U haz issuesquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:47 schreef Mss het volgende:
Ik vind mezelf sad, maar ik moest toch ook wel een beetje om mezelf lachen. Wel met licht medelijden.
Ik zat te denken dat ik binnenkort de kerstboom weer op ga zetten (sue me) en wat ik dan met de kerststal moet doen. En toen kwam het EPISCHE idee in me op om alle kerststalfiguren met flesjes nagellak uit te beelden.
Maria is natuurlijk een maagdelijk wit lakje, Jezus een baby-OPI. Jozef is uiteraard 'You don't know Jaques'. De engel is een boobie lakje. De drie koningen zijn Catherine Arleys, want ze komen uit het oosten.
You get it?
Er zijn mensen die principiële problemen hebben om dat ding voor sinterklaas in huis te hebbenquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:48 schreef Stormqueen het volgende:
da's wel sad ja. Maar wat is er mis met een kerstboom? Kerstbooms
quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:47 schreef Mss het volgende:
Ik vind mezelf sad, maar ik moest toch ook wel een beetje om mezelf lachen. Wel met licht medelijden.
Ik zat te denken dat ik binnenkort de kerstboom weer op ga zetten (sue me) en wat ik dan met de kerststal moet doen. En toen kwam het EPISCHE idee in me op om alle kerststalfiguren met flesjes nagellak uit te beelden.
Maria is natuurlijk een maagdelijk wit lakje, Jezus een baby-OPI. Jozef is uiteraard 'You don't know Jaques'. De engel is een boobie lakje. De drie koningen zijn Catherine Arleys, want ze komen uit het oosten.
You get it?
oh ik ook! Kerstboom valt dan ook al uit voor de kerst begonnen isquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:49 schreef Mss het volgende:
[..]
Er zijn mensen die principiÃĢle problemen hebben om dat ding voor sinterklaas in huis te hebben![]()
Sq, jij hebt toch britjes? Kunnen die een paar uurtjes per dag alleen zijn of merk jij dat ze echt veel aandacht nodig hebben?quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:50 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga dit jaar gewoon voor een levende kerststal
Je bent gestoord, but I like itquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:47 schreef Mss het volgende:
You get it?
Wij zetten hem altijd neer na 5 december.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:49 schreef Mss het volgende:
[..]
Er zijn mensen die principiële problemen hebben om dat ding voor sinterklaas in huis te hebben
Ik heb een neppertquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh ik ook! Kerstboom valt dan ook al uit voor de kerst begonnen is
britten zijn echt niet aandachtsgeil. Ik heb ze deze zomer zelfs 2 weken alleen gelatenquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sq, jij hebt toch britjes? Kunnen die een paar uurtjes per dag alleen zijn of merk jij dat ze echt veel aandacht nodig hebben?
quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:47 schreef Mss het volgende:
You get it?
Heb je nog een os nodig?quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:50 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga dit jaar gewoon voor een levende kerststal
Isgoed!quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:56 schreef Stormqueen het volgende:
mss, als ik zo de banner uit de OP even verklein, wil jij 'm er dan in plakken? Mijn mobiel internet wordt sloom van steeds 500kb laden
Haha oke, ja ik hoor en lees zoveel verschillende reacties. Had een topic geopend in het kattenforum en kreeg meteen een shitload over me heen waarom ik geen ''huis tuin en keuken'' kat uit het asiel haalde. Maar blijkbaar maken britjes met 2 andere rassen weinig huidschilfers aan en zorgt dat voor minder allergie voor mijn vriend. Alleen nog even kijken of dat ook echt zo is.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
britten zijn echt niet aandachtsgeil. Ik heb ze deze zomer zelfs 2 weken alleen gelaten. Die van ons zijn tussen 8 en 6 elke dag alleen en dat gaat moeiteloos, maar dat geldt voor vrijwel elke kat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |