Mijn broer was eens tegen een paaltje aan gereden (wat toch behoorlijk knap was, zoveel paaltjes waren er niet). Zijn vrouw (toen nog vriendin) heeft hem toen bij mijn moeder gedropt omdat ze helemaal gek van hem werd. Dus kon mijn moeder hem elk uur gaan wakker maken om te checken of hij geen hersenschudding had. Hij was iedere keer dolblijquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:25 schreef Lindytje het volgende:
Mijn moeder heeft mijn broer eens een nacht op de EHBO met een gat in zijn kop laten zitten, omdat ie met zijn zatte kop van zijn fiets was gelazerd
quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mijn broer was eens tegen een paaltje aan gereden (wat toch behoorlijk knap was, zoveel paaltjes waren er niet). Zijn vrouw (toen nog vriendin) heeft hem toen bij mijn moeder gedropt omdat ze helemaal gek van hem werd. Dus kon mijn moeder hem elk uur gaan wakker maken om te checken of hij geen hersenschudding had. Hij was iedere keer dolblij
- Weet je nog wie ik ben?
- Jij bent mamma!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:28 schreef PriemGirl het volgende:
Oh ik ben eens in de gracht (langs de weg... dijk... hoe heet dat in 'net' NL) beland; toen we van een fuif (ja in belgië heb je fuiven
) naar huis fietsten met een paar man.
Ik wou een goeie vriend in de gracht fietsen.... Alleen had ie het door en ging dus hard remmen waardoor ik verder vloog
En stonken dat ik deed
quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mijn broer was eens tegen een paaltje aan gereden (wat toch behoorlijk knap was, zoveel paaltjes waren er niet). Zijn vrouw (toen nog vriendin) heeft hem toen bij mijn moeder gedropt omdat ze helemaal gek van hem werd. Dus kon mijn moeder hem elk uur gaan wakker maken om te checken of hij geen hersenschudding had. Hij was iedere keer dolblij
- Weet je nog wie ik ben?
- Jij bent mamma!![]()
![]()
Dat kloptquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:34 schreef Stormqueen het volgende:
ik val altijd alleen maar over mijn eigen potenhoewel ik met nachtvorst nog wel eens mooien slidings heb gemaakt.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:35 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ben ook nog in de maīs gefietst.... Ik miste de bocht en bleef rechtdoor rijden
quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:36 schreef Stormqueen het volgende:
maar dat was in dezelfde nacht als toen ik van mijn fiets viel toen ik op wilde stappen. Bij de derde val mijn enkel dubbel klapte en ik twee weken heb gehinkeld. Dus ik mocht 'm niet uitlachen
Harder zuigen kreng!quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:38 schreef Stormqueen het volgende:
friggink frick zelfdovende peuken! Ik blijf aansteken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |