SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat krijg je met dit soort domme topics..quote:Op maandag 14 november 2011 11:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als je niet serieus kan antwoorden sabbel je maar aan de zak van Sinterklaas.
De laatste jaren wordt steeds vaker geroepen dat Sinterklaas een racistisch feest is. Zwaar irritant, het is een bijzonder toffe traditie en daar horen dit soort idiote vragen gewoon niet bij. Afgelopen zaterdag in Utrecht even gekeken bij de aankomst van Sinterklaas aldaar en als je al die opgewonden kinderen ziet...quote:Op maandag 14 november 2011 11:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zo, wist niet dat het nog zo gevoelig lag bij jullie, de tering. Typisch wel.
Dan ben je spuit 11, want deze discussie is al daaaaagen gaande. Niet kwaad, wel geïrriteerd door deze domme discussie.quote:Op maandag 14 november 2011 11:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik wist niet dat jullie kwaad werden. Ik zeg toch dat ik er geen problemen mee heb, zijn jullie blind?
Dan mag er sowieso nooit een neger voor een blanke baas werken. Wat dat riekt naar racisme!!11einszquote:Op maandag 14 november 2011 11:34 schreef Karrs het volgende:
Of mogen knechten niet zwart zijn? Hoe moet ik dat voor me zien bij Randstad Madrid? "Gez. knechten. Negers niet gewenst."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |