet ze uit duitsland halen omdat hij in de 50 zit qua maat
mijn vader heeft zo' n ding, daar passen eerlijk waar m'n schoenen niet in, ik moet ze op hun kant draaien en dan kan er 1 per deurtje inquote:Op woensdag 16 november 2011 10:47 schreef Greys het volgende:
Deze ziet er wel ideaal uit, maar daar passen maar weer 2 paar naast elkaar
[ afbeelding ]
QFT. En ze niet in de weg liggenquote:Op woensdag 16 november 2011 10:50 schreef oh-oh het volgende:
Voordeel van weinig schoenen hebben is dat je ook niet zo een stom kastje hoeft te kopen dr voor
Hier ookquote:Op woensdag 16 november 2011 10:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
1 paar schoenen, en een paar dat ik nog steeds moet inlopen om de oude te vervangen en weer op 1 paar te komen
quote:Op woensdag 16 november 2011 10:54 schreef DeZwabber het volgende:
ik verhuur m' n schoenen als tijdelijke woonplek voor 5 polen, werkt ook prima
Ik ga toch geen sportschoenen onder een zomerjurkje dragen ofzoquote:
Ja, dat snap ik wel. Maar heb jij 300 paar sportschoenen dan?quote:Op woensdag 16 november 2011 10:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga toch geen sportschoenen onder een zomerjurkje dragen ofzo
En de meeste schoenen heb ik al jaaaaaaaren
Nou, iddquote:Op woensdag 16 november 2011 10:57 schreef oh-oh het volgende:
Matchen met al je jurkjes Qwea
Ik koop alles zwart, matcht ook alles met al mn schoenen
Ik heb lang niet zoveel schoenen als Muis, maar ik heb o.a.quote:Op woensdag 16 november 2011 10:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik wel. Maar heb jij 300 paar sportschoenen dan?
Kijk dat je 1 paar sportschoenen, 1 paar laarzen, 1 paar normale schoenen en teenslippers hebt snap ik, maar daar heb je geen schoenen kastje voor nodig dus ik vermoed dat je meer schoenen hebt
Ik trek mijn schoenen niet pas bij de voordeur aan en gasten hoeven hun schoenen hier niet uitquote:Op woensdag 16 november 2011 11:01 schreef Croli het volgende:
Wat heb je er aan om je schoenen in zo'n zakding in de kledingkast te hangen. Schoenen trek je toch in de hal bij de voordeur aan?? Dus moet je er daar ook opbergplek voor hebben lijkt mij. En ook gasten kunnen daar dan de schoenen in kwijt. Staat netjes en opgeruimd
quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:03 schreef c0nd0r het volgende:
Ik ben ook een ekte.
Normaliter upload ik via de PNG mijn rarretjes en open ik een seriële socket naar een aantal static variabelen.
Hoewel dit natuurlijk niet zo snel is als een wireless CPU die over een singleton zijn BMP's binair sorteert ben ik toch aardig blij met mijn URL die middels de SDRAM 300 rpm maakt.
te-ring.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb lang niet zoveel schoenen als Muis, maar ik heb o.a.
- 1 paar zwarte laarzen met hak
- 1 paar zwarte laarzen zonder hak
- 1 paar zwarte schoentjes met hak
- 1 paar andere zwarte schoentjes met hak
- 1 paar zwarte schoentjes zonder hak
- 1 paar andere zwarte schoentjes zonder hak
- allstars
- sportschoenen zwart
- sportschoenen wit
- groenwitte zomerschoentjes
- rode zomerschoentjes
- slipperts (x4 ofzo)
- bruine schoenen met bandje en hak
- bruine schoenen met hogere hak
- zwarte pumps
- paarse pumps
- blauwe laarzen
- witte platte schoenen
En dan vergeet ik er nog wel een paar.
Maar da's van de afgelopen weet ik hoeveel jaar hoor
ik wel, want ik loop op opa sloffen binnen want dat is lekkahquote:Op woensdag 16 november 2011 11:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik trek mijn schoenen niet pas bij de voordeur aan en gasten hoeven hun schoenen hier niet uit
+1quote:Op woensdag 16 november 2011 11:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik trek mijn schoenen niet pas bij de voordeur aan en gasten hoeven hun schoenen hier niet uit
Schoenen trek ik 's morgens aan als ik me aankleed bij mn klerenkast hoorquote:Op woensdag 16 november 2011 11:01 schreef Croli het volgende:
Wat heb je er aan om je schoenen in zo'n zakding in de kledingkast te hangen. Schoenen trek je toch in de hal bij de voordeur aan?? Dus moet je er daar ook opbergplek voor hebben lijkt mij. En ook gasten kunnen daar dan de schoenen in kwijt. Staat netjes en opgeruimd
gmtaquote:Op woensdag 16 november 2011 11:05 schreef oh-oh het volgende:
Alles waar je een jaar niet op gelopen hebt wegtiefen Greys, scheelt weer kastjes kopen
Serieus?quote:
Neuh, want als ik dan volgend jaar bv weer iets roods draag en rode schoenen nodig heb, dan mot ik zeker weer nieuwe kopen. Geldverspillingquote:Op woensdag 16 november 2011 11:05 schreef oh-oh het volgende:
Alles waar je een jaar niet op gelopen hebt wegtiefen Greys, scheelt weer kastjes kopen
Ik wel, ik vind het veel te zonde om weg te gooien.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:07 schreef oh-oh het volgende:
Ow ik kwak mn kleren die ik een jaar niet draag ook allemaal in de zak van Max hoor, ik blijf niet bewaren
Bedankt namens Boor!quote:Op woensdag 16 november 2011 11:08 schreef sararaats het volgende:
Greys, hoe gaat het met mooie Boor?
Geef hem een knuffel van mij want ik blijf hem mooi vinden
Ja dat wordt wel eens tijdquote:Ik zal maar eens opstaan
Dat is balenquote:Op woensdag 16 november 2011 11:11 schreef Qwea het volgende:
Zit met CP aan de lijn, ze hebben godverdomme nog steeds die voucher niet ontvangen.
Ik heb idd ook van die dikke sokken (met van die anti-slip dingen er onderquote:Op woensdag 16 november 2011 11:14 schreef oh-oh het volgende:
Sloffen heb ik ook al niet, ik heb wel twee paar van die dikke sokken maar meestal doe ik gewoon mn schoenen uit en klaar
quote:Op woensdag 16 november 2011 11:12 schreef Greys het volgende:
En nu aas ik nog steeds op Ingetje d'r Friesland klomp-sloffen![]()
Die zaten lekker, toen ik ze mocht lenen. Zelfs tijdens het hordenlopen!
[ afbeelding ]
Samequote:Op woensdag 16 november 2011 11:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb idd ook van die dikke sokken (met van die anti-slip dingen er onder).
Ik kan niet op m'n handen lopenquote:Op woensdag 16 november 2011 11:19 schreef oh-oh het volgende:
Lopen? Op je sokken???
Ben je nou helemaal besodemieterd??????
Ik loop echt altijd op mn handen als ik sokken aan heb, het zou toch te zot zijn om op mn sokken te lopen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |