Okee,quote:Op maandag 14 november 2011 21:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het afschieten van vogeltjes dmv een katapult, om zo varkentjes van hun houten plankjes af te schieten zodat ze ontploffen.
SInds ik een seizoenskaart heb van PSVquote:Op maandag 14 november 2011 21:17 schreef heloef het volgende:
Sinds wanneer gaat het hier over voetbal?
http://www.thepcmanwebsite.com/media/cat-a-pult/ - dezequote:Op maandag 14 november 2011 21:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee,
Ik had tien jaar geleden een spel wat Cat-a-Pult heette. TOen moest je katten met een katapult in gaatjes zien te krijgen. Als het mislukte werd het een bloederige bedoeling. ZO iets is het dus..
Ik durf niet meer te zeggen wat mijn club is.quote:Op maandag 14 november 2011 21:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
SInds ik een seizoenskaart heb van PSV
Ja diequote:Op maandag 14 november 2011 21:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://www.thepcmanwebsite.com/media/cat-a-pult/ - deze?
Neuhj, lijkt het niet echt op
Mag best. Ik ben niet zo'n trieste PSV-supporter die andere supporters gaat uitlachen. Al was je voor Telstar of Almere city..quote:Op maandag 14 november 2011 21:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik durf niet meer te zeggen wat mijn club is.
quote:Op maandag 14 november 2011 21:19 schreef heloef het volgende:
[..]
successupporterquote:Op maandag 14 november 2011 21:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik een ding niet ben.quote:
Telstar: oké. Maar Almere Cityquote:Op maandag 14 november 2011 21:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja die
[..]
Mag best. Ik ben niet zo'n trieste PSV-supporter die andere supporters gaat uitlachen. Al was je voor Telstar of Almere city..
Mwa als je al als klein jochie naar de Zwarte Schapen kwam kijken, kan ik me er iets bij voorstellen..quote:
quote:
quote:Op maandag 14 november 2011 21:22 schreef heloef het volgende:
Ik ben trouwens naast Ajax wel voor Telstar maar goed.
wel na hun verhuizing hequote:Op maandag 14 november 2011 21:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mwa als je al als klein jochie naar de Zwarte Schapen kwam kijken, kan ik me er iets bij voorstellen..
De Zwarte Schapen zaten toch al in Almere?quote:
Volgens mij was dat nog in Amsterdamquote:Op maandag 14 november 2011 21:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De Zwarte Schapen zaten toch al in Almere?
OKee ik lees het nu ja op Wiki.quote:Op maandag 14 november 2011 21:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Volgens mij was dat nog in Amsterdam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |