Goodies is altijd goed!quote:Op maandag 14 november 2011 13:25 schreef GimmeGore het volgende:
![]()
Iemand goeie tips voor een betaalbaar restaurant in Enschede?
Nee, geen mcrib in Gronau, behalve dat ik geen vlees eet hou ik ook nog eens niet van fastfood
Welke metalhead houdt er nou niet van vleesch?quote:Op maandag 14 november 2011 13:25 schreef GimmeGore het volgende:
![]()
Iemand goeie tips voor een betaalbaar restaurant in Enschede?
Nee, geen mcrib in Gronau, behalve dat ik geen vlees eet hou ik ook nog eens niet van fastfood
Atrium heeft een vrij uitgebreid vegetarisch aanbod.. eetcafeatrium.nlquote:Op maandag 14 november 2011 13:42 schreef GimmeGore het volgende:
Ik hou wel van vlees, maar mijn maag niet. En gezien het feit dat ik op dit moment al een maagzweer heb, wou ik mijn maag graag wat rust gunnen
Oohquote:Op maandag 14 november 2011 15:01 schreef GimmeGore het volgende:
Nee, je las het woord vlees, maar het ging over geen vlees
Zoals het een echt kerel betaamt!quote:Op maandag 14 november 2011 15:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh
Dan hoor ik hier niet, ik hou van vlees. . Véél vlees
Vleesch en bierquote:Op maandag 14 november 2011 15:07 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Zoals het een echt kerel betaamt!
En tietenquote:
Wtf doe jij trouwens met een CBRN-masker op je kop in je fobo?quote:Op maandag 14 november 2011 15:01 schreef GimmeGore het volgende:
Nee, je las het woord vlees, maar het ging over geen vlees
Onherkenbaar zijn!quote:Op maandag 14 november 2011 16:34 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Wtf doe jij trouwens met een CBRN-masker op je kop in je fobo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |