U haz issuesquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:47 schreef Mss het volgende:
Ik vind mezelf sad, maar ik moest toch ook wel een beetje om mezelf lachen. Wel met licht medelijden.
Ik zat te denken dat ik binnenkort de kerstboom weer op ga zetten (sue me) en wat ik dan met de kerststal moet doen. En toen kwam het EPISCHE idee in me op om alle kerststalfiguren met flesjes nagellak uit te beelden.
Maria is natuurlijk een maagdelijk wit lakje, Jezus een baby-OPI. Jozef is uiteraard 'You don't know Jaques'. De engel is een boobie lakje. De drie koningen zijn Catherine Arleys, want ze komen uit het oosten.
You get it?
Er zijn mensen die principiële problemen hebben om dat ding voor sinterklaas in huis te hebbenquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:48 schreef Stormqueen het volgende:
da's wel sad ja. Maar wat is er mis met een kerstboom? Kerstbooms
quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:47 schreef Mss het volgende:
Ik vind mezelf sad, maar ik moest toch ook wel een beetje om mezelf lachen. Wel met licht medelijden.
Ik zat te denken dat ik binnenkort de kerstboom weer op ga zetten (sue me) en wat ik dan met de kerststal moet doen. En toen kwam het EPISCHE idee in me op om alle kerststalfiguren met flesjes nagellak uit te beelden.
Maria is natuurlijk een maagdelijk wit lakje, Jezus een baby-OPI. Jozef is uiteraard 'You don't know Jaques'. De engel is een boobie lakje. De drie koningen zijn Catherine Arleys, want ze komen uit het oosten.
You get it?
oh ik ook! Kerstboom valt dan ook al uit voor de kerst begonnen isquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:49 schreef Mss het volgende:
[..]
Er zijn mensen die principiële problemen hebben om dat ding voor sinterklaas in huis te hebben![]()
Sq, jij hebt toch britjes? Kunnen die een paar uurtjes per dag alleen zijn of merk jij dat ze echt veel aandacht nodig hebben?quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:50 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga dit jaar gewoon voor een levende kerststal
Je bent gestoord, but I like itquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:47 schreef Mss het volgende:
You get it?
Wij zetten hem altijd neer na 5 december.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:49 schreef Mss het volgende:
[..]
Er zijn mensen die principiële problemen hebben om dat ding voor sinterklaas in huis te hebben
Ik heb een neppertquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh ik ook! Kerstboom valt dan ook al uit voor de kerst begonnen is
britten zijn echt niet aandachtsgeil. Ik heb ze deze zomer zelfs 2 weken alleen gelatenquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sq, jij hebt toch britjes? Kunnen die een paar uurtjes per dag alleen zijn of merk jij dat ze echt veel aandacht nodig hebben?
quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:47 schreef Mss het volgende:
You get it?
Heb je nog een os nodig?quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:50 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga dit jaar gewoon voor een levende kerststal
Isgoed!quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:56 schreef Stormqueen het volgende:
mss, als ik zo de banner uit de OP even verklein, wil jij 'm er dan in plakken? Mijn mobiel internet wordt sloom van steeds 500kb laden
Haha oke, ja ik hoor en lees zoveel verschillende reacties. Had een topic geopend in het kattenforum en kreeg meteen een shitload over me heen waarom ik geen ''huis tuin en keuken'' kat uit het asiel haalde. Maar blijkbaar maken britjes met 2 andere rassen weinig huidschilfers aan en zorgt dat voor minder allergie voor mijn vriend. Alleen nog even kijken of dat ook echt zo is.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
britten zijn echt niet aandachtsgeil. Ik heb ze deze zomer zelfs 2 weken alleen gelaten. Die van ons zijn tussen 8 en 6 elke dag alleen en dat gaat moeiteloos, maar dat geldt voor vrijwel elke kat
Zit je met je hoofd tussen boobies?quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:01 schreef PriemGirl het volgende:
En het is hier honderd miljoen miljard graden binnen
1. een kat is een nachtdier. Ik heb me in het begin wel eens schuldig gevoeld dat ze zo veel alleen waren, tot ik een keer in de ziektewet zat en zag wat ze nou deden op een dag. Die krengen slapen alleen maar overdag, dus die boeit het niet of je wel of niet thuis bentquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha oke, ja ik hoor en lees zoveel verschillende reacties. Had een topic geopend in het kattenforum en kreeg meteen een shitload over me heen waarom ik geen ''huis tuin en keuken'' kat uit het asiel haalde. Maar blijkbaar maken britjes met 2 andere rassen weinig huidschilfers aan en zorgt dat voor minder allergie voor mijn vriend. Alleen nog even kijken of dat ook echt zo is.
Neenquote:
Lol.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
1. een kat is een nachtdier. Ik heb me in het begin wel eens schuldig gevoeld dat ze zo veel alleen waren, tot ik een keer in de ziektewet zat en zag wat ze nou deden op een dag. Die krengen slapen alleen maar overdag, dus die boeit het niet of je wel of niet thuis bent
2. F&F is soms nog erger dan OUD, je kan het daar toch nooit goed doen dus blijf daar weg en stel vragen gewoon in je omgeving, aam mensen die al beesten hebben![]()
ik heb er 2, moeder en zoon, respectievelijk 8 en 6 jaar oud die sinds drie jaar weer bij elkaar wonen en ze hatennnn elkaarquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lol.Jij hebt er 2 he? Trekken ze ook echt naar elkaar toe of valt dat wel mee?
Ja ik had het echt op een kattenforum zelf gevraagd buiten fok om, omdat ik al wist hoe f&f is, maar blijkbaar is dat overal zo.
2 dagen in de week kan prima.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:11 schreef PriemGirl het volgende:
Ah als ik onze thuissituatie neerzet i.v.m. samson; krijg ik altijd een shitload over me heen want je laat toch je hond geen 2 dagen in de week 8u alleen !!!!
Samson is ook rete zielig enzoTrek voortdurend aan zijn oren. Verplicht hem op schoot te blijven liggen....
ZIELIG !!!!
Maar die mensen weten toch niet hoe of wat; dus boeien. Zolang jij weet dat je het beste voor het dier doet en je verder informatie opzoekt etc etc zal het vast goed komen
ja joh, ze verzinnen altijd wel wat. Als je 't beest geen BARF voert ben je een beul, als je je kat in een krabpaal mikt ben je een beul, als je je kat niet naar buiten laat ben je een beul en als je je kat wel naar buiten laat ben je een aso, etc etcquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:11 schreef PriemGirl het volgende:
Ah als ik onze thuissituatie neerzet i.v.m. samson; krijg ik altijd een shitload over me heen want je laat toch je hond geen 2 dagen in de week 8u alleen !!!!
Samson is ook rete zielig enzoTrek voortdurend aan zijn oren. Verplicht hem op schoot te blijven liggen....
ZIELIG !!!!
Maar die mensen weten toch niet hoe of wat; dus boeien. Zolang jij weet dat je het beste voor het dier doet en je verder informatie opzoekt etc etc zal het vast goed komen
Ah oke dat is fijn om te wetenquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb er 2, moeder en zoon, respectievelijk 8 en 6 jaar oud die sinds drie jaar weer bij elkaar wonen en ze hatennnn elkaar
Ik heb ook nog een HTK en die hangt er wat tussenin. Maar 't is een vrij solitair ras, tenzij je twee broertjes uit hetzelfde nest koopt bijvoorbeeld
Whut?!quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
2 dagen in de week kan prima.Vooral als je de hond dat van pup af aan al aanleert.
Sommige mensen.Las een verhaal van een vrouw die een kat van een ander had opgevangen, alleen nu werd die vrouw opgenomen en kon ze er niet meer voor zorgen, nu raadde iedereen haar aan om het beest te laten castreren voor hij weg ging vanwege broodfok want het was nogal een duur ras. Kon ze niet betalen want ze leefde van de bijstand, nu vond iedereen daar maar dat ze wat spullen moest verkopen zoals kleding etc, ze kon prima leven van alleen haar bed en haar tv en wat andere meubels. Ik dacht echt
Oja dat ook nog inderdaad! Katten naar buiten laten.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja joh, ze verzinnen altijd wel wat. Als je 't beest geen BARF voert ben je een beul, als je je kat in een krabpaal mikt ben je een beul, als je je kat niet naar buiten laat ben je een beul en als je je kat wel naar buiten laat ben je een aso, etc etc
Altijd.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:21 schreef Loqi het volgende:
Zeg, nu het toch over katten gaat (en niet door mij) mag ik nieuwe kittenpics spammen?
![]()
Ja ik dacht ook even van meen je dit nu?quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:17 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Whut?!![]()
Als het over opvoeding/verzorging van kinderen/dieren gaat heb je altijd mensen die het beter denken te weten. Of van die mensen die het precies volgens het boekje doen en alles wat daarvan afwijkt kinder-/dierenmishandeling vindt.
Net wat SQ zegt, overdag doen de katten toch niet zo gek veel. En als ze wat speeltjes hebben is het toch ook prima om de dag mee door te komen? 's Avonds dan lekker knuffeltijd
Ik ben geen kattenpersoon maar kittensssssquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:21 schreef Loqi het volgende:
Zeg, nu het toch over katten gaat (en niet door mij) mag ik nieuwe kittenpics spammen?
![]()
Een schoenendoos!quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik dacht ook even van meen je dit nu?
Ja daarom, en bedoel ik ben van plan om een flink grote klim/krabpaal neer te zetten, wat plankjes op te hangen zodat ie daar ook nog op kan, dan moet dat wel goed komen overdag.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:25 schreef Joysa het volgende:
Ik heb hier net een worsteling gehad met de hond, nageltjes knippen![]()
Omkopen met worst ftw.
Ja hier ookquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:26 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]de ene hier die piep en jankt al voordat er geknipt is de held
Dat is hier ook altijd een ramp, borstelen ook.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:25 schreef Joysa het volgende:
Omkopen met worst ftw.
Je avatar.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:26 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]de ene hier die piep en jankt al voordat er geknipt is de held
Borstelen, met 'm gooien, alles vind ie prima.. maar nagels knippenquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat is hier ook altijd een ramp, borstelen ook.Vind ie altijd prima, maar als je dan aan zijn pootjes komt zijn je vingers niet meer veilig.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:25 schreef Joysa het volgende:
Omkopen met worst ftw.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ik had vorige week worsteling om zijn wormpilletje te geven.. Hij kokhalsde het telkens weer uit. Mocht het helemaal achter in zijn keel duwen; dan nog zorgde hij er voor dat ie het weer uitspuugd
Dan maar snoep gegeven en tussen de snoepjes door 'toevallig' het pilletje. Hap slik weg
Awwwwwwwwwwww fluffyness overloadquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:30 schreef Loqi het volgende:
Ze zijn nu 9,5 week
Ayron
[ afbeelding ]
En Brody
[ afbeelding ]
WAUW. Brodyquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:30 schreef Loqi het volgende:
Ze zijn nu 9,5 week
Ayron
[ afbeelding ]
En Brody
[ afbeelding ]
OMG OMG die pluimpjes!quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:30 schreef Loqi het volgende:
Ze zijn nu 9,5 week
Ayron
[ afbeelding ]
En Brody
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
WAUW. Brody
Zijn dat maine coons?
En tussen die teentjesquote:
quote:
Rooie kattersquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:35 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind die rooie ook wel zeer cute!
Sowieso, rooien
Nog maar 3 weken? Je hebt ze nog niet? Ohhh ik zou echt niet kunnen wachten als ik die foto's zo zie.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:37 schreef Loqi het volgende:
Bij Ayron zie je ook echt die scheve verhoudingen die ze nu nog hebben goed op de foto.. MEGA poten, mini poesje![]()
Brody kijkt in het echt niet zo pissig
[..]![]()
nog maar 3 weken
die kopquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:39 schreef Stormqueen het volgende:
als ik ooit nog nieuwe katten krijg (nadat Eny en Zoe dood zijn, want ik gok dat Noortje 20 wordt gewoon omdat het kan) wil ik een choc:
[ afbeelding ]
'maar' 3 weken ja, tis zo moeilijk om te wachtenquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nog maar 3 weken? Je hebt ze nog niet? Ohhh ik zou echt niet kunnen wachten als ik die foto's zo zie.![]()
Wat een scheetjes!!!!quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:30 schreef Loqi het volgende:
Ze zijn nu 9,5 week
Ayron
[ afbeelding ]
En Brody
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Britjes hebben echt van die bolletjesvoetjes
oortjes en staartjesquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:49 schreef Loqi het volgende:
[..]spekvoetjes
ik vind de pootjes wel echt een van de leukste stukjes van poezels
Dat is zuur zeg!quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:52 schreef Dwyn het volgende:
Weer terug uit Amsterdam. Lekker geshopt. Totdat bij de laatste winkel mijn pas geweigerd werd.
lekker beschamend is dat altijdquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:52 schreef Dwyn het volgende:
Weer terug uit Amsterdam. Lekker geshopt. Totdat bij de laatste winkel mijn pas geweigerd werd.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oortjes en staartjes
In die koddige pootjes zitten namelijk van die valse nageltjes verborgen
Jah!quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]hij heeft een goeden gluurgat!
Ik had twee passen bij me, maar op de tweede pas stond ook niet het hele bedrag dus bij de pinautomaat het max gepind van beide passen en toen had ik nog 2 euro tekort. Dus dat heb ik van mijn vriendin gekregen. Dus uiteindelijk is het gelukt!quote:
Ah da's wel tof dan !quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:54 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik had twee passen bij me, maar op de tweede pas stond ook niet het hele bedrag dus bij de pinautomaat het max gepind van beide passen en toen had ik nog 2 euro tekort. Dus dat heb ik van mijn vriendin gekregen. Dus uiteindelijk is het gelukt!
Deze ring:quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:55 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ah da's wel tof dan !
Wat heb je allemaal gehaald??
Wauw die ring!!quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:00 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Deze ring:
http://www.swarovski.com/(...)logCategoryName=0112
Deze schoenen:
http://clarks.nl/products(...)-lorna-black-leather
Een lakje en een nieuwe glasvijl bij de Douglas, wenkbrauwpotlood bij de MAC, scheurkalender (kerstcadeau lootje), Ocean salt bij de Lush en een body mist en purse spray bij The Body Shop.
Nee ook niet helemaal mijn smaak. Maar ja. Het is voor de winter.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:05 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Wauw die ring!!
Laarsje niet helemaal mijn smaak, maar zien er heerlijk comfortabel uit!
Een zeer geslaagde shopdag dus
Jepquote:Op dinsdag 15 november 2011 16:35 schreef Stormqueen het volgende:
oh is eenoog van jou?
Ik ken 'm wel uit het brittentopic
wat een episch beestquote:Op dinsdag 15 november 2011 16:32 schreef megamandy het volgende:
Britten kunnen heel goed alleen. Bij ons is de Brit wel actiever geworden sinds we er nog een kat bij hebben, rent hij tenminste weer ergens achteraan. Hij wilt niet met ons spelen want dat is saaiHij is wel blind en heeft maar 1 oog
[ afbeelding ]
De dikzak
Een echte piraat AAWWrrrrquote:Op dinsdag 15 november 2011 16:39 schreef Loqi het volgende:
[..]
wat een episch beestdat ene oog maakt hem wel heel stoer eigenlijk
quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:46 schreef megamandy het volgende:
Jep, echt ongelooflijk! Maar hij is ook echt heel nieuwsgierig, volgens mij was het juist echt een rotkat als hij kon zien
Enige probleem is soms als hij aan het rennen is en als er dan een deur open staat, of een stoel op een andere plaats dat hij daar tegenaan kan knallen haha.
ik had met spees meebesteld en die van ons zijn binnenquote:
applausquote:Op dinsdag 15 november 2011 17:31 schreef Stormqueen het volgende:
Hoe laat kan een kwartje vallen?
http://www.postnl.nl/voorthuis/
Alle jaren gelezen: voort- huis, ook toen het nog tnt en tpg was enzo. Altijd gedacht, wtf is nou voort-huis
Zonder aanleiding zie ik net pas het licht, het is voor-thuis!!! Victorie!
quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:31 schreef Stormqueen het volgende:
Alle jaren gelezen: voort- huis, ook toen het nog tnt en tpg was enzo. Altijd gedacht, wtf is nou voort-huis
Wat is dat sowieso een rare urlquote:Op dinsdag 15 november 2011 17:31 schreef Stormqueen het volgende:
volgens mij wel toch?quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:47 schreef Stormqueen het volgende:
Nouja!
Maar ben ik ( en daarmee milka, puckzz, lindy en debster) nou de enige zonder moddols nog?
De rest heeft het volgens mij binnen inderdaad.quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:50 schreef Stormqueen het volgende:
straks sturen ze het ook naar mireille uit maassluis
quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ah oke dat is fijn om te wetenwe zitten misschien te denken aan een herplaatser ofzo die niet goed ligt met andere katten. Want 2 word denk ik teveel in de ruimte waar we nu wonen.
Even lekker met een dekentje op de bank tot je in het bed tegen 'm aan kan kruipen?quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:10 schreef Puckzzz het volgende:
Oh en ik heb het koud maar ik mag de verwarming niet aanzetten want Petje gaat dadelijk het bed in elkaar zetten en dan gaat ie het warm krijgen
Wacht maar tot ie er goed en wel in ligt! Hoe warm die het dan gaat krijgen!!
Ja maar dan kitsen ze de pil er weer uitquote:Op dinsdag 15 november 2011 18:14 schreef Incantrix het volgende:
Hi
Tip van de dag: voor het in-je-kat-of-hond proppen van pillen verkopen ze tegenwoordig een soort van pasta waar je de pil in kunt vouwen en dan vreten ze het zo op en vragen daarna nog om meerAlthans, mijn dierenarts verkoopt dat voor een euro of 3, briljant spul
En Loqi![]()
![]()
*smelt*
Is jouw probleem trouwens al opgelost?quote:
ditquote:Op dinsdag 15 november 2011 18:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar dan kitsen ze de pil er weer uit
werkt eigenlijk het beste ja...de pil er zo ver mogelijk naar achteren inproppen, bek dicht houden en over het keeltje wrijven (slikreflex stimuleren)quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ditgewoon in hun mond proppen met wat boter er omheen en bekje dichthouden, slikken ze vanzelf wel door
Echt? Hiero gaat het in 1 rechte lijn naar binnenquote:Op dinsdag 15 november 2011 18:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar dan kitsen ze de pil er weer uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My hovercraft is full of eel.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:39 schreef BGTes het volgende:
Nou loopt mijn vriend te zeggen dat ik alles van hem afzeik en gemeen ben en weet ik veel wat, gaat overal op door en argh ruzie. Dan ben ik ook nog eens ongesteld, niemand komt langs vandaag en ik vind het maar kut allemaal zo dus ik doe even huilieEn dat op je verjaardagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja en door die van Bubsquote:Op dinsdag 15 november 2011 18:41 schreef Mss het volgende:
Ik ben helemaal gedesoriënteerd door de ava van Skjoe
Mits je de kat in kwestie in de houdgreep kunt blijven houden.. Met twee katten die maandenlang meerdere pillen per dag moesten was het op een gegeven moment echt niet meer te doen onder dwang. Trauma's, mah kittehs has demquote:Op dinsdag 15 november 2011 18:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ditgewoon in hun mond proppen met wat boter er omheen en bekje dichthouden, slikken ze vanzelf wel door
Wat prettig dat het dan werktquote:Op dinsdag 15 november 2011 18:52 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Mits je de kat in kwestie in de houdgreep kunt blijven houden.. Met twee katten die maandenlang meerdere pillen per dag moesten was het op een gegeven moment echt niet meer te doen onder dwang. Trauma's, mah kittehs has dem
Nou loopt mijn vriend te zeggen dat ik alles van hem afzeik en gemeen ben en weet ik veel wat, gaat overal op door en argh ruzie. Dan ben ik ook nog eens ongesteld, niemand komt langs vandaag en ik vind het maar kut allemaal zo dus ik doe even huilieawww jezus! Dat ie ff lief doet! Je bent jarig ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
disclaimer
quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:59 schreef Stormqueen het volgende:
okee argh stop maar met pm-men, ik ga het anders doen
Ja, je moet de link kopiëren en in je browser plakken, net als laatst met die foto's van kippie!quote:
GMTA!quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Link kopieren en plakken, dat werkt.
Wij ook, maar op een gegeven moment lukte het gewoon bijna niet meer. Ze hadden constant blaasontstekingen van de stress en dan konden ze niet meer plassen, gemiddeld eens per maand zaten we bij de spoeddienst voor catheter + narcose, al dan niet met opname. Best logisch dus dat ze op een gegeven moment al vluchtten als we ze iets te lang aankekenquote:Op dinsdag 15 november 2011 18:55 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Wat prettig dat het dan werkt
Wij doen pillen toedienen altijd met ons 2en... Gaat niet altijd krasloos
Nou loopt mijn vriend te zeggen dat ik alles van hem afzeik en gemeen ben en weet ik veel wat, gaat overal op door en argh ruzie. Dan ben ik ook nog eens ongesteld, niemand komt langs vandaag en ik vind het maar kut allemaal zo dus ik doe even huilieBah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ik mis een peekshur, die ik wel op het fototoestel heb gezienquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:24 schreef Stormqueen het volgende:
ik had eigenlijk wel ergere foto's verwacht. Het valt me alleszins mee
Ik heb er 1 van mezelf gewistquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:26 schreef Stormqueen het volgende:
ja lin, die heb ik op verzoek van ijsdraakje niet opgeladenen verder heb ik het vermoeden dat sommige mensen die avond al foto's van het toestel hebben zitten wissen
Ik voorzie veel 'EINZ' vragenquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:32 schreef Mirjam het volgende:
FOK!tv: stel je vragen aan Sinterbram van der Vugt
Hoe gaafquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:32 schreef Mirjam het volgende:
FOK!tv: stel je vragen aan Sinterbram van der Vugt
Oh, gaat lekker...quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:36 schreef Diconnected het volgende:
Meh. En net te horen gekregen dat de buurvrouw uitgezaaide borstkanker heeftgeen goed begin van de week.
Dat. Waar zeuren jullie omquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:24 schreef Stormqueen het volgende:
ik had eigenlijk wel ergere foto's verwacht. Het valt me alleszins mee
sorry voor het gebrek aan tettenquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat. Waar zeuren jullie omDie foto's zijn uber zedig
En die nametagsBriljant !
Haha die is geweldig!quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:39 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Die kop van Jill vooral: 'Dude.... WTF!!![]()
'
En het niet mms-en van tetters zaterdagquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
sorry voor het gebrek aan tetten
Volgende keer kom je gewoon weer welquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:40 schreef PriemGirl het volgende:
En nu baal ik nog meer dat ik er niet bij was![]()
Volgens mij was iedereen er zowat
Ja ik moest echt hardop lachenquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:39 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
'
Het spijt me Priemquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En het niet mms-en van tetters zaterdag![]()
Ik had met jullie dronken koppen wel 1 verwacht.
Heel de avond die foon in de gaten gehouden voor niks
I AM DISSAPOINT
I can never be mad at you too longquote:
Jij mag dat, onbeperktquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
I can never be mad at you too long
Volgende keer doe ik wel extra met je tetters wobblen.. Goedmakertje
Dat. En je hebt een aanstekert gesloopt.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:44 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en heb ik zaterdag geprobeerd om zonder opener een bierflesje open te draaien ofzo?? Ik heb een lekkere snee in mijn wijsvinger
quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:39 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
'
Nope, sorry. Daar waren wat mensen op tegen geloof ik, dus is besloten ze voor de mensen van de meet te houden geloof ikquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:43 schreef tliciouz het volgende:
Foto's mogen zeker niet iedereen zien?
Jamaar die was al overledenquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat. En je hebt een aanstekert gesloopt.
Waarom kijk ik daar niet van opquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat. En je hebt een aanstekert gesloopt.
quote:
Datquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:49 schreef IJsdraakje het volgende:
En daarna werd 'ie ontleed. Want ja, stuk was 'ie al.
niet dat ik 'm zelf gooide, het resultaat was indrukwekkenderquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Wist je niet meer?
Net toen je niet meer wist dat je op je bakkes was gevallen
Maar dat had ik gemist
En Lin had het gezien; maar die was te zat om het door te hebben
quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Wist je niet meer?
Net toen je niet meer wist dat je op je bakkes was gevallen
Maar dat had ik gemist
En Lin had het gezien; maar die was te zat om het door te hebben
Ik zie het zo voor me.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
Dat was redelijk episch ja....
SQ daar op de grond *flats*, ik zag het en dacht alleen maar: Euj! Daar ligt SQ![]()
En ik bleef staan en dronk mijn bier verder op
Ja, hard vooral!! Hij tetste tegen de schuur geloof ik..quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:47 schreef Stormqueen het volgende:
waarom is er mee gesmeten? Deed ik dat?
Hij kwam in ieder geval uit de hoek waar jij stond.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet dat ik 'm zelf gooide, het resultaat was indrukwekkender
en ik zo de volgende dag: ben ik soms gevallen ofzo? m'n knie is kaput!quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
SQ daar op de grond *flats*, ik zag het en dacht alleen maar: Euj! Daar ligt SQ![]()
Dat vooral ja!!quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en ik zo de volgende dag: ben ik soms gevallen ofzo? m'n knie is kaput!
Lekker is dat somsquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Whee, nagels weer kort en vers in de lak.
Ohja, dat soort momenten ken ik.. Stoned en dronken ergens in een portiek patat van de haringkoning (:')) gaan zitten eten met mijn neef en een vriendin en toen ging mijn neef over zijn nek en het enige dat ik dacht was 'heuj, waarom heeft hij nou ineens glittertjes op zijn kin?'quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
Alleen moet ik een nagel eigenlijk even bijvijlen, want rare vorm. Oh well.quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:58 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ohja, dat soort momenten ken ik.. Stoned en dronken ergens in een portiek patat van de haringkoning (:')) gaan zitten eten met mijn neef en een vriendin en toen ging mijn neef over zijn nek en het enige dat ik dacht was 'heuj, waarom heeft hij nou ineens glittertjes op zijn kin?'
quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:58 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ohja, dat soort momenten ken ik.. Stoned en dronken ergens in een portiek patat van de haringkoning (:')) gaan zitten eten met mijn neef en een vriendin en toen ging mijn neef over zijn nek en het enige dat ik dacht was 'heuj, waarom heeft hij nou ineens glittertjes op zijn kin?'
Ook altijd hetzelfde bij jou.quote:
Oja, ze ging niet op de kattenbak? Wat lastig, zeker alles al geprobeerd? Kap van de bak, andere korrels of wat dan ook?quote:
quote:
bgtes!quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]![]()
Oh en ik moet wat kusjes uitdelen geloof ik...voor Dico
Wie was er nog meer zielig?
Kap eraf, verschillende soorten korrels...you name it. De tip van de dierentherapeut ging me net iets te verquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:00 schreef megamandy het volgende:
[..]
Oja, ze ging niet op de kattenbak? Wat lastig, zeker alles al geprobeerd? Kap van de bak, andere korrels of wat dan ook?
Jah, op het moment welquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, da's wel een beetje jouw rode draad he?
Dat heb ik met knakworst, maar dan na alcohol, ik drink nooit als ik knakworst op hebquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:05 schreef megamandy het volgende:
Eerste keer dat ik stoned was heb ik al mijn noedels weer uitgekotstNooit meer gerookt als ik daarvoor noedels had gegeten
Is mijn vriend schuldquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:06 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ben nog nooit stoned geweest![]()
Wa een braveke ben ik ook
hemaworsten na 17 liter bierquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat heb ik met knakworst, maar dan na alcohol, ik drink nooit als ik knakworst op heb
ranzige zooi is dat als het eruit komt hequote:
Door de neus en allesquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:07 schreef Joysa het volgende:
[..]
ranzige zooi is dat als het eruit komt he
Blowen niet ruikenquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:11 schreef Incantrix het volgende:
Ik blowde eigenlijk liever dan dat ik zoop, blowen roken mijn ouders tenminste niet aan me en ik ging er nooit van kotsen. Maar pijpje > blowen kwam ik daarna weer achter, dus toen was het pijpje roken
Ja hey, moet je míjn ouders hebbenquote:
Ahhh tjah daar ging het bij mij fout.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:11 schreef Incantrix het volgende:
Ik blowde eigenlijk liever dan dat ik zoop, blowen roken mijn ouders tenminste niet aan me en ik ging er nooit van kotsen. Maar pijpje > blowen kwam ik daarna weer achter, dus toen was het pijpje roken
quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:15 schreef Incantrix het volgende:
Mijn moeder is enorm anti-alcohol, dus als ze rook dat ik gedronken had kreeg ik altijd een preek (mijn vader was volgens mij vooral trots) maar blowen hadden ze allebei niet door.. Ik bedoel, vergeet de geur, heb je wel eens geprobeerd een serieus gesprek aan te gaan met een knetterstonede tiener die alleen maar de hele tijd roept 'maham, volgens mij piept die magnetron écht heel raar hoor!'
Pijpje en zuipen vind ik fijner als blowen en zuipenquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ahhh tjah daar ging het bij mij fout.
bier > all
Toen ik de kans kreeg; op festival; zeiden ze dat ik moest kiezen; want eerste keer dat je deed moest je niet én zuipen en blowen.
Dus toen was mijn keuze vlug gemaakt
quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:16 schreef PriemGirl het volgende:
Ah ik kreeg ook mijn eerste biertje van mijn pa want hij 'vond het wel eens tijd dat ik aan de drank ging'
Volgens mij ligt dat toch ook o.a. aan wat je gebruikt? Wiet of hasj? Eigenlijk heb ik er helemaal niet zoveel verstand van, laat mijn vriend het halenquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:16 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Pijpje en zuipen vind ik fijner als blowen en zuipenmaar sowieso, van een pijpje wordt je niet stoned, maar high (ik weet niet hoe ik dat beter uit kan leggen) dus dat is sowieso fijner imho..
quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:16 schreef PriemGirl het volgende:
Ah ik kreeg ook mijn eerste biertje van mijn pa want hij 'vond het wel eens tijd dat ik aan de drank ging'
quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:17 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
Jij hebt ook zo'n vader?
Die an mij was apetrots toen mijn broertje de eerste keer dronken de boel volkotste
quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Mams was er minder blij mee... Ben ook eens gewoon thuis gekomen waar ik de deur niet meer openkreeg (sleutelgat leek freaking mini!!!!); waar mijn moeder toen maar deur open deed met boos gezicht en ik maar eerlijk zei: "Ma.... Ik zeg het maar gewoon; maar ik ben keizat!"
En toen vroeg ik of ze nog even frietjes voor me ging halen
Waarop mijn pa in de auto stapte en dat ook deed![]()
En ja die heb ik er dezelfde nacht nog uitgekotst
Bier en glitterkotsquote:
Ik doe eigenlijk altijd wiet, hash slaat altijd zo op je longen.. En hash is volgens mij kut in een pijpje, want dat wordt zo'n plakkerige troep. (Nooit geprobeerd, overigens.)quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:18 schreef megamandy het volgende:
[..]
Volgens mij ligt dat toch ook o.a. aan wat je gebruikt? Wiet of hasj? Eigenlijk heb ik er helemaal niet zoveel verstand van, laat mijn vriend het halen
Heb wel een keer spacebrownies gemaakt, om 6u 's morgens zag de zon bij Ni Hao Kai Lan wel heeeel lief uit
Ik heb juist dat wiet veel meer op mijn longen slaat en ook scherper is enzo.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:21 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik doe eigenlijk altijd wiet, hash slaat altijd zo op je longen.. En hash is volgens mij kut in een pijpje, want dat wordt zo'n plakkerige troep. (Nooit geprobeerd, overigens.)
UFT, dat zou mijn moeder ook blind geloven hoorzoals de aloude 'neenee, dat zijn niet míjn sigaretten', dat werkte ook prima
Oh, die!! Die zijn cute jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |