Hoi Moonwalk,quote:Op maandag 12 december 2011 00:36 schreef Moonwalk het volgende:
Piepie welcome back, hopelijk ben je weer helemaal beter.![]()
Zo maar eens je videos bekijken
Dat is dezelfde gast die elke keer komt trollenquote:Op maandag 12 december 2011 00:54 schreef piepie het volgende:
[..]
Hoi Moonwalk,
Leuk dat je weer even komt kijken hier ...![]()
Ik ben niet erg actief hier geweest de laatste weken (druk met andere dingen), maar in mijn laatste filmpjes zaten wel aanwijzingen.
(Met mijn oog gaat het wel stukken beter nu gelukkig ...)
Lekkere poster hebben we erbij zeg ....![]()
Ja pas maar op als je morgen naar buiten gaat, ik hou je in de gatenquote:Op maandag 12 december 2011 00:58 schreef Generalissimo het volgende:
Ik heb jullie wel door!! ''''Met mijn oog gaat het wel beter\'''en dat tusesnhaakjes met een knipoog erachter!! Jullie zijn van de illimuminati en bedoelen het oog van de piramide!!
quote:Op maandag 12 december 2011 00:59 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ja pas maar op als je morgen naar buiten gaat, ik hou je in de gaten
Me? Serieus? Me, ja echt?quote:
Dat zou ik echt niet weten Hilde, het tv-station zond het zo uit. Dit beeld zag de kijker tijdens de pauzes. Ik vond het wel opmerkelijk dat hetzelfde patroon terug kwam op de hoes van Michael en die ster ernaast, haha. Op Michael's lippen was ook al ALIVE of I LIVE te lezen.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:07 schreef Hilde3 het volgende:
Die gestreepte achtergrond is toch normaal bij een rechtszaak?
Mind control... Mensen bezighouden met onbenullige zakenquote:Op donderdag 22 december 2011 23:21 schreef Hilde3 het volgende:
21 december bij de Xfactor They Dont Care About Us.
Een screenshot
[ afbeelding ]
Weer het woord believe, misschien heeft het niets te betekenen maar toch wel opvallend.
Dit vind ik goede info Hilde, 31 sterren - zoals het ook hoort - bij Lindsay Lohan's zaak.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:08 schreef Hilde3 het volgende:
Een tijdje terug zag ik een stukje van Lindsay Lohan in de rechtzaal en daar was wel diezelfde achtergrond. Alleen had die seal wel 31 sterren (was ook de seal van Californië). Blijft vaag, haha zie nu pas dat die ster vlakbij dat patroon staat.
Ja die lippen had ik inderdaad ook gezien.
Volgens mij waren Katherine en de kinderen bij een eerdere uitzending... maar ik had gelezen over die man... persoonlijk zie ik er totaal geen Michael in. Had ook nog ergens foto's van (wat waarschijnlijk die man is) gezien. Kan ik niet meer vinden maar als ik ze vind post ik ze nog wel even. Als het wel een vermomming van Michael zou zijn, nogal opvallend, terwijl hij a master in disguise zou zijn.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:34 schreef piepie het volgende:
Over die uitzending van X-factor heb ik nog een leuk filmpje Hilde3.
Katherine en de kinderen waren aanwezig bij die uitzending en schuin achter Katherine zit een mysterieuze man met zonnebril op. Hij zit naast John Branca. Niemand weet wie dit is en toch zit hij zo dichtbij de familie.
Zou het Michael kunnen zijn in een van zijn vermommingen? Ik had het hier niet geplaatst omdat ik zelf meestal zo twijfel, maar wie weet??![]()
Wat een schandelijke vertolkingquote:Op donderdag 22 december 2011 23:21 schreef Hilde3 het volgende:
21 december bij de Xfactor They Dont Care About Us.
Een screenshot
[ afbeelding ]
Weer het woord believe, misschien heeft het niets te betekenen maar toch wel opvallend.
Vergeet niet dat ik een tijdje terug een tweet van Paris te pakken had waar in ze zegt dat Omer haar broer is. Misschien is die man gewoon en familielid van Omer.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:53 schreef piepie het volgende:
Hmmm, dat zou die man kunnen zijn en dan is het zeker niet Michael in vermomming.
Had hij al zijn haar verstopt onder zijn pet bij de X-Factor of eraf laten knippen?
Ik vraag me af wie die man op de foto is.
Ik ben die foto nergens tegengekomen, maar ook niet heel actief geweest de laatste tijd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |