K&Wquote:Op maandag 14 november 2011 22:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Waar is ML-ert eigenlijk gebleven?
Slanktopics vooral volgens mijquote:Op maandag 14 november 2011 22:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Waar is ML-ert eigenlijk gebleven?
Trek MM erbij. Of die andere hond.quote:Op maandag 14 november 2011 22:32 schreef Qwea het volgende:
Damn, ik kan gewoon niet warm worden. Lig je dan met sokken, tshirt, pyama jas en broek, kruik en een dekbed van dons
Heet douchen en daarna al die kleren aanquote:Op maandag 14 november 2011 22:32 schreef Qwea het volgende:
Damn, ik kan gewoon niet warm worden. Lig je dan met sokken, tshirt, pyama jas en broek, kruik en een dekbed van dons
Naarquote:Op maandag 14 november 2011 22:32 schreef Qwea het volgende:
Verwarming al aan neem ik aan?quote:Op maandag 14 november 2011 22:32 schreef Qwea het volgende:
Lekker is dat he? Ik heb een grote rooie kater op schoot en lekkere tortie dame in mijn nekquote:Op maandag 14 november 2011 22:29 schreef tombolafan het volgende:
Ow en mijn grote zwartwitte kater ligt al de hele avond heerlijk tegen me aan te snurken
Heb je een elektrische (onder)deken? Wij sinds vorig jaar en da's zo fijn, je zet hem een poosje voor je naar bed gaat aan en je bed en dekbed zijn dan heerlijk warmquote:Op maandag 14 november 2011 22:32 schreef Qwea het volgende:
quote:Op maandag 14 november 2011 22:29 schreef tombolafan het volgende:
Ow en mijn grote zwartwitte kater ligt al de hele avond heerlijk tegen me aan te snurken
Daar kun je wel een hele avond naar kijken volgens mijquote:Op maandag 14 november 2011 22:32 schreef Greys het volgende:
Biet wint:
[ afbeelding ]
En Boor wint ook (zo jammer dat ie onscherp is, dat hoofd van Biet)
[ afbeelding ]
En nu allebei moe
[ afbeelding ]
Zodanig heet dat je de rode striemen over je rug en benen hebtquote:Op maandag 14 november 2011 22:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Heet douchen en daarna al die kleren aan
Hier nestelt zich net een ijskoude-ik-kom-van-buiten poes op schoot.quote:Op maandag 14 november 2011 22:35 schreef senesta het volgende:
[..]
Lekker is dat he? Ik heb een grote rooie kater op schoot en lekkere tortie dame in mijn nekLekker warm!
Lekkertjes ook he. Ze zijn wel erg verknocht aan elkaar al he?quote:Op maandag 14 november 2011 22:32 schreef Greys het volgende:
Biet wint:
[ afbeelding ]
En Boor wint ook (zo jammer dat ie onscherp is, dat hoofd van Biet)
[ afbeelding ]
En nu allebei moe
[ afbeelding ]
Koude voetjes opwarmen en dan weer pleitequote:Op maandag 14 november 2011 22:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hier nestelt zich net een ijskoude-ik-kom-van-buiten poes op schoot.
Ik kom nog geen half u gelee uit de douche vandaanquote:Op maandag 14 november 2011 22:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Heet douchen en daarna al die kleren aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |