Lullig dat het er ff uit moest maar dan ben je het wel kwijt nuquote:Op dinsdag 15 november 2011 11:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Ze heeft nu een of ander virus waarbij ze veel spuugt en diarree heeft. Dat heerst ook in de familie.
Alleen zij heeft het nu al anderhalve week. Maar laatste dagen beetje erg waardoor ze veel wakker is 's nachts. En dr buikje doet nu ook gewoon pijn. Maar tussendoor lacht ze nog steeds
[..]
Hij voelde dat het in de knoop zat en wilde me helpen. Vandaag nergens meer last van.
Spugen en een heet bad heeft dus wel geholpen
quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:52 schreef Tally het volgende:
Voor KuukskeWhoaaaa!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je een hekel aan kinderen/baby's klik dan niet!.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
Dat was zeker fijn. Spugen met hoofdpijn is nooit lekker maar het lucht enorm opquote:Op dinsdag 15 november 2011 12:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Lullig dat het er ff uit moest maar dan ben je het wel kwijt nu
dat is ook fijn
Ik zou graag ff spugen en dat het dan over is want zo erg heb ik het echt al jaren niet gehad
gevalletje ik ga zo in bed liggen met een washandje op mijn hoofd als het niet minder word
Nouja, dan scheelt het misschien wel. Ik word er helemaal panisch van. Echt panisch. Altijd al zo geweest.quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:12 schreef Tally het volgende:
Mja ik ben spugen wel gewend. Vind het niet vervelend meer
Lijkt me een pijnlijke aangelegenheid idd.quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat was zeker fijn. Spugen met hoofdpijn is nooit lekker maar het lucht enorm op![]()
ga je gewoon 2 keerquote:Op dinsdag 15 november 2011 12:15 schreef Tally het volgende:
Ik wil naar EuroDisneyMaar heeft eigenlijk geen nut want mini heeft er nog niets aan
Dus kan beter wachten tot ze in ieder geval de poppetjes herkend
Maar ik wil zo graag
Gewoon gaan!quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:15 schreef Tally het volgende:
Ik wil naar EuroDisneyMaar heeft eigenlijk geen nut want mini heeft er nog niets aan
Dus kan beter wachten tot ze in ieder geval de poppetjes herkend
Maar ik wil zo graag
Vind ik ook ja. De boekhouder in huis vind van nietquote:
Ik heb al toepasselijk vervoer gevonden.quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:49 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb al toepasselijk vervoer gevonden.
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
wat een loserquote:Op dinsdag 15 november 2011 12:58 schreef rhubarbje het volgende:
oooh disney is wel leuk
en mijn lief wil er echt niet heen
Gewoon een ander zoeken.quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:58 schreef rhubarbje het volgende:
oooh disney is wel leuk
Leuk weekendje alleen, kan hij de kat verzorgen en opruimen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:58 schreef rhubarbje het volgende:
oooh disney is wel leuk
Boek de R&P-disney trip.quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:58 schreef rhubarbje het volgende:
oooh disney is wel leuk
De kat opruimen?quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Leuk weekendje alleen, kan hij de kat verzorgen en opruimen.
En dan bij Oad boeken. Tot 50% korting tot en met donderdag.quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:49 schreef JDude het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |