Dat waren de Xbox en Wii voor 50 pond inderdaad. Maar de goedkoopsten daarvan kosten op Amazon.co nu zo'n 140 en 100 pond t.o.v. 190 pond voor een ps3.quote:Op donderdag 24 november 2011 16:16 schreef RobertNL het volgende:
Vorig jaar waren ze wel aardig goedkoop meende ik? (de 360 en ps3)
Kan zijn dat ze er nog een ludieke deal doorgooien voor de hardcore oplettende volger...quote:Op woensdag 23 november 2011 14:46 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze er toch wat andere acties dan vanochtend bekend waren er af en toe tussenmikken. Ook producten die al geweest waren de andere dagen (zo heb ik een tent, headphone en een stofzuiger al zien terugkomen).
[..]
dat komt puur omdat elektronica niet naar NL wordt verstuurd gok ikquote:Op vrijdag 25 november 2011 07:50 schreef xminator het volgende:
Wat een blamage
De ibood hunt is zelfs 10x beter..
Ik moet je helaas gelijk geven...quote:Op vrijdag 25 november 2011 07:50 schreef xminator het volgende:
Wat een blamage
De ibood hunt is zelfs 10x beter..
Niet geheel van toepassing, zie mijn eerdere post.quote:Op vrijdag 25 november 2011 09:43 schreef mschol het volgende:
[..]
dat komt puur omdat elektronica niet naar NL wordt verstuurd gok ik
Was hier bij cyberport toen ik de HP Touchpad 32GB ging halen 199,-.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:00 schreef Iemand91 het volgende:
De forums op amazon.co zijn ook leuk, iedereen is daar 'pissed off' over de slechte deals.
Sommigen hebben nog hoop dat Amazon op het laatst nog wat leuke deals heeft maar ik betwijfel het. Oh en krijg net een mailtje van Tom Coronel (gamediscounter) voor een Weekend KNALLER voor een PS3 160GB voor....¤222![]()
![]()
Zelfs bij henzelf is een 320GB is daar nog maar ¤18 duurder![]()
Ja, ik ben teveel bezig met het scoren van een ps3![]()
![]()
Dat, alleen Phonak in-ears (balanced armature, erg goede reviews overal, is een gehoorapparatenfabrikant). Komt geloof ik later vanaaf nog een keer voorbij voor degene die het hadden gemist (hmm, is al geweest).quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:11 schreef Eenskijken het volgende:
erg teleurstellende sale van amazon. nouja, ik heb nog 1 deal gekocht daar.. tenminste niet mijn beurs helemaal leeg laten lopen.
GTA IV?quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:10 schreef shiznuts het volgende:
Was hier bij cyberport toen ik de HP Touchpad 32GB ging halen 199,-.
Maar wat moet ik nou met een PS3.![]()
Behalve GT5 spelen dan...
Ik bedoelde dat je GTA5 bedoelde (welke nog uit moet komen). En daar voegde ik sarcastisch GTA IV aan toe.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:54 schreef shiznuts het volgende:
http://lmgtfy.com/?q=gt5
Gran Turismo 5 dus.Is niet voor PC verkrijgbaar, vandaar mijn stellingsname.
Ah, dat de active shutters en de frames op tv zich met de brillen synchroniseren... da's het eerste goede wat zo'n kutbril doet dan.![]()
Zo'n ¤230 (kale 320GB in NL is ¤226) geen gekke deal dus maar dat hele Move gedeelte interesseert me niets...quote:PS3 320GB for £199.99 Plus Free Move Starter Pack and Free Move Game
Krijg mijn enterprise box pas 7 december, kut, was een sinterklaas kadoquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:43 schreef Eenskijken het volgende:
Edit: moet zeggen dat amazon.co.uk wel supersnel is.. had mijn boeken van de daily sale dinsdag gekocht, en heb ze net al mogen ontvangen van de bezorger. Echt snel als je het mij vraagt, zeker voor die super prijs en als je nagaat dat ik geen verzendkosten heb betaald.
Er is geen move-bundle? Tenzij je die er los bijdoet...quote:Sony PlayStation 3 Console (320GB Model) with Karate Kid (Blu-ray Movie) Bundle
Order Summary
Items: £198.33
Postage & Packing: £0.00
Order Total: £198.33
Order Totals includes VAT.
See details.
Promotions applied: £2 MP3 Albums Promo
quote:Order Summary
Items: £256.80
Postage & Packing: £0.00
Total: £256.80
Promotion Applied: -£58.47
Order Total: £198.33
Order Totals includes VAT.
See details.
Promotions applied:
Promotion Applied
Promotion Applied
£2 MP3 Albums Promo
Ik kan zover gaan totdat ik betaalmiddel moet kiezen (Credit of Debit Card, promotional code) en daarvoor blijft het op de 250 pond staan....quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:30 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Er is geen move-bundle? Tenzij je die er los bijdoet...
- Ah, oh, zo, lezen. Scuzi.-
= Maar dan nog: =
[..]
Dus ik moet eerst de creditcard (of in mij geval 3vcash) bevestigen en dán pas zie ik het totaalbedrag. (Shiz jij was zekers die stap al voorbij?) En als het nóg niet goed is:quote:Please be informed that the promotion amount will not be applied in your shopping basket. However this promotion will be applied at the final page of your order.
The total cost of your order, including dispatch and any applicable taxes or giftwrap charges, appears on the final page of the order form, before you submit your order. This allows us to take into account the cost of the dispatch method you chose, as well as any gift certificate credit or other discounts, before displaying the amount you will be charged.
Top bedrijf!quote:If still the promotion was not applied please proceed with your order and contact us with the order number so that we will apply the promotion manually. You can contact us by directly replying to this e-mail directly.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |