Mij wel hoor. Al het snoep zon beetje.quote:Op maandag 14 november 2011 12:17 schreef Bengeltje het volgende:
Er bestaat geen snoepje die mij op een fiets krijgt.
Drie kwartier gaat mij ook wel te verquote:Op maandag 14 november 2011 12:58 schreef Tegan het volgende:
Er bestaat niets waar ik drie kwartier voor zou fietsen, behalve werk ofzo. How sad.
Ik doe het ook niet graag maar niet komen dat kan ik dan van mezelf toch niet makenquote:Op maandag 14 november 2011 12:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Drie kwartier gaat mij ook wel te ver
Ik fiets altijd 3 kwartier naar mijn werk. Althans, sinds ik geen studenten-OV meer heb. En sindsdien heb ik niet zo veel gewerkt eigenlijkquote:Op maandag 14 november 2011 12:58 schreef Tegan het volgende:
Er bestaat niets waar ik drie kwartier voor zou fietsen, behalve werk ofzo. How sad.
Fietsen is heerlijk!quote:Op maandag 14 november 2011 12:59 schreef Tegan het volgende:
Uberhaupt fietsen verder ook niets. Het is dat ik soms moet eten, anders zat ik nooit op de fiets.
Je PM-box zit volquote:Op maandag 14 november 2011 12:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die noem ik anders.Geen snoepje en ik fiets niet op hem.
Omdat terroristen een tulband hebben.quote:Op maandag 14 november 2011 14:17 schreef rhubarbje het volgende:
even een suffe vraag
waarom heet beijvick of hoe je dat ook spelt een massamoordenaar en geen terrorist?
ah ja uiteraardquote:Op maandag 14 november 2011 14:18 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Omdat terroristen een tulband hebben.
Misschien omdat ie niet zozeer angst wilde zaaien maar gewoon mensen wilde neermaaien?quote:Op maandag 14 november 2011 14:17 schreef rhubarbje het volgende:
even een suffe vraag
waarom heet beijvick of hoe je dat ook spelt een massamoordenaar en geen terrorist?
Volgens mij was zijn doel wel een signaal af te geven naar het volk dat het anders moestquote:Op maandag 14 november 2011 14:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien omdat ie niet zozeer angst wilde zaaien maar gewoon mensen wilde neermaaien?
Hij had er een politiek doel mee voor ogen dus het etiket terrorist lijkt me prima passen hier.quote:Op maandag 14 november 2011 14:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien omdat ie niet zozeer angst wilde zaaien maar gewoon mensen wilde neermaaien?
Je propt ze wel in je mond hoop ik hè?quote:Op maandag 14 november 2011 14:26 schreef rhubarbje het volgende:
ik zit me echt helemaal vol te proppen met beans![]()
nee overalquote:Op maandag 14 november 2011 14:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je propt ze wel in je mond hoop ik hè?
quote:Op maandag 14 november 2011 14:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee overal
oren neus vagina poepert
Anders heeft volgens mij een flinke tik van de molen gehad.quote:Breivik weigerde zich maandag schuldig te verklaren. ''Ik erken de handelingen, maar ben niet schuldig'', aldus Breivik.
''Ik ben een militaire bevelhebber in de Noorse verzetsbeweging en de Noorse Tempeliers'', die hij eerder omschreef als een internationale christelijke legerorde die strijdt tegen islamitische onderdrukking. Breivik zei de legitimiteit van de rechtbank niet te erkennen, ''omdat u uw mandaat heeft ontvangen van organisaties die multiculturalisme steunen''.
Gevalletje koekkoek jaquote:Op maandag 14 november 2011 14:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Anders heeft volgens mij een flinke tik van de molen gehad.
Nee, en ik blijf dus voorlopig uit de buurt van de Body Shopquote:Op maandag 14 november 2011 14:43 schreef Memento-Mori het volgende:
CL, ken je deze al en istie lekker?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |