Fracture niet, eerlijk gezegd. Maar dat ligt aan mij.quote:Op woensdag 16 november 2011 10:34 schreef dyonvbaal het volgende:
fracture en remember the titans ken je toch wel gil?
Fracture ken ik alleen van naam, nog nooit gezien en 21 is toch niet piepjongquote:Op woensdag 16 november 2011 10:38 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Fracture niet, eerlijk gezegd. Maar dat ligt aan mij.
Remember the Titans uiteraard wel, maar toen was Gosling nog piepjong. Dat had ik niet verwacht. Alhoewel, het is een beetje een laatbloeier.
Twintig.quote:Op woensdag 16 november 2011 10:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Fracture ken ik alleen van naam, nog nooit gezien en 21 is toch niet piepjong(al zou ik het best willen zijn
)
In mijn broekzak, vrees ik.quote:Op woensdag 16 november 2011 10:57 schreef SamuelofSEK het volgende:
Nou komop jongens waar blijven die antwoorden
Jep, die op dat cruiseschip, toch? Overigens viel hij me daar al wel op, vergeleken met de houten klazen waarmee hij speelde.quote:Op woensdag 16 november 2011 10:48 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik weet bij Gosling nou nooit of dat die extreem irritante gast was uit die jeugdseries of dat dat weer iemand anders was
Ik kan even niet luisteren.quote:Op woensdag 16 november 2011 10:58 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik weet zeker dat een paar van jullie de film hebben gezien
Je bedoelt toch niet The Love Boat?quote:Op woensdag 16 november 2011 10:59 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Jep, die op dat cruiseschip, toch? Overigens viel hij me daar al wel op, vergeleken met de houten klazen waarmee hij speelde.
en voor suite life on deck is die te oudquote:Op woensdag 16 november 2011 11:01 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet The Love Boat?
Hij bestond nog niet toen die vervelende serie begon.
Dat geldt ook voor mij. Maar kan me sowieso geen Presley-nummer herinneren in een recente film.quote:
Is de enige cruiseship-serie die ik ken...quote:Op woensdag 16 november 2011 11:02 schreef SamuelofSEK het volgende:
Natuurlijk bedoelt hij niet Love Boat
Dat is inderdaad de serie die ik bedoel dragon
http://www.imdb.com/title/tt0124934/quote:Op woensdag 16 november 2011 11:02 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Is de enige cruiseship-serie die ik ken...
Nooit van gehoord. 490 votes. Hoewel, dat is volgens mij niet eens zo weinig voor een serie, volgens mij.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:05 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0124934/
Het is in ieder geval een tijd lang op nl tv geweest toen ik nog enigszins jong wasquote:Op woensdag 16 november 2011 11:08 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. 490 votes. Hoewel, dat is volgens mij niet eens zo weinig voor een serie, volgens mij.
Tof!quote:Op woensdag 16 november 2011 11:14 schreef wyccie het volgende:
Van Fracture herinner ik me nog een mooi kunstwerk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |