abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104629239
En terecht
pi_104638127
Naar jouw mening terecht, ja. WoW-spelers zullen daar in het algemeen dan weer anders over denken. Appelen en peren en zulks. :P
pi_104644495
F2P MOBA waar je alleen een e-mail adres nodig hebt om een account te maken vs. P2P MMORPG die een serial code vereist om een account te maken.

...Juist. Niet zo moeilijk om groter te worden :)
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_104644579
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 19:52 schreef Metonae het volgende:
F2P MOBA waar je alleen een e-mail adres nodig hebt om een account te maken vs. P2P MMORPG die een serial code vereist om een account te maken.

...Juist. Niet zo moeilijk om groter te worden :)
Het gaat niet om het aantal accounts, maar om het aantal unieke spelers dat in een maand inlogt.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_104644778
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 19:53 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Het gaat niet om het aantal accounts, maar om het aantal unieke spelers dat in een maand inlogt.
Dan is het nog steeds een erg domme vergelijking gratis tegenover (redelijk) duur.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_104644825
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 19:53 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Dan alsnog is het vergelijken van een gratis en niet gratis spel compleet belachelijk. Ik vind het persoonlijk absoluut niet vreemd dat LoL op zo'n manier WoW inhaalt. Een gratis spel is veeeeel aantrekkelijker om te spelen.
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_104644906
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 19:57 schreef Metonae het volgende:

[..]

Dan alsnog is het vergelijken van een gratis en niet gratis spel compleet belachelijk. Ik vind het persoonlijk absoluut niet vreemd dat LoL op zo'n manier WoW inhaalt. Een gratis spel is veeeeel aantrekkelijker om te spelen.
Dit. Er zullen ook meer mijnenveger/patience/hartenjagen dan WoW spelers zijn.
  maandag 21 november 2011 @ 22:37:57 #183
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_104656397
Ook de vergelijking tussen MMORPG en Arena based RTS.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_104658318
Ook praten over andere games in een LoL-topic constant

:)
pi_104658553
Ik had weer een mooie AP tank soraka win _O- ook het meeste hp van mn team

Doe dat altijd samen met een vriend die dan tristana speelt, gaat echt goed :)
pi_104659526
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 23:10 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ook praten over andere games in een LoL-topic constant

:)
Lol heeft meer met dota te maken dan wow met lol :P
pi_104663801
Zojuist met de beste Lee Sin die ik ooit heb gezien gespeeld _O_

Alle vijf tegenstanders zaten achter hem aan bij de blauwe golems terwijl hij maximaal 40% healthhad, flasht hij over een muur, springt hij over de volgende, rent drie rondjes rond die muur achter de golems, springt over de muur bij de draak en ontsnapt, terwijl zij al hun flashes gebruikten _O-

Zij kregen vervolgens een kill omdat wij allemaal zaten te brullen van het lachen en niet opletten _O-
pi_104667530
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 02:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zojuist met de beste Lee Sin die ik ooit heb gezien gespeeld _O_

Alle vijf tegenstanders zaten achter hem aan bij de blauwe golems terwijl hij maximaal 40% healthhad, flasht hij over een muur, springt hij over de volgende, rent drie rondjes rond die muur achter de golems, springt over de muur bij de draak en ontsnapt, terwijl zij al hun flashes gebruikten _O-

Zij kregen vervolgens een kill omdat wij allemaal zaten te brullen van het lachen en niet opletten _O-
Haha ja ik kan het zelf ook niet, ik ben echt een slechte juker, maar sommige Lee Sins en Shaco's zijn echt ware escape artists. Als je ze niet met 3+ man in een seconde kan neerbursten komen ze 100% gegarandeerd weg. Ik vind het knap iig.
pi_104667861
Vergeet Fizz niet ^^ Al kwam dat gister niet helemaal uit de verf ;)
pi_104669005
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 10:58 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Vergeet Fizz niet ^^ Al kwam dat gister niet helemaal uit de verf ;)
Tja, die game van gister ging gewoon hopeloos mis :D Ik werd in botlane samen met die Maokai echt keihard geowned. Is ook niet te doen overigens zo... hij had meer CS dan ik met die teringsaplings de hele tijd.
pi_104669484
Sja die clearen een casterwave op lvl3 :/ nasty. Volgende keer moet bart maar taric oid :)
pi_104671488
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 19:57 schreef Metonae het volgende:

[..]

Tsja, dat is maar hoe je het bekijkt. Ik schuw zelf bijna altijd gratis spellen. Het was ook puur toeval dat ik LoL bij een vriend speelde anders had ik het waarschijnlijk nooit gedaan.

En de vergelijking is alsnog relevant omdat WoW gewoon altijd de troon had wat betreft het aantal spelers. Dat het ene spel gratis is en het andere niet doet weinig terzake in dit verhaal, lijkt me.
Conscience do cost.
  dinsdag 22 november 2011 @ 13:18:55 #193
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_104672381
Orianna is wel tof om te spelen :D.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_104672979
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 12:49 schreef ems. het volgende:

[..]

Tsja, dat is maar hoe je het bekijkt. Ik schuw zelf bijna altijd gratis spellen. Het was ook puur toeval dat ik LoL bij een vriend speelde anders had ik het waarschijnlijk nooit gedaan.

En de vergelijking is alsnog relevant omdat WoW gewoon altijd de troon had wat betreft het aantal spelers. Dat het ene spel gratis is en het andere niet doet weinig terzake in dit verhaal, lijkt me.
Als we toch scheve vergelijkingen gaan trekken :P
pi_104674505
Dat gingen we dus niet doen :)

anyway, nieuwe champ aangekondigd, maar prolly riot troll (inhouse joke over armoured bears)
pi_104675004
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 11:45 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Sja die clearen een casterwave op lvl3 :/ nasty. Volgende keer moet bart maar taric oid :)
Maakt op zich niet uit hoor, maar als ik het geweten had kon ik beter een champ nemen die niet zo afhankelijk is van farm. Ryze ofzo :P Gister nog 8/6/9 ofzo met ryze in een bot lane terwijl ik maar 50 CS had ofzo.
pi_104676744
Maarja Ryze is geen AD carry ;) Ryze als support werkt ook niet btw, incase ur feeling frisky :)

Swain als support wordt steeds populairder trouwens, ook maar es proberen
pi_104677684
Ik ben erg benieuwd of die Volibear puur als grap is vanwege die eerdere threads en dat ze stiekem toch een andere releasen met season 2, of dat ze het gewoon echt doorzetten :P
pi_104677839
Als dat een nieuwe tank gaat worden ben ik geïnteresseerd ^O^
pi_104678064
Ik ook :)

Ik ben nu wel langzaam er achter aan het komen wat werkt voor mij :')

Als het een beetje sustain heeft, ranged is of ranged kan poken, dat soort champs vind ik fijn. Dus Gangplank, Swain, Nidalee. En Lux ook wat die range en poke betreft dan :D

Ik heb ook champs als Jax geprobeert maar dat lukt me gewoon niet.

Tanks en Supports zijn ook leuk. (maar dan niet per sé die 0cs metagame van nu, zo speel ik soraka niet in ieder geval) Ik zit erover te denken om toch Leona te halen want daar heb ik in de free week(s?) veel plezier aan gehad. Vind het alleen jammer dat zij zo'n CC bot is die zelf niet veel schade doet (al was het wel fijn om triforce te nemen, voelde ik me meteen een stuk nuttiger)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')