abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104521859
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 10:06 schreef Elfletterig het volgende:
Je moet op dit soort berichten eigenlijk niet afgaan, want het zijn vooralsnog 'incidenten', maar je zou haast gaan denken dat het aantal aso-ouders hand over hand toeneemt. We zagen het met die stiefvader van de jongen uit Nieuwegein, die aangifte deed tegen de adjunct-directeur, we zien het nu ook weer.

Ze 'zijn inderdaad te ver gegaan', en (schoorvoetend) 'geven ze dat ook toe', maar dat gegeven valt natuurlijk in het niet bij het enorme onrecht dat deze aso-ouders wordt aangedaan. Laten we die woorden even vet maken, onderstrepen en met hoofdletters schrijven: ONS WORDT ENORM ONRECHT AANGEDAAN.

Het is één grote klaagzang over hoe onredelijk de sanctie wel niet is en hoezeer zij zelf slachtoffer zijn van de sanctie. We moeten medelijden met die aso's hebben: zelfs pedo's worden nog niet zo zwaar gestraft.

Wijzen naar anderen, wijzen naar anderen en nog eens naar anderen. En zelf het slachtoffer uithangen. Weerzinwekkend.
Tja. Verschrikkelijk tyfusvolk natuurlijk. Walgelijk. En dit hier zal ongetwijfeld niet echt los staan van hun normale gedrag. Gegen die Mauer und Abschießen.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_104522353
Wat een kutvolk :r
pi_104522772
quote:
2s.gif Op donderdag 17 november 2011 09:33 schreef Elfletterig het volgende:
Update :X

[..]

Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)eigende-ouders.dhtml

Zelfreflectie: NUL
Mag ik even een emmer? :r
Bletend van de pijn, ga toch weg. Van de week ging ik bij mijn neefje kijken (F-je, jaar of 7-8 geloofk). Die werd ook een keer getackled (voor zover dat waarde heeft in de E of F pupillen). Bleef paar seconden even liggen op 't gras, geen haar op 't hoofd van mijn tante die er aan dacht het veld in te stormen als een debiel hoor. Ik keek haar aan "Ah die staat zo wel weer op joh, niks aan de hand".

Eigenlijk zou de KNVB er iets aan moeten doen maar di9e zouden alleen het zoontje kunnen pakken en die kan er weinig aan doen
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  zaterdag 19 november 2011 @ 12:57:21 #124
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_104548336
wat een tjappie ben je dan als vader zijnde zeg :')
  zaterdag 19 november 2011 @ 17:22:27 #125
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_104556233
Haar man én haar ex-man? Deze vrouw weet ze wel uit te kiezen :') :'(
Krekker is de bom!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')