ik dus ook. heb altijd het idee dat ik mensen moet vermaken... ach, we zullen de stad wel inlopen. Leeuwarden zijn ze nog zelden geweest. ik hoop dus dat het droog isquote:Op donderdag 17 november 2011 17:29 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Succes
Ik begin me ook altijd een beetje te irriteren wanneer er mensen heel lang op bezoek zijn
Precies de reden waarom ik dinsdag een collegezaal ben uitgelopen, al duurde dat punt bereiken bij mij maar 1,5 uurquote:Op donderdag 17 november 2011 17:53 schreef Pino112 het volgende:
Pfff, kapot van 6u zitten op dezelfde stoel met een pauze van ongeveer 5 a 10 minuten..
niet alleen Michiel....quote:Op donderdag 17 november 2011 20:08 schreef Paul-89 het volgende:
Michiel heeft een hekel aan me, ik zet om 20;05 de radio aan en meteen krijg ik Plage voor de kiezen gevolgd door Miss Montreal.
het is nog niet eens half 10 man! godsamme. watje!quote:
gooide Tjibbe opeens uit zijn mond.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:48 schreef DeLuna het volgende:
Waar komt dat 'Gas op die lolly' vandaan? Dat heb ik echt gemist
Okequote:Op donderdag 17 november 2011 21:50 schreef hole1988 het volgende:
[..]
gooide Tjibbe opeens uit zijn mond.
nu willen we weten wat die bijbaan is.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:53 schreef CindieY het volgende:
Maakte ik per ongeluk een knallend eind aan m'n bijbaan door de elektriciteit te laten klappen. Oeps!
Wat ik een jaar lang gedaan heb.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:56 schreef hole1988 het volgende:
[..]
nu willen we weten wat die bijbaan is.
o dat, maar hoe heb je het voor elkaar dat de elektriciteit er geen zin in had.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat ik een jaar lang gedaan heb.
als je dat bij je eventuele volgende werkgever maar niet gaan doen!quote:Op donderdag 17 november 2011 21:53 schreef CindieY het volgende:
Maakte ik per ongeluk een knallend eind aan m'n bijbaan door de elektriciteit te laten klappen. Oeps!
Nouja, die viel ook al uit tijdens de pauze en dat bleek schijnbaar aan de waterkoker te liggen. Na de pauze werd dat in de speech genoemd, maar had ik 't niet gehoord. De rest kun je radenquote:Op donderdag 17 november 2011 22:01 schreef hole1988 het volgende:
[..]
o dat, maar hoe heb je het voor elkaar dat de elektriciteit er geen zin in had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |