abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 november 2011 @ 21:29:46 #26
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_104856467
Ze ging al stuiterend haar bed in en volgens komt ze er morgenochtend net zo stuiterend weer uit :P

Ze heeft een tekening gemaakt voor Saar, Zimon en de baby O+ Die gaat ze morgen aan 1 van de verzorgers geven O+

( "Als ze dan niet buiten zijn, misschien mag ik dan wel even naar binnen mama! :+ " )

Camera staat klaar, zo broodjes smeren met gebakken ei (traditie, dagjes uit = brood met gebakken ei mee!) en niet vergeten de wekker te zetten! Klokslag 10 uur staan we voor de deur van Amersfoort *O*
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  zondag 27 november 2011 @ 02:38:47 #27
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_104867603
Ooo spannend! Wat leuk he die voorpret ! Heel veel plezier morgen!
  zondag 27 november 2011 @ 21:13:42 #28
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_104896354
* Ireth is gesloopt! Het was koud! Het was stormachtig! Het waaide hard! Het was echt herfst! Het was leuk! O+

Helaas niet bij Saar en de baby geweest, even voor wij er aankwamen waren er al bezoekers in de stal geweest en Saar reageerde daar heel heftig op. Ze is heel aanvallend en agressief tegen de bezoekers en ze wilden het risico niet lopen dat ze het jong zou vertrappen. Aan het einde van de middag zouden ze waarschijnlijk weer met een groepje gaan proberen, maar tegen half 3 waren we zo zeiknat verregend dat we de trein zijn gaan opzoeken.

We hebben een heerlijke dag gehad! Mijn broertje besloot spontaan om ook mee te gaan met mijn neefje, dus waren we uiteindelijk met zijn 4en op pad. Niet veel foto's gemaakt (zeikregen), maar wel een dag om niet te vergeten!

Prijsschieten, als je ze allemaal van het plankje af kon schieten zou je de hoofdprijs winnen })

Terug naar huis, van haar oom een superzacht knuffelkonijn gekregen die Wortel heet, en die ligt nu in haar armen geklemd in haar bed O+

Nogmaals heel erg bedankt Scrub_nurse!! :*
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  maandag 28 november 2011 @ 08:28:10 #29
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_104911680
aah cool! ze geniet er echt van! Jammer dat jullie niet bij saar konden komen,maar ik ben blij dat jullie zon leule dag hebben gehad!
  zondag 4 december 2011 @ 17:53:57 #30
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_105173960
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 21:31 schreef Ireth het volgende:

[..]

Nee. Je kan een pietendiploma afhalen bij de servicebalie of kassa. Daarin staan een aantal puzzels (kinderniveau :D ) die je moet oplossen en dan het pietendiploma weer inleveren. Daarna krijg je een code en met die code kan ik dan online een kaartje bestellen voor mijn dochter waarmee ze dan toegang krijgt tot de dierentuin. (ik weet alleen niet zeker of ze dan ook dat pietendiploma daadwerkelijk zelf mee moet nemen naar de dierentuin, ga daar even achteraan of ik dat kan ontdekken)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, leuk. ^O^

Leuke foto's van je dochter en neefje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')