heb je m nou gehaald of niet?quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:08 schreef Iemand91 het volgende:
Ik heb geloof ik nog wel een paar om die ps3 bundle te kunnen kopen. Kan ik door twijfelen...
Dit is zo'n vaste dagdeal, dus ik heb nog wel even. En zo niet; dan is dat ¤230 bespaardquote:
Ik doe het maar niet. Ik kan ¤230 best missen maar het is wel een impulskoop wat vooral voor een paar games gekocht zou worden. Dat is 5 jaar oud is boeit me niet; er wordt nog genoeg games voor gemaakt en het is nog qua techniek de beste console die er is.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:05 schreef Eenskijken het volgende:
Meh ik weet het niet.. ik heb persoonlijk echt niets met Move. En jij ook niet las ik al.. En 230 blijft een hoop geld natuurlijk. En het is al wel 5 jaar oude hardware.. je zou bijna denken dat het toch nog goedkoper zou moeten kunnen als je alleen een kale PS3 wil hebben.
Verleidelijk hèquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:07 schreef shiznuts het volgende:
Nu eens kijken waar je die aanbevelingen kan uitzetten...
Als je die move niet wilt... niet doen, tenzij je die dan weer als bundel verkopen wilt met de game voor 30 euro ofzo en daarmee de prijs richting 199 euro drukt.quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:22 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Verleidelijk hè![]()
![]()
hehe 50/50 voor de ps3 hierboven. Gigantisch verleidelijk maar toch..
Verklaar je nader.quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:14 schreef RoW_0 het volgende:
Amazon stuurde mij 450 boekenDat was echt fantastisch.
Of hij kan een rekening van 4.500 euro tegemoet zien. Dat zou ook lachen zijn.quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:24 schreef flyingpigsarecool het volgende:
[..]
Gewoon even lachen. Dan voelt hij zich weer goed. Is een 'grapje' of zo.
Nee, dat is het niet. Het heeft te maken met een reclame van Postal Gold. Dan zegt zo een mevrouw 'ik stuurde mijn goud op naar Postal Gold en ik kreeg er 450 euro voor. Dat was echt fantastisch!'quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:26 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Of hij kan een rekening van 4.500 euro tegemoet zien. Dat zou ook lachen zijn.
Het past in de tendens van Fok om overal maar lollig te moeten zijn in plaats van een topic inhoudelijk en interessant te houden.quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:29 schreef flyingpigsarecool het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Het heeft te maken met een reclame van Postal Gold. Dan zegt zo een mevrouw 'ik stuurde mijn goud op naar Postal Gold en ik kreeg er 450 euro voor. Dat was echt fantastisch!'
Alleen dat bedrijf bleek later niet echt eerlijk te zijn, of het was nep/de reclame was amateuristisch of zo. Nu zeggen ze overal dingen als 'ik kreeg 450 (vul iets willekeurigs in) van (vul iets willekeurigs in). Dat was echt fantastisch!'
En dat is dan zogenaamd 'grappig'. Vind het maar flauwe, kinderachtige humor. Maar als dat bevrediging bied aan sommige mensen, vind ik het allemaal best. Alleen hoeft dat niet overal vermeld te worden...
Ach, op de fora van Heise heb ik een lifetime ban gekregen omdat ik een stukje had gepost dat kinderen slechter zijn voor het milieu dan autorijden en steak eten.quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:35 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het past in de tendens van Fok om overal maar lollig te moeten zijn in plaats van een topic inhoudelijk en interessant te houden.
quote:Op donderdag 24 november 2011 16:19 schreef shiznuts het volgende:
[..]
En dan begint bijna alweer ManicCyber Monday...
Daar (.de) zijn trouwens ook elke dag al 'Blitzangebote': http://www.amazon.de/Sond(...)&node=872398#csld-mc
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |