Of een spuitbus halen van Oust die het neutraliseert in plaats van verbloemt met een geurtje.quote:Vieze geur naturaliseren
Als je last hebt van vieze geurtjes in je kamer, dan kun je dat makkelijk oplossen door er een bakje neer te zetten met daarin gemalen koffie gemengd met een beetje spiritus. Zo lang het mengsel vochtig is wordt de vieze geur wordt geabsorbeerd en ruik je er niets meer van.
Hmm wierrook weet ik nog zo net niet want dat slaat doorgaans net zo hard op mijn adem als deze lucht.quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:59 schreef rhubarbje het volgende:
toch echt nieuwe lucht toelaten via een open raam of zo
je kunt een wierrookje branden of zo maar dan ga je alleen over de geur heen
kan wel helpen hoor, vooral als het ondertussen in je gordijnen en zo zit
quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:16 schreef Griebus het volgende:
Koffie in een bakje doen en op strategische plaatsen neerzetten.
ps: nespressocupjes werken niet
Maak je niet zo druk. Ik neem aan dat je erna wel even flink de ramen hebt opengehad?quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:19 schreef Maartel het volgende:
[..]![]()
Gesloten thermoskannen ook niet vermoed ik![]()
Weet iemand in hoeverre de lucht serieus slecht voor de gezondheid is? Het ruikt niet gezond, maar t is in principe natuurlijk maar verbrand brood. Desalniettemin zag die gele rook er niet heel jovel uit.
Paniekstoornis helpt hierbij even niet. Overigens ook niet bij benauwdheid omdat die vrij snel overslaat in hyperventilatie. Ik heb de ramen wel flink open gehad ja. Voor een uur of 3, en toen ben ik maar elders gaan slapen. Nu weer open, maar t is eigenlijk te koud om ze echt wijd open te hebben. Maargoed, ik zie ook geen letterlijke rook meer hangen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk. Ik neem aan dat je erna wel even flink de ramen hebt opengehad?
dat is er allemaal al lang uit hoorquote:Op dinsdag 15 november 2011 11:25 schreef Maartel het volgende:
[..]
Paniekstoornis helpt hierbij even niet. Overigens ook niet bij benauwdheid omdat die vrij snel overslaat in hyperventilatie. Ik heb de ramen wel flink open gehad ja. Voor een uur of 3, en toen ben ik maar elders gaan slapen. Nu weer open, maar t is eigenlijk te koud om ze echt wijd open te hebben. Maargoed, ik zie ook geen letterlijke rook meer hangen.
Dan zal t idd gewoon wel de vieze lucht zijn die op mijn ademhaling slaat (plus de spanning).quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is er allemaal al lang uit hoor
het is alleen de geur die er nog hangt
Maartel. Dat wordt schoonmakenquote:Op dinsdag 15 november 2011 11:30 schreef Maartel het volgende:
[..]
Dan zal t idd gewoon wel de vieze lucht zijn die op mijn ademhaling slaat (plus de spanning).
Ah, ik ben zo slecht in onthouden van toicsquote:
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 30 november 2011 00:44 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ah, ik ben zo slecht in onthouden van toics![]()
De lucht was na een dag of 4 eigenlijk wel helemaal weg.
Totdat ik testte of de oven nog werkte.. ding begon binnen 20 seconden al te roken.. Maargoed, dat beetje was ook weer zo weg.
Gezien de hoeveelheid rook en verhalen van anderen sta ik er nog van te kijken hoe snel het gegaan is.. ik had wel wat schaaltjes koffiepoeder en azijn neergezet, afzuigkap continu aan en zoveel mogelijk gelucht. Hoe dan ook viel t na de eerste paar dagen allemaal erg mee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |