Goodies is altijd goed!quote:Op maandag 14 november 2011 13:25 schreef GimmeGore het volgende:
![]()
Iemand goeie tips voor een betaalbaar restaurant in Enschede?
Nee, geen mcrib in Gronau, behalve dat ik geen vlees eet hou ik ook nog eens niet van fastfood
Welke metalhead houdt er nou niet van vleesch?quote:Op maandag 14 november 2011 13:25 schreef GimmeGore het volgende:
![]()
Iemand goeie tips voor een betaalbaar restaurant in Enschede?
Nee, geen mcrib in Gronau, behalve dat ik geen vlees eet hou ik ook nog eens niet van fastfood
Atrium heeft een vrij uitgebreid vegetarisch aanbod.. eetcafeatrium.nlquote:Op maandag 14 november 2011 13:42 schreef GimmeGore het volgende:
Ik hou wel van vlees, maar mijn maag niet. En gezien het feit dat ik op dit moment al een maagzweer heb, wou ik mijn maag graag wat rust gunnen
Oohquote:Op maandag 14 november 2011 15:01 schreef GimmeGore het volgende:
Nee, je las het woord vlees, maar het ging over geen vlees
Zoals het een echt kerel betaamt!quote:Op maandag 14 november 2011 15:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh
Dan hoor ik hier niet, ik hou van vlees. . Véél vlees
Vleesch en bierquote:Op maandag 14 november 2011 15:07 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Zoals het een echt kerel betaamt!
En tietenquote:
Wtf doe jij trouwens met een CBRN-masker op je kop in je fobo?quote:Op maandag 14 november 2011 15:01 schreef GimmeGore het volgende:
Nee, je las het woord vlees, maar het ging over geen vlees
Onherkenbaar zijn!quote:Op maandag 14 november 2011 16:34 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Wtf doe jij trouwens met een CBRN-masker op je kop in je fobo?
Goed! Heb weer internet via PCquote:
Nice!quote:Op maandag 14 november 2011 20:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Goed! Heb weer internet via PCZoveel makkelijker he. Enige nadeel is dat ik MSN weer opnieuw moet installeren en dat lukt potverdikkemie niet.
quote:Op maandag 14 november 2011 21:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zeg Hen, voor wie ben je morgen?
Fijn voor je.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:05 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Prima.Vriending is weer terug in het land!
quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:41 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dank je. Het klinkt gemeend...
Kerels?quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:54 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met jou en de kerels?
Met mijn kat gaat het goed hoor. Kereltje is liefquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:57 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Kerel bedoel ik natuurlijk...
Welke sport doen ze dan? Wens je ouders succes van me!quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:24 schreef rulerofdeath het volgende:
zoo, nu bij de ouwe lui voor de wedstrijd
ze zijn voetbalfans. keihard afzienquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:07 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Welke sport doen ze dan? Wens je ouders succes van me!
Selmaquote:Op woensdag 16 november 2011 00:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
MarkoHoe gaat het? Ik zie je weinig hier de laatste tijd.
Why? Allergie nog niet over?quote:Op woensdag 16 november 2011 14:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En vrijdag weer naar de huisarts.. Pff
Nou, het is voor een groot deel al weg. Alleen mijn nek en oksels waren al helemaal weer de oude. Nu begint het daar weer opnieuw. Het wordt dus weer erger..quote:
Hmm, ik ken t..quote:Op woensdag 16 november 2011 15:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, het is voor een groot deel al weg. Alleen mijn nek en oksels waren al helemaal weer de oude. Nu begint het daar weer opnieuw. Het wordt dus weer erger..
Word hier echt zo moe van
Bah!quote:Op woensdag 16 november 2011 15:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, het is voor een groot deel al weg. Alleen mijn nek en oksels waren al helemaal weer de oude. Nu begint het daar weer opnieuw. Het wordt dus weer erger..
Word hier echt zo moe van
Met slim ^quote:Op woensdag 16 november 2011 15:15 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Hmm, ik ken t..
Misschien een id voor een verwijskaart en het eens voorleggen aan een dermatholoog?
Sterkte iig
Yumquote:
Wil eerst afwachten wat de huisarts zegt vrijdag. Die zal toch neem ik aan wel weten wat ze moet doen.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:15 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Hmm, ik ken t..
Misschien een id voor een verwijskaart en het eens voorleggen aan een dermatholoog?
Sterkte iig
Ik heb 2 jaar terug ofzo ook een paar weken ontiegelijke jeuk gehad overal. Als ik ging douchen was het helemaal niet te houden. Ik douchte daardoor ook maar heel weinig wat niet best is voor de hygiëne maartoch. En op een gegeven moment was 't weg. Nooit geweten wat 't was. Toen heb ik ook echt een uur gedoucht ofzo gewoon omdat 't weer konquote:
Juist onder de douche voel ik er even niks van. Alleen van douchen wordt je huid droger, dus mag max. 1 keer per 2 dagen douchen van de huisarts, als ik wil dat die uitslag zo snel mogelijk weggaat. Tenminste, dat was haar advies de vorige keer. Nu is het weer terugquote:Op woensdag 16 november 2011 19:08 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik heb 2 jaar terug ofzo ook een paar weken ontiegelijke jeuk gehad overal. Als ik ging douchen was het helemaal niet te houden. Ik douchte daardoor ook maar heel weinig wat niet best is voor de hygiëne maartoch. En op een gegeven moment was 't weg. Nooit geweten wat 't was. Toen heb ik ook echt een uur gedoucht ofzo gewoon omdat 't weer kon
Bah. Allergietest is trouwens sowieso wel een aanrader.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Juist onder de douche voel ik er even niks van. Alleen van douchen wordt je huid droger, dus mag max. 1 keer per 2 dagen douchen van de huisarts, als ik wil dat die uitslag zo snel mogelijk weggaat. Tenminste, dat was haar advies de vorige keer. Nu is het weer terug
Dat is de bedoeling. Hoop dat de huisarts dat goedkeurt..quote:Op woensdag 16 november 2011 19:23 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Bah. Allergietest is trouwens sowieso wel een aanrader.
Volgens mij kan dat vrij snel.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling. Hoop dat de huisarts dat goedkeurt..
Dat hoop ik. Moet wel met verwijzing van de huisarts..quote:Op woensdag 16 november 2011 20:16 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat vrij snel.
bf3 voor de xdoos neem ik aanquote:Op woensdag 16 november 2011 19:25 schreef haakon het volgende:
eem wat eten, ff BF3, dan speedsoccerrrrrr
Nope, GEKOCHT(Jawel) gekocht voor de pcquote:Op woensdag 16 november 2011 23:32 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
bf3 voor de xdoos neem ik aan?
haha oke, jammer.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:44 schreef haakon het volgende:
[..]
Nope, GEKOCHT(Jawel) gekocht voor de pc
quote:Op woensdag 16 november 2011 23:51 schreef rulerofdeath het volgende:
Morgen de laatjes van de kast maar eens uitlijnen
quote:Op donderdag 17 november 2011 13:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Late grap die rond gaat op facebook:
"De laatste keer dat de verdediging van Nederland tegen Duitsland zo slecht was, waren we gelijk 5 jaar bezet."
"De laatste keer dat de verdediging van Nederland tegen Duitsland zo slecht was, waren we gelijk 5 jaar bezet."
><quote:Op donderdag 17 november 2011 13:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoiiquote:
PM353DFF3328QQRZquote:Op donderdag 17 november 2011 18:40 schreef Daywalk3r het volgende:
Tukkers en tukkerettes!
Bij de shell kun je sparen voor korting op philipsproducten. Als iemand van die codes heeft en niet gebruikt wil diegene ze mij dan pm'en of op msn doorsturen? Bedankt allen
Toch bedanktquote:
klinkt goedquote:Op donderdag 17 november 2011 21:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gaat lekker, in Losser:
[ afbeelding ]
Het is maar tekst.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gaat lekker, in Losser:
[ afbeelding ]
ik wens jou hier op FOK! toch ook niet dood?quote:
Jongűh, ik pop jou jongűhquote:Op donderdag 17 november 2011 22:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik wens jou hier op FOK! toch ook niet dood?
Eens, maar wat als de politie niet ingrijpt en dit een "belofte" was?quote:Op donderdag 17 november 2011 22:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
Tekst of echt uitvoeren maakt een groot verschil.
dan krijg je weer dat gezeik van: 'tjah, dan had de politie in moeten grijpen'quote:Op donderdag 17 november 2011 22:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Eens, maar wat als de politie niet ingrijpt en dit een "belofte" was?
Indd, nu grijpt de politie in en slaat het nergens op, bladieblaquote:Op donderdag 17 november 2011 22:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan krijg je weer dat gezeik van: 'tjah, dan had de politie in moeten grijpen'
mooi is dat altijd, zo'n glazen bol
oei, hopenlijk niet bij mijn zusje in de buurtquote:Op donderdag 17 november 2011 21:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gaat lekker, in Losser:
[ afbeelding ]
Dat werd tijdquote:Cogas gaat hele verzorgingsgebied ‘verglazen’
Cogas Kabel gaat negen gemeenten in haar verzorgingsgebied verglazen. Dat is vanmiddag tijdens een bijeenkomst bekend gemaakt door Michiel Kirch, algemeen directeur van Cogas. De Almelose organisatie wil alle huishoudens en MKB-bedrijven in haar verzorgingsgebied de mogelijkheid geven om zich kosteloos en zonder verplichtingen te laten aansluiten op het glasvezelnetwerk. Inmiddels is er in Markelo en Stokkum al gestart met de aanleg van glasvezel. Nu volgen de gemeenten Hof van Twente, Almelo, Borne, Dinkelland, Hardenberg, Oldenzaal, Tubbergen, Twenterand en Wierden.
Cogas ziet het als haar verantwoordelijkheid om het ‘netwerk van de toekomst’ voor iedereen toegankelijk te maken. Het verglazen van het kabelnetwerk is voor Cogas Kabel eigenlijk een logische stap in de ontwikkelingen van de afgelopen jaren; het is een nieuwe nutsvoorziening. “Met de aanleg speelt Cogas in op de toekomst. De informatiestroom wordt steeds groter”, vertelt Michiel Kirch. “Ons huidige kabelnetwerk kan gelukkig nog jaren mee, maar we willen onze klanten ook op de lange termijn van dienst zijn. Met het supersnelle glasvezelnetwerk kunnen zij maximaal gebruik maken van het snel stijgende aanbod van digitale producten en diensten. Voor ons is dit aanleiding om in te spelen op deze ontwikkeling en te starten met de verglazing van ons verzorgingsgebied. Vanuit maatschappelijk perspectief kiezen we voor volledige openheid en laag-drempelige toegang voor elke nationale, regionale of zelfs lokale dienstenaanbieder. Bovendien kiezen we ervoor een zo groot mogelijk deel van het ‘buitengebied‘ te ontsluiten (zoals nu bij het coax netwerk). Deze visie is in nauw overleg met de aandeelhouders (gemeenten) tot stand gekomen.
Open netwerk
Cogas speelt in op het karakter van de regio bij de verglazing van het verzorgingsgebied. “We kennen ons werkterrein als geen ander en hebben in de loop der jaren een natuurlijke positie gekregen binnen de samenleving. Voor ons een belangrijke reden om iedereen de mogelijkheid te geven om gebruik te maken van een open en toegankelijk glasvezelnetwerk. Dit betekent geen ondoorzichtige voorwaarden en verplichte abonnementen, maar openheid en keuzevrijheid. Mensen hoeven zich bij Cogas qua dienstenaanbieders nog niet vast te leggen. Wel belangrijk is dat mensen al toestemming geven voor de aanleg.”
Verglazing
De verglazing van de negen gemeenten duurt naar verwachting een aantal jaren. Het huidige kabelnetwerk is tot op wijkniveau uitgevoerd met glasvezel. Het ‘doortrekken’ van deze verbinding naar huizen en bedrijven staat dan ook centraal bij het project. Bewoners en vertegenwoordigers van MKB-bedrijven worden persoonlijk geďnformeerd en hoeven alleen maar toestemming te geven voor gratis aanleg.
tja die 8 boerderijen.....quote:Op vrijdag 18 november 2011 06:44 schreef rulerofdeath het volgende:
In de hoeve en haaksbergen ligt allang glas
Was wel lekker verfrissendquote:Op vrijdag 18 november 2011 11:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
Net hier zo'n mafkees die zin had om te zwemmen in de sloot bij Cafe Belgie. Of hij wilde een eind aan zn leven maken dmv onderkoeling aangezien die knul er niet uit wou.
Anyway, ik heb mn dosis sensatie voor een paar dagen weer binnen.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:
http://eredivisielive.nl/video/31253-opwinding-in-het-oosten.html
Blijf wel een mooi gezicht Zwart-Wit vs Rood
Gaan we weer met die kut kwaliteitquote:Heracles Almelo-FC Twente zaterdag 19.45 uur op Eredivisie Live 2
Hoezo kutkwaliteit?quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:09 schreef Mdrop het volgende:
[..]
[..]
Gaan we weer met die kut kwaliteit.
SD Signaal vergeleken met HD is nou niet top klotequote:Op vrijdag 18 november 2011 14:35 schreef haakon het volgende:
Hoezo kutkwaliteit?
Of stream je de wedstrijd?
Ik ben er morgen bij...quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:
http://eredivisielive.nl/video/31253-opwinding-in-het-oosten.html
Blijf wel een mooi gezicht Zwart-Wit vs Rood
Jowquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:48 schreef UltrasVAKP het volgende:
[..]
Ik ben er morgen bij...
Ik ben Robin trouwens, wist wachtwoord en e-mail van andere account niet meer
Skyrimquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:29 schreef Under_Score het volgende:
heanig an
ik ga morgen pas weer. vanavond lekker thuis zitten met een fleece dekentje om skyrim spelen
nice, zal straks even kijken of ik mijn character op de foto krijgquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Skyrim
Ben al lvl 24 op m'n Dunmer assassin (met kickass armor!)
[ afbeelding ]
prachtigquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boerenkool met een eigen wil. #2
Je screenie staat lekker ver weggestopt trouwensquote:Op zaterdag 19 november 2011 00:07 schreef Under_Score het volgende:
[..]
nice, zal straks even kijken of ik mijn character op de foto krijggeen idee hoe dat moet in dit spel, dus ik zal wel even ouderwets prtscr doen.
Ben je 'm kwijt?quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:11 schreef rulerofdeath het volgende:
Ik ga mijn bed zo maar eens opzoeken.
Wat een kutkop heeft die gastquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Skyrim
Ben al lvl 24 op m'n Dunmer assassin (met kickass armor!)
[ afbeelding ]
Wat doe jij nog op danquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:22 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Op dit tijdstip hoor je ook op bed te liggen!
Dat heet een maskerquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat een kutkop heeft die gast
Met een rondborstige blondine bovenop zich. En dan nog Fok!kenquote:
Nou als ik met een leuke meid op bed zou liggen word er wel gefokt, maar dan net ff andersquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Met een rondborstige blondine bovenop zich. En dan nog Fok!ken
Kleine Basjes, nee dankuquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:27 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Nou als ik met een leuke meid op bed zou liggen word er wel gefokt, maar dan net ff anders
Jewa, kleine Justinsquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:31 schreef Redbaron het volgende:
[..]
iets mooiers kun je de wereld niet aandoen
Kom net uit Nijverdalquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:22 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Op dit tijdstip hoor je ook op bed te liggen!
daar zijn de meningen over verdeeldquote:
kloptquote:kun je de wereld niet aandoen
quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:33 schreef Redbaron het volgende:
[..]![]()
je red t niet eens om dr te bevruchten lambal
lekker slapenquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heuj, nu 22 uur wakker, tijd om te slapen
Ik wel, maar nu nog niet..quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik wil sowieso (nog) geen kinderen
ja lekker is dat altijd met steam games. met unrealed moet je ook een half uur klikken voor je bij de content komtquote:Op zaterdag 19 november 2011 00:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je screenie staat lekker ver weggestopt trouwensHier is het:
D:\Games\Skyrim\SteamApps\common\skyrim\screenshotXX.bmp
edit: het is idd gewoon prtscr
Mooie omschrijvingquote:Op zaterdag 19 november 2011 02:11 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ja lekker is dat altijd met steam games. met unrealed moet je ook een half uur klikken voor je bij de content komt
in ieder geval is hier killgore... de bloedlustige houthakkert. vanger van vissen. beslaper van bedden.
[ link | afbeelding ]
Neh, doe maar nietquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:46 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik wel, maar nu nog niet..
Eerst maar een vriending roggelen
Ooit zo veel mogelijk mini Basjes op de wereld![]()
Ben je gepromoveerd van de Mc?quote:Op woensdag 16 november 2011 11:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Straks weer werken bij de koperen hoogte
Wat?quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:46 schreef Iran03 het volgende:
dat leg tog bij hessenpoort koperehoogte foktop duur daar man
Andreaquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:41 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ben je gepromoveerd van de Mc?
Ja de koperen hoogte ligt daar vlakbij inderdaad.quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:46 schreef Iran03 het volgende:
dat leg tog bij hessenpoort koperehoogte foktop duur daar man
Bazenopmerking weerquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Andrea
Nee daar werk ik ook nog steeds
[..]
Ja de koperen hoogte ligt daar vlakbij inderdaad.
En dat het duur is dat klopt, ze moeten mij betalen
Dus dat wordt keihard doorberekend aan de klant.
Zorg maar eerst dat je wat zakdoekjes meeneemtquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:13 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Straks Robin een stadionverbod aannaaien
quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:26 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Zorg maar eerst dat je wat zakdoekjes meeneemt!
Ik heb gewoon El1 t/m EL4 hoor, zelf in Albergen is dat mogelijkquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
![]()
alvast een linkje voor jou om de wedstrijd te volgen: link
quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:29 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik heb gewoon El1 t/m EL4 hoor, zelf in Albergen is dat mogelijk.
en wij maar bibberen in het stadionquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:30 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]![]()
Lekker dichtbij bij de verwarming
iddquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:34 schreef norich het volgende:
[..]
en wij maar bibberen in het stadion
Jup, ga ook pas tegen maart ofzo weer richting de veste, veel te koud deze dagen...quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:30 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Lekker dichtbij bij de verwarming
quote:
Nu Twente nogquote:
shhtquote:
Drequote:Op zaterdag 19 november 2011 17:41 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ben je gepromoveerd van de Mc?
quote:Op zondag 20 november 2011 13:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jeuj, internetproblemen opgelost... de router dacht dat het 31 juli was
Mjaquote:
Markoooquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Andrea
Nee daar werk ik ook nog steeds
[..]
Ja de koperen hoogte ligt daar vlakbij inderdaad.
En dat het duur is dat klopt, ze moeten mij betalen
Dus dat wordt keihard doorberekend aan de klant.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:29 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik heb gewoon El1 t/m EL4 hoor, zelf in Albergen is dat mogelijk.
quote:
Hoeveel hej gehad?quote:
Jep is het ook, en ik werk nog bij kartplaza in Nijverdal.quote:Op zondag 20 november 2011 14:02 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
MarkoooLeuke combi, lijkt me wel een leuke werkgever voor een paar weken (daarna ben ik de horeca weer zat denk ik
)
en 's avonds achter het stationquote:Op zondag 20 november 2011 15:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jep is het ook, en ik werk nog bij kartplaza in Nijverdal.
Nu Skyrim koop'nquote:
En nog denken dat het een meid was ook!quote:Op zondag 20 november 2011 14:07 schreef haakon het volgende:
[..]
Apuuuhh teveel
En ook nog een meid scoorn he
Fijn altijd hequote:
Dag Selmaquote:
hoi jaquote:
gut.quote:
quote:Op maandag 21 november 2011 18:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
forum.fok.de belde, of jullie daar Duits willen praten.
''Hier entstehen die Internet-Seiten des Parallels Confixx Benutzersquote:Op maandag 21 november 2011 18:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ze spraken net m'n voicemail in, dat ze op je wachten.quote:Op maandag 21 november 2011 18:01 schreef norich het volgende:
[..]
''Hier entstehen die Internet-Seiten des Parallels Confixx Benutzers
Die Domain "forum.fok.de" ist nicht verfügbar.''
kun je even zeggen dat ze dan nog lang kunnen wachten?quote:Op maandag 21 november 2011 18:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ze spraken net m'n voicemail in, dat ze op je wachten.
Nee, want ik heb het nummer niet.quote:Op maandag 21 november 2011 18:05 schreef norich het volgende:
[..]
kun je even zeggen dat ze dan nog lang kunnen wachten?
;iquote:Op maandag 21 november 2011 18:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Niks gezienquote:Op maandag 21 november 2011 18:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik sms'te jou gisteren, zaadhoofd.
Oh er is zoveel dat je niet weet over ons hequote:
;iquote:Op maandag 21 november 2011 18:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oh er is zoveel dat je niet weet over ons he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |