Komende 3 weken niet jwt, dan heeftie 't druk met onzin wiskunde enzo.quote:Op maandag 14 november 2011 18:01 schreef Etsu het volgende:
Ik voorspel een date tussen Sander en Suus binnenkort.
Wat ik zeg, eerst Qlimax willen (grootste indoor) nu Hard Bass, op twee na grootstequote:
jij ook toevalligquote:Op maandag 14 november 2011 18:03 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Komende 3 weken niet jwt, dan heeftie 't druk met onzin wiskunde enzo.
Je kent me toch, ik pak alles groots aan.quote:Op maandag 14 november 2011 18:03 schreef yosander het volgende:
[..]
Wat ik zeg, eerst Qlimax willen (grootste indoor) nu Hard Bass, op twee na grootste
Herinner me daar nu nog niet even aan ja.quote:
is dat zo?quote:Op maandag 14 november 2011 18:07 schreef yosander het volgende:
T/m xD kerstvakantie zo goed als vol.
Ik ga in december trouwens stappen in rotterdam, oscar
Neem je wel je kogelvrije vest mee dan?quote:Op maandag 14 november 2011 18:07 schreef yosander het volgende:
T/m xD kerstvakantie zo goed als vol.
Ik ga in december trouwens stappen in rotterdam, oscar
Kaartverkoop is zaterdagquote:Op maandag 14 november 2011 18:05 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Je kent me toch, ik pak alles groots aan.
[..]
Herinner me daar nu nog niet even aan ja.
R'damquote:Op maandag 14 november 2011 18:08 schreef Heroinjunk het volgende:
R'damik ben alleen in de Outland geweest
R'dam
Ja gast dat weet ik maar hallo ik moet wel met iemand mee kunnen ik ga niet alleen jeweet en als ik jou ga lastig vallen of ik mee mag ga ik me vast alleen voelen want dat is vast hetzelfde als Qlimax enzo jeweetquote:
Ik wil m'n oren nog niet kwijt.quote:
Commerciële rommel.quote:Op maandag 14 november 2011 18:03 schreef yosander het volgende:
[..]
Wat ik zeg, eerst Qlimax willen (grootste indoor) nu Hard Bass, op twee na grootste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |