(ff punt bij mezelf erbij, zijn dubbele punten hier)quote:
Ach, de hoofdsteden van de Amerikaanse staten zijn ook al 2480 keer geweestquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:53 schreef Baszh het volgende:
Dit is echt de 7e keer dat ik die vraag zie
Sryquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:54 schreef MREn het volgende:
(ff punt bij mezelf erbij, zijn dubbele punten hier)
Stand deel 2480:quote:
Rare jongens die Koreanen.quote:In Noord-Korea hanteert men officieel de Juche-kalender. Deze alternatieve jaartelling wijkt af van de gregoriaanse kalender doordat het Gregoriaanse jaar 1912 in de Juche-kalender het jaar 1 is. 1912 is namelijk het geboortejaar van Kim Il-sung. Opmerkelijk is dat volgens de grondwet een jaar vóór Juche onmogelijk is. Het jaar 1911 bestaat dus niet in de Noord-Koreaanse geschiedenis.
Clip speelt zich af op een strand in Californië, maar dat is niet de titelquote:
Ik heb nog een lp van zequote:Op woensdag 16 november 2011 00:07 schreef ß het volgende:
Ik heb mijn rammstein periode ver achter me gelaten.
Ik heb de Rammstein-periode overgeslagen en luister gewoon naar muziek.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:07 schreef ß het volgende:
Ik heb mijn rammstein periode ver achter me gelaten.
Als je geen referentie hebt weet je ook niet wat goede muziek is.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:09 schreef plagvreugd het volgende:
[..]
Ik heb de Rammstein-periode overgeslagen en luister gewoon naar muziek.
Heb rammstein afdoende gehoord, er niet erg naar geluisterd.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:10 schreef ß het volgende:
[..]
Als je geen referentie hebt weet je ook niet wat goede muziek is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |