35 pond voor Saints Row 3 voor de PS3, inclusief draadloze headset, soundtrack cd en eerdere games op een extr schijf?quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:26 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Voor de kruisdoos driehonderdenzestig is hij er al voor 35 pond. Hoe is dat 80 euro? De ltd met extra shit kost trouwens ook niet meer dan 48 pond...
http://www.amazon.co.uk/S(...)id=1321957518&sr=8-2
Nee dit gaat puur om het spel en de spec. edt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:33 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
35 pond voor Saints Row 3 voor de PS3, inclusief draadloze headset, soundtrack cd en eerdere games op een extr schijf?
Dat weet ik. Het is geen vraagquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:39 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Nee dit gaat puur om het spel en de spec. edt.
Of een mediaplayer?quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:29 schreef Iemand91 het volgende:
Ben benieuwd wat "It is high time to define your home entertainment" gaat worden over een half uur (staat onder electronics namelijk...)
Blu-rayspeler?
Kan ook natuurlijk.quote:
Hoop niet dat het een PCH A-300 is voor een zacht prijsje, die heb ik vrijdag net binnengekregen nlquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:40 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Kan ook natuurlijk.Ik dacht aan een blu-rayspeler vanwege "High" and "define".
Als het zo is sla ik 'm over, liever een ps3 daarvoor.
But we'll see
Waitlist kun je proberen. Het is wel een redelijk oude televisie geloof ik, prijzen kan ik niet meer vinden.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:07 schreef computerprobleem het volgende:
IK WOU GVD DIE TELEVISIE
zocht een 3D tv, deze was maar 580 euro, 125 cm
KUT KUT KUT
Damn mijn voorliefde voor audiospul.quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:46 schreef shiznuts het volgende:
Ik word er niet erg warm van.Ben benieuwd wat die Phonaks moeten doen, maar gewoon uit nieuwsgierigheid. Ik kijk morgen wel weer eens.
Vind ik nog wel meevallen hoe snel dat gaat allemaal.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:10 schreef computerprobleem het volgende:
binnen 10 minuten is ie weg damn...
Wordt in Nederland bezorgd met Selectvracht toch? Leuk voor die huisvrouw een TV van 35KGquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:10 schreef computerprobleem het volgende:
binnen 10 minuten is ie weg damn...
Zo af en toe zit er wat tussen, meeste is of hier goedkoper of niet nodigquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:10 schreef Eenskijken het volgende:
Had ik toch gelijk dat saints row er wasalleen niet in de goedkope vorm zoals ik graag wilde, maar in een of ander special pakket met troep erbij dat opeens 70 pond kost
rest van de games allemaal kinect troep en dans shitvalt me erg tegen. (Wel beter voor mijn portemonnee)
XE.com --> GBP naar EURquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:06 schreef Zinedinho het volgende:
Ik ben voor het eerst op amazon aan het kijken. Enig idee hoe ik de currency naar euro krijg. Nu zie ik alleen ponden, maar ik heb geen flauw idee welke wisselkoers ze gebruiken. Ik lees wel iets over een currency converter. Die heb ik aangezet in het menu maar alle prijzen staan nog steeds in ponden.
Electronica wordt niet overseas geshiptquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:25 schreef WasMachinator het volgende:
godsamme, wil ik dat braun scheerapparaat kopen krijg ik dit:
Braun Series 7 790 Electric Rechargeable Foil Shaver with Clean & Renew System (Packaging May Vary) cannot be shipped to the selected address.
argh!
doodzondequote:Op dinsdag 22 november 2011 19:28 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Electronica wordt niet overseas geshipt
Serieus? Ook Amazon.co.uk niet?quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:28 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nope blijkbaar niet, zeg maar doei tegen de PS3 en xboxquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:38 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Serieus? Ook Amazon.co.uk niet?
Heb familie wonen in de UKquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:49 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Nope blijkbaar niet, zeg maar doei tegen de PS3 en xbox
Boderlinx proberen dan maar (voor de ps3 of xbox)
border wattes?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:37 schreef Iemand91 het volgende:
Waar staat dat dan? Heb geen zin om nu alvast borderlinx te gaan aanmaken (plus zo'n ¤40-55 bij te gaan betalen)
Denk dat het alleen geld voor producten met een stekkerquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:40 schreef JeMoeder het volgende:
Huh, ik heb daar gewoon een wireless N adapter kunnen kopen. Zonder problemen bezorgd.
Uit de categorie Electronics bedoel je? Of bedoel je zaken die een accu hebben?quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:28 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Helaas heeft shiz er maar 1quote:Op woensdag 23 november 2011 02:50 schreef Iemand91 het volgende:
Ah Shiz, je hebt aan mij gedacht en gaat er 2 ophalen. Wanneer kan ik 'm ophalen?
quote:
Wide-angle? Lens? Camera?quote:You'll have to be wide-eyed to capture this amazing offer
Camera?quote:Zoom in and capture the moment
Damm, net tijdens het lopen van de campus naar het stationquote:Op woensdag 23 november 2011 14:46 schreef shiznuts het volgende:
[..]Ja, het was oorlog.
Voor de audioluisteraars onder ons. Een van de dagdeals op Amazon's Black Friday is nu een Sansa Clip+ 4GB van . Deze dingen zijn te flashen met www.rockbox.org voor een ultieme audiobeleving. Je kunt je helaas alleen nog op de wachtlijst zetten. Maar straks is er ook een X-mini speaker nog voor de liefhebbers in de aanbieding.
Ik heb het idee dat ze er toch wat andere acties dan vanochtend bekend waren er af en toe tussenmikken. Ook producten die al geweest waren de andere dagen (zo heb ik een tent, headphone en een stofzuiger al zien terugkomen).
[..]
Wide-angle? Lens? Camera?
[..]
Camera?
quote:Important Message
SanDisk Sansa Clip+ 4GB MP3 Player with Radio and Expandable MicroSD/SDHC Slot - Black cannot be shipped to the selected address.
http://www.amazon.co.uk/gp/product/B004M8S21K?smid=A3P5ROKL5A1OLEquote:Op woensdag 23 november 2011 14:46 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Wide-angle? Lens? Camera?
[..]
Camera?
Alles wat ik met een stekker heb geprobeerd wou niet, dus daar zal wel het probleem liggen.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:24 schreef Iemand91 het volgende:
Wel vreemd dat mensen ervaren dat ze geen producten naar NL verstuurd kunnen krijgen terwijl daar niets over op de site staat...
Stom. Zal wel met rechten o.i.d. te maken hebben. Britse appartuur werkt hier namelijk ook gewoon (wel d.m.v. verloopadaptertje maar toch).quote:Op woensdag 23 november 2011 18:41 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Alles wat ik met een stekker heb geprobeerd wou niet, dus daar zal wel het probleem liggen.
De Sansa Clip+ heeft geen stekker. Wordt geleverd met een USB kabel.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:41 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Alles wat ik met een stekker heb geprobeerd wou niet, dus daar zal wel het probleem liggen.
Hier staan dus de restrictions, Eigenlijk kan alles naar NL verstuurd worden, behalve groceries en:quote:From your email, I understand that you wish to know whether "Black Friday deals" (Lightning Deals) are limited for Netherlands.
Please be informed that Black Friday deals are not limited for delivery to Netherlands.
We can confirm that there are thousands of items available on "Lightning deals"every day and it depends on the nature of the product you select to place the order, whether it can be delivered to your desired delivery destination.
Amazon.co.uk can dispatch many items to virtually any address in the world. However before we start sending any product to a location we want to make sure our customers will receive the level of service they’ve come to expect from us. We can’t send certain products to certain locations for operational and regulatory reasons.
For general information about delivery restrictions please visit our "Delivery Restrictions" help page at:
www.amazon.co.uk/gp/help/customer/display.html?nodeId=524836
Additional delivery restrictions might apply to specific items or sub-categories due to the specific nature of some products. If we can’t send an item to your delivery address you’ll get a warning message once you’ve selected the items and entered your delivery address.
Hopelijk is het nu wat duidelijker.quote:Additional delivery restrictions may apply due to the nature of some products. These products might be restricted for delivery, both within the UK and to other countries. For example, large items, such as those that are 30kg or heavier, or have large boxes (typically larger than 100cm x 60cm x 58cm) e.g. widescreen televisions (larger than 26 inch), furniture or some fitness equipment, can only be delivered to mainland UK.
The following items can be delivered to addresses within the UK only:
Blank media items, such as blank CDs, DVDs and MP3 players
Medicines
En?quote:Op donderdag 24 november 2011 14:17 schreef shiznuts het volgende:
Eens kijken wat dat tripodje van zo meteen moet doen.
Komt altijd wel van pas, zoiets, al is 'ie maar een meter hoog.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |