Het gaat niet om het aantal accounts, maar om het aantal unieke spelers dat in een maand inlogt.quote:Op maandag 21 november 2011 19:52 schreef Metonae het volgende:
F2P MOBA waar je alleen een e-mail adres nodig hebt om een account te maken vs. P2P MMORPG die een serial code vereist om een account te maken.
...Juist. Niet zo moeilijk om groter te worden
Dan is het nog steeds een erg domme vergelijking gratis tegenover (redelijk) duur.quote:Op maandag 21 november 2011 19:53 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Het gaat niet om het aantal accounts, maar om het aantal unieke spelers dat in een maand inlogt.
Dan alsnog is het vergelijken van een gratis en niet gratis spel compleet belachelijk. Ik vind het persoonlijk absoluut niet vreemd dat LoL op zo'n manier WoW inhaalt. Een gratis spel is veeeeel aantrekkelijker om te spelen.quote:Op maandag 21 november 2011 19:53 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Het gaat niet om het aantal accounts, maar om het aantal unieke spelers dat in een maand inlogt.
Dit. Er zullen ook meer mijnenveger/patience/hartenjagen dan WoW spelers zijn.quote:Op maandag 21 november 2011 19:57 schreef Metonae het volgende:
[..]
Dan alsnog is het vergelijken van een gratis en niet gratis spel compleet belachelijk. Ik vind het persoonlijk absoluut niet vreemd dat LoL op zo'n manier WoW inhaalt. Een gratis spel is veeeeel aantrekkelijker om te spelen.
Lol heeft meer met dota te maken dan wow met lolquote:Op maandag 21 november 2011 23:10 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ook praten over andere games in een LoL-topic constant
Haha ja ik kan het zelf ook niet, ik ben echt een slechte juker, maar sommige Lee Sins en Shaco's zijn echt ware escape artists. Als je ze niet met 3+ man in een seconde kan neerbursten komen ze 100% gegarandeerd weg. Ik vind het knap iig.quote:Op dinsdag 22 november 2011 02:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zojuist met de beste Lee Sin die ik ooit heb gezien gespeeld![]()
Alle vijf tegenstanders zaten achter hem aan bij de blauwe golems terwijl hij maximaal 40% healthhad, flasht hij over een muur, springt hij over de volgende, rent drie rondjes rond die muur achter de golems, springt over de muur bij de draak en ontsnapt, terwijl zij al hun flashes gebruikten![]()
Zij kregen vervolgens een kill omdat wij allemaal zaten te brullen van het lachen en niet opletten![]()
Tja, die game van gister ging gewoon hopeloos misquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:58 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Vergeet Fizz niet ^^ Al kwam dat gister niet helemaal uit de verf
Tsja, dat is maar hoe je het bekijkt. Ik schuw zelf bijna altijd gratis spellen. Het was ook puur toeval dat ik LoL bij een vriend speelde anders had ik het waarschijnlijk nooit gedaan.quote:Op maandag 21 november 2011 19:57 schreef Metonae het volgende:
[..]
Dan alsnog is het vergelijken van een gratis en niet gratis spel compleet belachelijk. Ik vind het persoonlijk absoluut niet vreemd dat LoL op zo'n manier WoW inhaalt. Een gratis spel is veeeeel aantrekkelijker om te spelen.
Als we toch scheve vergelijkingen gaan trekkenquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:49 schreef ems. het volgende:
[..]
Tsja, dat is maar hoe je het bekijkt. Ik schuw zelf bijna altijd gratis spellen. Het was ook puur toeval dat ik LoL bij een vriend speelde anders had ik het waarschijnlijk nooit gedaan.
En de vergelijking is alsnog relevant omdat WoW gewoon altijd de troon had wat betreft het aantal spelers. Dat het ene spel gratis is en het andere niet doet weinig terzake in dit verhaal, lijkt me.
Maakt op zich niet uit hoor, maar als ik het geweten had kon ik beter een champ nemen die niet zo afhankelijk is van farm. Ryze ofzoquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:45 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Sja die clearen een casterwave op lvl3 :/ nasty. Volgende keer moet bart maar taric oid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |