Op ht bureaublad en als het in beeld is kan ik verder niks doen, ook niet wegklikken of op escape drukken. PC opnieuw starten kan wel en dan als ik het web op wil dan komt ie weer terug.quote:
Scan eens met malwarebytes: http://www.malwarebytes.org/products/malwarebytes_freequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door ._HAAK_. op 14-11-2011 21:55:49 ][quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]
Wat hebben die negers er nou weer mee te maken..quote:Op maandag 14 november 2011 21:42 schreef Mint_Clansell het volgende:
Is gewoon spam, man. Lekker negeren.
Nou, het zijn anders wel altijd rijke Ethiopers die om geld bedelen in je e-mail!quote:Op maandag 14 november 2011 21:48 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Wat hebben die negers er nou weer mee te maken..
inderdaad, negeren is het enige bestrijdingsmiddel, desnoods negerinnenenquote:Op maandag 14 november 2011 21:50 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Nou, het zijn anders wel altijd rijke Ethiopers die om geld bedelen in je e-mail!
Helmondersquote:Op maandag 14 november 2011 21:57 schreef Juup© het volgende:
Gewoon betalen anders komt de knokploeg langs.
Als het goede ransomware is, helpt dat niet. De bestanden zijn dan echt overschreven met een versleutelde versie.quote:Op maandag 14 november 2011 22:04 schreef ArTiC het volgende:
Ooit was er in Duitsland ook zoiets actief trouwens, gebruikers moesten dan 100 euro overmaken om hun bestanden te ontgrendelen. Het virus verspreide zich via een gekraakte adserver.
Het zou mij niks verbazen als dit een kopie is...en dus simpel weg te poetsen met een scanner in safe mode.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |