Ik moest er vet om lachenquote:Op woensdag 16 november 2011 13:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat vind ik nou 'ieuw'....
Die zag ik dan wél weer aankomenquote:Op woensdag 16 november 2011 13:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moest er vet om lachenIk ga mo er 1 kopen
quote:Op woensdag 16 november 2011 13:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ook. Al die haren en andere ellende aan je voeten
ja, dan kan ik wel 500x per dag zuigenquote:Op woensdag 16 november 2011 13:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]Dan weet je dat t tijd is om je vloer schoon te maken
Even uit zetten en weer aan zetten?quote:Op woensdag 16 november 2011 13:54 schreef Oognip het volgende:
Lachen met t-mobile johIk zou vandaag mijn simkaart kunnen registreren en dat lukte zowaar net, alleen krijg je een sms met een tijdelijk wachtwoord toegestuurd. Maar ik heb helemaal geen bereik dus wtf
HOI GREES!quote:Op woensdag 16 november 2011 14:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Even uit zetten en weer aan zetten?
Dat wil nog wel eens helpen bij een nieuw simkaartje. Of zit ie er al een tijd in en had je wel bereik?
Whut whut?quote:Op woensdag 16 november 2011 13:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Sloffen vind ik ook niets eiks, maar de klompjes vond ik dan nog wel leuk.
Totdat Greys ze kapot stampte
HOI TRUFFEL!quote:
Geef nou maar gewoon toe dat je ing dr sloffen hebt verneukt.quote:Op woensdag 16 november 2011 14:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Whut whut?Ik heb er toch geen gaten in gemaakt ofzo?
Toen ik ze uit trok bij jou waren ze volgens mij nog heel
Oeh, pics from proppingquote:Op woensdag 16 november 2011 14:34 schreef Greys het volgende:
[..]
HOI TRUFFEL!
Ik moet eens zien of ik alle IKEA zooi nog úit mijn Smart krijg zo
Zoiets als hieronder, maar dan met 1 diepe dichte lade (ter hoogte van twee van die lades die je ziet) en draadmanden ipv dichte lades verder. Zes hoog ipv zo heel hoog hieronder, anders paste het niet in de autoquote:Op woensdag 16 november 2011 14:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Welke hebbie uiteindelijk gekocht Greys?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |