Leukquote:
Altijd, Zwab.quote:Op woensdag 16 november 2011 14:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je bent op zes plekken tegelijkertijd terug in de tijd?
Ik ga zo denk ik R even Hermioniën, ik weet alleen nog niet wat ik ga gebruiken als hoedquote:
Oh bah wat naarquote:Op woensdag 16 november 2011 15:03 schreef Oognip het volgende:
Gatverik zit bij de dierenarts in de wachtkamer, wordt er een pup binnen gebracht die onder een paard is gekomen
hij doet het nog net een beetje.
zal ik zo even doen, moet nog even wat dingetjes doen hier voor ik weer bij m'n laptop benquote:Op woensdag 16 november 2011 14:53 schreef oh-oh het volgende:
Doe mij dr ook es een van Chico Zwubke
Moet het niet de user zelf zijn dan?quote:Op woensdag 16 november 2011 15:06 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik ga zo denk ik R even Hermioniën, ik weet alleen nog niet wat ik ga gebruiken als hoed
fokaccount is zo gemaakt natuurlijkquote:Op woensdag 16 november 2011 15:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Moet het niet de user zelf zijn dan?
Oh , je had zo mijn senseo mogen hebbenquote:Op woensdag 16 november 2011 15:16 schreef DeZwabber het volgende:
Omdat ik binnenkort het huis uit ga ben ik al wat dingetjes aan het verzamelen, en ik wilde graag een koffiezetapparaat maar ik had geen zin in een senseo, en een normale met filter is zo'n geoe als je weinig koffie drinkt. Bleek dat je 50 euro korting kreeg op nespressoapparten, dus heb nu alvast een koffiezetapparaat voor weinig en een melkschuimert voor als ik het huis uit ga. Kan ik nu de belangrijke dingen gaan sprokkelen
ahwquote:Op woensdag 16 november 2011 15:03 schreef Oognip het volgende:
Gatverik zit bij de dierenarts in de wachtkamer, wordt er een pup binnen gebracht die onder een paard is gekomen
hij doet het nog net een beetje.
oh ja die eamesquote:Op woensdag 16 november 2011 15:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh , je had zo mijn senseo mogen hebben![]()
Kom je die stoel nog es halen?
Ik hoop dat jullie een treurige smiley zien in mijn post van net want ik zie een jompelendequote:
Ja die heb ik nog, staat in het washok jeweetsquote:Op woensdag 16 november 2011 15:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh ja die eames
Als ik em nog mag hebben dan wil ik dat best, maar das dan als ik er al zit, want heb er hier geen plek voor![]()
We moeten ook nog steeds eens octopus of bapao's gaan doen
quote:Op woensdag 16 november 2011 13:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Fijn dat het gelukt is Greys![]()
Mocht je nou weer iets groots nu nu nu willen de volgende keer dan weet je me te vinden![]()
Klinkt goed![]()
Mr.DML vindt momenteel weinig verschil tussen Puck zijn fase en de katten zitten![]()
[ afbeelding ]
Die is er niet.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:34 schreef oh-oh het volgende:
Laat je vent dat dan ook in elkaar zetten, daar issie toch voor?
Ik doe nooit iets zelf van zulke dingen , fuck emancipatie hoor.
Laat mij maar lekker koken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |