abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105480030
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 00:36 schreef Moonwalk het volgende:
Piepie welcome back, hopelijk ben je weer helemaal beter. O+
Zo maar eens je videos bekijken
Hoi Moonwalk,

Leuk dat je weer even komt kijken hier ... ;)
Ik ben niet erg actief hier geweest de laatste weken (druk met andere dingen), maar in mijn laatste filmpjes zaten wel aanwijzingen.
(Met mijn oog gaat het wel stukken beter nu gelukkig ... ;) )

Lekkere poster hebben we erbij zeg .... 8)7
pi_105480125
Ik heb jullie wel door!! ''''Met mijn oog gaat het wel beter\'''en dat tusesnhaakjes met een knipoog erachter!! Jullie zijn van de illimuminati en bedoelen het oog van de piramide!!
  maandag 12 december 2011 @ 00:58:17 #53
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_105480127
quote:
99s.gif Op maandag 12 december 2011 00:54 schreef piepie het volgende:

[..]

Hoi Moonwalk,

Leuk dat je weer even komt kijken hier ... ;)
Ik ben niet erg actief hier geweest de laatste weken (druk met andere dingen), maar in mijn laatste filmpjes zaten wel aanwijzingen.
(Met mijn oog gaat het wel stukken beter nu gelukkig ... ;) )

Lekkere poster hebben we erbij zeg .... 8)7
Dat is dezelfde gast die elke keer komt trollen :P
Ik had er ook even geen zin in maar dat wist je al. Gelukkig gaat je oog een stuk beter ^O^
Ben benieuwd wat die filmpjes voor nieuws hebben
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
  maandag 12 december 2011 @ 00:59:05 #54
262978 Moonwalk
pi_105480148
quote:
8s.gif Op maandag 12 december 2011 00:58 schreef Generalissimo het volgende:
Ik heb jullie wel door!! ''''Met mijn oog gaat het wel beter\'''en dat tusesnhaakjes met een knipoog erachter!! Jullie zijn van de illimuminati en bedoelen het oog van de piramide!!
Ja pas maar op als je morgen naar buiten gaat, ik hou je in de gaten
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_105480190
-note-

[ Bericht 96% gewijzigd door Gray op 12-12-2011 02:18:10 ]
pi_105480224
xxx
pi_105480225
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 00:59 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Ja pas maar op als je morgen naar buiten gaat, ik hou je in de gaten
_O_ _O_ _O_
pi_105480249
-knip-

[ Bericht 96% gewijzigd door Gray op 12-12-2011 02:06:22 ]
  maandag 12 december 2011 @ 01:34:40 #59
262978 Moonwalk
pi_105480881
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 01:00 schreef Generalissimo het volgende:
-knip-
Me? Serieus? Me, ja echt? :'( Arm kind :*

[ Bericht 2% gewijzigd door Gray op 12-12-2011 02:17:47 ]
pi_105481265
Generalissimo, bij deze heb je een note te pakken. Trollen doe je maar ergens anders.
pi_105522482
Bedankt Gray ... ;)
pi_105522487
Ik denk dat dit toch wel een grote aanwijzing is in dit hoax-verhaal.

Tijdens de rechtszaak zagen we het seal van Californië steeds in beeld met 32 sterren.
Californië is de 31e staat, dus er stond 1 ster te veel op het seal.

Op de hoes van het album Michael zien we Michael met op zijn schouders en boord hetzelfde patroon als op de achtergrond van het seal van Californië.

En als klapstuk zien we ook nog een ster naast zijn schouder
(de 32e van het seal???)

pi_105922699
Die gestreepte achtergrond is toch normaal bij een rechtszaak?
pi_105935057
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 17:07 schreef Hilde3 het volgende:
Die gestreepte achtergrond is toch normaal bij een rechtszaak?
Dat zou ik echt niet weten Hilde, het tv-station zond het zo uit. Dit beeld zag de kijker tijdens de pauzes. Ik vond het wel opmerkelijk dat hetzelfde patroon terug kwam op de hoes van Michael en die ster ernaast, haha. Op Michael's lippen was ook al ALIVE of I LIVE te lezen.
pi_105941970
Een tijdje terug zag ik een stukje van Lindsay Lohan in de rechtzaal en daar was wel diezelfde achtergrond. Alleen had die seal wel 31 sterren (was ook de seal van Californië). Blijft vaag, haha zie nu pas dat die ster vlakbij dat patroon staat.
Ja die lippen had ik inderdaad ook gezien.
pi_105942885
21 december bij de Xfactor They Dont Care About Us.

Een screenshot

Weer het woord believe, misschien heeft het niets te betekenen maar toch wel opvallend.
pi_105943020
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 23:21 schreef Hilde3 het volgende:

Een screenshot
[ afbeelding ]

Weer het woord believe, misschien heeft het niets te betekenen maar toch wel opvallend.
Mind control... Mensen bezighouden met onbenullige zaken ;)
pi_105945014
quote:
Mind control... Mensen bezighouden met onbenullige zaken ;)
Misschien.
pi_105945749
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 23:08 schreef Hilde3 het volgende:
Een tijdje terug zag ik een stukje van Lindsay Lohan in de rechtzaal en daar was wel diezelfde achtergrond. Alleen had die seal wel 31 sterren (was ook de seal van Californië). Blijft vaag, haha zie nu pas dat die ster vlakbij dat patroon staat.
Ja die lippen had ik inderdaad ook gezien.
Dit vind ik goede info Hilde, 31 sterren - zoals het ook hoort - bij Lindsay Lohan's zaak.

[ Bericht 0% gewijzigd door piepie op 23-12-2011 00:34:38 ]
pi_105946600
Over die uitzending van X-factor heb ik nog een leuk filmpje Hilde3.

Katherine en de kinderen waren aanwezig bij die uitzending en schuin achter Katherine zit een mysterieuze man met zonnebril op. Hij zit naast John Branca. Niemand weet wie dit is en toch zit hij zo dichtbij de familie.
Zou het Michael kunnen zijn in een van zijn vermommingen? Ik had het hier niet geplaatst omdat ik zelf meestal zo twijfel, maar wie weet?? ;)

pi_105983863
quote:
99s.gif Op vrijdag 23 december 2011 00:34 schreef piepie het volgende:
Over die uitzending van X-factor heb ik nog een leuk filmpje Hilde3.

Katherine en de kinderen waren aanwezig bij die uitzending en schuin achter Katherine zit een mysterieuze man met zonnebril op. Hij zit naast John Branca. Niemand weet wie dit is en toch zit hij zo dichtbij de familie.
Zou het Michael kunnen zijn in een van zijn vermommingen? Ik had het hier niet geplaatst omdat ik zelf meestal zo twijfel, maar wie weet?? ;)

Volgens mij waren Katherine en de kinderen bij een eerdere uitzending... maar ik had gelezen over die man... persoonlijk zie ik er totaal geen Michael in. Had ook nog ergens foto's van (wat waarschijnlijk die man is) gezien. Kan ik niet meer vinden maar als ik ze vind post ik ze nog wel even. Als het wel een vermomming van Michael zou zijn, nogal opvallend, terwijl hij a master in disguise zou zijn. ;)
pi_105984027
Oh, gevonden!

Bij beide foto's een zonnebril op, geen idee waarom, maar het lijkt me eerder deze man dan Michael zelf.

Edit: Of de persoon op foto's zijn allebei Michael! Maar zie het nog steeds niet.

[ Bericht 8% gewijzigd door Hilde3 op 23-12-2011 23:27:00 ]
pi_105989510
Hmmm, dat zou die man kunnen zijn en dan is het zeker niet Michael in vermomming.
Had hij al zijn haar verstopt onder zijn pet bij de X-Factor of eraf laten knippen?
Ik vraag me af wie die man op de foto is.
Ik ben die foto nergens tegengekomen, maar ook niet heel actief geweest de laatste tijd.
  zaterdag 24 december 2011 @ 06:11:45 #74
262978 Moonwalk
pi_105993240
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 23:21 schreef Hilde3 het volgende:

Een screenshot
[ afbeelding ]

Wat een schandelijke vertolking :'( :'( :'(
De dansers vielen wel mee, maar die "zangers" waren om te janken ;(
Wel vaag dat er idd weer believe in staat

Even voor een nieuwe insteek, ik ben een beetje de "rode draad" verloren waardoor ik er weer op een andere manier naar kan kijken. Ik vraag me af of er serieus is gekeken naar de mogelijkheid dat het woordje "believe" misschien sowieso altijd al belangrijk is geweest voor Michael en dat het daarom misschien "makkelijk" in veel dingen is terug te vinden.

Michael stond sowieso altijd een beetje voor "hope" en "change" , ik vraag me af in hoeverre geloven in verandering "believe" , al die tijd al een "deel" van zijn leven/performance is geweest.

Ik zeg hiermee niet dat de rechtszaak niet vreemd was, dat heb ik zelf gezien. Net zoals heel veel andere dingen. Ik vraag me dit gewoon echt af over het "believe" ding. :) Want ook al vond/vind ik dat best opvallend, dat heeft me nooit echt weten te pakken en ik kan nu pas verwoorden waarom ^O^

[ Bericht 9% gewijzigd door Moonwalk op 24-12-2011 06:17:35 ]
  zaterdag 24 december 2011 @ 06:20:59 #75
262978 Moonwalk
pi_105993272
quote:
99s.gif Op zaterdag 24 december 2011 00:53 schreef piepie het volgende:
Hmmm, dat zou die man kunnen zijn en dan is het zeker niet Michael in vermomming.
Had hij al zijn haar verstopt onder zijn pet bij de X-Factor of eraf laten knippen?
Ik vraag me af wie die man op de foto is.
Ik ben die foto nergens tegengekomen, maar ook niet heel actief geweest de laatste tijd.
Vergeet niet dat ik een tijdje terug een tweet van Paris te pakken had waar in ze zegt dat Omer haar broer is. Misschien is die man gewoon en familielid van Omer. ;)

Of producer of manager of wat dan ook, aangezien hij tegenwoordig ook zelf muziek maakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')