We hoeven toch ook niet te winnen? Doen we nu ook ongeveer 50% van de gamesquote:Op vrijdag 18 november 2011 09:56 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ik kan je nu al vertellen dat dat niet gaat werken, er spelen er een aantal maar 2 / 3 champs

Wij hebben laatst eens tegen een full support team gespeeld. Karma, Sona, Jana, Soraka en Taric. Dat was ook apart ^^quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:00 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Nee maar een theme-team lukt je al niet denk ikIk heb er wel veel, jij ook wel, maar link bijv niet

Ik weet wel dat we uiteindelijk verloren hebbenquote:Op vrijdag 18 november 2011 11:25 schreef ems. het volgende:
Lategame makkelijker dan earlygame meestal

Harder farmenquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik weet wel dat we uiteindelijk verloren hebben

Hoeveel krijg je dan voor een botpotje?quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:32 schreef Cornelis83 het volgende:
ja, dit zijn de momenten dat je beter tegen bots kunt ip grindenlag is irritant atm

Dan doe ik altijd dominion, gaat ook snellerquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:11 schreef Cornelis83 het volgende:
ongeveer de helft van een echte potje met dezelfde spelduur. Misschien iets minder. Je kunt per dag alleen niet oneindig farmen, uiteindelijk heb je maar 3 uur aan speeltijd tegen bots die je ip op levert. Alle tijd die verspilt boven die 3 uur levert niks op.
Maar ik vind het op zich wel ideaal, soms heb ik geen tijd om een lang potje (30-40+ min met kans op uitloop naar 50 - 60 min) te doen en dan is zo'n potje tegen bots wel ideaal om je eerste win van de dag te halen. Scheelt je toch weer een mislopen van 150 ip

Zo speelde ik ook Ashe in de eerste week dat ik League of Legends speelde.quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:18 schreef znarch het volgende:
Fijn, een ashe die denkt dat hij AP isZal wel een dijk van een game worden

Maar hij is lvl 30quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:20 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Zo speelde ik ook Ashe in de eerste week dat ik League of Legends speelde.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |