Ik zit waar jij zitquote:Op zondag 20 november 2011 01:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
U guys srs? Ik zit al zowat een week non-stop no-lifend Skyrim te spelen en jullie zijn amper een topic verder?
We should probably have sex.quote:
Die van zaterdag is veel makkelijker en word door minder mensen gedaanquote:Op zondag 20 november 2011 12:50 schreef Bienelientjee het volgende:
Vandaag weer eens een poging wagen voor de Fish Contest!
I lol'd.quote:Op zondag 20 november 2011 02:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
We should probably have sex.
Man, daar heb ik toch helemaal geen tijd voor, want: Skyrimquote:
Ik hoef aan jou dus niet t vragen of Skyrim het aanschaffen waard isquote:Op zondag 20 november 2011 18:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Man, daar heb ik toch helemaal geen tijd voor, want: Skyrim
Té slecht...quote:
Kom je dan wel naar het Skyrimtopic?quote:Op zondag 20 november 2011 18:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Man, daar heb ik toch helemaal geen tijd voor, want: Skyrim
Ik heb het niet nagelezen, maar ik zou eerst the insane doen, o.a. vanwege het Bloodsail admiral gedeelte. Je rep met Steamwheedle kun je terug grinden door bepaalde mobs te killen (dat wordt janken, maar die insane achieve is sowieso janken, dus dat ben je dan wel gewendquote:Op maandag 21 november 2011 10:32 schreef MarkyB het volgende:
Misschien kan iemand me hier helpen, ik zie door de bomen het bos niet meer.
Ik ben bezig voor The Insane, maar daar ben ik even mee gestopt omdat er andere vooruitzichten zijn die ik dan misschien dwarsboom.
Ik probeer het kort uit te leggen.
- Ik heb zo goed als 0 quests gedaan in azeroth (ben loremaster of Outland, Wotlk en cata)
- Ik heb de Bloodsail questline gedaan zodat ze in Booty Bay phased zijn en lvl 35 en nog niet ingeleverd
- Ik ben Bloodsail admiral
Mijn plan is om the Loremaster te halen, maar ook The Insane. In welke volgorde moet ik nu aan de slag gaan om beide doelen te halen? De een zegt dit en de ander zegt dat.
Doen ze bij de meeste patches.quote:Op maandag 21 november 2011 18:55 schreef Fir3fly het volgende:
Ik hoorde ergens iets over een week gratis gametime ofzo? Weet iemand hier iets van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |