Jazeker!quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:50 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Van een . naar _!
Wat een vooruitgang.![]()
Tja, je kan niet alles hebben he.quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:02 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Jazeker!
Alleen ik wijzigde het binnen 20 seconden, en toch staat er een melding dat ik het gewijzigd heb.![]()
De TT lezen is moeilijk voor je?quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:05 schreef Paul-89 het volgende:
Jammer van zijn vervelende toontje anders zou ik misschien (beter) naar hem kunnen luisteren.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:08 schreef De_kromme het volgende:
[..]
De TT lezen is moeilijk voor je?
Gaat hem niet lukken, maar hij gaat het zeker proberen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:50 schreef Paul-89 het volgende:
Het lijkt me wel leuk als Genee Maarten met iets uit de tent probeert te lokken. Bijv met zijn 1 keer in de 8 dagen douchen .
quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:28 schreef DrDentz het volgende:
Een ultieme clash der bazen, this friday two worlds collide.
[ afbeelding ]
Vreselijk trouwens dat stukje met die Hans van Breukelen. Wat een irritante kerel is dat toch met zijn geveinsde zelfvertrouwen. Dat armpje zo lekker dominant op de stoel achter de rug van v. Rossem. Van zulke mensen krijg ik nu echt de kriebels.quote:
Faal.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:35 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Van Rossum![]()
Jammer dat ie geen colleges meer geeft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |