Dat poessie maar lekker mag slapenquote:
Gelukkig welquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:19 schreef tombolafan het volgende:
Ing, fijn idd dat ze wel geniet van alles enzo
De rest gaat ook nog goed?
Oh, dat is helemaal mooiquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gelukkig wel![]()
![]()
T. krijgt nog wel iedere ochtend een tabletje, zodat ik zeker weet dat ie niet loopt te etteren als wij aan het werk zijn, maar 's avonds krijgt ie niets en is ie ook wel braaf.
Afgezien van het gekkenuurtje![]()
Hij ligt nu heel lief naast me in de krabpaal z'n achterpootje te wassen
'n beetje spotten met een vogelspotterquote:
Pff nou, wat voelt dat kut zeg! Het tintelt in m'n mond en m'n lippen en oren kloppen.Maar zolang het niet op m'n keel slaat kan het geen kwaad. Ik zal wel lekker slapen zoquote:
Ja, rot, ik heb het ook wel eens gehad. Gaat idd wel over, heb je niet teveel gespoten?quote:Op woensdag 16 november 2011 00:13 schreef Bamba het volgende:
Ik spuit net m'n langwerkende insuline. Krijg ik opeens een allergische reactie. Heel m'n lijf begint te jeuken, ziet vuurrood en ik heb het loeiwarm. Volgens de huisartsenpost gaat het weer vanzelf over. Daar vertrouwen we maar op dan he
Jij ook al eens gehad? Wat een kutgevoel zeg, ik wist niet at me overkwam joh. Eerst kreeg ik het warm, toen jeuk bij m'n oksels, toen overal en toen zag ik dat ik vuurrood werd. Kreeg jij geen last van benauwdheid toen? Ik krijg ook overal bulten waar ik al eens gespoten heb.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:17 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, rot, ik heb het ook wel eens gehad. Gaat idd wel over, heb je niet teveel gespoten?
Ik moet trouwens zo'n beetje elke dag goede bodycreme smeren wegens droge huid, winter, insuline en verwarming.
Lief puppy trouwens![]()
![]()
![]()
En wat goed van dat konijntje. Triest hé, die blinde oogjes.
Dit was een nieuwe insuline pen (wel dezelfde insuline), dus het kan aan de pen liggen. Het was de laatste van het pak, dus morgen even langs de apotheek. En dan maar afwachten of het morgen weer een keer gebeurd.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:25 schreef Oognip het volgende:
Wat naar Bambakan dat zomaar ineens komen? De volgende keer dat je het spuit hoef je geen allergische reactie te krijgen?
Die bulten moet je mee oppassen, dit betekent dat je vaker op andere plekken moet spuiten, die harde bulten zijn nm. minder gevoelig voor insuline.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:20 schreef Bamba het volgende:
[..]
Jij ook al eens gehad? Wat een kutgevoel zeg, ik wist niet at me overkwam joh. Eerst kreeg ik het warm, toen jeuk bij m'n oksels, toen overal en toen zag ik dat ik vuurrood werd. Kreeg jij geen last van benauwdheid toen? Ik krijg ook overal bulten waar ik al eens gespoten heb.
Wat een lieverd is het he? Ik kan niet wachten tot we 'm mogen ophalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |